manga_preview
Boruto TBV 09

Uzumaki klan story 7 díl - Souboj Veverek!

Munulí díl : Něco tam bylo ale už nevím co :-*

"Inisho! Ty starej blbe! Podivej se na něj, asi mají pravdu! Blonďaté vlasy, modré oči, a zvláštní znaky na tváři!a navíc ti brouci vypadá to jako by se mnou něco prováděly!"Křičel ůnosce.
"Krome buď v klidu! Já jsem tady boss a já rozhodnu kdo je Uzumaki a kdo ne!"
Zakřičel Inisha.
"Tak to by stačilo, já vás zníčím!"Jakmile to Kobi dořekl rozběhl se po Inishovi ale po cestě ho odkopl další ninja.
"Maturo kdes tak dlouho byl?"Zeptal se Inisha ninji.
"To neřeš, já si vezmu ty kluky a ty znič toho broukofila"Řekl Maturo a vrhl po Kobim shurikeny, Kobi je odrazil dalšíma shurikeny a rozběhl se přimo na něj.
Kopl ho přímo do břicha, Maturo se odrazil od země a kop mu opětoval, Kobi ho zablokoval a nohu chytil a mrskl s Maturou pryč.
"Kobi postarej se o něj a já provedu své mistrovské jutsu"Poručil mu Ashima a Kobi se rozběhl k Maturovi. Ashima se kousl do prstu a vyvolal malou roztomilou veverku.
"To mě má zníčit veverka?"Zasmál se Inisha. Veverka hned na to chrlila z ůst plamen.
"To mě má zníčit veverka co plive oheň?"Inisha se pousmál ještě víc.
Veverka dala k sobě tlapky a kolem ni se objevilo dalších 100 veverek a obklíčili Inishu.
"To mě má zníčit armáda oheň plivajicí veverek?"Ale nyní se nesmál, šel mu vidět strach ze tváře. Kobi mezitím nepřítele odlákal do lesa aby nemohl rušit Ashimu. Veverky se k němu přiblíži a současně na něj vrhaly oheň.
Inisha se náhle objevil na větvi stromu, otevřel svitek a zněj začali létat zbraně. Tím zníčil asi polovinu veverek. Pár veverek se rozeběhlo ke stromu a podpálili ho, Inisha tím odskočil ze stromu, pár veverek taktéž vyskočilo a ve vzduchu po něm plivaly oheň. Inisha vzal do každé ruky 3 shurikeny a zníčil šest veverek. Už zbývalo pouze 44 ninja zabijáckých veverek.

Mezitím na louce vzdálené 100 metrů bojovaly Kiba s Akamarem a Rin proti zbývajicím dvoum ninjům. Rinin vodní drak se náhle rozplynul.
"Co se stalo?" Ptal se jí Kiba.
"Došla mi Chakra"Odpověděla mu a spalda na kolena.
"Akamaru, chraň ji!"Poručil Kiba a Akamaru si stoupl vedle Rin.
"Dlouho nevydržíme"Myslel si Kiba ale náhle jeden ninja spadl hlavou dolů přímo na zem. Ninja se zvedl, a ze zad si vytáhl něčí kunai. Pozorně si ho prohlídl. Na tváři se mu zjevil strach, na kunai byl výbušný lístek.
Exploze byla malá ale stačila aby ninja zemřel.
"Kdo to hodil?"Zeptala se unaveně Rin.
"Nevim!"Kiba se podíval do kolem ale nikoho neviděl."Akamaru ?"
"Haf, Haf, Hafffffffff!"Zaštěkl Akamaru.
"Rin, vím kdo to byl!"Kiba se vrhl na zbývajicího ninji.

Veverky stále mizely a Inishi se ani nedotkli. Když bylo veverek asi jedenáct tak všechny zmizely.
"veverkám došla chakra! co?" Zeptal se posměšně trochu udýchaný Inisha.
"Ano, ale mě ještě ne!" Zakřičel Ashima a namířil ruku směrem k Inishovi. Pak ji zase stáhl zpět. Inisha spadl na zem.
"Telekineze?"Zeptal se Inisha.
"Ne jen moje originální jutsu!"Zvolal Ashima a zase provedl přivolání.
Kolem Inishi vylezla ze země klec.
"Co to sakra je?"Vylekaně zařval.
"To důležíte teprve přijde" Řekl Ashima a ruku dal před sebe aby se soustředil. Z klece vylezly bodláky a začala se zmenšovat.
"Jde to pomalu ale co, trik je v tom že z toho nejde utéct" Začal se smát.
"Shino proč nebojuješ?" Zeptal se Naruto Shina který tam celou dobu pouze stál.
"Já bojuji"tajemně promluvil Shino.
Bodláky byly tak blízko že se Inisho třásl strachy. Krom(ta postava) spadl náhle na zem a vodní vězení zmizelo. Naruto byl volný. Krom začal kašlat a z pusy vyletělo pár brouků.
"Ale...j..á..jse...m žádný b..r..ooouki nesp...olkl"Třásl se Krom a nejdelší bodláky se už zabodaly do Inisha který zařval bolestí.
"Když jsi je nespolkl tak do tebe vlezli jinudy" Zasmál se Naruto a probodl mu krk Kunaiem.

5
Průměr: 5 (36 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Čt, 2010-07-08 23:56 | Ninja už: 5531 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Velice krásné, ale Naruto by jen neseděl a snažil by se z toho vězení dostat a co třeba je v tom vězení jen klon Smiling .

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Pá, 2009-06-12 15:01 | Ninja už: 6184 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

super díl

Obrázek uživatele loxodon
Vložil loxodon, Ne, 2009-01-04 18:02 | Ninja už: 5795 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

lepsi nez manga

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Po, 2008-06-09 13:12 | Ninja už: 5840 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

XDXD asi ani nachci vědět kudy lazliXDXD. Supeer=).

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, St, 2008-04-23 07:51 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

Super!

NYOHOHOHOO~