manga_preview
Boruto TBV 10

Uzumaki klan story 6 díl - studenti

Minulý díl : Však vi víte co! :-*

Lesem se ozývalo nesmírné ticho. Všichni čekaly co udělají ti druzí. Ledový drak mrskl hlavou po Rin která začala provádět pečetě "Katon: Ryuuka no Jutsu (oheň: technika dračího ohně)", drak začal od krku nahoru a dolů tát. Jeden z nepřátelských ninjů začal provadět další pečetě. Voda se začala pohybovat všemi směry až se transformovala ve Vodního draka.

"Tak to jsme si teda pomohli"Námitl Kiba a vrhl se po ninjovi který držel Naruta. Ale než se tam dostal zablokoval mu cesta nepřátelský ninja.
Kiba se na něj vrhl a odkopl ho pryč. Při letu se však změnil v dým. Kiba se zastavil a čekal co přijde. Dva ninjové stály na planině a jeden navíc držel Naruta ale chyběly tam další dva. Akamaru zaštěkl a Kiba hodil zapalnej lístek po jednom stromu. Avšak tajně při tom hodil velice silnou dýmovnici takže celá planina byla v hustém a nepronikavém dýmu. Na nic nečekal a s Akamarem použily svůj kombinovanej ůtok na soupeře. Dva kteří stály, v dýmu bojovali s Kibou ale ten co Držel Naruta zmizel.

"Nech ho běžet!" Vykřkl Shino na Kibu a zmizel v lese.
"Co budem dělat?"Zeptala se Rin.
"Budeme bojovat, ty si vem toho draka a pak se přidej ke mně"Řekl Kiba a vrhl se na ty dva.
"Dobrá"Rin opět požila "Katon: Ryuuka no Jutsu (oheň: technika dračího ohně)"
a draka vypařila. Potom použila pečetě co předtím ten ninja a vytvořila svého vlastního draka.

Shino běžel asi 100m a dohnal ůnosce.

"Jak jsi mě mohl najít?"Zeptal se překvapeně ninja.
"To je..."Nedořekl větu a Naruto ho přerušil.
"jednoduché, označil tě samičkou a pouze samečci stejného rodu ucítí ten zápach!"Dořekl to Naruto. Shino nahodil uražený výraz.
"Br..oo..ucii.."Ninja se opatrně podívál pod sebe, bylo jich tam celé hejno.
"Hej vy!"Zakřičel někdo ze shora. Všichni se tam podívaly a stál tam muž oděný v róbě se zamaskovaným obličejem. Ninja seskočil dolů.
"Já jsem Inisha(Iniša), váš vrah." Ninja se představil a vrhl po Shinovi shurikeny ale ten stačil uhnout.
"Inisho, nezapomeň na náš plán" Vyhrkl na něj držitel.
"No jo...Vrátíme vám tohodle blonďáka když se nám všem postaví "Devíti ocasí ninja" Naruto Uzumaki" Prohlásil hrdě Inisha.
"To jsem já" Řek Naruto.
"Ty všechno pokazíš"Shino by teď Naruta nejraději zabil. Inisha se začal smát.
"Vy si myslíte že když nám řeknete že tento blbý ninja který se tak snadno nechal chytit, že je legendární ninja co porazil Orochimara.Ninja který dokázal zkrotit lišku tak aby mu dala všechnu svou sílu. Nebuďte hloupí!"

Najednou se uprostřed louky objevil růžový dým a vněm se rýsovaly dvě postavy. Oba dva muži, ten napravo měl bílé splihlé vlasy(jako Sai) a obleček jak Naruto ale v jiných barvách a ten nalevo měl krátké černé vlasy ale trochu načesané nahoru a na sobě měl bílé krátké tričko a modré kraťase.Oběma
bylo 16 let.

"Říkal jsi že ty dýmovnice jsou červené, teď vypadáme jako buzny!"Začal ječet ten nalevo do toho napravo.
"Ten prodavač říkal že jsou červené to si viřiď s ním!"Naopak ječel ten napravo. Najednou si všimly že se na ně všichni dívaj.
"Já řikal že si budou myslet že jsme teplý!"Řekl potichu ten nalevo.
"Kdo to je sakra? s Buznama zásadně nebojuju"Řekl posměšně Inisha.
"My nejsme buzny ty blbe!"Vykřikl ten napravo.
"Hoši klid!"Poručil Naruto.
"Ty je znáš ?"Zeptal se ho Shino.
"Jistě, společně s Rin jsou v mém týmu, jsem jijich Sensei"Řekl Naruto" Nalevo je Ashima a napravo je Kobi, jsou to teprve chuninove, pouze Rin se stala teprve před týdnem Jounnin "
"A to jsou jako buzny"Zeptal se ten co držel Naruta.
"Myslím že ne!"Odpověděl Naruto.
"Konec tlachání, doveďte sem Naruta Uzumakiho!" Zakřičel Inisha.
"Ale to je náš sensei" Tázavě se podíval Kobi.
"Ty všechno zkazíš!"Strčil do něj Ashima(Ašima)

Atmosféra by se dala krájet, jak to dopadne hledejte v dalších dílech!

4.97436
Průměr: 5 (39 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Čt, 2010-07-08 23:50 | Ninja už: 5590 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Napínavé a úžasné.

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Pá, 2009-06-12 14:56 | Ninja už: 6243 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

cool díl

Obrázek uživatele loxodon
Vložil loxodon, So, 2009-01-03 17:43 | Ninja už: 5854 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

prej ja nevim jestli to sou buzny fakt cool

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Po, 2008-06-09 13:07 | Ninja už: 5900 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

XDXD supeer!

Obrázek uživatele NekdoKohoNeznas
Vložil NekdoKohoNeznas, So, 2008-02-23 13:08 | Ninja už: 5997 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Hasič Amaterasu

další díly jsou, viz. muj podpis

Seznam mých fanfiction (2017): http://147.32.8.168/?q=node/20607
„Je to zhmotněná Enenra. Démon stvořený temnotou a kouřem. Dostala chuť na mrtvoly.“ -NOVÁ SÉRIE Války Klanů http://147.32.8.168/?q=node/116698

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, So, 2008-02-23 13:02 | Ninja už: 6051 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Bájo. Těšim se nadalší díl.

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2008-02-21 07:57 | Ninja už: 6098 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

he he he, dobré:)


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.