manga_preview
Boruto TBV 09

Narutova cesta osudu část 10.

Na dveře se ozývalo neustálé bušení, nebylo pochyb že to už déle neydrží.
Naruto a ostatní se připravili k boji, najednou se ozvala ohromná rána a dveře vyletěli z pantů. Do vnitř se nahrnulo pět monster, ostatní se tam nevešli.

" Musíme se dostat ven, tady není dost prostoru pro naše techniky." řekl Neji.

" Všichni, za mě." ozvala se TenTen a vytahovala jeden ze svých sviků.

Všichni poslušně udělali co řekla a pak už jen sledovali jak na chlupáče letí hromada zbraní. Dva byli mrtví, jede zraněný a další dva odrazili útok svými drápy.

" Teď já." řekl Naruto. V ruce se mu začala formovat chakra do koule. rozeběhl se, uhl před nepřátelským útokem a potom se slovy " Měj se, šmejde" vyprovodil jednu obludu ven.

" Konoha Daisenkou" ozvalo se a poslední nepřítel proletěl zdí.

" Rychle ven" zavelel Neji.

Dostali se ven a připravili se na nadcházející boj.

Nejiho obklíčili tři potvory.

" Hakkeshou Kaiten" křikl Neji a roztočil se a potvůrky odletěli do neznáma.

Zbývalo dvanáct protivníků.

" Kage Bunshin No Jutsu" Naruto se vrhl spolu s deseti klony na tři obludy.

TenTen zaměstnávala další dva, Lee měl proti sobě tři stejně jako Neji.
Naruto postupně zabil dva své protivníky. Všiml si že jeden šmejd se dostal za TenTen a ta si ho v zápalu boje nevšimla.
Rychle se kousl do prstu a udělal několik pečetí.

" Kuchiyose no Jutsu" za TenTen se objevil žabák v brnění. Skočil za vlčíka a jedním pohybem mu zlomil vaz.

Naruto nedával pozor a utržil ránu do zad od svého posledního nepřítele. Byl vážně zraněn, dopadl na zem. Utržil ještě ránu do boku, který začal silně krvácet a nakonec do hlavy. Po této ráně ztratil vědomí.

TenTen okamžitě pomocí zbraní ze svitků odrovnala toho u Naruta. Teď to bylo tři na tři to už bylo rozhodnuto. Po pěti minutách byl konec.

Lee utržil škrábanec na tváři a Neji měl něco s rukou. Jediná TenTen byla zcela v pořádku.

Všichni se seběhli u Naruta.

" Sakra hodně krvácí, musíme to krvácení zastavit." řekl Neji.

" Je to jenom kvůli mě. Zachránil mě a sám při tom byl zraněn." vzlykla TenTen.

Ošetřili ho jak nejlépe uměli a vydali se do Konohy.
Za tři dny tam dorazili, Naruto byl ve velmi vážném stavu.

" Co se stalo mi řeknete až potom." řekla jim Tsunade " Rychle s ním na sál" štěkla po medicích.

Naruto strávil na sále dlouhých šest hodin.
Probral se, otevřel oči, ale rychle je zase zavřel, kvůli ostrému dennímu světlu. Začal pomalu otevírat oči, aby si na světlo přivikly. Když se mu to konečně podařilo, tak trochu natočil hlavu spatřil Hinatu. Seděla u jeho postele, držela ho za ruku a kldně spala.
Naruto se usmál, vypadala tak roztomile. Naruto se cítil slabý a malátný. Nemohl se pohnout, po chvíly snažení stiskl jemně Hinatě ruku. Ta jenom něco zamumlala a spala dál. Naruto se ušklíbl a chhvilku se soustředil a potom ji ruku stiskl silněji, ale jen na malou chvilku. To zapříčinilo, že Hinata leknutím vyjekla a vyskočila ze židle.

Chvíly se zmateně rozhlížela a potom se podívala do usměvavé tváře Naruto.
Radostně vypískla a vší silou ho objala.

" Auauauaa." křikl Naruto.

" Jé promiň, já jsem tak ráda že jsi se konečně probral." vyhrkla se slzami v očích a potom ho políbila.

"Jé to se mi líbí. Ještě." řekl s úsměvem Naruto a Hinata mu jeho přání splnila.

" Zajdu pro Tsunade" řekla, když se od něho odtáhla.

Odešla, chvilku bylo ticho a potom se vrátila spolu s Tsnade.

" Tak jsi se konečně probral?" zeptala se s úsměvem.

" Jak dlouho jsem byl mimo?" zeptal se.

" Skoro týden, když tě sem přinesli bylo to s tebou vážné." odpověděla Tsunade.

" Hmm se divim, Kyuubi je na mě asi nasranej od toho našeho nechtěnýho rande." uchechtl se Naruto.

" Tak a teď je čas na to abych tě prohlédla, jak jsi na tom." řekla a začalo mu prohlížet zranění.

V půlce prohlídky na pokoj vtrhli nějací vetřelci. Byli to Lee, Neji a TenTen.

" Naruto, chci se ti omluvit. Kdyby jsi mě nemusel zachraňovat tak by se ti to nestalo." řekla smutně TenTen.

" To nic. Od toho jsou přece přátelé." řekl s úsměvem.

Povídali si do té doby než je Tsunade vyhodila se slovy " Pacient potřebuje klid".

Na pokoji zůstal jen Naruto a Hinata. Povídali si s polu až do večera. V jedenáct hodin se Naruto posunul, Hinata si vezla k němu a položila si hlavu na jeho rameno. Po chvilce usnula.

" Vypadá jako anděl. " řekl si Naruto s úsměvem sám pro sebe, políbil jí do vlasů a usnul s úsměvem na tváři.

4.962965
Průměr: 5 (27 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2020-10-13 11:43 | Ninja už: 5721 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise PM: Tož to zajímavé. Takže moje předešlá teorie se zase nepotvrdila... já fakt nemám odhad na děj v ostatních povídkách. Třetím se tak 1 z 10. Což je smutné pro autora FF. Moc si nás nenapínal s tím, zdali i oni budou vlkodlaky po škrábnutí... tak tohle bychom měli. Na to, kolik zbývá kapitol si radši nebudu vytvářet žádné teorie. Jinak bych to zase neuhodla. Letím dál.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2010-06-06 18:52 | Ninja už: 5535 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

nádhera a jsem ráda že jsi nenechal naruta zamrit

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, So, 2008-04-26 23:17 | Ninja už: 6188 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

pěkné

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, So, 2008-01-26 17:55 | Ninja už: 5996 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Hustý,už se těším na další díl!!

Obrázek uživatele Viky4164
Vložil Viky4164, Čt, 2008-01-24 15:56 | Ninja už: 5948 dní, Příspěvků: 24 | Autor je: Prostý občan

nadhera doufam že pokračko bude brzy

Obrázek uživatele Mechi
Vložil Mechi, Út, 2008-01-22 22:48 | Ninja už: 6026 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

Good, prostě pěkné.

Obrázek uživatele samovrah
Vložil samovrah, Po, 2008-01-21 23:26 | Ninja už: 6032 dní, Příspěvků: 345 | Autor je: Prostý občan

Výborne..Prečítané a páčilo sa mi ako vždy..Teším sa na pokračovanie:)

-----------
Nech vám všetkým najklíčkatejší požehná
http://www.bramboranstvi.mysteria.cz/uvod.html
A nemám rád vianoce..

Obrázek uživatele Hinata-Hyuga
Vložil Hinata-Hyuga, Po, 2008-01-21 19:35 | Ninja už: 5999 dní, Příspěvků: 59 | Autor je: Prostý občan

Já nevim jak bych měla nějak jinak napsat že je to úžasný...No....hmmmmm.....já nevim....je to SKVĚLÍ Laughing out loud

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, Ne, 2008-01-20 22:43 | Ninja už: 6029 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Ja to precetl jednim dechem a asi si to prectu jeste jednou Laughing out loud totální nádhera, jen tak dál, jen co ses vrátil uz mas skvele dily jak cip Eye-wink

Obrázek uživatele Seiber
Vložil Seiber, Ne, 2008-01-20 22:31 | Ninja už: 5969 dní, Příspěvků: 58 | Autor je: Prostý občan

Ďalšia časť perfektná ako vždy...Smiling