manga_preview
Boruto TBV 09

Hin

Od toho, co jí říkali,
od všeho, co se učila,
já s ním poběžím,
nechám ji, aby zvlčila.

Kiba na ten pohled nikdy nezapomněl - modré letní nebe, posekaný lán, kupy sena na strništi. A po cestě vedle jde holčička s tmavým mikádem a bledýma očima, v ohromně vysokých dřevácích a červeném kimonu, jako ke slavnosti. Tváří se trochu rozpačitě, dokonce se chvílí rozhlíží kolem, jako by se chystala udělat něco zakázaného, ale nakonec jen v těch zabijáckých botách doklopýtá k okraji pole a skloní se k poupatům vlčích máků. Šikovně ukrytý v nejbližší v kupě sena ji měl tak přímo před sebou, a kdo ví proč na ni nakonec nevybafnul. Dokázal si ji přímo představit - jak okamžitě vyjekne a spadne na záda do prachu. Připadala mu tak zvláštní a čistá, jako ty oči...
„Hej."
Poděšeně uskočila.
„Hej, tady!"
Točila se chvíli zmatěně na místě, dokud se jí na dřevěné platformě nezvrkla noha a málem spadla. „Kde? Kdo je to?"
Odhrnul seno a vystrčil ven ruku. „Tady!"
Když ho uviděla, zasmála se, ale rychle si přikryla ústa rukou.
Takové gesto ještě neviděl. Nechápavě ohrnul nos. „Co to děláš?"
Zvážněla, narovnala se a nervózně mnula ruce. „Já-já jsem... Chtěla jsem vidět ty kytičky. Ale neutrhla bych je, opravdu!"
Zvedl jedno obočí do výšky a semknul rty, jako to dělávala máma, když před ní někdo 'mlel kraviny'. „Proč?"
Zase se trochu vyděšeně rozhlédla kolem. „Nevím, čí jsou. Jsou tvoje?"
Vykulila na něj oči. Poprvé byla sama za zdmi Konohy a nějak nedokázala pochopit, že si ten plevel kvete sám o sobě a nepotřebuje, aby se o něj někdo staral nebo ho vlastnil.
Její slova a výraz ho hrozně rozesmály. Když se vyhrabal z kopy a vyplivl stébla, co mu stihla napadat do úst, šel si ji prohlédnout zblízka. Voněla levandulovým mýdlem a její tmavé mikádo vydávalo modré odlesky. „Co to máš s očima?"
Okamžitě je sklopila k zemi. „Nic."
„Ukaž!"
Začal se jí koukat pod ofinu, ale zakryla si čelo rukama a ustupovala od něj.
„Ne! To je normální. Všichni je mají!"
„Jací všichni?"
„Rodiče a klan..." Pozdě si uvědomila, že prozrazuje tajemství a zrůžověla. „Teda stříčkové."
„Klan?" Zopakoval nadšeně. „Ty máš klan? Já taky!"
Zamrkala na něj. Tehdy mu byakugan připomínal loužičky rozlitého mléka. Bylo to srandovní. „Vážně?"
„Jo! Jsem Inuzuka Kiba!" Pochlubil se.
To jí nic neříkalo, ale i tak mu věnovala obřadní úklonu. „Hyuuga Hinata. Moc mě těší."
„Ty jsi fakt divná!" Zasmál se nahlas, protože to vypadalo, že si z něj Hinata utahuje. Když k němu - stále v hluboké úkloně - zvedla hlavu a tvářila se naprosto vážně, rozpačitě ji napodobil. „Jsem Kiba... Jo, a Akamaru! Akamaru!"
„Kdo?" Nechápavě na něj zamrkala.
„Můj parťák! Zůstal se Tsume... Pojď!" Popadl ji za ruku a táhl přes strniště na druhý konec lánu. „Máma má teď dovolenou z války..."
„Počkej!" Chvíli za ním klopýtala, ale brzo jí upadly dřeváky a začala kňourat. „Au! Pusť mě! Tebe to nebolí?"
Kiba se podíval dolů, na svoje otrhané tříčtvrťáky a bosá chodidla a zazubil se. „Bolí. Ale když utíkáš, dá se to vydržet."
K tomu se Hinatiny dřevěné špalíky samozřejmě nehodily a tak zklamaně vystrčila ret. Překvapeně vyjekla, když ji popadl za ruku a posadil si ji na záda. Nejdřív se od něj odstrčila rukama, ale když se rozběhl a svět kolem se rozklepal, objala ho pevně kolem ramen a bylo jí jedno, že je celý od prachu a pilu.
„Mamííí!"
Tsume ležela v trávě pod nízkým svahem, nohy natažené daleko od sebe a jednu ruku pod hlavou. Když se Kiba vrhl na kolena vedle ní, zachvělo se jí chřípí nosu a ospale pootevřela oči. Hinata zůstala vyděšeně stát kam ji Kiba postavil, ruce přitisklé k hrudi a oči upřené na obrovského tmavého psa, který k ní zvedl hlavu a prohlížel si ji jedním zlatým okem.
„Mami! Mami! Kde je Akamaru!" Kiba jí zatřásl ramenem a začal pobíhat kolem dokola.
Tsume široce otevřela ústa a nahlas zívla. „Kde jsi ho nechal..."
Kuromaru hluboce zavrčel a zvedl ocas, pod nímž si Akamaru udělal pelíšek. Kiba ho rychle ale překvapivě jemně vzal do náruče a odnesl k Hinatě. Malé bílé štěňátko zahýbalo čumáčkem a olízlo se ze spánku. „Koukej! To je Akamaru! Pohlaď si ho!"
Všechno se to dělo příliš rychle a tak Hinata jenom zvedla ruce a zmateně jimi klátila ve vzduchu, zatímco se snažila něco říct, přestože nevěděla co.
„Oi, dej ho zpátky, necítíš, že se mu to nelíbí?" Tsume opět zazývala.
Kiba na štěně překvapeně pohlédl a pak ho podrbal za ušima. Odnesl ho k velkému psovi a strčil ho zpátky do skrýše pod chlupatou oháňkou. „Promiň, bráško."
„Je brzo..." Tsume ho popadla za loket a stáhla k sobě do trávy. „Říkala jsem, ať neběháš po obědě."
„Mami." Protřel si rukama oči, nakažený únavou. „To je Hin."
Takhle Hinatě nikdo nikdy neřekl. Začala se rychle červenat. „Tě-těší mě, Inuzuka-san."
Tsume pootevřela jedno oko; bílé, s úzkou černou zorničkou. Pomalu zvedla ruku a po chvíli šátrání nahmatala šedivou bundu s kožešinovým lemem, co ležela složená vedle v trávě. Rozložila ji na prázdném místě mezi ní a Kibou a poklepala na ni. „Pojď sem, maličká, jsi jak ze žurmálu..."
Hinata se po chvíli váhání osmělila a lehla si na hrubou látku. Cukla sebou, když se Tsume pomalu stočila kolem ní a Kibova hlava se jí opřela o koleno. Oba zvláštně páchli, jako slaná hlína, ale byl to příjemný zápach, takový domácký. Hinatu překvapilo, že ji to náhle tak uklidňuje.
„Co je žurnál?" Zeptal se Kiba v polospánku.
„Uhm-hmm..." odpověděla Tsume-san, jednu ruku položenou na Hinatině drobném rameni. Měla dlouhé, kloubnaté prsty a špičaté nehty.
Hinata se instinktivně přisunula blíž a nechala se ukolébat pomalým rytmem jejího dechu.

Poznámky: 

Původně to mělo být součástí přepisu Krále Ohnivé, ale Okami, ten okamžik je v té depresivní tragédii jako pěst na oko.

Kiba je Hinatin starší brácha. Tím to pro mě končí.

Pro tebe, Himi Eye-wink

5
Průměr: 5 (10 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, So, 2016-07-09 12:09 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Tak tohle by se do KLDR nehodilo, přeci jen by to svoji milostí a sluníčkovostí rozbilo tu depresivní náladu.
Ale jako samostatná příhada někdy z mládí Hinaty. Supr.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, St, 2016-06-22 16:40 | Ninja už: 4725 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

I pro mě jsou jak sourozenci. Ale tvého Kibu mám prostě ráda. Je na něm něco, co mi připomíná mé dětství. Nu, zkrátka a prostě se mi to moc líbilo. Úplně jsem to viděla před očima Smiling

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Út, 2016-06-21 21:43 | Ninja už: 3825 dní, Příspěvků: 1383 | Autor je: Student Akademie

Taká krásna a pokojná scénka Z lásky hneď sa cítim lepšie po prečítaní Smiling nevinnučké ako Hinata

Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, Po, 2016-06-20 20:09 | Ninja už: 4592 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

je to úchvatný moc se ti to povedlo

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Po, 2016-06-20 20:07 | Ninja už: 4720 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Taky mi to hned evokovalo Krále ohnivé, ale je pravda, že atmosférou je to úplně jiné.
A ten sourozenecký vztah jim fakt padne. Smiling
Je to milé.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, Po, 2016-06-20 19:55 | Ninja už: 5538 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

^______^ Tak by se daly shrnout moje pocity, ale tohle dilo si zaslouzi vic.
Mas pravdu, do Krale Ohnive se to vubec nehodi, takhle zvlast to je tak kouzelne a slunickove ze jsem z toho cela vlacna. Jejich "sourozenecky" vztah mi vzdycky sedel, ale i kdyz jsem fanda NaruHina (skoda jen ze Kishi ten vztah tak odflaknul, ostatne jako celou romantickou vlozku) radsi bych byla kdyby Kiba dostal Hinatu a ne tu trubku ktera je v oficialnim parovani. No co uz.
A samozrejme miluju tvoji Tsume! Dekuju za darovani, jsem poctena. Smiling

Obrázek uživatele Avárt
Vložil Avárt, Út, 2016-06-21 09:21 | Ninja už: 5657 dní, Příspěvků: 785 | Autor je: Asistent pošťáka

Smiling Smiling Laughing out loud Smiling
(Oficiální pairing? Kibova jediná životní láska je přece Akamaru!)

Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, Út, 2016-06-21 14:58 | Ninja už: 5538 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

Bejvavalo. Sad http://naruto.wikia.com/wiki/Tamaki
Je o tom i samostatny dil mangy. http://mangafox.me/manga/naruto/v72/c700.1/2.html

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Út, 2016-06-21 16:13 | Ninja už: 4720 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Ale blbost. Nesmíš věřit každé manze. Laughing out loud Kiba je single a hotovo.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, Út, 2016-06-21 17:04 | Ninja už: 5538 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

Laughing out loud Ale vydrzelo jim to dlouho. http://img09.deviantart.net/d028/i/2015/364/4/1/kiba_x_tamaki_by_fu_reij...
Napiste nekdo jak se rozesli at mam pokoj v dusi.

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Út, 2016-06-21 17:59 | Ninja už: 4720 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Co by se rozcházeli? Že s někým stojíš na chuuninských zkouškách, není tak divné, vzhledem k tomu, že ji v jedné manze potkal náhodou dvakrát. Se prostě potkali, jsou známí, tak pokecali. Fakt nevěřím, že by měl Kiba s touhle no name holkou nějaký serious vztah. Laughing out loud (A ne, ani Kishi mě o tom nepřesvědčí.)

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, Út, 2016-06-21 19:03 | Ninja už: 5538 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

Taky se mi tomu nechce verit ale vidis Kishiho logiku, animatori o tech dvou natoci jeden dil (kde mimochodem vsechny postavy krouti hlavou nad tim vztahem) tak on je da proste dohromady. Ale porad lepsi nez Chouji-Karui.

Dik Avi. Smiling

Obrázek uživatele Avárt
Vložil Avárt, Út, 2016-06-21 17:25 | Ninja už: 5657 dní, Příspěvků: 785 | Autor je: Asistent pošťáka

Inuzuka San se znenadání objevila v Listové a Tamaki je příliš mladá na takový závazek Smiling