Srdce Shinobi - Liška a Anděl, kteří otevřeli svá srdce - Kapitola druhá
Souboj v Konoze
Konoha se ponořila do ticha, přesto že skrz ni ještě před pár minutami probíhaly zvuky boje, řinčení zbraní a nářek zraněných... Najednou tu bylo ticho, kompletní ticho... Nad branou Konohy se najednou ukázal paprsek světla a slunce pomalu začalo vycházet. Konoha byla ponořena do ranního světla.
"Dokázali jsme to? Porazili jsme je?" ozve se hlas mladého shinobiho. Jeho přátele se na něj podívají a úlevně přikývnou. Mladík v oranžovo-černé kombinéze se sesune k zemi. Dívka s dlouhými fialovými vlasy si klekne vedle něj a opře se o něj, on ji mezitím pohladí po vlasech.
"Přežili jsme to... Dokázali jsme je porazit... Hah... Hahahah, my to zvládli!" zavolá nadšeně mladík a pevně svou milovanou obejme. Narutovi přátele se sejdou kolem nich, nesouc jejich bezvědomé přátele, kteří v boji přišli o všechnu svou energii. "Dobrá práce, Naruto," promluví Shikamaru a dá svému příteli menší herdu do ramene, Naruto se ušklíbne, lehce bolestivě, a přikývne.
"Konoha to dost schytala... Opět, ale my to zvládneme, dokážeme ji opravit, vím to... Ale teď si s dovolením tr..." Naruto ani nedokončí svou větu a dopadne na záda, kompletně vyčerpaný, Hinata kterou do té doby objímal se pousměje a pohladí ho po tváři. "Dobrá práce... Naruto - kun..." promluví a poté zavře oči. Dokázali jsme to... Vyhráli jsme... Kushina - san, přísahám že můj slib který jsem vám dala dodržím... Udělám vše co bude v mých silách abych Naruta učinila šťastným... pomyslí si Hinata.
V Konoze o pár dní později...
Všichni naši přátele se za těch pár dní vzpamatovali a jejich rány zahojily, Sakura, Tsunade, Shizune a další zkušení medik-ninové měli plné ruce práce, zraněných bylo nespočet, bohužel ale i mrtvých, Konoha utrpěla další tvrdou ránu, a to ani ne moc dlouho po útoku Peina... Ale vzpamatovávají se, Suna jim hned poslala své shinobi aby jim vypomohli, díky tomu opravy vesnice byly rychlejší než všichni čekali.
Za Konohou byla postavená velká hranice, nespočet mrtvých těl bílého Zetsu byla vyskládána a tvořila velkou hranici která byla následně zapálena a jejich těla byla tak zničena, jedni to mohou považovat za dost odporný akt, nicméně Konoha si nemohla dovolit je všechny pohřbít, navíc nikdo by je pohřbít ani nechtěl, ke všemu nikdy nevíte co by se mohlo s jejich těly stát... Hranice hořela celý den, byla to hrozná námaha a práce kterou nikdo nechtěl dělat, ale někdo ji dělat musel, jinak by se nikam nedostali.
Konoha se začala pomalu ale jistě dostávat opět do ucházející kondice, ulicemi města pobíhali vesničané, děti a shinobi kteří všichni pomáhali s opravami jak jen mohli. Krom shinobi Listové tu byli i shinobi ze Suny včetně samotného Kazekageho který ihned přišel na pomoc jejím spojencům jak jen mohl, někteří ale tvrdí že ho také dosti přemlouvala jistá kunoichi která měla strach o někoho z Konohy...
Gaara procházel ulicemi směrem k radnici, doprovázeli ho jeho sourozenci a jeho žena, Matsuri. Jeho pohled byl upřený na budovy radnice, akademie a sídla Hokage, bylo to překvapivé jak rychle se dokázala Konoha vzchopit a opravit vzniklé škody.
"Hej, Gaaro!" ozve se za mladým Kazekagem, ten se otočí a podívá se na Naruta který k němu doběhl, namísto své typické kombinézy na sobě má jen tmavé, ušpiněné kraťasy a tílko které kdysi bylo asi bílé, nyní je celé ušpiněné a propocené. "Naruto, jsem rád že jsi v pořádku, tvá zranění už se zahojila?" optá se Gaara svého nejlepšího přítele a podá mu ruku na přivítanou, Naruto kývne a povzdechne si.
"Jo, už jsem v pohodě, ale musím uznat, byla to fuška, ty kytky ne a ne přestat vylízat ze země, museli jsme bojovat snad celý den v kuse... Nikdy jsem nebyl tak unavený jako tehdy, mám pocit že ještě teď mě bolí všechny svaly v těle..." promluví Naruto a potřese Gaarovi rukou, načež si zacvičí paží. Gaara se podívá za Naruta kde desítky jeho klonů nosí různé věci, těžké trámy, kameny, cihly, pytle cementu, vápna a kdo ví čeho všeho. Konoha měla štěstí že tenhle shinobi měl téměř nekonečnou výdrž co se vyvolávání jeho klonů týče, neskutečně jim to urychlilo opravy.
"Jdeš se podívat za bábi Tsunade? To budeš muset jít do nemocnice, ještě neměla čas odtamtud odejít, Sakura a Shizune už odpadly, jediný důvod proč ona ještě stojí je to že používá chakru co nastřádala ve své pečeti... Ale moc bych tam teď nechodil, víš jaká umí být když je vytížená a naštvaná," promluví se zázubem Naruto a podívá se na partu ze Suny.
Temari pokrčí rameny a řekne že se k nim pak přidá, všem je jasné kam míří... Kankuro se rozhodne že půjde pomoci s opravou radnice a budovy Hokage, jeho loutkařské umění bude užitečné v tomhle ohledu. "Co vy dva?" zeptá se Naruto, Gaara se podívá na Matsuri a ta přikývne, poté se rozejde k nemocnici, za tu dobu od únosu Gaary si osvojila mnohé lékařské techniky a tak se rozhodla pomoci v nemocnici.
"Pomůžu vám s opravami, ostatně pro to jsem dorazil... Řekni kde mě potřebujete," promluví Gaara, Naruto se jen ušklíbne a naznačí mu ať ho následuje.
V Konoze k večeru
Ti kteří se podíleli na opravě Konohy se k večeru začali rozcházet do svých domovů, zatímco shinobi co přišli ze Suny se rozešli do domů které jim byly přiděleny. Naruto postával nad napůl opravenou bytovkou kde on sám žil celé ty roky. "No, tohle ještě pár dnů potrvá... Hmmm, kde bych tak mohl přespat... Mohl bych možná zkusit Iruku - senseie, nebo Kakashi - senseie..." promluví sám pro sebe Naruto zatímco přemítá nad tím kde by se mohl vyspat.
V ten moment ho někdo jemně uchopí za ruku a když se otočí tak uvidí Hinatu, ta se na něj usměje a lehce ho obejme. "Pokud potřebuješ někde přespat... Mohl by jsi přespat u mě doma, Naruto - kun," promluví Hinata s drobným úsměvem, lehce se červená ale viditelně působí mnohem otevřeněji a odvážněji než kdy předtím, když se snažila s Narutem promluvit.
"Vážně? Díky, Hinato, to by fakt pomohlo... Navíc..." promluví a přitiskne si ji k sobě, načež se skloní a políbí ji na rty. "Raději strávím večer s tebou než s kýmkoliv jiným," dodá ještě. Hinata se lehce usměje a začervená, načež se k němu přitiskne, po chvilce ale obětí opustí a pokyne mu ať ji následuje.
Hinata vede Naruta skrze ulice Konohy až k místu kde sídlí klan Hyuugů. Hinatu přivítá její mladší sestra která se poněkud překvapeně podívá na Naruta, nic ale neříká a jen nenápadně své sestře naznačí gestem že "jí fandí", což u Hinaty způsobí další začervenání.
Naše dvojice dorazí do domu který byl Hinatě přidělen, byla už dost stará na to aby měla svůj vlastní dům, navíc... Dalo by se říct že Hinatin otec tak nějak tušil že bude chtít mít své soukromí, dřív nebo později, z "jistých důvodů". Takže tohle zrovna přišlo vhod. Hinata zavedla Naruta dovnitř a ukázala mu kde je koupelna aby se mohl osprchovat, mezitím ona začala připravovat něco k večeři.
Naruto se vrátil z koupelny po asi půl hodině, čistý a svěží, kolem sebe měl uvázanou osušku, když ho tak Hinata uviděla tak se opět začervenala ale jen se usmála a řekla mu ať se posadí u stolu, on tak učinil a mlčky pozoroval Hinatu jak vše připravuje, musel se pousmát. Už teď si připadám jako bych měl pravou rodinu... Hmmm... Co bych mohl udělat abych jí usnadnil práci? přemýšlí Naruto, jenže jak se ztratí v myšlenkách tak si ani nevšimne že Hinata mezitím vše připravila. Z jeho myšlenek ho vytrhne až vůně jídla která mu zavadí o nos.
"Páni... Nevěděl jsem že jsi takhle dobrá kuchařka, Hinato... Tohle vypadá úžasně!" promluví zaskočeně Naruto když se dívá na poněkud obsáhlou večeři, která by se spíše dala označit za hodně velký oběd... "Vím že vypotřebováváš hodně energie při opravách Konohy, tak jsem ti chtěla nějak pomoci, aby jsi měl více energie," usměje se na Naruta Hinata a lehce ho pohladí po hřbetu ruky.
Naruto se usměje a stáhne Hinatu k sobě do klína, ta se usměje a lehce ho obejme, načež mu rukou rozcuchá vlasy. "Díky za všechno, Hinato... Už je to dvakrát co jsi mi zachránila život... Jsem tak šťastný že jsi v pořádku... Nevím co bych dělal kdybych... Kdybych o tebe přišel..." promluví Naruto a trochu pevněji ji k sobě přitiskne. Hinata se usměje a lehce ho pohladí po vlasech. "Takové otázky si nemusíš pokládat, protože teď jsem tady a jsem tu pro tebe, navždy," řekne Hianta s úsměvem.
Naruto jí úsměv opětuje a pevně ji k sobě přivine, poté se oba společně pustí do večeře...
Poté co jsou hotovi s večeří si Hinata jde dát sprchu a Naruto mezitím poklidí použité nádobí a uklidí kuchyň. Hinata je venku z koupelny za něco málo přes půl hodiny, na sobě má všední oblečení, dlouhé volné triko, kraťasy a vlasy má sepnuté do culíku aby jí nezavazely.
Naruto se usměje když ji uvidí a dojde k ní, obejme ji a společně se rozejdou do obýváku kde se posadí na gauč, Naruto si sedne a Hianta vedle něj, on ji poté stáhne k sobě a položí ji na svůj klín, Hinata se jen usměje a lehce pohladí jeho tvář. "Neměli bychom zůstat moc dlouho vzhůru, máme zítra zase spoustu práce," promluví Hinata, Naruto přikývne.
"Pravda, musíme dokončit opravy Konohy, nevíme kdy se Akatsuki opět o něco pokusí... Musíme být připraveni na všechno," řekne Naruto a uchopí Hinatinu ruku do té své, ta mu ji stiskne a opět se na něj usměje. "Doufám že ti nevadí že se budeme muset podělit o postel..." promluví Hinata lehce rudá ve tvářích, Naruto se ale jen usměje, vezme ji do náruče a rozejde se do Hinatiny ložnice.
O několik dní později, Konoha
Naruto nervózně přešlapuje po pokoji, navlečený do slavnostního obleku včetně kravaty. Vedle něj postává Shikamaru, Kakashi a Neji. "Naruto, uklidni se, jinak tu za chvíli vychodíš důlek," promluví Shikamaru lehce otráveně. Naruto se na něj podívá a povzdechne si, zády se opře o zeď místnosti a kývne.
"Já vím... Ale prostě si nemůžu pomoct... Je to tak... Zvláštní, nikdy jsem nečekal že se věci posunou takhle rychle... Heh, ale je to příjemný pocit," promluví Naruto, Neji se lehce zamračí a dojde k němu, poté mu položí ruku na rameno. "Měl by jsi se snažit, pokud uslyším jediné slovo od Hinaty o tom že je nešťastná tak si tě osobně podám, stále ti dlužím výprask od prvních chuuninských zkoušek," promluví Neji, napůl žertovně, ale je jasné že to myslí smrtelně vážně.
"Hah, nemusíš se obávat Neji, udělám vše pro to abych Hinatu učinil šťastnou, ať to stojí co to stojí," odpoví Naruto, Neji kývne a pustí ho. V další moment se otevřou dveře a do nich vejde Hanabi která stejně jako Naruto a ostatní je ve slavnostním. "Pojďte sem, připnu vám spony," řekne Hanabi a kluci se jeden po druhém musí lehce zohnout aby jim Hanabi mohla připnout dekorativní sponu, Naruto má speciální.
"Tak, připravení?" řekne Hanabi, Naruto a ostatní kývnou načež se všichni rozejdou ven.
Naruto postává vedle Tsunade a Kakashiho, je tu spousta lidí, všichni oblečení ve slavnostním, v čele davu stojí Hyuugové a nejbližší přátelé Naruta a Hinaty. "Tohle vyčkávání mě zabije..." promluví opět poněkud nervózně Naruto a podívá se na Kakashiho, ten mu naznačí ať se podívá dopředu, když tak učiní tak se najednou ozve hudba.
Na konci davu se ukáže dívka v bílých šatech, vede ji její otec a za ní jde několik dalších dívek které nesou její závoj. Páni... pomyslí si Naruto a nasucho polkne.
Dívka v bílém se pomalými kroky blíží k Narutovi, když k němu dorazí, její otec ji předá Narutovi. Oba se na sebe usmějí a otočí se na Tsunade. "Připravení?" promluví k oběma. Naruto i Hinata přikývnou. Tsunade zahájí obřad.
Po krátkém proslovu se otočí na Naruta. "Naruto, přísaháš že svůj život a lásku věnuješ Hinatě, dokud vás smrt nerozdělí?" promluví Tsunade. Naruto se na ni podívá, poté na Hinatu a zpět na Tsunade. "Přísahám," promluví Naruto. Tsunade se otočí na Hinatu a zopakuje její otázku směrem k ní. "Hinato, přísaháš že svůj život a lásku věnuješ Narutovi, dokud vás smrt nerozdělí?" promluví Tsunade. Hinata se usměje.
"Přísahám," promluví Hinata. Tsunade přikývne. "Prohlašuji vás mužem a ženou, můžete vyměnit své prsteny," promluví Tsunade, jak Naruto tak i Hinata učiní jak Tsuande řekne, následně se vzájemně políbí, všichni přítomní začnou jásat a tleskat.
Naruto a Hinata se rozejdou skrz uličku, pozdraví se s jejich přáteli a Hinatinou rodinou, s jejich učiteli, senseii a všemi známými z Konohy. Když dojdou na samotný konec uličky tak se Hinata na moment zastaví, podívá se na stranu a usměje se, Naruto se na ni nechápavě podívá. "Děje se něco, Hinato?" zeptá se Naruto.
Hinata se ale jen usměje a zakroutí hlavou. "Ne, nic se nestalo," promluví Hinata a usměje se na svého manžela. Oba se poté rozejdou dál směrem k místu kde se má pořádat slavnostní hostina kam je pozvaná celá vesnice.
"Vyrostl, co?" promluví muž v rudém s dlouhými, bílými vlasy. "Mhmm... Vypadá konečně jako muž... Doufám že spolu budou šťastní," promluví druhý muž v bílém s blond vlasy.
"Jsem si tím jistá... Milují jeden druhého, jen doufám že Hinata bude schopná ho trochu krotit, přeci jen, je po otci," promluví zrzka která stojí vedle nich. "Nemyslíš spíše po matce?" promluví muž s bílými vlasy, načež mu přistane pěst přímo v obličeji a on se poroučí k zemi, blonďák se jen zasměje.
"Měli bychom jít... Naruto dospěl, už nepotřebuje aby jsme ho hlídali..." řekne blonďák a usměje se na zrzku která se k němu přitiskne, bělovlasý muž se zvedne a přikývne, všichni tři se následně rozejdou k branám Konohy a jak pochodují tak se postupně ztrácí z dohledu...
Ptáte se, co se děje že se tu ukázalo něco nového po takové době? A moje odpověď je... Nemám nejmenší tušení, prostě jsem dnes dostal chuť něco sepsat ale neměl jsem kde, už dlouho nehraji roleplay (Hlavně protože není s kým) které mi zabíralo spoustu času, školu mám téměř také za sebou a práci stíhám relativně dobře, tak jsem se rozhodl, proč něco nenapsat, hlavně když první díl tohoto páru měl takový úspěch, tedy, aspoň pro mě to byl fakt úspěch, nevím jak to je s dnešními a ani tehdejšími standarty
Nicméně, tímto neříkám že se oficiálně vracím k psaní FF, nicméně je to možné, chci napsat některé páry, minimálně chci sepsat Kibu a Hanabi a možná mám v plánu jistou sérii, ovšem nic neslibuji, na to se moc dobře znám
Tak či tak, pokud jste si tuto kapitolu užili, budu rád když zanecháte komentář ohledně toho co si o mé tvorbě myslíte, co se vám líbilo, co potřebuje vylepšit, tento pár jak jsem již zmínil v předchozím díle je věnován osobě mě velmi blízké, kterou považuji za mou malou sestru, její jméno je Drega, tady na Konoze se kdysi pohybovala jako Shinpi-chan Ryuu Dragon
Takové milé překvapení Doufám že se další díl ukáže dřív než za 5 let
Moje FF Legenda jménem Uzumaki NAruto http://147.32.8.168/?q=node/86243 Na ni navazuje Legenda jménem Namikaze Naruto http://147.32.8.168/?q=node/88042
Černý přízrak http://147.32.8.168/?q=node/88596. Namikaze Kuran no shinjitsu http://147.32.8.168/?q=node/91025. Vesnice Krvaé mlhy http://147.32.8.168/?q=node/92142. Přečtě te si, a když tak zanechte koment:d Přijímám i kritiku. Moc díky všem kdo čtou moje povídky.
Haha, to já taky, no, měl by být brzo, mám teď celkem náladu a dost volného času psát, jak jsem již zmínil v mém seznamu FF tak jsem začal novou sérii protože starší série jsem pozastavil, možná je někdy obnovím ale moc pravděpodobné to není, nepamatuji si vůbec co jsem v nich plánoval
Co se Srdce Shinobi týče, nejspíše další bude na řadě napsat Kiba x Hanabi, ten díl nejspíše bude přímo navazovat na Naruto x Hinata, nicméně né všechny budou, například Gaara x Matsuri sice budou částečně za sahovat ale většina děje se bude odehrávat před a po útoku na Gaaru, čili před začátkem a začátek Shippuudenu