manga_preview
Boruto TBV 09

Uzumaki klan story 5 díl - Oběd

Minulý díl: naruto ve městě,minato uklízí pokoj .....

Naruto se poflakoval městem. Když šel kolem hodin všiml si že už před dvaceti minutama měl být na obědě, třeba to klon uhrál ale vlastně Hinata věděla že Naruto odešel.

Když došel k domu nenápadně se přiblížil k terase. Podíval se jestli někdo není v pokoji. Pokoj byl zcela prázdný, Naruto si oddychl a vešel do něj. Prošel kolem pokojů. Minato už měl docela uklizeno. Ale pokoj byl prázdný, ze zpodního patra nešly slyšet žádné zvuky. Opatrně slezl dolů po schodech a rozhlídl se, byt byl prázdný krom stolu kde se válely špinávé talíře s papírkem. Přišel k němu a začal si pro sebe číst "Šly jsme na zmrzlinu,umyj nádobí!".

Asi šly po hlavní když se Narutem nepotkali.

"Takže jsem bez obědu"Pomyslel si a začal uklízet a umývat nádobí.
Až všechno umyl nikdo se ještě nevracel. Přišlo mu to zvláštné ale uklidnil se, mohli přeci jít k někomu na náštěvu. Uběhlo již 25 minut a někdo zabouchal na dveře.

"Už jdu!"Zakřičel a pomalu se blížil ke dveřím.
Když otvíral dveře zaslyšel štěkaní. Ve dveřích stál Kiba a Akamaru (Kiba se stal psím bohem a Akamarovi daroval věčné mládí dokuď bude Kiba žít ale tím se zřekl nesmrtelnosti, krom tohodle není pozice psího boha ničím zajimavá,
jen ho poslouchají všichni psy)
"Naruto! Potřebujem tě blíží se sem skupinka gangterských ninjů a podle zvědů to jsou všichni "Jounini""Rychle řekl Kiba.
"Dobrá , kdo jde s náma?"Zeptal se Naruto.
"Rin Kakashi, a Shino"Odpověděl a už se s Akamarem a Narutem hnali k bráně.
(Ayame + Kakashi = Rin(16),Ayame(12) Ayame zemřela při porodu své mladší dcery(ještě aby u starší:-))a kakashi ji pojmenoval po ní.)

U brány na ně už čekali dva společníci. Rin byla na svůj věk velmi překrásná dívka, ještě hezčí než Tsunade a po otci zdědila Sharingan ale nebyl tak dobrý jako mají v Klanu Uchiha. Mezitím Shino je prostě Shino=divnej, tajemnej, a zahalenej.

"Kolik jich vlastně je?"Zeptala se Rin.
"Jejich 5"Řekl Shino a všichni se rozběhly do lesa.
"Nás je o jednoho míň"Poznamenala Rin trochu vystrašeným hlasem.
"Neboj se, já budu šestý Hokage ,ochráním vás za cenu vlastního života"Usmál se na ni Naruto ale Kiba se trochu lekl.
"Jak si můžeš být tak jistý?"Zeptal se ho Shino.
"Vyhrál jsem konkurz?"Otázka Naruta překvapila.
"Ale nemá být ten konkurz zítra?" Otázal se Kiba Naruta.
"Ne, byl dnes ráno..."Vyhrkl Naruto.
"Ale podle plakátu měl být..."Kiba nedořekl větu protože blízko něj dopadl výbušný lístek.

Rin aktivovala sharingan. Pod ní se objevil ninja ,cely zahalený v černém plášti. Natáhl nohu a kopl do ní. Rin spadla, chytla se stromu pod ní a po ůtočníkovy hodila nějaké shurikeny. Zbytek skupiny se zastavil a čekal na další ůtok.

"Haf!"zaštěkl Akamaru a Kiba hodil do keřu poblíž kunai, něco ho odrazilo a přímo odtamtud vyběhl další ůtočník. Mezitím odhalili Shinovi brouci další dva jak se připravují na boj.

Všechni čtyři utočníci se shromáždili vedle sebe.

"Počkat jsou jenom 4"Odsekla Rin.
Všichni ůtočníci začali dělat stejné pečetě. Po chvilce se před nimi objevil drak z ledu a hlavou mrskl po soupeřích. Všichni uskočily na poslední chvíli.
Rin začala provádět další pečetě a objevil se také ledový drak ale mnohem menší než ten zlý. Velký drak po chvilce boje toho malého rozdrtil.
Drak si to mířil k Rin takovou rychlostí že ji musel zachránit díky své božské rychlosti Kiba.
Naruto zmizel v listí a s resenganem v ruce se objevil za jedním protivníkem. Nandal mu to přímo do středu zad. Ale místo toho aby protivník odletěl tak se na Naruta rozstříkla voda. Byl to vodní klon ale proč všechna voda odlétla na něj? Za ním se objevil další utočník a použil vodní vězení.
Naruto byl uvězněný a bezmocný. A zbytek skupiny měl co dělat s Drakem....

4.79487
Průměr: 4.8 (39 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Čt, 2010-07-08 23:46 | Ninja už: 5530 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Tak se nám to zamotává a kompilkuje, to je skvělý Laughing out loud , jen tak dál.

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Pá, 2009-06-12 14:52 | Ninja už: 6183 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

good díl jako vždy

Obrázek uživatele loxodon
Vložil loxodon, So, 2009-01-03 17:32 | Ninja už: 5794 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

pani to je lepsi nez manga

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Po, 2008-06-09 12:58 | Ninja už: 5839 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Krása! Se du rychle podívat napokráčko=).

Obrázek uživatele NekdoKohoNeznas
Vložil NekdoKohoNeznas, St, 2008-02-20 20:23 | Ninja už: 5937 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Hasič Amaterasu

ano, čeká se na schválení ....
viz : http://www.konoha.cz/?q=node/20607

Seznam mých fanfiction (2017): http://147.32.8.168/?q=node/20607
„Je to zhmotněná Enenra. Démon stvořený temnotou a kouřem. Dostala chuť na mrtvoly.“ -NOVÁ SÉRIE Války Klanů http://147.32.8.168/?q=node/116698

Obrázek uživatele sakura147
Vložil sakura147, St, 2008-02-20 19:42 | Ninja už: 5921 dní, Příspěvků: 39 | Autor je: Prostý občan

bude pokracko??

Obrázek uživatele NekdoKohoNeznas
Vložil NekdoKohoNeznas, Ne, 2008-02-17 20:01 | Ninja už: 5937 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Hasič Amaterasu

s kakashim byla ale myslím že zemřela, tak jsem jednu postavutak pojmenoval..

Seznam mých fanfiction (2017): http://147.32.8.168/?q=node/20607
„Je to zhmotněná Enenra. Démon stvořený temnotou a kouřem. Dostala chuť na mrtvoly.“ -NOVÁ SÉRIE Války Klanů http://147.32.8.168/?q=node/116698

Obrázek uživatele celeby
Vložil celeby, Ne, 2008-02-17 19:57 | Ninja už: 6015 dní, Příspěvků: 125 | Autor je: Prostý občan

a kto ma byt ta rin? nebola spolocne v tyme s kakashim ked boli mladi?

Dobre, takže, tu sú moje cosplaye: Itachi a Sasuke:
http://147.32.8.168/?q=node/57847
Zákerná vražda Itachiho:
http://147.32.8.168/?q=node/57872
Katanová photo:
http://147.32.8.168/?q=node/57857
Deidara:
http://147.32.8.168/?q=node/50941 a je ich este oveľa viac Laughing out loud dakujem z akaždý komentár Smiling