manga_preview
Boruto TBV 15

Naruto Icha Icha special 29

Tím, jak se snažila padat na ruce, povalila Suigetsa zpátky na zem. Spadla tak „šikovně“, že se její rty při dopadu přitiskly na jeho. Vylekaně se dívali navzájem do očí, pak se od něj Karin odtrhla, ale nedokázala přetrhnout pohled. Suigetsu se pousmál nad tím, jak měla brýle nakřivo a sundal jí je. Přitáhl si ji k sobě a něžně políbil. Karin se nebránila, ani když ji vsunul jazyk do úst. Suigetsu ucítil pachuť saké a odtáhl se.
„Co se děje?“ zeptala se ho Karin.
„Jsi opilá, měla bys jít spát.“
„Nejsem opilá,“ obořila se na něj dívka. Nato se pokusila vstát, ale zatočila se jí hlava. Zavřela oči a chytla se za hlavu. Suigetsu se postavil na nohy a popadl Karin za paži, aby nespadla a pomalu ji položil na postel.
„Já nejsem opi…!“ protestovala, ale Suigetsu ji něžně přiložil prst ke rtům a zašeptal: „Ššš, vyspi se. Zítra je taky den,“ usmál se a chtěl odejít. Jen ve dveřích se ještě na chvíli zastavil, ale pak pokračoval dál do pokoje, kde spal Shino. Postel u okna byla prázdná, tak si na ni sedl. Sundal si boty a natáhl se. Chvilku jen tak zíral do stropu a přemýšlel. Nakonec se ale otočil na bok, aby se mu dobře spalo.
Oči se mu už zavíraly, když uslyšel něčí hlas. Myslel si, že je to jen sen, tak to ignoroval. Ale vtom s ním někdo začal třást. Suigetsu se otočil a otevřel oči. Nad ním se skláněla stále opilá, smějící se Karin.
„Co se děje?“ zeptal se jí trochu naštvaně, protože chtěl spát.
„Pomůžeš mi?“ odpověděla Karin otázkou a ukázala na své oblečení. Když překvapený Suigetsu nereagoval, začala si sama svlékat triko. Suigetsu ji zadržel.
„Co to vyvádíš?“ Popadl její ruku a táhl ji do jejího pokoje.
„No tak, Suigetsu,“ prosila ho červenovláska s ublíženým výrazem. „Ty mě nechceš? Ty mě nemáš rád!“ ukončila dramaticky svou debatu. Karin se pokusila vymanit ruku z jeho sevření. Suigetsu na to neměl náladu, popadl ji do náruče a odnesl ji do postele. Pak se jí ještě pokusil dooblíct triko, ale ona si ho zase svlékala.
„Tohle nemá smysl,“ pomyslel si. Klekl si nad ni a přidržel ji ruce za hlavou.
„Přestaň s tím,“ vyjel na ni potichu, snažíc se nevzbudit Hanabi.
„Vždyť nic nedělám, to ty mě tu držíš,“ obhajovala se s úsměvem na rtech.
„V tomhle se vážně nedá spát!“ vstala Hanabi a se slovy: „Budu spát místo tebe Suigetsu. Dobrou!“ odešla a zavřela za sebou dveře. Karin se rozzářily oči.
„Na to ani nemysli!“
„Proč ne?“
„Chci spát!“
„No však jo…“ usmála se záludně dívka.
„Ale sám a ne tak jak chceš ty!“
Karin se na něj zklamaně podívala.
„Necháš mě v klidu spát?“ zeptal se vážně Suigetsu a čekal na odpověď. Karin nakonec mírně přikývla, a tak ji pustil a šel si lehnout tam, kde předtím spala Hanabi. Lehl si na záda a ruce si založil pod hlavu. Zavřel oči a snažil se usnout.
Když už byl v polospánku, ucítil, jak se prohnula matrace vedle něj. Neřešil to, považoval to za pouhý sen. Karin se k němu přivinula, ležíc po jeho boku, zajela mu rukou do kalhot. Chin chin na to zpočátku nereagoval. Suigetsu se vzbudil a lenivě se podíval na Karin.
„O co se jako snažíš?“ odpovědi od Karin se mu nedostalo, zato jeho chin chin už zareagoval.
„Karin!“ zavrčel podrážděně.
„Ano?“ zeptala se nevinným tónem v hlase.
„Nech toho!“
„Proč? Neříkej, že se ti to nelíbí…“ mluvila a přitom ho nadále škádlila v rozkroku, „vím, totiž že jo…“
Odpovědí jí bylo tiché vzrušené zasténání. Hned se ale vzpamatoval a odtáhl její ruku. „Líbilo by se mi to, kdybys v sobě neměla tolik saké, a kdybych nebyl k smrti unavený.“
„S tebou není žádná zábava,“ poraženecky vstala a zamířila ke své posteli. „Mimochodem… Co s tím teda teď hodláš dělat?“ ukázala bradou na jeho rozkrok, který stále očekával pokračování.
„Nestarej se,“ vstal a odešel z pokoje.
Karin se lehce uchichtla a svalila se do postele, načež spala jako zabitá. Přitom se jí zdál sen o žraloku.

Poznámky: 

Po delší době další dílek.. Trochu úchylnější, snad ne až moc :)Ale tenhle typ vztahu se k těm dvěma zkrátka hodí Smiling
Enjoy

4.846155
Průměr: 4.8 (13 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, St, 2017-11-22 00:48 | Ninja už: 2563 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

Kedy bude noví diel už sa nemožem dočkat

Obrázek uživatele Mayuki
Vložil Mayuki, St, 2016-03-30 11:32 | Ninja už: 3188 dní, Příspěvků: 38 | Autor je: Recepční v lázních

Budete v tom pokračovat?

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, St, 2014-08-13 19:18 | Ninja už: 4028 dní, Příspěvků: 1389 | Autor je: Student Akademie

Skvelé, nevadí, že kratšie :3 Len tak dalej Laughing out loud Laughing out loud :3
áno, viem že som úchyl Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Minara
Vložil Minara, St, 2014-08-13 19:08 | Ninja už: 3768 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Pěstitel rýže

Supér Smiling soufám že bude pokračování .

Obrázek uživatele AmaRemun
Vložil AmaRemun, Čt, 2014-08-07 12:00 | Ninja už: 3763 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

Skvělá povídka, jsem ráda za pokračování! Smiling


Navštivte můj blog s povídkou Poti Sobě. :) Najdete na něm i spoustu zajímavostí obrázků a grafiky nejen ze světa Naruto.. :) 
 

Obrázek uživatele AmaRemun
Vložil AmaRemun, Čt, 2014-08-07 12:00 | Ninja už: 3763 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

Skvělá povídka, jsem ráda za pokračování! Smiling


Navštivte můj blog s povídkou Poti Sobě. :) Najdete na něm i spoustu zajímavostí obrázků a grafiky nejen ze světa Naruto.. :) 
 

Obrázek uživatele Sumiko Shiroo
Vložil Sumiko Shiroo, Po, 2014-08-04 11:04 | Ninja už: 4137 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Pěstitel rýže

Jsem ráda, už jsem si myslela, že už nic nebude. :3 Bylo to trochu krátké, ale za to bylo fakt dobré. :3 Těším se na další :3

Nevím kdo jsem,či jsem,kam jdu,čí jsem posel,čeká mě smrt nebo spása,ale i tak se usmívám...

http://my-diary-life-world.blog.cz/