manga_preview
Boruto TBV 09

Vzpomínky (SS,NH) díl. 6

ultimate_sparkle_background_by_computerinkt-d5duo28.png

„Slyšela jsem, že vás Sasuke našel v lese, jak spíte. Jak se vám to mohlo stát?“ Chichotala se Sakura. Hinata okamžitě zrudla. „J-já n-nevím… T-trénovali jsme spolu, a pak… Byli jsme strašně vyčerpaní.“ Sklopila zrak a pak se opět podívala na svou kamarádku.
„Viděla jsem Sasukeho vycházet ráno z t-tvých dveří.“ Řekla. „Proč tu byl?“
Teď zrudla Sakura.
„O-on, včera přišel. Dali jsme si čaj a povídali si, jenže pak začalo sněžit, a udělala se v celé Konoze závěj. Nemohl domů, a tak u mě p-přespal.“
Hinata vykulila oči. „O-on tady spal?“ Zeptala se. Sakura jen polkla a mlčky kývla.
„Ráno zmizel. Když jsem se probudila, nikde nikdo. Tak jsem usoudila, že odešel.“ Sakura to dál neřešila a česala si své růžové pramínky vlasů.
„Ach! Já se tak těším! Konečně je zítra ta oslava! Co jsi koupila Narutovi za dárek?“ Položila hřeben, a čekala na Hinatinu odpověď.
„U-upletla jsem mu šálu.“ Odpověděla Hinata a ukázala na vánoční taštičku, položenou vedle Sakuřiny postele.
„Páni! Je opravdu krásná.“ Usmála se Sakura, když ji Hinata vytáhla.
„Já Sasukemu koupila náhrdelník. V jednom šperkovnictví mi udělali na přání znak Uchihů, a já ho použiju jako přívěsek, na řetízek.“ Sakura vyndala ze své malé taštičky řetízek s Uchiha znakem a políbila ho. „Chci, aby mu donesl štěstí.“
Otočila se zpět na Hinatu, která před ní plaše seděla v noční košilce.
„Ty šaty, které jsme spolu vybrali, ti budou náramně slušet.“ Mrkla na ni Sakura. Hinata se začervenala.
„Děkuji.“ Usmála se a zalezla si do spacáku, hned vedle Sakury. Obě usnuli za pár minut.

„Ne! Nehodlám si vít kravatu!“ Křičel Sasuke, zatímco ho Naruto nutil, vzít si k saku červenou kravatu.
„Přece se chceš Sakuře líbit, ne?“ Usmál se šibalsky Naruto a vyšpulil na Sasukeho rty.
Sasuke se lehce začervenal.
„Ale no tak! Nevrť se furt! Jestli nebudeš držet, tak tě tou kravatou uškrtím!“ Nadával Naruto. Sasuke se podíval na hodinky. „Za deset minut oslava začíná. Měli bychom jít!“
Naruto kývl.
„Dej tohle prosím Sakuře, až ji uvidíš, a nerozbaluj to prosím!“ Řekl cestou Sasuke, podal Narutovi obálku a zmizel.
Naruto se zhluboka nadechl a vkročil na oslavu. Skoro všichni tu už byli. Choji se cpal u občerstvení, Ino flirtovala se Saiem, Shino si povídal se svými brouky, Kiba upravoval Akamarovi motýlka, Shikamaru znuděně koukal na Kakashiho, jak si čte svou knihu, a Tsunade pila saké, zatímco se ji Shizune snažila odtáhnout od alkoholu co nejdál, ale Sakura a Hinata nikde. Šel si zatím sednout k Shikamarovi a pustil se s ním do rozhovoru.

„Tobě to tak sluší.“ Usmívala se Sakura na Hinatu. Právě ji dodělala vysoký culík, který ji perfektně seděl k fialovým šatům.
„N-no já, nevím…“ Hinata si zakryla rukou hrudník. „N-nejsou ty šaty až moc nápadné?“
Sakura pokývala hlavou.
„Nejsou. Jsou dokonalé, a krásně ti sednou.“ Uklidňovala ji.
Sama na sobě měla červené šaty s ramínky, a bílou růži ve vlasech. Obě vypadali úžasně.
„Nepůjdeme už?“ Sakura si přetřela rty leskem, a upravila květinu ve vlasech.
Hinata kývla.
Vzali do rukou své vánoční dárky pro chlapce, oblékli si kabáty a vyrazily.
„Myslíš, že se N-Narutovi-kun bude líbit můj dárek?“ Zašeptala Hinata, když stáli u dvěří, které vedli na oslavu.
„Samozřejmě.“ Usmála se Sakura a otevřela dveře. Nikdo si ani nevšiml, že tam další dva lidé přibyli. Choji se pořád cpal u občerstvení, Ino se Saiem tancovali na parketu, stejně jako Temari, která donutila Shikamara, Shino si stále povídal se svými brouky, Kiba křičel na Akamara, protože si snědl motýlka, Naruto znuděně koukal na Kakashiho, jak si čte svou knihu, a Tsunade seděla na křesle, zatímco se jí Shizune snažila udržet v klidu.
„Sasuke…“ Sakura ho nikde nezahlédla. Co když nepřišel? Pomyslela si smutně.
„P-půjdu si odložit kabát.“ Ozvala se Hinata a ukázala na věšák. Sakura kývla, a vydala se za Tsunade a Shizune.
„Och, Sakuro, pomoz mi prosím s Tsunade-sama, jen ji na chvíli pohlídej, já si jen něco skočím vyřídit.“ Usmála se Shizune, a byla fuč.

Hinata nevěděla, co má dělat. Nechtěla jen tak sama stát u věšáků a styděla se k někomu připojit. Sedla si na lavičku u parketu, a přemýšlela.
„H-Hinato?“
Zvedla zrak. Nad ní stál Naruto s úsměvem na tváři.
„N-Naruto-kun…“ Hinata vstala. Vzala ze země svou vánoční taštičku.
„T-tady!“ Křikla, svěsila rudé tváře a podala ji Narutovi.
„Pro mě?“ Naruto vyndal šálu. Chvíli na ni jen zíral, s radostí v tváři, a pak Hinatu objal.
„Děkuju! Je nádherná.“ Řekl.
Hinata málem omdlela, ale naštěstí se rychle vzpamatovala, a raději se od Naruta odtáhla.
„Nevíš, kde je Sakura?“ Zeptal se po chvilce ticha Naruto.
Hinata sklopila zrak. Bylo jasné, že přišel na oslavu kvůli Sakuře, ne kvůli ní. Ukázala na svou kamarádku, která seděla u Tsunade a podávala ji vodu.
„Dobře, děkuju, hned jsme zpět, p-počkej tu na mě prosím.“ Usmál se Naruto. Hinata si sedla zpět na lavičku, opřela si hlavu do dlaní a zavřela oči. Cítila se, jakoby sem nepatřila.

„Sakuro?“ Naruto zamával na Sakuru.
„Na.“ Řekl a podal Sakuře obálku. „Od Sasukeho.“ Mrkl, a odešel zpět k Hinatě.
Sakura rozbalila obálku a tiše četla. Oči se ji rozzářili. Jako blesk vyskočila ze židle, a odešla ven.
Byla zima. Kabát si zapomněla uvnitř, ale bylo ji to jedno.
„Sasuke-kun?“ Tváře a nos ji mrazem zrůžověli. Rozhlížela se po všech stranách.
„Pst, tady.“ Ozvalo se zboku sálu, kde se oslava konala.
„N-napsal jsi, abych přišla…“ Řekla, když k němu došla. Sasuke kývl.
Sakura sklopila zrak a podala Sasukemu jeho dárek.
Sasuke byl zřejmě překvapený, žádný dárek nečekal.
„Mám tu pro tebe také něco…“ Vytáhl z kapsy saka malou krabičku a otevřel ji.
Vzal Sakuru, a odhrnul ji vlasy z krku. Připnul ji krásný náhrdelník s jejím znakem klanu.
„Zřejmě si čteme myšlenky.“ Usmála se Sakura, když se od ní Sasuke zase oddálil.
„Sasuke… J-já… Už dlouho se ti snažím říct…“ Začala Sakura, ale Sasuke si ji přitáhl k sobě, a umlčil ji polibkem, na který oba dva, tak dlouhou dobu čekali.

„Jsem zpátky!“ Usmál se Naruto, když přiběhl k Hinatě. Ta překvapením otevřela oči. Myslela si, že tu s ní být nechce.
„Jen jsem předal něco od Sasukeho.“ Řekl a mávl rukou. Rozhlédl se po parketu, a když zjistil, že skoro všichni tancují, (Dokonce i Shino, ale sám) podal Hinatě ruku. Přesto, že byla rudá jako rajče, a měla jen kousek od omdlení, ruku přijmula.
Jen, co spolu vkročili na parket, začala hrát pomalá píseň.* Naruto s červenými tvářemi k sobě trochu přitiskl Hinatu, která jen ztuhla, a nechala se Narutem vést.
Aby Naruto trochu uvolnil atmosféru, začal si s ní povídat.
„M-Máš rád tuto píseň?“
Hinata kývla. Znala ji velmi dobře. Ráda ji poslouchala, a někdy ji připadala, jako kdyby byla přímo pro ni. Dokonce text znala celý.

Where are you Christmas
Why can't I find you
Why have you gone away
Where is the laughter
You used to bring me
Why can't I hear music play

Naruto polkl.
„Sluší ti to.“ Usmál se.
„D-děkuji.“

My world is changing
I'm rearranging
Does that mean Christmas changes too

„Také jsem ti koupil dárek, jenže jsem ho nechal d-doma.“ Podrbal se na zátylku Naruto a smutně se usmál.
„To nevadí.“ Usmála se Hinata, která teď připadala Narutovi velmi roztomilá.

Where are you Christmas
Do you remember
The one you used to know
I'm not the same one
See what the time's done
Is that why you have let me go

„Hinato…“ Začal Naruto.
„Ano?“ Hinata se na něj zahleděla, svýma levandulovýma očima.

Christmas is here
Everywhere, oh
Christmas is here
If you care, oh

„J-Já… Miluji tě.“
Hinata se zastavila. Srdce ji splašeně tlouklo, a kolena se ji podlamovala.
„C-cože?“

If there is love in your heart and your mind
You will feel like Christmas all the time

Naruto se k Hinatě naklonil. Usmál se a něžně ji políbil na rty.

I feel you Christmas
I know I've found you
You never fade away
The joy of Christmas
Stays here inside us
Fills each and every heart with love

„Naruto-kun…“ Šok Hinatě nedovolil omdlít. Byla tak šťastná!
Naruto ji opět políbil.
„Vždy jsem tě miloval.“

Poznámky: 

Poslední díl je Here Smiling
Doufám, že se vám má sériovka líbila, přeci jen.. Byla první Shocked
Mimochodem, asi je to blbá otázka, ale nechtěl by někdo ode mě příběh na přání? Teď, když jsem dopsala tenhle díl, nemám žádné nápady na nové, a tak by jste si mohli třeba objednat, takový, jaký by se vám líbil (Postavy, žánr, atd..)
Byla bych moc ráda, ale chápu... Nikdo nechce Laughing out loud

5
Průměr: 5 (12 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, Pá, 2019-11-01 21:05 | Ninja už: 2361 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

Nadherna poviedka a ten song tomu dodal este lepsiu atmosferu nadherna aj slzy sa umna dostavili,,,,,,Genialne dielo

Obrázek uživatele zina296
Vložil zina296, Ne, 2015-02-08 19:18 | Ninja už: 4388 dní, Příspěvků: 301 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Krása, krása, krása

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Pá, 2015-02-06 16:27 | Ninja už: 5845 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

To vyznávanie ma nikdy neomrzí Smiling

Obrázek uživatele Vlkoberan
Vložil Vlkoberan, Pá, 2015-02-06 07:10 | Ninja už: 4798 dní, Příspěvků: 174 | Autor je: Pěstitel rýže

Ahoj... hele ty víš jaký mám na to názor
.. ale povídka byla pěkná Laughing out loud

Člověk si všímá jenom velkých věcí, ale na všední skutky obyčejných lidí se často zapomíná.

Obrázek uživatele haliena
Vložil haliena, Pá, 2015-02-06 00:52 | Ninja už: 4199 dní, Příspěvků: 405 | Autor je: Pěstitel rýže

To už je konec? Sad Ten poslední díl se ti vážně povedl a pokud jde o povídku ráda bych zase romantiku :3 a na nějáký netradiční pár ty já moc ráda Laughing out loud třeba DeiSaku nebo KakaSaku Laughing out loud ano jsem děsná vím to Laughing out loud

"Nachystejte květináče do Vánoc jsem zpátky."
"A sbaštíme jim kočku" mimozemšťan Alf Laughing out loud


https://www.youtube.com/watch?v=EHSWLY6XZoE Tohle zbožňuju Eye-wink

Obrázek uživatele Yuu-chan
Vložil Yuu-chan, Pá, 2015-02-06 15:19 | Ninja už: 3450 dní, Příspěvků: 337 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Okey, ráda udělám nějaké třeba KakaSaku :3 Laughing out loud

Obrázek uživatele Yuu-chan
Vložil Yuu-chan, Pá, 2015-02-06 15:19 | Ninja už: 3450 dní, Příspěvků: 337 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Okey, ráda udělám nějaké třeba KakaSaku :3 Laughing out loud

Obrázek uživatele Naru-Hina
Vložil Naru-Hina, Ne, 2015-02-15 16:31 | Ninja už: 3548 dní, Příspěvků: 40 | Autor je: Pěstitel rýže

Ahoj Smiling Co takhle NaruFuu ? Laughing out loud Ale jako ,že už jsou dospělí oba Laughing out loud Samozřejmě I KakaSaku :3 Díky Smiling

"Opravdu jsem chtěl být jako ty. Byl jsi má...inspirace. To proto...jsem tenkrát byl doopravdy šťastný...když jsi mě konečně přijmul. Bylo to poprvé co jsi mi to řekl."-Naruto

"Od té doby, i když bych si to nikdy nepřiznal...jsme byli přátelé."-Naruto

"Nebylo to bezvýznamné. Pro mě ses...stal mým nejlepším přítelem."-Sasuke

"Je pravda, že nevím nic o rodičích nebo sourozencích, ale když jsem s Irukou-sensei, tak se ptám...jestli je to stejné jako mít otce...a když jsem s tebou...jestli je takovéhle mít bratra."-Naruto

Obrázek uživatele Sumiko Shiroo
Vložil Sumiko Shiroo, Čt, 2015-02-05 21:13 | Ninja už: 3935 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Pěstitel rýže

Úžasný dílek. :3 Jsem šťastná, celá série si ti vážně povedla. :3
Co se týká toho "na přání", asi bych chtěla nějakou jednorázovku nebo sérii na SASUHINA. Nemám to tak promyšlené jako Kainen, takže by si asi musela vymyslet nějaký příběh k tomu. Laughing out loud Laughing out loud No mě bude stačit když to bude SASUHINA. Laughing out loud Kdyby si to chtěla dělat, budu ráda. :3 Arigato. :3 Smiling Si vážně šikovná. :3 Smiling

Nevím kdo jsem,či jsem,kam jdu,čí jsem posel,čeká mě smrt nebo spása,ale i tak se usmívám...

http://my-diary-life-world.blog.cz/

Obrázek uživatele kainen
Vložil kainen, Čt, 2015-02-05 20:23 | Ninja už: 3677 dní, Příspěvků: 324 | Autor je: Pěstitel rýže

Já bych jeden chtěl Laughing out loud jednalo by se o o NaruSaku pokud to nevadí *obyčejně mám raději NaruHina ale tohle mi už déle vrtá hlavou* Laughing out loud jesli bys chtěla tak pošli zprávu a já ti dodám doplňující informace... předem dík Eye-wink

moje skromná první série Laughing out loud http://147.32.8.168/?q=node/113044

oblíbení autoři:
Alalka
Baruto
SakuraAngel95
Camelia
Mystia
Kondrakar
Gohan35
Gagar
NekdoKohoNeznas
Vlkoberan
Lefthandedpower

"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things, Revan… and yet you are nothing. In the end, you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."
―Darth Malak to Revan

"The Dark Lord Revan is dead. I am a servant of the light now."