manga_preview
Boruto TBV 07

Ako Kakashi nový štýl získal

Príbeh je z čias kedy bol Kakashi ešte veľmi malý. Mal len pár dní pred nástupom na akadémiu. S Obitom Uchihom boli veľmi dobrí kamaráti. Trávili spolu veľa času. Aj keď Kakashi nebol typ na bláznovstvá a veľa kamarátov, s Obitom si ako priatelia sadli.
V tej dobe sa v Konohe objavil nový dezert zo Zeme Ryže zvaný Mochi. Počas niekoľkých dní sa z neho stalo neuveriteľné šialenstvo. Konoha malá čo robiť aby ho stíhala dovážať. Dopyt bol obrovský. Kakashi v jeden slnečný deň čakal Obita na hojdačke v parku ako sa dohodli. Obito ako vždy meškal. Keď konečne prišiel niesol so sebou hnedý papierový balíček.
„ Čo tam máš?“ opýtal sa ho Kakashi keď pozeral na balíček v rukách.
„ To je predsa Mochi.“ Obito vytiahol z balíčka sladký dezert a ponúkol mu ho.
„ Nie ďakujem. Ja také nejem.“ odmietol ho Kakashi.
„ To si robíš srandu.“ Vypleštil na neho očí Obito, a potom si odhryzol zo sladkosti. „ Ty si ešte neochutnal Mochi? O veľa prichádzaš.“ Povedal Obito s plnými ústami.
„ Keď myslíš.“ pozrie pred seba a pozerá na Rin ktorá nimi práve prichádza.
„ Uhm... Rin ide.“ Keď ju Obito uvidí trochu mu zabehne koláčik v hrdle.
„ Ahojte chlapci.“ pozrie sa na papierový balíček medzi nimi. „ Len mi nehovorte že aj vy patríte k tým ľuďom ktorí prepadli mánií na Mochi. Už mi idú na nervy tí ľudia ktorí sa chovajú ako ovce a lapnú po všetkom čo je práve populárne. Akoby nemali vlastný názor.“ Povie rozhorčenie Rin.
„ Sú...“
Obito rýchlo strčí sáčok Kakashim do rúk a preruší ho.
„ Súhlasím Rin. Tiež nemám rád tých ľudí čo idú za tým čo je IN. Práve som to Kakashimu tiež hovoril keď mi to priniesol.“
Otočí sa na neho.
„ Kakashi hovoril som ti že to nechcem. Vôbec mi to nechutilo. A nebudem podporovať túto mániu.“
Kakashi chce niečo povedať ale Obito ho znova preruší.
„ Nemusíš mi to núkať. Ďakujem.“
„ Tak sa majte chlapci. Uvidíme sa o pár dní na akadémii.“
Keď Rin odíde Kakashi sa škaredo pozrie na Obita. Keď to Obito uvidí nevinne mykne plecami.
„ No čo. A daj mi to. Ty Mochi- ignorant.“

Jedného dňa išiel Kakashi okolo obchodu kde predávali tieto sladkosti. V obchode Bolo veľa ľudí. Hlavne kvôli tomu. Kakashimu išli hlavou slová ktoré o ňom Obito narozprával. Keď sa obchod ako tak vyprázdniť, vošiel doň. Obzeral sa po regáloch až prišiel k regálu s Mochi. Bolo tam iba posledné balenie. Keď ho nikto nevidel vzal si ho a prešiel k pokladni.
Po večeri odložil riad, posadil sa znova za stôl a zobral do ruky balíček Mochi. Otvoril ho vzal jednu zo sladkostí a zjedol ju. Počas večera zjedol aj ďalšie a obal pred spaním zahodil.
Ráno, po zazvonení budíka Kakashi vstal na svoj prvý deň na akadémii. Rozospatými krokmi mieril do kúpeľne, pustil vodu a pozrel sa na seba do zrkadla nad umývadlom. Vtom bolo na celý dom počuť hlasný krik.
„ Ááá!“ Jeho krik sa tiahol celou miestnosťou.
Obito stál pred stánkom s mäsovými pochúťkami a čakal Kakashiho presne tak ako sa dohodli. No Kakashi dlho nechodil. Obito už začínal byť nervózny.
„ No tak Kakashi. Kde toľko trčíš. Neprídeme načas.“ Mumlal nervózne Obito. „ Je to len prvý školský deň nie je to deň vyznamenania za zásluhy. Nemusíš sa toľko mydliť vo vani. Ja som sa kúpal minulý týždeň.“ Mykol plecami.
Práve vtedy išli okolo dve krásne mladé dievčatá, a keď ho počuli, znechutene sa na neho pozreli a niečo si cestou šepkali.
„ Teda myslel som ešte tento týždeň.“ Rýchlo sa to Obito snažil zahovoriť s rukami pred sebou na obranu a červenými lícami od hanby.
Potom sa pozrie na pána stojaceho pri svojom stánku, ktorý s prekríženými rukami a znechuteným výrazom pokrútil hlavou. Potom vezme svoj stánok na kolieskach a presunie ho o niečo ďalej.
Obito po ňom začne kričať.
„ To vaše mäso je nevonia dvakrát chutne. Ktovie čo v tom je.“
Keď ho chlapík odignoruje a ide ďalej obito po ňom prestane kričať. Uvedomí si že Kakashi tu stále nie je a tak zájde k nemu domov.
Zaklope na dvere a čaká.
Dvere sa po chvíli otvoria a Kakashi vystrčí spredo drevených dverí iba oči.
„ Budeme meškať. Čo toľko... Čo to má znamenať?“
Pýta sa Obito keď vidí kamarátov tvár, ako mu Kakashi otvoril.
„ Dostal som alergiu.“
„ Lergiu?! Fuj nechoď ku mne.“ Obito rýchlo cúval späť.
„ Pako. Alergia nie je nákazlivá.“
„ A z čoho si to teda dostal?“ Podíde Obito znova o krok späť.
„ Z toho dezertu Mochi. Večer som to ochutnal. Dnes som ale zistil že v tom bolo aj mandľové mlieko. Na mandle mám alergiu. Preto teraz vyzerám takto.“
Kakashi sa vynorí z dverí ktoré zakrývajú červenú a fľakatú tvár okolo úst.
Obito chvíľu ticho s úžasom pozeral, a potom sa začal nahlas smiať čo mu hrdlo stačilo.
„ Máš tvár ako zadok paviána.“ Hovoril počas toho, ako sa smial.
„ To nie je smiešne. Vyzerám hrozne. Takto nemôžem ísť do školy. Čo mám robiť?“
Kým dopovedal vetu Obito už pred dverami nebol.
So smiechom totiž odchádzal preč do školy a nechal kamaráta v štichu.
Obito sedel v lavici a potichu sa chichotal nad tým ako Kakashi príde v prvý deň školy.
„ Konečne to nebudem ja, kto bude ľuďom na smiech.“
„ Obito?“ Oslovil ho ženský hlas.
Vedľa neho stála Rin v hnedých elegantných šatách. Obito sa ihneď prestal smiať- čo by si o ňom asi Rin pomyslela?
„ Nevidel si Kakashiho? Už by mal prísť. O chvíľu príde vyučujúci.“
Obitovy sa v hlave zrodila myšlienka že paviání zadok bude dnes meškať. Veľmi sa krotil aby sa nesmial na tom čo mu preblyslo hlavou. Nahodí vážnu tvár a Rin odpovie.
„ Dnes bude meškať. Ráno mal nejaké problémy ale...“
Obitovy je pri tej predstave znova na smiech no drží si vážnu tvár. „ Príde. Určite príde. Nechceš si sadnúť vedľa mňa, Rin?“
„ Nie. Idem si sadnúť k Naoki aby si ty a Kakashi mohli sedieť spolu.“
Povie Rin a odíde.
„ Už len po tom túžim.“ Zamumlá si Obito.
Vtom sa dvere na triede otvorili. Vošiel do nich šedo- vlasý chlapec v šedej bunde a slabo modrých trojštvrťových nohaviciach. Nebol to nikto iný, ako Kakashi. Na tvári mal čierno- modrú masku ktorá bola súčasťou jeho trička pod bundou
Obito sa pozrel na Kakashiho okolo ktorého sa zhromažďovali davy spolužiakov.
„ Páni Kakashi.“ Začala Rin. „ Vyzeráš...“
„ Teraz to príde.“ usmieval sa škodoradostne Obito.
„ Vyzeráš úžasne.“
„ Čože?!“
Ozvalo sa na celú triedu.
Spolužiaci sa obrátili na Obita ktorý sa dvihol z lavice, podišiel k davu a stúpol si vedľa Rin.
„ Čo je na tom úžasné? Vyzerá ako...“
„ Ako pravý samuraj.“ Prerušila ho Rinina kamarátka Naoki.
Obito hľadel na chalanov, ktorí Kakashiho obdivovali a na dievčatá, ktoré na ňom mohli oči nechať.
„ Ale prosím vás.“ Pretočil očami. „ Prečo vlastne tú masku máš? Niečo tam ukrývaš?“
Keď mu ju chcel Obito strhnúť Rin mu buchla po ruke a druhou rukou ho udrela po hlave.
„ Jauvajs.“ Obito si chytil hlavu.
Kakashi len na neho znudene- ostatne ako vždy, pozeral.
„ Nevieš sa správať?!“ Okríkla ho Rin.
A tak si Kakashi masku na pozitívne reakcie spolužiakov, a neskôr aj svojho nového senseia Minata nikdy nezložil a nosí ju dodnes. Dnes už ale málokto vie ako Kakashi pod maskou vyzerá. A aj tí, ktorí ho kedysi ako malého zažili bez masky na to už zabudli.

Poznámky: 


Prianie pre Darino Una Ino ti gratuluje!
.....

Já bych si přála povídku o tom, jak Kakashi ke své masce přišel. Ale aby to byla vtipná povídka, klidně může být i parodie.
.........
Dúfam že som naplnila tvoje očakávania z poviedky. Veselé (pred)Vianoce Kakashi ^_^

4.666665
Průměr: 4.7 (6 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Darino Una
Vložil Darino Una, St, 2019-12-11 17:50 | Ninja už: 1699 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Recepční v lázních

Povídka je velmi pěkná. Moc se mi líbila. Hlavně ten nápad s tou alergií je skvělý. I když bych u Kakashiho alergii na mandle opravdu nečekala, mě třeba napadla spíše alergie na slunce. Vymýšlení důvodů proč má Kakashi masku, je totiž jedna z mých oblíbených činnost když se nudím.
Děkuji za milý vánoční dárek.

Darino Una

Lepší pozdě než nikdy.

Pokud chceš změnit svět, musíš obětovat i to nejcennější.
(hádejte, kdo to řekl?)

Obrázek uživatele Uzumaki clan
Vložil Uzumaki clan, St, 2019-12-11 22:45 | Ninja už: 2160 dní, Příspěvků: 573 | Autor je: Leeho závaží

Som rada že som ťa potešila Smiling Kakashi ^_^

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Út, 2019-12-10 17:36 | Ninja už: 2648 dní, Příspěvků: 2980 | Autor je: Metař Gaarova písku

Módne tovary, hlavne medzi deckami, idú na dračku, však by sa ani s igrorantami nehrali Laughing out loud Jejda, ako Obito pred Rin obrátil kabát a celé Mochi zvalil na Kakašiho Ehh... jasně... hehe... Mlsanie potajomky sa Kakimu nevyplatilo, asi si nepreštudoval zloženie, bohvie z akých mandlí bolo to mlieko Hehe... Zlomyseľník Obito si zas neprišiel na svoje, lebo Kakaši je mazaný, ženy ho zbožňujú, tak aj maska mala úspech Kakashi ^_^ Cool


Napísala si milú a vtipnú poviedku a v skutočnosti to aj tak mohlo byť Ino ti gratuluje!

Obrázek uživatele Uzumaki clan
Vložil Uzumaki clan, Út, 2019-12-10 17:43 | Ninja už: 2160 dní, Příspěvků: 573 | Autor je: Leeho závaží

Haha dík Eye-wink
Chúďatko Rahzel má veĺa práce s mojou sériovkou Stydím, stydím, stydím!

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Út, 2019-12-10 18:10 | Ninja už: 2648 dní, Příspěvků: 2980 | Autor je: Metař Gaarova písku

Tak pozriem ja a pošlem ti PM Smiling

Obrázek uživatele Rahzel
Vložil Rahzel, St, 2019-12-11 21:02 | Ninja už: 2288 dní, Příspěvků: 745 | Autor je: Student Akademie

srdečná vďaka za pomoc - nestíham veru teraz ani čítať Bad
už mám zase nervy, že nebudem stíhať ani písanie misijnej FF Tohle nedávám

Edit: teraz som si uvedomila, ako aj bez korektúry si sa veľmi zlepšila, čo sa týka formy textu. Priama reč, odstavce. Akurát tie preklepy, občas chyba, no najväčší v problém ostáva to neustále striedanie rozprávania v minulom s prítomnom čase. Na tom ešte musíš zapracovať.

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Út, 2019-12-10 17:07 | Ninja už: 3778 dní, Příspěvků: 1382 | Autor je: Student Akademie

Mise PZ: Sledovanie trendov vidím funguje v každom univerze Laughing out loud Ale vyskúšať niečo nové nemusí byť hanbou. Obito je teda riadny ťuťko, ale je zlaté ako sa snažil zachrániť si tvár pred Rin Laughing out loud Kakashi sa nakoniec odhodlal, no ale za akú cenu! Ale všetko sa na dobré obrátilo ako vidím, tajomnosť mu svedčí, ako zistil aj Obito a dievčatá v škole Laughing out loud Je to veľmi milá vtipná poviedka, som rada, že som ju rozklikla a dúfam, že si od teba prečítam v budúcnosti aj ďalšie veci Smiling

Obrázek uživatele Uzumaki clan
Vložil Uzumaki clan, Út, 2019-12-10 17:48 | Ninja už: 2160 dní, Příspěvků: 573 | Autor je: Leeho závaží

Obito má dobré srdce len je trochu neohrabaný ^-^

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Út, 2019-12-10 15:57 | Ninja už: 5610 dní, Příspěvků: 2344 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

„Je to len prvý školský deň, nie je to deň vyznamenania za zásluhy. Nemusíš sa toľko mydliť vo vani. Ja som sa kúpal minulý týždeň.“ Achjo, Obito Laughing out loud
Tak mandlové mléko za to může! Chudák Kakashi. Ale jako správný frajer přetvořil nevýhodu k obrazu svému a ještě na tom vydělal. Myslím, že tohle je moc pěkné splnění přání Smiling

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Uzumaki clan
Vložil Uzumaki clan, Út, 2019-12-10 17:44 | Ninja už: 2160 dní, Příspěvků: 573 | Autor je: Leeho závaží

Ďakujem som rada že sa ti to páčilo Smiling