manga_preview
Boruto TBV 07

Nechaj ma byť mnou

Kráčala pomaly hore brehom. Už nevládala s dychom, ale aj napriek tomu ju to hnalo dopredu. Zrazu počula rev. Nebol to však zvierací, aj keď tak znel. Vedela, čí bol, vedela aj prečo. Strach jej pomohol a čoskoro uvidela vrchol. Uprostred lúky bol vysoký strom a pod ním sa krčila postava. Zostala stáť. Nevedela, či by mu dokázala pomôcť. Rozhodnutie nastalo, keď dotyčný padol k zemi. Pribehla k nemu a snažila sa ho otočiť na bok.
„Čo to robíš? Chceš sa zničiť?“ opýtala sa a v medzerách lapala po dychu.
„Ty to nechápeš,“ povedal a z posledných síl sa od nej odvrátil.
Ona si k nemu sadla, chytila si kolená a na chvíľu zaspomínala, čo ich dohnalo k tejto situácii.

„Dneska máme novú misiu,“ tešila sa Tenten, keď kráčala Konohou smerom k bráne, kde na ňu čakal jej tímový partner klasicky v bielej košeli a bielych nohaviciach s čiernou zásterou.
„Ahoj Tenten!“ pozdravil ju.
„Ahoj Neji, tešíš sa?“ spýtala sa a oprela sa vedľa neho o bránu.
„Nijak obzvlášť. Táto misia nie je ničím výnimočná a ani nie je nebezpečná. Vzhľadom k tomu, že Akatsuki je teraz neaktívne a tak nemáme, čo riešiť.“
„Neji, ty negativista, ja sa teším, že ideme na výlet a opustíme Konohu aspoň na chvíľu.“
„A kde je vlastne Lee? Nemešká už?“ ako to dopovedal, z poza rohu sa vyrútila zelená strela a zastavila tesne za bránou. S úsmevom od ucha k uchu a pózou a lá Gai-sensei sa privítal so svojimi spolucestovateľmi. Neji ako obvykle nepohol ani brvou, ale zato Tenten sa objavil na tvári úsmev a však úplne iný ako predtým.
„Tak poďme,“ vzdychol Neji ako jediný jounin a všetci traja sa vybrali po ceste.
„Dajme si aspoň malú súťaž, prosím,“ žobronil Lee asi po hodine cesty a pobehoval okolo Nejiho ako malá veverička.
„Nemáme sa kam ponáhľať na odovzdanie listiny máme celý týždeň a cesta tam trvá sotva 3 dni.“
„Neji, ale malý tréning nám po ceste nezaškodí,“ snažila sa aj Tenten.
„Tak fajn, keď chcete tréning, tak bežte po stromoch a útočte na mňa z vrchu.“ Obaja súhlasili, Neji zapol Byakugan a občas odrazil nejaký ten útok, či zbraň.

Keď už slnko zapadalo, našli si čistinku, rozložili stany a založili oheň.
„Prvý pôjdem na hliadku ja, po mne Tenten a nakoniec Lee,“ povedal veliteľ Neji.
„Dobre, ja sa idem ešte prejsť,“ povedala Tenten, zdvihla sa a zamierila nižšie po prúde. Našla kúsok stojatej vody, vyzliekla sa a skočila dnu. Na chvíľu ju zamrazila teplota vody, no potom si zvykla. Preplávala kúsok ďalej a nohy si vyložila na kameň. Nechala svoje telo unášať prúdom, zavrela oči a rozpustila si vlasy. V hlave jej začala znieť melódia jednej piesne, ale nemohla to udržať len vo vnútri a začala si spievať. Keď už bola skoro na konci, obzrela sa okolo a videla, že na ňu niekto pozerá. Stíchla, vliezla opäť celá do vody až po nos a zaostrovala na narušiteľa.
Ten zoskočil zo skaly a prišiel na jeden breh.
„Pokračuj, nenechaj sa rušiť,“ povedal Lee, sadol si a jemne sa usmial.
„Lee, ja som nahá, choď preč!“
„Tak dobre, ja som chcel len zaželať dobrú noc,“ zdvihol sa a pomaly kráčal preč.
„Počkaj, Lee!“ zakričala a neverila tomu, čo sa práve chystala vysloviť, „poď sa okúpať so mnou.“
Lee sa otočil a pozrel sa na ňu so zdvihnutým obočím, a že to on teda vedel. Nakoniec však ponuku neodmietol, lebo on sám veril, že raz tento okamih príde. Vyzliekol si teda oblečenie a skočil za Tenten do vody. Aj on pocítil, aká je studená a otriasol sa. Prišiel teda bližšie a frkol na ňu trocha vody. Ona sa zasmiala a útok opätovala. Strhla sa vodná bitka až ho Tenten omylom nohou kopla.
„Prepáč,“ povedala a hlavu dala medzi ramená.
„Nevadí,“ odpovedal a strhol ju pod vodu. Keď sa vynorili, nastalo trápne ticho, ktoré prerušovali len cvrčkovia v tráve. Teda pre nich to trápne nebolo. Konečne mala nastať tá chvíľa, na ktorú čakali. Keď už boli skoro na tvári toho druhého, ozvalo sa : „Kde ste toľko, máte ísť spať, aby ste vládali,“ bol to Neji, ktorý zničil ich chvíľu. Rýchlo sa od seba odtrhli a Tenten sa opäť musela strčiť pod vodu.
„Tak a dosť, obaja preč!“ skríkla a obaja sa okamžite pobrali späť k stanom. Tenten si vzdychla, obliekla sa a vrátila sa tiež. Keď prišla, Lee bol už v stane a Neji sedel na strome.
„Prepáč, Neji,“ povedala jednoducho a chcela zaliezť do stanu.
„Tenten, nevedel som, čo cítiš, nevadí mi to, len si daj pozor, aby ti neublížil.“
„Neboj sa,“ odpovedala, žmurkla očkom a išla spať.

Behom nasledujúcich dvoch dní sa dostali až pred bránu Iwakagure. Tenten a Lee nemali už odvahu porozprávať sa o tom, čo sa v jazierku stalo. Vládlo medzi nimi napätie, ktoré sa Neji snažil svojim suchým humorom prelomiť. Listinu odovzdali Tsuchikagemu a pomaly sa vybrali na cestu naspäť do Konohy. Nejiho už nebavilo Leemu vymýšľať tréningy a tak Lee aspoň pobehoval okolo nich po rukách a v prestávkach robil kliky. Poslednú noc pred návratom, keď mal Lee strážiť, započul zvláštny piskot. Ako správny ninja sa to snažil vyskúmať a vybral sa za tím. Prišiel na krásnu lúku plnú kvetov a oproti nemu ležala laň a lízala si krvavú ranu na stehne.
„Ahoj, neboj sa nechcem ti ublížiť,“ rozprával sa s ňou a pomaly sa približoval. Laň ho nakoniec nechala, aby k nej prišiel a pohladkal ju.
„Mám tu niečo pre teba od Sakury-san, neboj len to trochu zaštípe,“ povedal, z vrecka vytiahol malú fľaštičku a trochu jej vylial do rany. Laň sa rýchlo zdvihla a odkrívala preč.
„Opatruj sa,“ zašepkal jej smerom. Bohužiaľ si nevšimol, čo je za ním. Týčil sa nad ním obrovský medveď a chcel na neho zaútočiť.
„Tvoja večera ti utiekla?“ spýtal sa ho a postavil sa do bojovej pozície. Medveď sa oháňal oboma labami a tak sa Lee dal do úteku. Samozrejme bežal po stromoch, ale pred sebou uvidel zranenú krívajúcu laň, a keď v rýchlosti zmenil smer, aby medveď laň nenašiel, zakopol a spadol priamo pred medveďa. Pri páde si však poranil nohu a už sa nemohol vyhnúť útoku.
„No tak medveďku, zoženiem ti niečo na zjedenie, nedal by si si rybičku?“ snažil sa ho nejako odradiť, ale medveď to nemal v úmysle a tak prvou ranou roztrhol Leemu brucho. Druhou ho trafil po tvári a rukách. Keď sa chystal na ďalší útok, zastavila ho ostrá čepeľ katany, ktorá mu prerezala hrdlo. Medveď padol k zemi bez hlavy.
„Lee!“ skríkla Tenten, ktorá sa zobudila na Leeho krik. No márne kričala, Lee bol v bezvedomí a z brucha sa mu valilo veľa krvi. Tenten nelenila a okamžite Leeho odniesla za Nejim.
„Neji! Vstávaj!“ kričala už z diaľky. Neji vyliezol zo stanu, a keď uvidel Leeho neveril vlastným očiam.
„Tenten, ty utekaj do Konohy, musí tam byť, čo najskôr, už to nie je ani hodina cesty.“
„Dobre,“ odpovedala a bežala, čo najviac vedela.
„No tak, Lee vydrž, ešte nemôžeš odísť, nie teraz,“ hovorila si skôr pre seba.
Prebehla to za pol hodinu a zamierila okamžite do nemocnice.
„Pomoc!“ skríkla, keď otvorila dvere. Rozbehli sa k nej sestričky a zobrali Leeho preč. Tenten tam ostala celá od krvi a nemohla sa ani pohnúť. Po chvíli sa spamätala a sadla si na jednu zo stoličiek. Hlavu vložila do dlaní a na zem dopadali len kvapky z jej očí.

Neji otvoril dvere nemocnice a zamieril k Tenten. Prisadol si k nej a chytil ju okolo ramien.
„Bude to dobré,“ povedal a pokúsil sa o úsmev.
Za chvíľu prišla Sakura, ktorá mala nočnú službu.
„Sakura, ako to vyzerá?“ spýtal sa Neji a Tenten konečne zdvihla hlavu.
„Neviem, čo sa stalo, ale podľa zranení hádam, že ho napadlo nejaké zviera. Našťastie nezasiahol životne dôležité orgány a stratu krvi sme tiež dokázali nahradiť. Ale...“ odmlčala sa a povzdychla, „ svaly na jeho rukách sú potrhané a v takomto stave sa už nezahoja. Ani Tsunade by tu nepomohla. Mrzí ma to,“ povedala a pozrela do zeme.
„Môžem ho vidieť?“ spýtala sa Tenten.
„Nasleduj ma!“ povedala Sakura a zamierili do malej izby na konci chodby. Sakura otvorila dvere a Tenten si sadla vedľa postele. Lee mal obviazanú tvár a ruky. Pomaly otváral oči.
„Tenten, čo sa stalo?“ spýtal sa zmätene.
„Pšt, odpočívaj, napadol ťa medveď, ale bude to v poriadku.“
Lee opäť zaspal a Tenten odišla teda z izby. Neji ju čakal pri východe a spolu zamierili k budove Hokage. Zaklopali a vkročili dnu. Tsunade už bola v kancelári a pila rannú kávu.
„Už ste sa vrátili? A kde je Lee?“
„Listina je odovzdaná a Lee...“ odmlčala sa Tenten a pozrela do zeme.
„Je v nemocnici, napadol ho medveď,“ dopovedal Neji.
„Ako je na tom?“
„Prežije to, ale má zničené svaly na rukách. Sakura povedala, že už ich nikdy nebude používať.“
„Aha,“ povedala znechutene Tsunade, „tak môžete ísť.“ Tenten a Neji odišli.

O týždeň sa Lee vážne spýtal: „Tenten, povedz mi prosím, čo je so mnou?“
„Budeš v poriadku,“ povedala a zahľadela sa na neho. Lee si však všimol smútku v jej očiach.
„Niečo je zle, cítim to.“
„Lee, už nikdy nebudeš môcť používať ruky pri boji, už nebudeš môcť byť ninja.“
Tie slová ho boleli. Okamžite vyskočil z postele a bežal preč. Snažila sa ho dohoniť, ale on je proste rýchlejší. Vybehol na vrchol hory.

Opäť precitla.
„Lee, viem, že to je ťažké, že jediné, čo chceš je byť ninja, ale nejde to. Koľkokrát už si riskoval svoj život aj napriek tomu, že nedokážeš to, čo ostatní, ale nikdy si sa nevzdal a teraz by si už mal prestať. Vieš, ja nechcem byť sebecká, ale nemôžem ťa stratiť. Ja...“ prestala, zdvihla hlavu a prešla tak, aby na ňu videl.
„Milujem ťa, Rock Lee.“
Zostalo ticho. Lee sa jej pozrel do očí a povedal: „ Tenten, aj ja ťa milujem, ale nemôžeš odo mňa chcieť, aby som sa vzdal toho, prečo žijem, prečo dýcham, a prečo vlastne som na tomto svete. Len ma nechaj tým, čím som a ja ťa urobím šťastným. Verím v to, že nájdem silu a nebudem potrebovať ruky. Budem bojovať nohami, a keď mi useknú nohy, budem kúsať. Proste som stvorený na to, aby som bojoval. Ak ti to nestačí, ak nechceš prijať to, aký som, tak ti nemôžem dať svoju lásku. Mrzí ma to.“ Zadíval sa opäť do zeme.
„Ak teda musíš byť ninja, tak ti pomôžem, a ja budem tvoje ruky. Ja sa postarám o to, aby si mohol dosiahnuť svoje poslanie. Ja tu budem pre teba.“
Obaja sa na seba zadívali, vstali a pobozkali sa.

Poznámky: 

(Mise Songfic)
Toto je moja prvá FF na súťaž Songfic. Výber piesní nebol zrovna ľahký, keďže počúvam úplne iný štýl, ale FF-misie mám hrozne rada a tak som sa odhodlala a skúsila to. Dúfam, že sa to podarilo.
Táto je na pieseň : 3 Doors Down - Let Me Be Myself

0

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2014-11-01 16:07 | Ninja už: 5163 dní, Příspěvků: 6215 | Autor je: ONLINE, Moderátor, Editor fóra, Znalec tisíce technik

No tak do radu:
1.- Prúd v kúsku stojacej vody? Asi našla skrytú jakuzzy.
2.- Pri nahej Tenten šantiacej vo vode som spozornel a vyžehlila si tým všetko, čo bolo predtým. Smiling
3.- Cesta späť však bola strašne silená a v hlave mi znelo filler, filler, filler.
Zhrnutie: V budúcnosti sa sústreď na písanie poviedok o Jirayovych dobrodružstvách, s mnohými nahými dievčatami šantiacimi vo vode. Eye-wink

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...