manga_preview
Boruto TBV 15

Hokageho syn 18. díl

,,Tati. Měli bychom najít ty ostatní, potřebujeme ten svitek!'' Vyhrkla již lehce rozhořčená Kira.
,,Jen počkej oni přijdu za námi, je tu spoustu pastí co jsme nastražili, určitě se do některé nich chytí a my získáme jejich svitky,'' zazubil se. Sotva to však dořekl, ozvalo se šelestění v nedaleké koruně stromů. Z koruny stromů se vynořila skupinka čtyř ninjů. Suigetsu i jeho dcera se postavily do bojových pozic.
,,Nechceme bojovat!'' Vykřikl Kazuo, Všichni seskočili neozbrojeni dolů.
,,Jsme lidi, měli bychom zabít senseie a koupit si štěně!'' Řekl Kenai. Všichni se na něj podívali s nechápavým výrazem.
,,Co je? Chtěl jsem říct to co říkal Kazuo nám, ale když o tom přemýšlím, bude lepší když to řekne opět Kazuo,'' usmál se přiblblým úsměvem.
,,To co se snažil, ale opravdu jenom snažil Kenai říct je to, že jsme tým a pokud nás dokáže rozdělit jen to, že nám to někdo řekne, tak si nezasloužíme být ninji. Máme být tým a to za každé situace, nechci s vámi bojovat. Kiro jsi součást tohoto týmu a já to nechci měnit,'' řekl Kazuo s úsměvem.
,,Dobře, to zní rozumně,'' usmála se Kira. Její otec se doslova roztékal blahem.
,,To je tak krásné,'' slzeli mu oči. Když si toho všimla jeho dcera, dala mu pořádnou facku na vzpamatování.
,,Je to jako by má manželka byla i mou dcerou,'' poznamenal suše.
,,Tak jdeme najít senseie, každý by měl mít dva svitky, že?'' Otázala se Kira.
,,Jo, takže máme šest svitků,'' řekl Kenai.
,,Tý jo, to si spočítal sám?'' Zeptala se urážlivě Kira.
,,Kiro, nebuď na něj hnusná!'' Okřikl ji otec.
,,Musíme jít, není už čas,'' řekla Hinata. Všichni se vydali na cestu. Po několika málo minutách dorazili k cíli. Jejich sensei na ně už čekal.
,,Pání nečekal jsem, že to zvládnete, původně jsem chtěl dát jiný test,ale tohle mi přišlo vhodnější,'' řekl a vytáhl z kapsy dvě rolničky.
,,Tak mi řekněte co jste se naučili,'' usmál se na Hinatu.
,,Je jedno kdo se nás pokusí rozeštvat, jsme tým a nic nás nesmí rozdělit, vždy musíme spolupracovat,'' řekl Kenai a dal před sebe ruku dlaní dolů, oba jeho společníci udělali to samé.
,,Divím se, že jsi dokázal takhle zformulovat myšlenky,'' zasmála se Kira.
,,Sám se divím, že jsem splácal něco kloudného do hromady,'' usmál se. Kira je oba objala.
,,Mám vás ráda kluci!''
,,Tak super, váš úkol tady končí, zítra se sejdeme na cvičišti a řeknu vám vaši první misi. Sbalte si věci na pár dní bychom měli být mimo vesnici,'' řekl Sasuke a zavelel rozchod.
,,Mami půjdeme?'' Řekl Kazuo a šel ke svojí mamce.
,,Dobře Kazuo, mějte se všichni,'' řekla a šla se svým synem zpět do Konohy. Po malé chvilce se k Hinatě připojil Sasuke.
,,Sayuri, nešla by si dneska semnou na ples? Koná se maškarní ples a já bych šel rád s tebou.''
,,No já nevím, nemám ani žádný kostým.''
,,Mami musíš jít!'' Vyhrkl Kazuo.
,,Já myslela, že se máš ženit se Sakurou? Proč nejdeš s ní?''
,,No se Sakurou jsme se pohádali, řekl jsem jí pravdu a ona se naštvala a nemluví semnou,'' ušklíbl se Sasuke.
,,No tak dobře,'' usmála se Hinata.
,,Dobře, vyzvednu tě v osm,'' usmál se Sasuke a běžel pryč. Když Kazuo přišel domů, usadil svoji mamku na židli a začal lítat.
,,Napadlo mě, že by si mohla vypadat nějak takhle!!''

Vysvětlil Kazuo s šibalským úsměvem. Hinata se zatvářila ne příliš nadšeně a ujistila svého syna, že to opravdu ne!
,,Tak počkej třeba! Třeba! TOHLE!!!''

Hinata už ztrácela naději, že její syn opravdu něco vymyslí. Proto ho poslala do svého pokoje ať ji jde krát s Minatem. Čas se krátil. Hinata seděla na gauči a prohlížela si album z dětství, na jedné fotce byla ona a Sasuke, mohlo jim být tak 5 let. Hinata na sobě měla kostým Sněhurky a Sasuke kostým upíra. Hinata ihned začala hledat staré šaty, které si přešila,nakonec se oblékla do svého kostýmu a běžela se nalíčit a bylo hotovo.
,,Páni mami! Tohle sice není ttak moc sexy, jako to moje, ale je to úžasné!'' Usmál se Kazuo. Ozval se zvonek.
,,A to bude Sasuke, tak já půjdu. Nezlob tu, ano? Minato hlídej ho. Mějte se miláčkové moji,'' řekla Hin a obou věnovala pusu na čelo a líbezné pohlazení.
,,Páni Hinato! Sluší ti to. Eee teda Sayuri,'' usmál se Sasuke u upířím kostýmu.
,,Koukám, že i ty si si prohlížela staré fotky,'' usmál se. Sasuke i Hinata šli vedle sebe a povídali si o tom, jak se měli, když Hinata byla mimo Konohu. Konečně došli do sálu, sál byl krásně vyzdoben, všude spoustu červených a růžových světel, spoustu obřích dveří, které vedou na obří zahradu. A opět tam byl on, Naruto Uzumaki. Měl na sobě kostým prince. Přistoupil k nim a usmál se.
,,Ahoj Sasuke! Dobrý večer, Sayuri, sluší ti to!'' Zazubil se.
,,Ahoj Naruto, co ty tady?'' Otázal se Sasuke.
,,No řekl jsem si, že sem taky zajdu,'' zazubil se.
,,Sayuri, můžu tě požádat o tanec?'' Otázal se Naruto.
,,Sayuri je tu semnou Naruto a zrovna jsme se chystali jít tancovat, ale spolu,'' řekl Sasuke suše a vedl Sayuri na parket.
,,Sasuke neměl by si být na Naruta tak moc nepříjemný,'' peskovala ho Sayuri.
,,Promiň, já jen nechtěl aby si byla s ním,'' řekl Sasuke trošku provinile. Sasuke byl skvělý tanečník a Hinata taky. Když hudba skončila oba začali tleskat.
,,Půjdu si dát něco k pití, ano?'' Řekla Hinata.
,,Ne prosím ještě jeden tanec,'' řekl Sasuke a chytl Sayuri aby mohli opět tancovat.
,,Sasuke jsem trošku vyčerpaná není mi dobře,'' řekla a sotva se držela na nohou.
,,Tak chvilku počkej, dojdu ti pro pití,'' řekl, pustil Sayuri a utíkal pryč. Ta už se však nemohla ani udržet a upadla do mdlob. Někdo ji však včas zachytil.

,,Sayuri? Co ti je?'' Staral se Naruto. Sayuri však neodpovídala, proto ji vzal do náručí a odnesl ven, položil ji na lavičku a čekal až se probere. Byla tak krásná, tak moc se mu líbila. Změnila se, ale pořád ji moc miluje. Je pro něj stále vším. Naruto se nahnul k Sayuri, položil svůj nos na její.
,,Hinato, miluji tě,'' zlehka ji chytil za bradu a políbil ji.
,,Naruto-kun?''
,,Sayuri, jsi v pořádku? Měl jsem o tebe strach!''
,,To jsi nemusel, jen se mi udělalo trošku špatně. To bude asi kvůli nedostatku spánku a kvůli malýmu,'' řekla a pohladila si bříško. Bylo už vidět, že se přeci jenom něco děje.
,,Ty jsi těhotná se... se... Sasukem?!!!'' Vykřikl Naruto, Hinata se zarazila a začala se smát.
,,Ne to opravdu ne, zjistila jsem to než zemřel Kiba, chtěla jsem mu to říct, až se vrátí z mise...'' posmutněla Hinata.
,,Aha, takže ty čekáš s Kibou dítě. Páni, chápu proč jsi byla tak mimo těch pár týdnů. Omlouvám se,'' řekl smutně Naruto.
,,To nevadí, já to zvládnu,'' usmála se Sayuri.
,,Co kdybych se přestěhoval k vám? Mám sice dům, ale do vesnice přišli další nový ninjové a ubytovny jsou plně, napadlo mě, že by se můj dům mohl předělat na byty, jenže bych neměl kde bydlet,'' zazubil se.
,,Dobrá, zítra ti přijdeme s Kazuem pomoci s věcmi, ano?''
,,Na to zapomeň nechci aby si se namáhala, jenže se ti něco stane a Kiba mě strašil, nebo hůř,'' zazubil se.

Poznámky: 

A je tu další díl, doufám že se bude líbit Smiling

4.75
Průměr: 4.8 (4 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Endasaku Haruko
Vložil Endasaku Haruko, Pá, 2014-11-14 15:47 | Ninja už: 3939 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Pěstitel rýže

Jsem velký fanda a zastánce NaruHiny, avšak když je SasuHina ve fanfiction, vůbec mi to nevadí. Je to i docela krásný pár, ale v anime jedině SasuSaku a NaruHina:D

"Odpadlík přemůže génia pomocí těžké práce." -Rock Lee
"Nejdůležitější věc pro ninju je týmová práce!" -Yondaime Hokage (Namikaze Minato)
"Když máš někoho koho ochraňuješ, staneš se doopravdy silným." -Haku
"Kytka není na nic jestliže nevykvete." -Yamanaka Ino
"Už nikdy neuteču! Nevezmu svá slova zpět! To je má cesta ninjy!"-Naruto
"Bojuju jen pro sebe a žiju abych miloval jen sebe." -Gaara (Godaime Kazekage)

Obrázek uživatele hagar
Vložil hagar, Po, 2014-11-10 14:36 | Ninja už: 4173 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Pokračuje to v celku dobre tak to prosím ťa nepokašli a nedávaj Sasukeho s Hinatou Cry

Obrázek uživatele Neteri Samenava
Vložil Neteri Samenava, Po, 2014-11-10 18:34 | Ninja už: 4742 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Recepční v lázních

Bohužel zatím nevím jak vše dopadne, zápletku z části zformulovanou již mám, ale jak to bude dál to ukáže čas. Smiling

Obrázek uživatele Sumiko Shiroo
Vložil Sumiko Shiroo, Ne, 2014-11-09 21:53 | Ninja už: 4141 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Pěstitel rýže

Souhlasím, ale Laughing out loud To už by Hinata moc přebíhala ne? Laughing out loud Od Naruta ke Kibovi, pak Sasukemu. Laughing out loud Nakonec by možná stejně skončila s Narutem. Laughing out loud I tak se moc těším na příští dílek. :3 Dost mě zajímá jak se to celé bude vyvíjet. Laughing out loud

Nevím kdo jsem,či jsem,kam jdu,čí jsem posel,čeká mě smrt nebo spása,ale i tak se usmívám...

http://my-diary-life-world.blog.cz/

Obrázek uživatele Vířivá
Vložil Vířivá, Ne, 2014-11-09 20:56 | Ninja už: 4209 dní, Příspěvků: 180 | Autor je: Recepční v lázních

Neeeeeee. Ja chci SasuHinu. Hinata prece nemuze byt s Narutem.