Otogakure no sato a Nekromant II
"A tady, je váš první soupeř." Řekne skvrna a ukáže na vchod naproti, ze kterého vyjde středně vysoká postava, s páskou přes oči, krátkými střapatými vlasy, které ukazují lehce zašpičatělé uši. Na ústech radostně šílený škleb a žlutým tričkem, s šedými maskáči a šedou maskáčovou šálou.
"Cože, Zaku? A ten má být naším soupeřem?" Zařve skoro nepříčetně Tayuyu.
"Neboj, pouze na rozehřátí, abyste se rozhýbali." Odpoví pobaveně skrvna. "Chceš začít?"
"Klidně."
O minutu později, Tayuya padá k zemi v bezvědomí.
"Zajímavé, že si nikdo neuvědomí, že jeho tělo je rozdílné a tudíž s ním musí jinak zacházet, velice by mně zajímalo proč, zvlášť, když jim to několikrát řekne." Pronese osoba, která ošetřuje tržná zranění způsobené technikami Zaka.
Tayuyu bolestně otevře oči a uvidí, jak se nad ní sklání usměvavý obličej Kin, jejíž černé vlasy spadají z ramen přímo do jejího obličeje.
"Tebe, taky oživil?" Vysouká ze sebe trhavě Tayuyu.
"Stejně jako Dosua, nebo vlastně ne Dosu je tu od začátku, toho neoživoval. Ale neboj Zaku do toho nešel naplno, takže za chvíli si už budeš moct zvednout a začít trénovat ovládání tohoto těla." Odpoví ulikdňujícím hlasem Kin.
"Nešel naplno, vždyť jsem neměla šanci."
"Ale to jen proto, že ještě nejsi zvyklá na své nové tělo. Máš ho skoro o dvacet cenťáků větší než, když jsi umřela, takže je jasné, že ještě nedokážeš plně používat své schopnosti. A mimo to tvá mysl stále ještě neutříbila tvé nové vzpomínky, protože a se tak stane, zjistíš, že tvé schopnosti jsou daleko větší než kdy před tím."
"A jak dlouho to bude ještě trvat?"
"Co léčení? To už skoro mám, ale pokud se ptáš na to třídění, tak to může trvat i dny. Jo a neboj, až na Kimimara jste dopadli všichni stejně, ten vydržel celých pět minut." řekne s očividnou úctou k takovému výkonu.
"Pět minut." řekne si Tayuyu jen tak pro sebe a pokusí se postavit, když vidí jak se Kin rovná na znamení, že už skončila.
"Tak pojď, provedu tě tudy, než půjdu ošetřovat dalšího."
"Kolik nás tu je?"
"Tohle budeš muset trochu definovat. Jestli myslíš lidí ze Zvučné, nebo všechny osoby včetně vězňů a nebo pouze svobodné osoby?"
"Svobodné osoby a lidí ze Zvučné."
"No, tak s vámi pěti je nás tady už devět, přičemž osmu přímo ze Zvučné. Ještě na něco se chceš zeptat?"
"Kdo je ten poslední? A dokázali bychom ho společně porazit?"
"Co?" Jediné slovo, které ze sebe Kin dokáže vysoukat, než dostane záchvat smíchu, který celkem dlouhou dobu nemůže zkrotit. "Copak jsi neviděla tu skvrnu? To je poslední člen, naší skupinky. A rozhodně nemáme ani tu nejmenší šanci na to, abychom ho porazili. Jediná osoba, která by ho dokázala škrábnout je Zaku a to jenom proto, že upravil jeho zvukovou frekvenci, tak že dokáže při dostatečné intenzitě narušit jeho nynější tělo. Ale tak daleko se nedostaneme a to už jen z toho důvodu, že nás dokáže částečně ovládat a pokud by se mu zalíbilo, nebo lépe řečeno pokud by si myslel, že si příliš vyskakujeme, tak by nám zastavil třeba krevní oběh a mi bychom se udusili. A to vše jen díky tomu, že nás oživil." Chvilku pokračují v tichu, které nakonec přeruší Kin, slovy."Tady je kuchyně, zde zbrojnice, támhle šatna,..."
"Já si půjdu najít něco na sebe a pak se někde setkáme, potřebuji se toho ještě hodně dozvědět."
O chvíli později, v šatně
"Mám si dat tohle anebo něco jiného? Co třeba tohle, ale ne tohle se nehodí." Mumlá si Tayuyu jen tak pro sebe a probírá se šaty její velikosti.
*Kdo to je? Šmíruje mně Sakon, určitě to je chakra Sakona a ta druhá, že by Kimimaru, ale proč by on něco takového dělal, to vůbec neodpovídá jeho povaze.* Tayuyu se na chvilku zasekne a pak pokračuje v přemýšlení. *A od kdy ku*va dokážu takže poznávat chakry, a to o Kimimarovy? Blbost je stejný úchylák jako všichni ostatní.* Ozvou se hlasy, pár ran a pak kolem dveří se prosmýkne Sakon a na rám dveří ostýchavě zaklepe Kimimaru.
"Můžu dále?"
"Co, ku*va chceš?" vykřikne na něj rozzuřeně Tayuyu.
"No, já jsem chtěl,...tedy jak bych to řekl." Začne koktat Kimimaru, zřejmě nechápajíc proč je tak naštvaná, když toho úchylného Sakona udehnal.
"Vymčkni se debi*e. "
"chtěl jsem ti jenom dát, tuto flétnu." Vychrkne a zamává mezi dveřmi bílou flétnou.
"Tak ji dones sem ti jeden." Poslední slovo zůstalo nevysloveno, kvůli jedné šokujíci věci, kterou si Tayuyu uvědomila. *Můžu nadávat a necítí tu hnusnou bolest.* Tahle myšlenka, jí natolik ochromí, že zapomene být naštvaná a nadávat Kimimarovy, který opatrně vešel a ještě opatrněji jí předal flétnu, přičemž se pak stáhl do bezpečné vzdálenosti.
Tayuyu si převezme flétnu a podívá se na ni a hned chce začít křičet. "Co jsem ti říkala o těch kostěních flétnách." Při posledních slovech jí selže hlas, jelikož si začne všímat miniaturní rytiny a taky toho, že flétna je vyrobena z nějakého dřeva. Pomalu zvedne flétnu k ústům a zahraje jednoduchou písničku, aby zjistila, jak flétna zní. "Děkujiti Kimi. Cože, kam se ten idiot poděl?"
O pár hodin později, před šatnou
Tayuyu si konečně vybrala nové oblečení, které ještě není potrhané ze soubojů a vyrazila ven. Svou novou bílou flétnu u pasu. Vyrazí prozkoumávat taje zdejšího kraje.
Cesta, nebo lépe řečeno tunel ji zavede do knihovny, kde u stolku sedí černá skvrna. Opře se o stěnu, hlavu si podepře rukou a nasadí smyslný úsměv a zeptá se. "Smím vědět, proč jsi nás oživil?" Pronese hlasem hebkým jako nejlepší hedvábí. *Co se to se mnou ku*va děje? Takhle jsem nikdy nemluvila.*
"Tedy, dá se předpokládat, že s vámi mám nějaký plán, že ano. A taky vám to tak trochu dlužím, když vezmu v úvahu, že jen díky mně jste zemřeli, ale to je pro mně vedlejší."
"Cože ty jsi způsobil, naši smrt jak jsi to mohl udělat?" Zařve Tayuyu, přičemž se jí nějak podaří udržet si svůj příjemní hlas i během řevu.
"Celkem jednoduše. Sasuke a Naruto se museli setkat, což by se nestalo pokud by jeden z vás přežil. Takže jsem musel do toho zasáhnout. Například tobě jsem znemožnil uslyšet to, že se blíží Temari, Sakonovi jsem zase zaslepil mysl, takže si nevzpomněl ani na tak jednoduché jutsu jako je kawari. Jiroubouvy jsem zastavil na chvíli nervový systém, což umožnilo, to že byl zasažen a zabit. U Kimimara urychlil jeho nemoc a Kidoumara ochromila má chakra a né chakra toho umírajícího Hyuugy."
"Ale stále jsi mi neřekl k čemu nás potřebuješ." Pronese nyní klidněji psychicky rozhozená Tayuyu.
"Dobře, Naruto se Sasukem splnili to co měli výborně. Ale ukázalo se, že mají zálibu vrtat se v tom co nechápou a tím ohrožují více než sebe nebo Konohu. A vás potřebuji, abyste mi pomohli zabít všechny, kdo se zabývají časoprostorovými technikami, ale předně Sasukeho s Narutem. Až budete připraveni na boj, tak vás dostanu do Konohy, kde." Nečekaně zmlkne Skvrna a začne se znovu věnovat knize.
"Kde co?"
"To ti řeknu, až porazíš Zakua, dřív to vědět nepotřebuješ. Chceš ještě něco?"
Takže co takového? Za prvé bych se chtěl omluvit, že jsem tam nenapsal souboj, ale nějak se na to teď necítím, takže ty boje napíšu, až budu popisovat Kimimarův první den.
Dále, to co si oblékla je v hlavním obrázku.
Jinak stále žádám komentáře o tom co mám zlepšit.
A poslední věc, příště to bude o Sakonovy a možná i trochu o Ukonovy.