manga_preview
Boruto TBV 08

Zelená šelma z Listové

Už je tady zas. Ten blázen, šílenec, naprostej cvok, kterej si ještě ke všemu hrdě říká „Zelená šelma z Listové“. Stejně si myslím, že je to jen kvůli tomu zelenýmu elastickému trikotu, ve kterém vypadá jako naprostej debil, jinak totiž šelmu nepřipomíná ani omylem. To tlusté obočí, účes podle kastrolu, typický pako, jen nevím, proč si muselo za oběť vybrat zrovna mě.
Nestačí mu, že mi už tak dost ztrpčuje život, těmi svými otravnými vtípky, výzvami a souboji, že mě sleduje na každým kroku, dokonce i když jdu na záchod. Je tak otravnej, že to ani nedokážu popsat. Přesto přese všechno je to můj nejlepší přítel, parťák, rival, proto je pro mě tak těžký zadržovat slzy. Snažím se být silný jako Lee, ale je to tak těžké. Stydím se za sebe. Mohl, ne měl jsem ho zastavit, ale bylo to jeho rozhodnutí. Těžko bych mu to rozmlouval, vím, jaká je to dubová palice. Ale stejně je mi zle. Je mi ze mě přímo na blití.
Dívám se na něj a žasnu. Hoří, ne, to není správné slovo. Září jako samo Slunce. Cítím jeho sílu mládí a nemůžu uvěřit tomu, jak je silný. Křičí ty svoje nesmyslné hlášky a sliby. Musím se usmát, ale dojímá mě, jindy by mi to přišlo jako naprostá blbost, ale teď ne.
Vidím, jak se usmívá i přes všechnu tu bolest. Vydržet ten nápor není lehké, je to skoro nemožné. Nikdo se slabou vůlí by nevydržel všechnu tu bolest. Vím to, sám jsem schopen použít tu techniku, ale na takové úrovni jako on to nikdy nedokážu.
Byl jsem u toho, když mi poprvé ukázal krásu Asa Kujaku. Desítky úderů v tak rychlém sledu, že se z nich stávají ohnivé koule. Nevím proč, ale připomnělo mi to paví pera, která hrají odlesky barev a zdraví tak Slunce, když se probouzí. Žár těch plamenů mě rozechvívá ještě teď stejně jako si mé levé oko pamatuje barvy těch uhrančivých plamenů.
Tomu bláznovi to ale nestačilo. Chtěl dostát svému jménu a měl dost toho jak se mu ostatní smějí. Nikdy to nedal najevo, chtěl dokázat, že je syn svého otce, na kterého mnozí zapomněli, a tak odemkl další bránu. U toho jsme už byli všichni. Řev se nesl celou Konohou, rozechvíval ji a otřásal. Mohutné poryvy větru ohýbaly stromy, my s úžasem žasli na přízrak obrovského bílého tygra, který vykácel přes půlku lesa. Našli jsme ho ležet nedaleko místa. Naprosto vysíleného a skoro v bezvědomí. Ten blázen se ale usmíval. S očí mu tekly slzy radosti, sice smrděl jako žumpa, ale byl šťastný. Pamatuji si, co mi řekl a nemohl jsem se ubránit smíchu: „Dokázal jsem to, Hirudora se podrobil mé vůli.“
Až později, když mě zasvěcoval do své techniky, mi řekl, že Hirudora znamená Odpolední tygr a Asa Kujaku Ranní páv. Zeptal jsem se ho, jaká je poslední technika. Neřekl mi nic, jen mlčel, ale já věděl, že to není nic dobrého a teď se na to dívám, aniž bych cokoli udělal.
Dívám se, jak bojuje. Zatínám vzteky pěsti. Ten šílenec, zkrotil i třetí zvíře, zvíře, které se mu stane osudným.
Mezi údery, které otřásají zemí a vzduchem a nemilosrdně drtí jeho soupeře vzdušnými víry, které by z každého normálního člověka servaly kůži zaživa a rozemlely jeho kosti na prach, křičí jeho jméno.
Sekizo.
Večerní slon vyslyšel jeho volání a propůjčil mu svoji sílu, která se vyrovná síle Kagů, démonů a bohů. Sílu života a smrti.
Setmělo se, je chladněji. Jen on je světlem v nastalé temnotě. Obětoval se kvůli nám a za co, aby nám získal čas, ne za tohle svůj život nepoložil. Položil ho za své přátele a za ty, ve které věří. Snaží se o nemožné, porazit chlápka s božským komplexem. Vysmívá se mu, ale jemu to je jedno. Nerozhodí ho to, ví co musí udělat, co chce udělat. Rozbít tomu parchantovi držku, rozdrtit mu kosti, vymlátit z něj duši a nakonec vláčet jeho mrtvolu vítězoslavně ulicemi a jeho hlavu mít nabodnutou na kůlu. Zdá se vám to barbarské? Mě teda ne, tohle je ještě jak bych to řekl, lepší zacházení oproti tomu, co ta zrůda udělala všem lidem.
Nevydržím se dívat jak pomalu umírá dobrej chlap, můj přítel, parťák. Bolí to, moc mě to bolí, kašlu na ten jeho zákaz ať nic neděláme. Klidně přivítám i nějakou tu ránu, ale nenechám ho bojovat samotnýho. Na to jsme si toho až moc prožili. Je čas dostát svému titulu, který mi dali.
Strhnu si čelenku z oka a uvážu si ji kolem hlavy. Rudé oko se zlověstně rozzáří. Tisíc technik, tisíc smrtí. Přísahám, že každá z nich je horší než ta předchozí. Zelená šelma a Kopírovací ninja se opět spojí, i když to možná bude naposled.

5
Průměr: 5 (3 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele ZuzikXXX
Vložil ZuzikXXX, So, 2020-03-28 13:24 | Ninja už: 2504 dní, Příspěvků: 61 | Autor je: Recepční v lázních

Mise O
K tomuhle můžu říct jenom, OH MY GOD. Je to tak nádherně slohově vypracované, až mé srdce pláče. Lépe procítěnou fanfikci jsem v životě nečetla. Zpočátku jsem si říkala, jaké pak drama, vždyť to je jasná komedie. „účes podle kastrolu“ nebo „smrděl jako žumpa“ u toho jsem se fakt nasmála. Později vše začalo vrcholit, vzpružili se mi všechny chlupy na kůži. Hltala jsem všechna slova jedním dechem a málem jsem se rozbrečela.

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Út, 2018-02-13 15:46 | Ninja už: 2680 dní, Příspěvků: 3005 | Autor je: Metař Gaarova písku

Nildon, si macher Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!! Duo Gai a Kakaši je nesmrteľné a dokonca si myslím, že ich puto je zo všetkých najsilnejšie. Gai sa Kishimu podaril, je to neuveriteľná osobnosť. Priznám sa, že s veľkou úľubou sa vraciam k dielom s Maitovou výchovou (boli ako spomienka pred osudným bojom s Madarom) a podľa mňa by mali byť zahrnuté do pedagogiky. Neviem, z čoho Kishi vychádzal. Úžasne si opísal Kakašiho vnemy (ohnivé gule, pávie perá a pod.) pri pohľade na Gaiou slávnu techniku a jeho neuveriteľnú vôľu Kakashi YES Spomínam si na tú scénu, bolo to čosi ohromujúce. Vďaka za čitateľský zážitok Ino ti gratuluje!

Obrázek uživatele Nildon
Vložil Nildon, St, 2018-02-14 09:51 | Ninja už: 4866 dní, Příspěvků: 201 | Autor je: Narutova žákajda

Děkuji za krásný komentář. Gai s Leem jsou také moji oblíbenci, hlavně kvůli jejich nezdolné vůli. Také vždycky posmutním když vidím Gaiův boj s Madarou. Je to impozantní a zároveň smutné.

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Po, 2018-02-12 20:11 | Ninja už: 5642 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

O Gaiovi a ve vážné notě, to si vždy ráda počtu Smiling

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Nildon
Vložil Nildon, Út, 2018-02-13 13:38 | Ninja už: 4866 dní, Příspěvků: 201 | Autor je: Narutova žákajda

Jsem rád, že se povídka líbila Smiling
Chtěl by jsem psát víc takhle dospělejších povídek, škoda jen, že kvůli pravidlům je musím vždy trošku hodně zcenzurovat.

Akumakirei// PMka.