manga_preview
Boruto TBV 09

Narutova cesta osudu část 5.

Ten muž se na Haru usmál, to sice nebylo vidět, ale Haru to poznal.

" Ahoj, jak se jmenuješ? Já jsem Hatake Kakashi." představil se muž.

" Já jsem Haru, kde je Naruto-senpai?." odpověděl a zeptal se Haru.

" Zrovna mu není moc dobře, odvedli ho do nemocnice. Naruto byl vždycky tak neopatrný a do všeho se vrhal po hlavě." řekl Kakashi.

" Odkud vy znáte Naruta-senpai?" položil Haru další otázku.

" Učil jsem ho, jako on teď učí tebe." vysvětlil mu Kakashi.

" Tak teď pojď semnou, je dost pozdě, zavedu tě zpátky na pokoj. Jo a než se Naruto uzdraví tak tě budu učit, myslím že tady má Naruto něco na práci, takže nevidím důvod proč nic neďelat." řekl a vydal se na cestu.

..................

Naruto se probral druhý den brzy ráno, chtěl se postavit, ale palčivá bolest v boku mu to nedovolovala. Tak tam jen tak ležel a přemýšlel. Z přemýšlení ho vyrušila sestřička, která se něj šla podívat.

" Oh, vy už jste vzhůru. To je skvělé, hned půjdu pro Tsunade-sama." řekla a chtěla odejít, ale zastavil jí Narutův hlas.

" Prosím vás, nepoušějte sem žádné návštěvy, pouze báby Tsunade, Kakashi-senseie a Jiraiyu i když ten když se bude chtít stavit tak to vezme oknem." řekl a usmál se.

" Dobře pane. " řekla a odešla.

Asi za dvacet minut se dveře otevřeli a dovnitř vešla Tsunade. Prohlédla ho, ale zatím nic neříkala.

" Hojí se to rychle, zítra by to mělo být v pořádku. Víš Naruto jse ráda že jsi se konečně vrátil, ale nemusel jsi mi zřídit tolik ANBU." usmála se na něj " A ještě k tomu se nechat málem zabít" dodala spíše už pro sebe.

" Hmm já se, ale nevrátil. Jen tady mám něco na práci a potom zase odejdu."

" Pořád se honíš za tím chlapem?" zeptala se.

" Jo." řekl jen.

"A cože to tady máš na práci?" znovu se zeptala.

" Zjistil jsem, že se nedaleko od vesnice má uskutečnit jeden obchod. Jede v tom Akatsuki, má tam být Deidara. Jelikož ten koho hledám je šéf Akatsuki, tak asi víš co po Deidarovi budu chtít." odpověděl Naruto.

" A co když ti nic neřekne?"

" Tak ho zabiju a budu pátrat dál." řekl.

" No jestli je to někde tady, tak ti někoho přidělím, aby ti s tím pomohl." řekl mu Tsunade.

" V žádném případě." odsekl

" Ale ano, víš že když něco řeknu, tak se semnou nemá cenu hádat." řekla s úsměvem.

" No tak jo no" Tsunade už vážně Naruta dost prudila.

" A kde je vůbec Haru?" zeptal se .

" Teď by měl být s Kakashim, měli by trénovat." řekla a odecházela " A né že tě napadne vylízt z tý postele." houkal na něj ještě přes rameno než odešla.

..............

Haru už nějakou dobu trénoval s Kakashim. Nejprve mu ukázal jaké techniky už umí. Kakashi ho nějaké naučil a potom s ním trénoval Tajjutsu a háení kunaiů a shurikenů.

Trénovali až do večera, když po tréninku došel Haru spolu s Kakashim řed hotel, tak Kakashi promluvil.

" Haru, zítra budeš trénovat se skupinou Geninu, já budu mít nejspíš misi. Takže si tě tady, zítra vyzvedne nějaký Jounin." řekl Kakashi.

" Rozumím, Kakashi-san. A dobrou noc." rozloučil se Haru.

" Dobrou." odpověděl Kakashi.

............

Nastal den kvůli, kterému se Naruto vrátil do své rodné vesnice. Jak se dozvěděl tak na tuto "misi" s ním půjdou Kakashi-sensei, Shikamaru a Neji.

U Tsunade v kanceláři už čekal Shikamaru, Neji i Kakashi, když se dveře rozrazili a dovnitř vpochodoval Naruto.
Podíval se po všech v místnosti a zrak mu utkvěl na Kakashim.

" Pardon, ztratil jsem se na cesté životem" ušklíbl se Naruto stále pozorující Kakashiho.

" Naruto? Jsi to ty?" zptal se Shikamaru.

" Jo jsem to já, čekal jsi snad Santa Clause?"

" Jo je to Naruto. To se hned pozná." řekl Neji.

" Nerejpej" řekl mu Naruto.

" No tak kyž jsme tu všichni, tak nám může Naruto říct nějaké detaily, ohledně této mise." řekla Tsunade a podívala se na Naruta.

Ten se jen ušklíbl a začal mluvit. Než všechno naplánovali, tak uběhli tři hodiny, takže zbývaly tři hodiny do setkání.

" Takže se setkáme za hodinu a půl u brány, jasné?" zeptal se Kakashi.

Všichni souhlasně zamručeli a vydali se po svém. Shikamaru si šel dát šlofíka, Neji šel trénovat a Naruto se šel podívat po Haru.

4.97222
Průměr: 5 (36 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Po, 2020-10-12 21:12 | Ninja už: 5719 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise PM: Ono to zašlo tak daleko? Mám si schválně tipnout kdo umře? Protože mám pocit, že jo. No, snad ne. Budeme doufat. Nejiho smrt bych asi těžko dala. Nedejkami Shikamaru. Snad Haru netrénuje s naší trojkou rebelantů... to by byl konec světa. Xd Tak s tou misí se mi furt něco nezdá. Ani nevím co.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2010-06-06 14:19 | Ninja už: 5533 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

je to úžasný příběh, jen mi ho sem tam znepříjemní nějaká malá chyba, ale nikdo není dokonalý Smiling

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, So, 2008-04-26 22:28 | Ninja už: 6186 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

superrrrrrrr příběch

Obrázek uživatele Nikky
Vložil Nikky, Út, 2007-12-18 17:15 | Ninja už: 5999 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

Už aby tady byl další díl

Obrázek uživatele MaFioZo
Vložil MaFioZo, Čt, 2007-12-13 15:07 | Ninja už: 6059 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

Pravda,bude to napinave deidara asi zas vybuchne Laughing out loud

Obrázek uživatele Mechi
Vložil Mechi, Čt, 2007-12-13 14:51 | Ninja už: 6025 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

Už to začíná. Staří známí se vracejí aby spolu bojovali bok po boku proti nepříteli. Smiling