manga_preview
Boruto TBV 09

Uzumaki klan story 8 díl - Sharingan mrtev

Minulý díl : souboj veverek, 3 ninjové mrtý, zbývají dva, Naruto volný,..

"Ashimo ,zlikviduj ho tady a my se pujdem podívat po Kobim"Řekl Naruto a se Shinem vběhly do lesa směrem ke kobim.
"Naruto,označil jsem h..."Nedořekl Shino a Naruto doplnil"..o samičkou, starý příběh!"

Mezitím Kiba stále bojuje. Soupeř hodil shurikeny, Kiba je odrazil a hod mu opětoval. Odrazil je kunaiem a udělal pečetě Suiton: Suiryuudan no Jutsu (Voda: Střela Vodního Draka) , Kiby to smetlo.

"Akamaru do ůtoku!"Zařval a Akamaru vyběhl proti soupeři.
"Haf"Akamaru zaštěkl a od něj vylítla silná tlaková vlna a nepřítele to odhodilo na strom.
"Akamaru teď!"Kiba s Akamarem použili Gatsuuga(dvojtý tesák) a nepřítele tím ůplně ochromili. Kiba ho dorazil shurikeny, potom pomohl zvednou Rin a šly najít ostatní.

Když Naruto a Shino dohnaly Kobiho, tak na placu stálo víc ninjů, byly tam dva Anbu z listové a Kobi, stály jakoby u něčeho.
"Hej,co se tu stalo?"Zeptal se Naruto.
"Pojďte se sám podívat" Odpověděl mu Kobi.
Naruto přišel blíž, a viděl něco hrozného....

Hinata se s dětmi vracela, chtěla odemknout dveře ale nebyly zamknuté.
Překvapilo ji velké ticho v domě. Hinata aktivovala Byakugan a porozhlédla se po domě. Nikdo tam nebyl, ale nádobí bylo čisté. Ale za chvíli na to ůplně zapomněla.
"Musíme chodit na zmrzlinu časteji"Olizoval se Minato.
"Hlavně když jsou teď vedra"Doplnil Deidro.
"Ale na rámen to nemá" Pousmála se Anna.
"Jseš stejná jak tatínek"Řekla Hinata.
"Taky bych mohl rámen jíst pořád"Chytil se Minato za břicho a odešel nahoru.
"Rámen,rámen, a rámen? myslíš na něco jiného? "Hnal se za ním Deidro.
"Někdy myslím i na ..Mega rámen"Zasmál se Minato."A copak tobě rámen nechutná?"
"Chutná ale nemusíme ho mít pořád."
"To je škoda ,vyhrál jsem v soutěži jeden měsíc dodávku rámenu zdarma."Minato se zasmál ještě víc.
"A co jsi musel udělat abys vyhrál?"
"Jen vyplnit 256 kupónů"
"Tolik?"
"Kuponů bylo jen 500 a takhle jsem měl velkou šanci na výhru, každý druhý kupón byl můj."
"Teď jsem si vzpomněl, říkal jsi že pujdem trenovat boj s shurikeny?"
"Tak pojď"Společně vyšly ven...

Na cvičišti kupodivu nikdo nebyl tak začly.
"Ja začnu"Řekl Minato a všech 5 shurikenu trefilo svůj cíl.
"To je snadné"Zasmál se Deidro a také trefil terč.
"A umíš to poslepu?"Provokoval ho Minato.
"A ty?"
"Ano"Minato si dal pásků přes oči, zatočil se a instinktivně hodil všechny přesně do terče ale Deidro si tak dobře nevedl.
"Jeden z pěti, to není špatné." Trochu zklamaně řekl Minato."Ale teď jdem házet shuriken na shuriken. Minatovi to celkem šlo a Deidrovi se to taky párkrát povedlo. Takhle to zkoušely asi třicet minut.
"Dobrá, teď na pohyblyvý terč."Deidro vyhodil disk a Minato trefil 3 z 5 což nebylo špatné na že ten disky byl malý jak talířek a ke všemu letěl celkem rychle. Deidro trefil pouze jeden.
"Neboj se, jsi ještě mladý abys trefil víc než já" Uklidnil ho Minato, trénovaly ještě dvě hodiny a potom si šly vyzkoušet rychlost.

"Kde se tu vzal, a kdo ho zabil?"Řekl Naruto roztřepaně.
"Šly jsme vám na pomoc, zabil ho ten Ninja."Odpověděl jeden Anbu.
"Je nám to líto"Řekl druhý. Narutovy už skoro tekly slzy ale ninja nesmý ukázat slzy.
"A kde .......je ten ....ninja?"
"Utekl někam do lesa."Odpověděl mu sklesle Kobi.
Najednou se tam přiřítily Rin s KIbou a Akamarem.
"Co se tu stalo ?"Řekl Kiba aniž by viděl mrtvolu. Rin seděla na Akamarovi, byla hodně vyčerpaná, boj trval strašně dlouho.
...

4.914285
Průměr: 4.9 (35 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Pá, 2010-07-09 00:00 | Ninja už: 5549 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Jsem napjatá, kdo je ten mrtvý?.

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Pá, 2009-06-12 15:06 | Ninja už: 6202 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

good

Obrázek uživatele loxodon
Vložil loxodon, Ne, 2009-01-04 18:01 | Ninja už: 5813 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

jak sem rekl je to lepsi nez manga

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Po, 2008-06-09 13:18 | Ninja už: 5859 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Super=)!

Obrázek uživatele Aimi Kaito
Vložil Aimi Kaito, St, 2008-03-26 19:28 | Ninja už: 5976 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

joo není to špatný Smiling

Obrázek uživatele Tva-smrt
Vložil Tva-smrt, Út, 2008-02-26 09:11 | Ninja už: 6047 dní, Příspěvků: 215 | Autor je: Prostý občan

dobrý