manga_preview
Boruto TBV 08

Don´t leave me 12.časť- Akatsuki

titi.jpg

Konan sa vytratila zo Sasukeho objatia. Odrazu tam stál len on a za ním Sakura. Sasuke sa mierne pootočil a pozrel sa na Sakuru. Sakura opäť zbledla keď videla v Sasukeho očiach slzy. Tie ale nepatrili jej. „Sasuke...ty...“ koktala Sakura ale viac zo seba nevedela vydať ani hlásku.
„Odpusť mi to! Sakura, odpusť! Ja neviem, čo sa to so mnou deje! Ona... Neľúbim ju ale...“
„Záleží ti na nej. Ja viem. Je to v poriadku. Sasuke milujem ťa. Vždy budem stáť pri tebe keď ma budeš potrebovať. A Konan bude...“ Sakura zdvihla zrak a opäť uvidela Sasukeho utrápenú tvár. „Bude v poriadku! Nič sa nebude diať až kým sa nevrátime do Konohy a vtedy všetko vysvetlíme Lady Tsunade. Ak sa to, čo sa s Konan stalo dá vysvetliť.“ Sakura opäť znervóznela. Sama nevedela, čo vlastne malo znamenať. Dá sa stratiť samú seba kvôli láske? Nechať si ovládnuť zmysly, telo a nechať len zlo aby ťa ovládalo? Celé je to veľmi divné. A čo ak je príčinou Konaninho správanie ešte niečo celkom iné? Čo ak za tým stojí iná osoba? Sakura sa pripútala k Sasukeho hrudi a jej ruky pevne obopínali jeho pás. Sasuke jej objatie opätoval a vložil si tvár do jej vlasov. „Milujem ťa,“ šepkal.

Sai bol mierne prekvapený z kľúču, ktorý našiel. Mali sme predsa hľadať mapu, tak čo je toto? Kľúč k mape? Odrazu za sebou zacítil záblesk svetla. Otočil sa a uvidel, ako z miesta kde bola predtým diera do tunela, vyletela Ino. Sai sa k nej rozbehol. Spadla mu rovno do náručia. Jemne ju pobozkal na pery a položil na zem. „Sai! Aha, čo som našla!“ kričala Ino a držala v ruke zdrap papiera. Sai si ho vzal a začal čítať. Pred vyše sto päťdesiatimi rokmi sa ninjovia z okolitých dedín snažili nájsť 9 chvostového démona- Kyuubiho. Každý jeden ninja vložil svoju pečať do kľúču, ktorých mal priviesť k jeho bránam. Na ich ceste sa však stalo veľa nepredvídateľných okolností a všetkých 12 ninjov zomrelo. Kľúč sa nikdy nenašiel.
„Chápeš to Sai? Už nám stačí iba nájsť ten kľúč. Tiež sa tam píše, že ak 12 ďalších ninjov vloží svoju pečať do kľúča, dostane sa ku Kyuubiho bráne! Zatiaľ je nás 5! Nájdeme ten kľúč a vrátime sa do Konohy!“ Ino zazrela Saiov nevinný úsmev a Sai už pred ňou mával kľúčom. Hodila sa mu okolo krku a venovala mu dlhý bozk.

„Takže ty si môj ocko?“ Spýtala sa jemným hláskom Reina. „Myslela som, že patrím k Akatsuki.“
„Áno zlatko, ja som tvoj otec. A prísahám, že ťa už nikdy neopustím.“ Kakashi si kľakol k malej postavičke a jemne ju pohladil po líci. „Je to veľmi dlhý príbeh, všetko ti porozprávam, keď prídeme domov.“
„A čo ten chlapec, za ktorého ma chceli vymeniť? Čo bude teraz s ním? Zomrie?“ Nevinným pohľadom pozerala na svojho otca.
Kakashi mierne znervóznel ale v jeho tvári bolo okamžite vidieť odhodlanie. „Neboj sa a nezaťažuj sa tým. Všetko bude v poriadku. Sai už určite našiel cestu k nemu, tak sa musíme teraz ponáhľať za ním.
„A prečo sú takí zlí? Všetci Akatsuki sú takí? Ja taká zlá byť nechcem.“
„Nie Reina. Ty nie si ako oni. A naopak sú aj dobrí Akatsuki. Keď sa vrátime domov do Konohy, budú oni tí najlepší, ktorí ti všetko vysvetlia. “ Kakashi dal obom svojím tímom pomocou genjutsu znamenie, ktoré ich viedlo von z lesa. Keď sa o niekoľko hodín stretli pred Star dead všetci, Kakashi im vysvetlil situáciu. Ino a Sakura sa roztápali nad rozkošnosťou Reiny. Bola na svoj vek veľmi maličká a dlhé vlasy jej skrývali celú postavu. Okamžite však zvážneli keď si uvedomili situáciu. Vymeniť ju za Naruta. Nepredstaviteľné. Budú musieť spraviť jediné. Čakať na príchod nepriateľov a poraziť ich. Sakura sa pozrela na Sasukeho a okamžite vedela na čo myslí. Na Itachiho smrť.
„Usídlime sa opäť niekde v okolitom lese. Cez noc budem na stráži. Sai, kľúč ostane u teba a budeš chrániť Ino. Sakura, Sasuke, vy dvaja budete s Reinou. Všetci prikývli a vydali sa na cestu. Sakura cestou rozprávala Ino svoj zážitok s Konan. Ino bola vyvedená z miery Sasukeho reakciou a najmä Sakuriným pokojom.
„Sakura, veď je jasné, že k nej niečo stále cíti! Môže si vravieť čo chce o minulosti ale nezachoval by sa takto, nebyť nijakých citov k nej. Prosím ťa, nenechaj to len tak! Skôr ako na všetko zabudneš, over si prosím ťa isté skutočnosti.“
„V poriadku, Ino. Možno máš v niečom pravdu. Ale nehovorme iba o mne, čo tvoja noc so Saiom?“
Ino sa len usmiala a v tom k nej pribehol Sai a zozadu ju objal.
„Tak sa asi ani nemusím pýtať“, skonštatovala Sakura. Usídlili sa v lese neďaleko Star dead. Keď začalo zapadať slnko, Ino a Sai spoločne rozložili stany. Neskôr si všetci sadli k ohnisku, vytvoreným Sasukem a hľadeli na jeho plamene. Všetci sa aj napriek očakávateľne ťažkej noci snažili tváriť pokojne. Vedeli, že budú musieť pri dnešnom boji nasadiť životy. Chceli si hlavne užívať chvíle, každý so svojím milovaným. Sasuke a Sakura sedeli v pevnom objatí a len bezslovne hľadeli do ohňa. Ino so Saiom si venovali vrúcne bozky až kým ich vysmiaty Kakashi neposlal do stanu. Ten sa s plným nasadením venoval svojej dcére.
„Takého šťastného som ho už dlho nevidela.“ Povedala Sakura Sasukemu.
„To je pravda. Len aby mu to šťastie vydržalo aj po príchode Akatsuki.“ Zamračil sa Sasuke ale okamžite zahnal túto myšlienku. Postavil a vzal Reinu do náručia aby ju odviedol do stanu. Kakashi ho zastavil a položil mu ruku na rameno.
„Ďakujem Sasuke.“ Povedal, pozerajúc sa Sasukemu do očí. Sasuke len prikývol a kráčal k stanu. Sakura ho nasledovala.
Sai vzal do náručia Ino a položil ju pred stan. Pobozkal ju a dal jej prednosť aby mohla vstúpiť. Okamžite skočil do stanu za ňou.
Kakashi ostal sedieť sám pred šľahajúcimi plameňmi ohňa. Pripravený na všetko. Nikdy predtým nebol tak odhodlaný ako teraz. Svoju dcéru ochráni aj za cenu vlastného života. A rovnako aj Naruta. Spomínal na Obita a na Rin. Spomína na nich pri každej misii. Vždy si predstaví, aké by to bolo keby tu boli aj oni. O niekoľko hodín keď už slnko ukazovalo svoje prvé lúče, začul kroky. Kroky niekoľkých osôb. Pred sebou zračil päť postáv. Podľa tieňov plášťa mu bolo okamžite jasné o koho ide. Prichádzajú. Ani sa nenazdal a za ním už stáli Sasuke, Sakura, Ino a Sai. Reina ostala v dobre zabezpečenom stane. Sasuke okamžite zazrel svojho brata. Stál v strede vedľa Kakuzu a Kisameho. Okolo nich boli ešte dvaja muži.
„Tak, Kakashi, braček, prišli sme si po to, čo nám patrí.“ Povedal kľudným hlasom Itachi a pozrel vedľa seba na Kakuzu. Ten okamžite vyskočil a pomocou taijutsu sa dostal až za Kakashiho. Zaútočil na neho neuveriteľnou rýchlosťou ale Kakashi sa stihol útoku vyhnúť. Okamžite aktivoval Sharingan. Odrazu stál sa Kakuzom on a pomocou kunaiu ho pichol do ľavej ruky. Ruka sa mu však hneď zahojila vďaka jeho vlastnej technike. Kisame sa rozbehol naproti Saiovi a Ino. Obrovskou rýchlosťou schytil Ino a hodil ju na Saia. Uvoľnil si cestu k stanu, v ktorom bol kľúč. V tom ho Sai schytil za ruku a vyhodil ho do vzduchu. Padol priamo na neznámeho ninju, ktorý stál za Itachim.
„Tak ako sa ti to páči?“ Usmial sa Sai a vzal Ino za ruku. Spolu sa rozbehli oproti Kisamemu a ninjovi s ružovými vlasmi. Sai vyhodil Ino a tá odkopla Kisameho. Ino dopadla na nohy a svoj pohľad otočila k neznámemu ninjovi.
„Shinranshin no Jutsu“. Zamumlala Ino a rúžovovlasý ninja okamžite strnul, neschopný pohybu. Odrazu sa jeho ruka sama pohla k jeho hrudi s nastaveným kunaiom. Sai už držal Kisameho na zemi. Z jeho ruksaku začali vylietavať papiere, na ktorých boli kresby zvierat. Bol tam mohutný slon, obrovský lev a aj medveď, ktorý predtým útočil na Ino. Zvieratá akoby sa začali z papieru zhmotňovať. Po pár sekundách stáli priamo na Saiom a Kisamem. Sai rýchlo vyskočil a zvieratá si už s Kisameho telom poradili.
Sasuke sa rozbehol oproti Itachimu. Obom žiaril v očiach Mengekeyou Sharingan a sršala z nich nenávisť. Na Sasukeho útok reagoval Itachi len miernym pohybom nabok aby sa uhol, ale okamžite na neho záutočil zozadu. Sasuke sa nenechal Itachiho útokom oslabiť a pokračoval v boji. Odskočil niekoľko metrov dozadu a hodil po ňom tri shurikeny. Tie sa vo vzduchu znásobili. Itachi sa im uhol ohnutím dozadu, kde už za ním stál Sasuke, fúkajúc ohnivý vír k jeho tvári. Miesto Itachiho tam však už stál len kmeň stromu a Itachi sa objavil za Sasukem. „Celkom dobré, braček. Ale na mňa to nestačí.“ Povedal Itachi a rýchlosťou blesku sa zjavil asi päť metrov oproti Sasukemu.
Kakashi sa snažil niekoľkokrát bodnúť Kakuzu. Premýšľal, do ktorých bodov jeho tela sa dá neohrozene dostať. Podľa jeho schopnosti Jiongu okamžite vedel o koho ide. Treba ho zabiť päťkrát aby bol naozaj mŕtvy. Vie sa však skvelo brániť. Ani Sharingan mi nepomáha dokonalo predvídať jeho pohyby. Tento chlapík je ale známy svojou chamtivosťou. Musím sa s ním dostať niekam, kde budeme osamote.
Sakura vzala Reinu zo stanu a položila si ju na chrbát. Videla ako sa Reina bojí. Okamžite s ňou začala utekať. To by bola skvelá návnada ako Kakuzu odlákať preč, povedal si Kakashi. Kakuzu mu totiž ihneď prestal venovať pozornosť a rozbehol sa priamo za Sakurou. Sakura bežala stále rýchlejšie aj keď lesný terén vôbec nebolo jednoduché zvládnuť. Po niekoľkých metroch prudko zabrzdila aby nespadla. Kakuzu už stál priamo pred ňou. „Tak moja, poď sem. Daj mi to dieťa.“ Podlým hlasom zamumlal Kakuzu a za Sakurou už stál Kakashi.
„Viem, čo chceš ty podliak. To dieťa je ti ukradnuté. Že ma to nenapadlo skôr. V jej ruksaku sú zlaté mince, však? To je to čo chceš?“ Rozhodným hlasom povedal Kakashi.
„No, nie si až taký hlúpy ako vyzeráš. Ja nikdy nebojujem zadarmo. To by sa mi neoplatilo a na ninju mojich kvalít je to plytvanie časom. Ale ako si na to prišiel?“ spýtal sa Kakuzu.
„Už som o tebe počul. Poznám tvoje techniky. Si naozaj silný a dobrý protivník čo sa boja týka, ale máš aj svoje slabosti. Napríklad peniaze. Došlo mi to okamžite ako si zračil Reinu v Sakurinom náručí. Rozmýšľal som, prečo by asi ninja tvojho typu chcel práve toto malé dieťa? Čo mu za to asi sľúbili? A keď som vás sledoval sem, došlo mi, že tvoja pozornosť sa vôbec neupiera na ňu. Iba na jej batoh. Reina zlož si ho." Reina poslúchla a batoh podala svojmu otcovi. Sakura sa rozutekala preč s Reinou na chrbte.
„Tak, vezmi si to. To je to jediné čo chceš, nie?“ Vyzývavo navrhol Kakashi. Kakuzovi sa v tom momente zablýskali oči. Kakashi odrazu batoh odhodil za seba a Kakuzu, ktorý sa chcel dostať k batohu skončil s kunaiom zapichnutým v jeho bruchu. „Päť!“ Zašepkal Kakashi.

Poznámky: 

12. časť je konečne vonku Laughing out loud Snáď sa vám bude páčiť. Budem vďačná za každý koment aj hodnotenie Smiling

5
Průměr: 5 (2 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, So, 2017-07-08 13:00 | Ninja už: 4921 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Super dielik. Boj si úžasne spracovala, preveľmi sa mi páčil. Tiež som zvedavá, ako to myslel Kakashi, keď vravel, že sú aj dobrí Akatsuki. Už sa neviem dočkať pokračovania. Som naozaj rada, že v tejto skvelej poviedke pokračuješ.

Obrázek uživatele Foxiha Lisak
Vložil Foxiha Lisak, Út, 2017-06-20 21:31 | Ninja už: 2682 dní, Příspěvků: 101 | Autor je: Recepční v lázních

Fantastické doufám že bude pokračování tahleta serie mě baví hodně dobře jsi popsala ten boj jen jsem to četl a už si to představoval ani jsem nevnímal ty písmenka jako bych sledoval anime ale přesto jsem věděl co tam bylo Laughing out loud

Obrázek uživatele Lorraine
Vložil Lorraine, Po, 2017-06-26 13:24 | Ninja už: 4703 dní, Příspěvků: 522 | Autor je: Prostý občan

Ďakujem, na pokračovaní už pracujem, snáď sa mi čoskoro podarí Smiling

Moje FF Smiling


Dango, dango, dango, dango, dango, dango daikazoku

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Pá, 2017-05-26 19:52 | Ninja už: 2680 dní, Příspěvků: 3005 | Autor je: ONLINE, Metař Gaarova písku

Veľmi napínavo si napísala, len mi tak oči lietali ako blesk po riadkoch Smiling Divné, že práve Sakura si kladie otázku, ktorá je úplne posadnutá, až je úbohá, že: "Dá sa stratiť samú seba kvôli láske?" Ino dobre radí, aby si veci overila, tiež nepchám hlavu do chomúta, keď nie som dostatočne informovaná Smiling Reina je milá, nechce byť zlá, len koho myslel Kakashi, že Akatsuki sú aj dobrí, však uvidíme. Kakuzu je úžasný s tou svojou závislosťou na peniazoch, ešteže Kakashiho napadlo jeho slabosť využiť. Bohvie, kto je ten nindža s ružovými vlasmi. Dobre som si počítala a teším sa na pokračovanie Smiling

Obrázek uživatele Lorraine
Vložil Lorraine, Po, 2017-05-29 06:59 | Ninja už: 4703 dní, Příspěvků: 522 | Autor je: Prostý občan

Ďakujem moc Smiling Budem sa snažiť spraviť pokračovanie čo najskôr Smiling

Moje FF Smiling


Dango, dango, dango, dango, dango, dango daikazoku

Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, Pá, 2017-05-26 19:10 | Ninja už: 5324 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Páni, takhle Kakuza dostat... Zajímavý boj a nejen on Smiling

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele Lorraine
Vložil Lorraine, Po, 2017-05-29 07:00 | Ninja už: 4703 dní, Příspěvků: 522 | Autor je: Prostý občan

Ďakujem Smiling Ou, dám si na to pozor, vďaka Smiling

Moje FF Smiling


Dango, dango, dango, dango, dango, dango daikazoku