manga_preview
Boruto TBV 09

Narutova cesta osudu část 6.

Naruto nevěděl, kde Haru je. Věděl jen, že někde trénuje. Po půl hodině ho našel na jednom z cvičšť.

" Hej Haru." zavolal na něj.

Haru se rozhlédl a spatřil svého senseie, na tváři se mu objevil úsměv.

" Dobrý den Naruto-senpai." pozdravil Haru.

" Hmmm koukám, že tvrdě trénuješ." řekl Naruto a mrkl na něj.

" Ano Naruto-senpai, snažím se abych byl tak dobrý jako jste vy." odpověděl Haru.

" Tak takhle to je" usmál se Naruto " tak to tě budu muset naučit jednu techniku, až se udělám to kvůli čemu jsme se vrátili." dořekl.

Naruto si všiml, že k nim někdo jde. Byla to žena přibližně v Narutově věku, měla hnědé oči a hnědé vlasy po lopatky.
Naruto si ji chvíli pozorně prohlížel a pak překvapeně vyjekl:

" TenTen?"

" Ano jsem to já...." nedořekla.

" Ty jsi se teda změnila, no je to téměř šest let, takže se není čemu divit." usmál se Naruto.

TenTen na něj chvíli koukala jak na blázna, pak si ho změřila rentgenovým pohledem.

" Naruto? Jsi to ty?" zeptala vyjeveně.

" Přesně tak." znovu se usmál.

" Ty jsi se vrátil?" zeptala se.

" Mám tady něco na práci, ale pak zase odejdu." odpověděl smutně.

" Tak Haru je tvůj student?"

" Ano. Haru je velmi talentovaný, jsem rád že ho můžu učit. Jednou mě překoná a bude dost silný, aby dokázal ochránit své přátelé." odpověděl.

Chvíli si ještě povídali, ale pak si Naruto všiml kolik je hodin a odešel na sraz s jeho " týmem".

Na místo srazu dorazil jako třetí, čekalo se samozřejmě na Kakashiho.
Měl asi desetiminutové spoždění, jak se dalo čekat měl už připravenou jednu ze svých hloupých výmluv.

Vyrazili.

Po půl hodině se dostali na místo, ukrali se a čekali. Přesně ve smluvenou dobu se tam ukzal, pro Naruta známý Hidoshi a o chvíli později i Deidara. Chvíli se o něče bavili a vyrazili k vodopádu. Naruto s ostatními je sledovili.
Ti dva zašli za vodopádu, Naruto se s ostatními dohodl a vydal se do jeskyně za vodopádem.
Opatrně nakoukl, to co viděl se mu vůbec nelíbylo. Jak mu Hidoshi říkal, měl s Akatsuki obchod, ale o tom co se tady právě teď dělo se asi zapoměl zmínit. Byly tu snad desítky benden s různými výbušninami, výbušnými lístky počínaje a dynamitem konče. Pak několik beden kunaiů a shurikenů.

" k***a, to snad plánují válku nebo co?" ptal se Naruto sám sebe.

Vrátil se k ostatním a začali plánovat přepad. O pět minut později už byli připraveni.

Naruto s ostatními se nepozorovaně dostali, tak blízko jak jen to šlo. Všichni se rozmístili tak aby nebyli vidět. Pak Naruto vyšel a ukázal se Deidarovi.

" Hej blondýno." zavolal na něj posměšně.

" Ty! Co tady děláš?" vyštěkl Deidara.

" Mám nějaké otázky a chci odpovědi." klidně odpověděl.

" Nedostaneš žádný odpovědi, jediné co tady najdeš bude smrt." řekl Deidara.

V tom se objevilo šest nějakých týpků, takže s těma třema o kterých Naruto věděl jich bylo devět.
Naruto začal bojovat, hned se k němu přidal i zbytek týmu.
Neji používal svůj Juken a další techniky Hyuuga klanu, Shikamaru používal své stíny jak nejlépe uměl a Kakashi používal svá obvyklá jutsu, no tedy spíš ta která okopíroval.

Ti týpci s ukázali jako nějací ninjové na úrovni chunninů a asi jen dva na úrovni jounina, po chvíli s nimi byli hotový. Zbyl už jen Deidara a Hidoshi.

" Chci ty odpovědi." řekl Naruto

Deidara stál a díval se na něj, když v tom se usmál a u Naruta vybuchla jedna z Deidarových hračiček. Naruto odletěl několik metrů dozadu, kde tvrdě narazil do zdi. Klekl na všechny čtyři a vykašlal trochu krve.

" Ty č***o blonďatá" vysoukal ze sebe těžce.

Deidarovi se zůžily zorničky, vyslal na Naruta několik menších bombiček.
Před Naruta se postavil Neji a ochránil ho pomocí kaiten, potom Shikamaru spoutal Deidaru svým jutsu.

Naruto se chvíli vzpamatovával, potom se zvedl došel k Deidarovi a chtil ho za ruce.

" Shikamaru zruš tu techniku." řekl

" Co chceš dělat?" zeptal se Kakashi.

" Uvidíte" řekl jen

Shikamaru zrušil své jutsu a Naruto se naklonil k Deidarovi.

" Hledám Peina, kde je? Jestli neodpovíš, tak už nikdy nebudeš moct dělat ty svý zasraný techniky." zašeptal mu výhružně do ucha, stále pevně svírajíc jeho ruce.

" Naser si" odpověděl stejným šeptem Deidara.

" Jak chceš." řekl Naruto už normálním hlasem.

Usmál se a najednou vší silou trhl s rukama svého nepřítele, ozvalo se křupnutí. Deidara vykřikl bolestí.

" Co to děláš?" hleděl na něj Neji šokovaně.

" Do toho se nepleťte" odsekl Naruto.

" Teď se to dá ještě vyléčit, ale pokud neodpovíš tak to bude bolet jetě mnohem víc." řekl Naruto směrem k Deidarovi.

" Už jsem ti řekl naser si." štěkl Deidara.

" Dobře" řekl Naruto a znovu trhnul rukama, ozvalo se další křupnutí a výkřik bolesti.

" To už přeháníš, nemyslíš Naruto?" zeptal se Kakashi.

" Řekl jsem nepleťte se do toho." řekl Naruto naštvaně.

" Tak a pokud to udělám ještě jednou tak už se to nikdy nezahojí, nikdo ti nikdy nepomůže, protože když ti lámu ty tvý pádla tak ti do těla současně vkládám svou chakru, takže ještě jednou a jsi v p***li." řekl Naruto " Jo a myslím že se tou bolestí posereš." usmál se na něj.

" Nikdy ti nic neřeknu a ty to víš." řekl z těžka Deidara.

Naruto se k němu zase naklonil:

" Já vím, ale takhle je to mnohem větší zábava." usmál se Naruto a pak trhl po třetí. S posledním křup se ozval poslední bolestný výkřik. Pak Deidara dopadl v bezvědomí na zem.

Naruto se otočil a vyšel ven z jeskyně.

" Hej on se vážně p****l bolestí" konstatoval Shikamaru.

" Hmm myslím že ho do vesnice ponese tady pan chytrý." řek Kakashi.

" Souhlasím" přitakal Neji a spolu s Kakashim zmizeli z jeskyně.

" Proč já?" zaúpěl Shikamaru a přehodil si toho smraďocha přes záda.

" Fuj, ten se p****l ve velkym stylu." pomyslel si Shikamaru a vydal se směrem z jeskyně.

4.97059
Průměr: 5 (34 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Po, 2020-10-12 21:23 | Ninja už: 5733 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise PM: Takže moje teorie o něčí smrti padla. Uff, to jsem si oddechla. Ale jinak tenhle díl byl teda setsakra divoký. Hlavně ten Naruto, ovšem se mu nedivím, udělala bych to taky. Ovšem byla to Deidarova chyba, měl mu to říct a nedělat z toho detektivku. Asi příště bude sdílnější. A chudák Shikamaru to odnesl...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Naruki-Nee-chan
Vložil Naruki-Nee-chan, Čt, 2013-05-02 09:10 | Ninja už: 4175 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Pěstitel rýže

tak to je mazec, zvlášt ten konec, a...

„Ve světě ninjů jsou ti,kteří porušují pravidla a nařízení považováni za odpad ale,ti kteří opustí své přátele jsou horší než to“.......bohužel se toto „pravidlo“ může pěkně vymstít

Obrázek uživatele PCoky
Vložil PCoky, Po, 2012-10-08 12:20 | Ninja už: 4310 dní, Příspěvků: 168 | Autor je: Prostý občan

to o deidarovi mi připomíná trestnou lavici. Ale sem se to hodilo víc.

Obrázek uživatele Inka009
Vložil Inka009, Čt, 2011-08-25 02:53 | Ninja už: 4998 dní, Příspěvků: 122 | Autor je: Prostý občan

" Ty č***o blonďatá" + Deidara se p***l ve velkým stylu Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud no koniec.... Skvelý príbeh Smiling

!!!SPICE UP YOUR LIFE!!!

Podpis byl zkrácen z důvodu nadměrné velikosti.

Obrázek uživatele merlinX
Vložil merlinX, Pá, 2011-06-24 02:22 | Ninja už: 5925 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Ten konec nemá chybu.

[URL=http://www.***/profile/merlin556/][IMG]http://www.***/images/myplayercard/1624755.jpg[/IMG][/URL]
Join The Naruto Online Multiplayer Game [URL=http://www.***]Naruto[/URL] - [URL=http://***]Arena.com[/URL]

Obrázek uživatele KoFFi
Vložil KoFFi, St, 2010-12-01 01:04 | Ninja už: 5052 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

oonh boze tak ten se posra* Ve velkym stylu Laughing out loud

^^HALA MADRID!!
 photo novyacute-12.jpg
Proč zrovna spojení těhle dvou? Smiling možna proto že si jsou neskutečně podobní Smiling nenáviděni skoro uplně všemi a přesto jedni z nejlepších Sticking out tongue Laughing out loud
OKO za OKO a svět bude slepý.

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2010-06-06 14:26 | Ninja už: 5548 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Tak to je fakt dobré Deidara se p***l ve velkým stylu

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, So, 2008-04-26 22:36 | Ninja už: 6201 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

dobrý ten konec se mi libíl jak se Deidara p****l

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, Čt, 2007-12-20 23:43 | Ninja už: 6042 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Ty woe to me pose* to je bomba todlencto. Trochu vice jsem se zasmal aspon nekdo do toho tady vnese nejaky mensi humor at je z filmu nebo primo z tebe proste bomba a to nemluvim jen o tomto pribehu, vsechny co jsi napsal maji v sobe kus tebe a jde to poznat ze jsi se velmi snazil:) preji GL&HF do dalsiho psani.

Obrázek uživatele Mechi
Vložil Mechi, Čt, 2007-12-20 15:50 | Ninja už: 6039 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

Hmm tedy tato část se mi zdála slabší ale jinak je to dobrý jen tak dál.

Obrázek uživatele Lord Revan
Vložil Lord Revan, Čt, 2007-12-20 00:30 | Ninja už: 6059 dní, Příspěvků: 97 | Autor je: Prostý občan

Tak tahle kapitola není nic moc, ale doufám že alespoň někomu udělá radost. Poslední dobou když chci něco napsat tak mě po chvíli rozbolí hlava a nebo se najednou zaseknu a nevím jak pokračovat. Myslím že to bude tou ..... školou. Mám toho poslední dobou nějak moc. Ale přes svátky se budu snažit toho napsat co nejvíc.

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Pá, 2007-12-21 00:29 | Ninja už: 6014 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Náhodou...je to skvělý, ale máš recht, škola přímo ubíjí lidskou fantazii, jsem na tom nějak podobně xDD

Itadakimasu!!

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele MaFioZo
Vložil MaFioZo, Čt, 2007-12-20 14:41 | Ninja už: 6074 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

Kde uz som pocul to:ten se p****l ve velkym stylu?
.V nejakom filme to bolo.Ale inac vyborna cast.

Obrázek uživatele Lord Revan
Vložil Lord Revan, Čt, 2007-12-20 17:05 | Ninja už: 6059 dní, Příspěvků: 97 | Autor je: Prostý občan

jj tuhle hlášku jsem si půjčil z filmu trestná lavice