manga_preview
Boruto TBV 10

Takara 03

“Č-Čo?” Zatvárila sa Hana nechápavo a so zloženými rukami v bok od Kibu čakala vysvetlenie.
“Som Hoshi Takara!” Skríkla Hoshi a lakťom mu šťuchala do rebier. Kiba hodil na Hanu zdrvený pohľad čakajúc záchranu, no tá neprišla.
“Aha.. Tak to bude ešte sranda. Nech sa jej tu páči.” Usmiala sa naňho škodoradostne a s rukou položenou na jeho ramene prešla pomedzi nich smerom dole.
“Hej, Hana!” Skríkol na ňu včas, keď mu už skoro zmizla z dohľadu.
Tá sa vrátila o pár schodov vyššie a spýtavo sa naňho dívala.
“Máš prestrieť o jedného naviac.”
“Ostávaš na obed?” Usmiala sa potmehúdsky na Hoshi, no jej úsmev sa ešte viac prehĺbil, keď jej povedali, že u nich bude nevedno ako dlho bývať. S pobavenou tvárou odkráčala preč.
‘Baka! To bude utrpenie..’ Pomyslel si Kiba a spolu s Hoshi v pätách kráčal na koniec chodby, kde na pravej aj ľavej strane boli dvere do hosťovských izieb. Premýšľal, ktoré z nich otvoriť, keď sa nakoniec rozhodol pre tie napravo. Otvoril potichu drevené, čerstvo lakované dvere a ich tváre z opačnej strany zalialo slnečné, zlatisté svetlo.
Pozrel na Hoshi a tej sa na tvári zračil prekvapený, až udivený výraz.
“Čo je?” Prefúkol si popod nos a tváril sa, že ho jej pohľad vôbec nezaujíma.
“Wau..” To bolo jediné, na čo sa zmohla a zároveň posledné, čo jej dovolil povedať. So slovami -O polhodinu buď dole.- sa rýchlou chôdzou pobral preč od chodiaceho nešťastia, ktoré práve náhodou len stálo medzi dverami.

Kráčal dole schodmi a už tam premýšľal, čo také by malo ísť dnes v telke. Po zostúpení posledného schodu sa zvrtol doľava. Zatiahol závesy na veľkom presklennom okne, cez ktoré bol nádherný výhľad na zazelenanú záhradu za domom. Sadol si na gauč a lenivo chňapol po diaľkovom ovládači, keď sa ozvalo tiché zavŕzganie schodov.
‘Prečo práve ja?!’ Vykríklo mu v hlave vnútorne ja a očakával, kedy mu Hoshi vletí do obývačky.
Chvíľu to síce trvalo, ale nevletela. Pomaly prekročila prah a tvárila sa nečítateľne, no prekúkol ju skôr, než k nemu došla. Obranne objal ovládač, ktorý držal v ruke a zúrivo sa na ňu pozrel, aby pochopila, že ovládač patrí jemu. Zamračila sa aj ona a prudko naňho skočila.
“Daj to sem!”
“Nedám! Choď si telku pozerať domov!”
“Aj by som šla, ak by som mohla! Lepšie, než tu tráviť ten prekliatý čas s tebou, baka!”
Mlátila ho rukami, keď mu nechtiac kolenom prikľakla rozkrok.
“Au, ty…..” Nedopovedal, snažil sa ovládnuť a rukami si zvieral slabiny.
“No, dopovedz to!” Zvrieskla po ňom ako doma a už aj sa rozmachovala mu vraziť.
“TAK DOSŤ!” Zakolísali sa všetky veci v obývačke a obraz televízora zazrnel. Pozreli sa smerom ku vchodovým dverám do obývačky a v nich stála rozzúrená Tsume.
Jej tvár sa zrazu zmenila na milú a nežnú.
“V mojom dome očakávam ticho a poriadok. Keď chcete robiť takýto hurhaj, choďte von. Viem, že láska je krásna vec, ale tu sú dané hranice.”
“Počkať… Čo?! Láska?!” Skríkli s Hoshi jednohlasne. Naraz si zložili ruky na hrudi a sledovali odchádzajúcu Tsume, ktorá len nesúhlasne kývala hlavou z boka na bok.

Chvíľu to šlo hladko, a bez pohľadu na seba pozerali čosi v televízore, keď Kibovi zrazu Hoshi uštedrila päsťou do tváre.
Rukou si mnul boľavú stranu a očami ju kruto prebodával.
“Ty jedna…..” Vyprskol na ňu so zdvíhajúcou rukou.
“No, udri!” Vyprskla aj ona a obranne držala zovreté päste pred hruďou.

“OBED!” Skríkla Hana z kuchyne práve včas, keď sa to pomaly začalo medzi nimi vyostrovať.
Obaja sa pozreli smerom von z obývačky, a keď zistili, že ich nikto nesleduje, stroho sa postavili, upravili sa, a akoby nič sa pobrali do kuchyne, kde si sadli obaja čo najďalej od seba.
Obaja naťahovali nos za krásnou vôňou jedla, no keď sa vzájomne pristihli, zamračili sa na seba a zložili ruky na hrudi.
Kibova sestra položila hrniec do stredu stola a odišla z kuchyne nevedno kam. Hoshi s Kibom sa pozreli na hrniec a následne vzájomne do očí. Zvraštili obočie a obaja naraz sa vrhli na hrniec.
Naťahovali sa oň a jeden druhému odbíjali ruky.
“Ehm.. Čo to robíte?” Povedal ktosi spoza Kiby. Hoshi tam hodila pohľadom a už aj stála vzpriamená s rukami pozdĺž tela.
“Konnichiwa..” Šepla so sklonenou hlavou, na čo sa Kiba otočil tiež a výraz na jeho tvári zmrzol.
Stála tam Tsume spolu s Hanou za chrbtom. Nechápavo sa celý čas prizerala ich čudnému chovaniu, pokiaľ znova nepokrútila hlavou a spolu s Hanou nesadli k ním za stôl.
Hana nabrala Hoshi obed a očakávala, že má Kiba vlastné ruky.

Potichu jedli, keď zrazu Tsume položila príbor, preplietla si prsty a pozrela sa na Hoshi. Tá rýchlo prehltla a s očakávaním sa topila v Tsuminých prísnych očiach.
“Tak, Hoshi.. Páči sa ti v Konohe?”
Hoshi prehltla znova, ale na prázdno a uvážlivo premýšľala nad odpoveďou, aby nepovedala niečo zlé.
“Je tu pekne, aj napriek vážnym škodám, no zatiaľ som nemala možnosť prejsť sa ulicami.. Lúky sú tu určite asi najkrajšie.” Pri poslednej vete pozrela kútikom oka na Kibu, čo upútalo pozornosť Tsuminých vševidiacích očí.
“Kiba!” Skríkla, pri čom nikto okrem Hoshi nenadskočil.
“Prečo si jej neukázal Konohu?!”
Hoshi si s údivom prezerala Haninu a Kibovu tvár, keď im ňou pri Tsuminom kriku ani nemyklo. Nepáčilo sa jej, že tak kričí, a tak sa snažila zvrátiť túto tému, kde by sa nebavili o nej a Kibovi.
“Ak sa smiem spýtať, kde je Kibov otec? Prečo nevečeria s nami?”
Tsume na chvíľu zvesila hlavu a Hana s Kibom prestali prežúvať. Všetci očakávali Tsuminu reakciu.
“Vieš.. On umrel.. Pri obrane Konohy pred Kyuubim, približne pred sedemnástimi rokmi.. Kiba mal možno sedem mesiacov. Ten čas tak letí..” Riekla potichu s kyslým úsmevom a slzami v očiach, no v tom sa začala smiať a to čo Hoshi nechcela, opäť sa vrátila k téme Hoshi&Kiba.
“A čo vy dvaja, hrdličky? Už ste si premysleli, čo dnes budete spolu robiť?”
“Dúfam, že nič…” Zafrflal si Kiba popod nos a Tsume naňho hodila jeden zo svojich príšerne strašidelných pohľadov.
“Ja len, že som strašne uťahaný, včera som niekoľkokrát obehol celú Konohu!” Skríkol obranne s rukami pred sebou a úškrnom na tvári.
“Nevrav.. Každé ráno chodíš kade tade s Akamarom a teraz sa sťažuješ na prechádzku Konohou?!” Zazerala naňho zlovestne, zatiaľ čo Hoshi narastali fúziky pod nosom a rôžky jej vykúkali z vlasov.
“A k tomu ma skoro zhodil z Akamara!” Zatvárila sa Hoshi previnilo, pri čom Kiba schytal od Tsume ešte škaredší pohľad.
“Klameš!” Postavil sa s búchnutím po stole, ako vybuchol včera na Naruta. Hoshi pri hlasnom buchnutí, keď podskočilo všetko na stole, privrela oči.
“Čo si myslíš, že robíš, Kiba?! Vieš, kto je to dievča, vôbec?! Alebo ti to nedochádza?!” Postavila sa aj Tsume s buchnutím po stole.
“Psychiatria…” Šepla Hana Hoshi do ucha spoza priloženej ruky.
V tom Kiba nechal nedojedené jedlo na stole a s vycerenými tesákmi na Hoshi sa pobral hore do svojej izby.

Poznámky: 

Ospravedlňujem sa za hrozný a nudný diel. Sad
Naozaj som sa na to necítila, pretože v poslednej dobe sa mi nejako nechce dopriať spánok, ale musela som to napísať, pretože Toshika asi kuje niečo zaujímavé! Laughing out loud Som sama zvedavá, tak som sa k tomu predsa len dokopala. Smiling
Snáď ma neukameňujete a bude sa vám to páčiť naďalej. Smiling
Ďalší diel by už mal byť o mnoho lepší. Smiling Laughing out loud

5
Průměr: 5 (10 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Pá, 2014-11-14 21:51 | Ninja už: 3877 dní, Příspěvků: 1389 | Autor je: Student Akademie

Ale prosím tebe, nevymýšľaj, bol to super diel!! Smiling Laughing out loud
Aj keď... pardon, neviem si pomôcť, to chovanie Hoshi sa mi absolútne nepáči a hrozí mi, že stratím k nej všetky sympatie Tak teď ti nevím... Aaach, no škoda, lebo inak sa mi poviedka veľmi páči Laughing out loud
Ste super, konečne budem mať možno vecej času, tak sa vrhnem aj na blog... boože keď si predstavím koľko čítania ma ešte čaká.. Laughing out loud Laughing out loud rozhodne sa nebudem nudiť Laughing out loud Takže super, idem ďalej :3 Laughing out loud

áno, použila som 3x slovo super.... bože môj ja sa neviem vyjadrovať Bad

Obrázek uživatele Joshina
Vložil Joshina, Pá, 2014-11-14 23:21 | Ninja už: 3763 dní, Příspěvků: 252 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Som strašne rada, že sa páčil!!! ^^
(Pššt... Ale aj mne príde Hoshi neskutočne neslušná, arogantná a podobne.. xD)
Začínajú sa na blogu vydávať veci, ktoré na Konohu nie sú pridávané, takže tam možno niekedy nájdeš aj niečo pre seba. :3 Laughing out loud

You can run, but you can't hide.

FC pre Katemu!
FC pre Karimao Toshiku!

Obrázek uživatele kainen
Vložil kainen, Ne, 2014-11-02 17:57 | Ninja už: 3728 dní, Příspěvků: 324 | Autor je: Pěstitel rýže

OK Laughing out loud tohle je dobré... víc než velmi dobré, nemůžu se dočkat pokračování, všechny tři díly jsem přečetl na jeden nádech Sticking out tongue a koušu si nechty nervozitou při představě, jak to bude pokračovat Smiling takže přeju hodně inspirace a další díl co nejdřív JASNÝ?! Laughing out loud

moje skromná první série Laughing out loud http://147.32.8.168/?q=node/113044

oblíbení autoři:
Alalka
Baruto
SakuraAngel95
Camelia
Mystia
Kondrakar
Gohan35
Gagar
NekdoKohoNeznas
Vlkoberan
Lefthandedpower

"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things, Revan… and yet you are nothing. In the end, you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."
―Darth Malak to Revan

"The Dark Lord Revan is dead. I am a servant of the light now."

Obrázek uživatele Joshina
Vložil Joshina, Ne, 2014-11-02 19:55 | Ninja už: 3763 dní, Příspěvků: 252 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Arigato, arigato! :3
Som tak strašne rada, že sa naša FF páči! Smiling
O ďalšom dieli sa dá polemizovať, ale Toshika načrtla niečo ako "Ďalší diel Takary by už mohol byť ešte dnes." Laughing out loud Takže sama neviem. Každopádne to možno bude na blogu skôr, než tu. Smiling
Snáď sa bude takto páčiť aj naďalej! Smiling

You can run, but you can't hide.

FC pre Katemu!
FC pre Karimao Toshiku!

Obrázek uživatele kainen
Vložil kainen, Ne, 2014-11-02 20:37 | Ninja už: 3728 dní, Příspěvků: 324 | Autor je: Pěstitel rýže

OK diky Laughing out loud a neboj kdyz me neco zaujme tak jako Takara tak se zakousnu a nepustim Laughing out loud jako Akamaru a dik na blog se urcite budu chodit divat a verne vyckavat na dalsi dil Laughing out loud

moje skromná první série Laughing out loud http://147.32.8.168/?q=node/113044

oblíbení autoři:
Alalka
Baruto
SakuraAngel95
Camelia
Mystia
Kondrakar
Gohan35
Gagar
NekdoKohoNeznas
Vlkoberan
Lefthandedpower

"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things, Revan… and yet you are nothing. In the end, you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."
―Darth Malak to Revan

"The Dark Lord Revan is dead. I am a servant of the light now."

Obrázek uživatele Akasuna no Naomi
Vložil Akasuna no Naomi, Ne, 2014-11-02 21:01 | Ninja už: 3801 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Ano, doporučuji blog je užasný :3 A povídky ještě lepší ^^

Nejlepšího člověka hledej mezi těmi, který svět odsuzuje.
Občas poví někdo něco maličkého a zapadne to přímo do prázdného místa ve vašem srdci.

BLOG JOSHINY A KARIMAO TOSHIKY http://tosh-n-josh.blogspot.sk/ - určitě se podívejte ^^

Obrázek uživatele -Akai-
Vložil -Akai-, Ne, 2014-11-02 13:26 | Ninja už: 3769 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Neviem prečo, ale to s tým ovládačom mi pripomína môjho brata a mňa xD
Podľa mňa to nebol vôbec nudný diel Smiling ja som sa nasmiala Laughing out loud

Obrázek uživatele Joshina
Vložil Joshina, Ne, 2014-11-02 14:30 | Ninja už: 3763 dní, Příspěvků: 252 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Áno, tiež to mám z vlastnej skúsenosti. xD
Som rada, že sa páčilo! Smiling ^^

You can run, but you can't hide.

FC pre Katemu!
FC pre Karimao Toshiku!

Obrázek uživatele Akasuna no Naomi
Vložil Akasuna no Naomi, So, 2014-11-01 21:41 | Ninja už: 3801 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Tuto FF jsem začala číst včera, ale komentář dávám až dneska -.- Gome...
Podle mého skormného názoru, si vůbec nemyslím, že by to byl hrozný díl Smiling Naopak se mi moc líbil Smiling
Souhlasím s Adusinkou Kiba to nebude mít lehké, přece jenom tři ženský a k tomu Tsume, která mi naháni docela strah Laughing out loud
Budu se těšit na další díl Smiling

Nejlepšího člověka hledej mezi těmi, který svět odsuzuje.
Občas poví někdo něco maličkého a zapadne to přímo do prázdného místa ve vašem srdci.

BLOG JOSHINY A KARIMAO TOSHIKY http://tosh-n-josh.blogspot.sk/ - určitě se podívejte ^^

Obrázek uživatele Joshina
Vložil Joshina, So, 2014-11-01 23:17 | Ninja už: 3763 dní, Příspěvků: 252 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Som nadšená, že sa páči, hoc som to úprimne odflákla. Sad Gome.. Čo sa týka deja, bála by som sa viac Hoshi. Laughing out loud Jej chovanie bolo Toshikiným nápadom (T. je sadista!).
Arigatogozaimas, za komentár! ^^

You can run, but you can't hide.

FC pre Katemu!
FC pre Karimao Toshiku!

Obrázek uživatele Karimao Toshika
Vložil Karimao Toshika, So, 2014-11-01 23:21 | Ninja už: 3922 dní, Příspěvků: 859 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Problém, Joshi-chan? Evil

Obrázek uživatele adusinka
Vložil adusinka, So, 2014-11-01 12:58 | Ninja už: 4690 dní, Příspěvků: 87 | Autor je: Prostý občan

Ale kdeže nudný a hrozný diel. Naopak bol veľmi zábavný Laughing out loud
Chúďatko Kiba ma proti sebe tri ženy ... ach hádam to prežije v zdraví Laughing out loud
Myslím, že Hoshi mu dá riadne zabrať Eye-wink Len tak ďalej, teším sa na daľší diel. Smiling

Obrázek uživatele Joshina
Vložil Joshina, So, 2014-11-01 20:38 | Ninja už: 3763 dní, Příspěvků: 252 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Arigatooo! To poteší, ak si uvedomujem, že som to pokašľala, a predsa sa páčilo. Smiling
Hoshine správanie je na Toshike a mne je Kibu ľúto, kedže v tejto FF som akoby Kiba ja. Laughing out loud

You can run, but you can't hide.

FC pre Katemu!
FC pre Karimao Toshiku!