manga_preview
Boruto TBV 12

Vzpomínky (NH, SS) díl. 3

8d52c30b5217f286055fd74.jpg

Hinata se posadila na lavičku v obchodě a vzdychla. "Co se děje?" Zeptala se Sakura.
"Sakuro-chan... Nevím, co si stále mám myslet o Narutovi-kun." Hinata zněla strašně zklíčeně.
"Ach Hinato... Chápu tě, já také nevím, co si mám myslet o Sasukem... Vždycky se choval tak tajemně, a včera se se mnou zničehonic začal koulovat. Možná na něj leze vánoční atmosféra, nebo co."
Hinata sklopila zrak. "Jenže Naruto-kun a já... O-on možná ani nevěděl, že existuji!"
Sakura se posadila vedle Hinaty a objala ji. "Hinato! To není pravda! Vždyť jde vidět, že Narutovi na tobě záleží..." Usmála se.
"M-myslíš?" Hinatě se rozsvítily oči překvapením.
"Ne, já to vím." Kývla Sakura.
"Co víš?" Za děvčaty se ozval něčí hlas. Obě se otočily. Byl to Naruto a Sasuke.
"Ty hlupáku! Víš ty vůbec, jak jsme se s Hinatou lekli?" Sakura už Narutovi chtěla jednu vrazit, ale Hinata ji zastavila.
"Co tady děláte?" Vyptával se Sasuke.
" No... Hledáme tu nějaké pěkné šaty na tu oslavu, pro Hinatu, protože žádné nemá..."
"Sakuro- chan! Ř-říkala jsem, že žádné šaty nepotřebuji!" Hinata byla jako vždy v blízkosti Naruta červená.
"Ale potřebuješ, přeci nepůjdeš na Vánoční oslavu oblečená tak, jak chodíš každý den." Nesouhlasila Sakura.
" A proc Hinatě nepůjčíš nějaké své?" Přidal se k rozhovoru Naruto. Sakura se na něj přísně podívala. Zrak všech se zastavil na Hinatině hrudníku.
"Už chápu..."
Hinata si prsa zakryla nákupní taškou a celý obličej měla strašně rudý.
"A co tady děláte vy?" Změnila Sakura téma, aby se Hinata neskácela do bezvědomí.
"Sasuke chtěl koupit nějaký dárek, nebo co, a já se alespoň stavím pro ramen." Pokrčil rameny Naruto.
Dárek? Pro koho? Pomyslela si Sakura.
"Tak co, nechcete jít s námi na trhy?" Pokračoval Naruto.
"Já myslím, že bychom mohly... Šaty koupené máme, tak proč ne? Co ty na to Hinato?" Souhlasila Sakura.
"H-hai." Kývla Hinata, přesto, že se Narutovi chtěla spíše vyhýbat.
"Už se na tu oslavu těším!" Zazubil se Naruto a dal si ruce za hlavu.
"Já také, ale docela se divím, že ji Tsunade-sama schválila, a dokonce našla sál na její konání" Přemýšlela nahlas Sakura, zatímco Hinata se Sasukem mlčeli. Už vycházeli z obchodního domu přímo ke stánkům.
" P-půjdu si koupit něco k pití. Hned jsem zpátky." Hinata se chtěla co nejrychleji dostat na vzduch od ostatních a být chvíli sama.
"Půjdu s tebou." Nabídla se Sakura.
"NE!" Hinata vykřikla trochu hlasitěji než měla v úmyslu. "T-t-teda, v pořádku... Zvládnu to sama." A vypařila se.

Bloudila mezi stánky a snažila se pročistit si hlavu. Zastavila se u stánku se saké a opřela se o něj. Oddechla si. Pokud by byla ještě chvíli s Narutem ve stejné místnosti dalších pět minut, omdlela by.
"Á koukejte koho jsem tu našel!" Ozvalo se. Hinata zvedla halvu od země a prohlédla si tři, asi o rok starší chlapce. "To je ta kočička z Hyuuga klanu, že?" Zasmál se jeden z nich.
"Pěkně vyrostla do krásy." Pokračoval další a přimáčkl ji ke stěně stánku. Pro chlapce naštěstí byl stánek poslední v řadě, takže byly ve stínu a nikdo je neviděl.
"P-p-prosím, nechte mě." Vykoktala Hinata a ruku si položila na prsa.
"Takže děvěnka se bojí!" Zašklebil se ten, co ji držel. "Ukážu ti, z čeho se máš bát." Ostatní dva se šibalsky zasmály a sledovali, jak se ji snaží osahat.
"Hej!!! To by stačilo!" Zakřičel ze stínu další chlapec.
"N-Naruto-Kun..." Hinata byla už skoro v bezvědomí, takže nevnímala, co se kolem ní děje, věděla jen, že ji Naruto zachrání.
Tři chlapci zmizeli tak rychle, jako přišli. Naruto přistoupil k Hinatě a jemně s ní zatřásl. Jenže to k jejímu probuzení stačilo jen z poloviny. Hinata sice už vzhůru byla, ale všechny smysly měla promíchané. V hlavě ji hučelo, takže neslyšela ani slovo z toho, co na ni Naruto mluvil, a zrak měla rozostřený. Přivřela oči a snažila se vzpamatovat. Naruto se na ni díval. Seděl s ní ve sněhu za stánkem a snažil se na ní mluvit. Najednou mu srdce začalo divoce tlouct a tep se mu zrychlil. Je tak krásná... Pomyslel si.
Jeho ústa se přibližovala k těm Hinatiným. Hinata vše vnímala, ale tohle se ji zdálo jako ve snu. Znovu omdlela.
"Naruto!" Než Naruto stihl Hinatu políbit, přiběhla k nim Sakura se Sasukem. "Co se stalo?!" Sakura se celá udýchaná posadila vedle Hinaty a položila ji ruku na čelo.
"Co se stalo, Naruto?" Ptal se Sasuke, zatímco Sakura zkoušela, jestli není Hinata nějak zraněná.
Naruto se rychle vzpamatoval. Opravdu chtěl Hinatu políbit? Viděli ho? Bude si to Hinata pamatovat?
"No... Byli tady nějací kluci, chtěli... " Nemohl vyslovit to, co chtěli ty prasáci Hinatě udělat.
Sasuke zřejmě pochopil. "To je v pohodě."
Sakura se zvedla. "Pomozte mi s ní." Řekla a snažila se Hinatu opatrně zvednout. "Je v pořádku, jen spadla do bezvědomí."
"Pozor." Naruto vstal a vzal Hinatu do náruče. "Asi ji půjdem odnést domu."
Všichni vyrazili. Celou cestu nikdo ani nemukl.

Naruto přemýšlel nad tím, co by se stalo, kdyby nepřišel včas k Hinatě a nepomohl ji...
Sasuke se jen díval do dálky.
Sakura hluboce dýchala a snažila se vzpamatovat z toho, že byly se Sasukem chvíli osamotě a skoro se i políbili...
A Hinata?... Ta snila o tom, jak s Narutem kráčejí bok po boku krásnou loukou...

Poznámky: 

3. díl je tu Smiling
Doufám, že se líbí Smiling

4.857145
Průměr: 4.9 (14 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, Pá, 2018-01-05 03:46 | Ninja už: 2479 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

Myslel som že ich hinata je**e 64krat pekne vo hyuga styles .

Obrázek uživatele Endasaku Haruko
Vložil Endasaku Haruko, St, 2015-01-21 22:33 | Ninja už: 3851 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Pěstitel rýže

úžasné. < 3

"Odpadlík přemůže génia pomocí těžké práce." -Rock Lee
"Nejdůležitější věc pro ninju je týmová práce!" -Yondaime Hokage (Namikaze Minato)
"Když máš někoho koho ochraňuješ, staneš se doopravdy silným." -Haku
"Kytka není na nic jestliže nevykvete." -Yamanaka Ino
"Už nikdy neuteču! Nevezmu svá slova zpět! To je má cesta ninjy!"-Naruto
"Bojuju jen pro sebe a žiju abych miloval jen sebe." -Gaara (Godaime Kazekage)

Obrázek uživatele haliena
Vložil haliena, Út, 2015-01-20 10:41 | Ninja už: 4317 dní, Příspěvků: 405 | Autor je: Pěstitel rýže

Super tohle se mi libí Smiling těším se na další díl vypadá to vážně napínavě. A i úprava a délka dílu se zlepšuje jen tak dál Eye-wink

"Nachystejte květináče do Vánoc jsem zpátky."
"A sbaštíme jim kočku" mimozemšťan Alf Laughing out loud


https://www.youtube.com/watch?v=EHSWLY6XZoE Tohle zbožňuju Eye-wink

Obrázek uživatele Sumiko Shiroo
Vložil Sumiko Shiroo, Ne, 2015-01-18 12:08 | Ninja už: 4053 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Pěstitel rýže

Ňah :3 Těším se na další. :3 Líbilo se mi to. :3 Máš to vážně skvěle napsané. :3 Těším se na to, co se bude dít dál. :3

Nevím kdo jsem,či jsem,kam jdu,čí jsem posel,čeká mě smrt nebo spása,ale i tak se usmívám...

http://my-diary-life-world.blog.cz/

Obrázek uživatele Yuu-chan
Vložil Yuu-chan, Ne, 2015-01-18 15:27 | Ninja už: 3568 dní, Příspěvků: 337 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Arigato ! ^^

Obrázek uživatele hagar
Vložil hagar, So, 2015-01-17 14:36 | Ninja už: 4085 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Krása !

Obrázek uživatele Yuu-chan
Vložil Yuu-chan, So, 2015-01-17 18:13 | Ninja už: 3568 dní, Příspěvků: 337 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Děkuji Smiling