Narutova cesta osudu část 11.
Naruto musel zůstat v nemocnici ještě čtyři dny, jakmile mu Tsunade řekla že může jít, tak během pěti vteřin byl fuč. Vůbec se mu v nemocnici nelíbili, ne prože by ji neměl rád, ale protože si uvědomil, že je tam poslední dobou dost často.
" Hmmm s tím musím něco udělat nebo si zachvíli budu moct udělat permanentku." řekl si a ušklíbl se.
Šel rovnou k sídlu Hyuuga klanu, chěl vidět Hinatu, neviděl ji už tři dny a strašně se mu po ní stýskalo. Neviděl ji, protože měla misi a dozvěděl se že se dnes ráno vrátila.
Prošel na nádvoří, kde normálně trénuje Neji a Hinatin otec. Zaslechl zašustění ,otočil se a jen tak tak uhl před dladí Hiashiho Hyuugy.
" Uklidněte se pane, jdu navštívit Hinatu." vychrlil ze sebe Naruto rychlostí blesku.
Hiashi jako by ho neslyšel útočil dál. Naruto uhýbal jeho útokům, ale po chvíli ho to přestalo bavit a tak začal pořádně bojovat.
" Kage Bunshin No Jutsu " kolem Naruta se objevilo pět klonů.
Odehrával se zápas v Taijutsu. Po deseti minutách naruto přišel o tři klony. Hiashi zaútočil, ale Naruto mu chytl ruku a přehodil za sebe, tam už čekali dva jeho klony. Ty Hiashiho vykoply do vzduchu, kde se zase objevil Naruto. Ten ho zase posla prudkou rano k zemi, tam čekaly klony a ty mu zasadily tvrdou ránu. Hiashi prudce vrazil do stěny a svezl se po ní na zem. Naruto k němu přišel a přiložil mu kunai ke krku.
" Tak už jste se uklidnil?" zeptal se Naruto naštvaně.
Hiashi se mu podíval do očí a usmál se. Naruto v tu chvíli vypadal jakoby mu uletěli včely a ještě k tomu mu vybraly konto.
" Jsi vážně dobrý. Hinata bude v dobrých rukách." řekl Hiashi a zase usmál.
" To.. to měl být nějaký test nebo co?" zeptal se tak trochu zmateně Naruto.
" Ano chtěl jsem vědět, jestli dokážeš Hinatu ochránit, když to bude potřeba." odpověděl na vysvětlenou.
To už ven vyběhla Hinata a hned vzápětí Neji. Doběhli až k Narutovi s Hiashim.
" Co se tady stalo?" zeptala se vystrašená Hinata.
" To nic Hinato, jen si dali přátelský zápas." řekl Naruto rychle.
" A já prohrál." řekl Hiashi a postavil se na nohy.
Hinata se podívala na popraskanou stěnu za Hiashim, pak na svého otce a nakonec na Naruta a z jejího pohledu bylo poznat, že si dělá starosti a zároveň je naštvaná.
" Naruto, dnes tě pustí z nemocnice a ty hned musíš dělat blbosti?" zeptala se naštvaně.
" Ale Hin, já se cítím skvěle, tak jsem myslel že by to byl dobrý trénink po tak dlouhé době co jsem nic nedělal." chbě se bránil Naruto.
Takhle ho tam peskovala ještě několik minut, mezitím Neji koukal na Naruta jako na nějakého boha. To proto, že on sám nikdy Hiashiho neokázal porazit.
" Nepůjdeme dovnitř?" zptal se všech Hiashi.
Všichni souhlasili a tak se vydali dovnitř.
" Naruto, to tvoje kombo bylo něco." řekl Hiashi.
" Bylo to poprvé co jsem to použil. Vymyslel jsem to v nemonici když jsem se nudil. Říkám tomu Bunshin Rendan." odpověděl Naruto.
V domě si sedli v jednom pokoji a tam si začali povídat. Zůstali tam až do večera. V devět hodin se Naruto omluvil, že už půjde. Rozloučil se s Hinatou polibkem a vydal se domů. Osprchoval se a potom si lehl. Byl celkem unavený, ale spát se mu ještě nehtělo a tak jen ležel a přemýšlel. Nakone ani nevěděl jak usnul.
Druhý den se probudil do krásného slunečného dne. Co nejdřív se vydal do budovy Hokageho. Zaklepal a vešel, našel Tsunade ve velmi zajímavé poloze.
Ležela na zemi s nohama do vzduchu a hlasitě chrápala. V místnosti byl cítit alkohol.
Naruto se ušklíbl. Byl to ten škleb co říká " Tak teď si tě vychutnám."
Přešel k Tsunade, klekl si k ní, sklonil se k jejímu uchu a zařval.
" Orochimaru útočí. Chce ti čmajznout všechno saké."
Tsunade hned vyletěla jako blesk a vykřikla " Hajzl jeden. Moje saké nedostane." pak se zarazila, to protože se Naruto sklátil v záchvatu smíchu.
Tsunade se naštvala a chtěla mu jednu vrazit.
" Pokud to uděláš tak o tomhle všem řeknu." pohrozil jí Naruto.
Tsunade se znovu zarazila a sedla si na své křeslo.
" Ehm ehm" odkašlala si "tak co potřeuješ že jsi zamnou přišel takhle brzo?" zeptala se ho.
" No přišel jsem jen požádat o týdení uvolnění pro mě a Hinatu, chceme si vyrazit na výlet." řekl a usmál se.
Tsunade se nadechovala že mu řekne co si o tom myslí. Naruto jen řekl " Moje saké nedostane" a usmál se.
Tsunade zrudla a řekla " Dobře máš to povolené, ale nikomu o tom neřekneš jasné?" řekla.
" Jasně. Mlčím jako hrob." řekl a usmál se.
Vydal se za Hinatou, kde jí řekl ať si zabalí co potřebuje, že na týden mají volno. Ta mu celá štastná skočila kolem krku a políbila ho. Pak zmizela ve svém domě. Naruto se chystal odejít.
" Počkej Naruto." ozval se hlas Hinatina otce.
Naruto se zarazil v pohybu a otočil se. Hiashi k němu přišel a řekl.
" Něco pro tebe mám, předává se to v Hyuuga klanu z generace na genraci. vyděl jsem jak je s tebou Hinata šťastná a myslím si že by jsi to měl dostat. Protože pokud se nemýlím tak jednou spolu s Hinatou povedete klan Hyuuga." a do rukou mu vložil katanu. Katana měla rudý jílec a temně černou čepel.
Byla nádherná, Naruto na ni nevěříně koukal.
" To nemůžu přijmout" dostal ze sebe po chvilce.
" Ale můžeš, pokud si tě Hinata vybrala, tak tahle katana teď patří tobě." řekl a odešel.
Naruto také šel. Šel se připravit na výlet, ktrý stráví s dívkou, kterou nadevše miluje.
Kdyby tak věděl že se při téhle cestě stane několik věcí, ktré ovlivní Konohu víc než by si kdokoliv myslel.
Mise PM: Bitka s Hiashim byla skvělá. Já to tušila, že je to jeho zkouška. Přece by nedal Hinatu někomu, kdo se neumí pořádně prát. Reakce Nejiho mě hodně pobavila. Takže na tom jejich výletě se určitě střetnou s Akatsuki... nebo už vážně nevím. Scéna s Tsunade mě dost dostala. Až jsem se musela držet, abych nevzbudila malou. Povedený díl.
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
krása, ale doufám že to dopadne dobře
skvělý
nádhera
super!!
“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”
tak to s tim orochimarem a sake bylo něco vůbec sem neviděl na monitor jka sem brečel smíchy
Tak to bylo něco,válel jsem se smíchy po podlaze,no nejdřív včely a pak Orochimaru a saké. Jsi třída Revane.
"Orochimaru útočí. Chce ti čmajznout všechno saké."To je vážně úžasný,chvíli sem smíchy nemohla ani číst dál .A že to neni nic moc to ti řekl kdo..??No to je jedno protože stejně lhal,je to totiž suprskvělí .Piš dál,pls.
mno není to ni moc.... nějak mi to poslední dobou nejde, to proto přidávám kapitoli tak pomalu.... vážně už jsem uvažoval nad tím že zkončím... ale zase mám něco rozdělaného a tak to nejdřív dopíšu a potom se uvidí
Porkačuj v tom čo robíš tak ako to robíš:)
Hlavne nekonči lebo pomôžem carlosovi:D
-----------
Nech vám všetkým najklíčkatejší požehná
http://www.bramboranstvi.mysteria.cz/uvod.html
A nemám rád vianoce..
Hochu nic moc??? tak to LoL jeste ted se smeju "Orochimaru útočí. Chce ti čmajznout všechno saké." "Ten hajzl." z toho jsem nestíhal a jestli chces skoncit tak nejak monumentalne nebo se o to radsi ani nesnaz nebo si te najdu a nakopu ti zadek tak ze budes mit inspiraci psat jeste z 30 dilu Ber to s nadhledem
jóóóó,přesně tak!!!!jestli se to náhodou stane,dej mi vědět,ti pomůžu,já brutalitu přímo zbožňuju...muhehehehe
Ty blaho vubec nekonči to by jsme neměli co číst dyť si to měl moc pěkny a už se těším na další skvělej díl