manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto Eledia - 02

Sakura vymaněná z Narutovi náruče se důstojně podívala na Saie ale přesto si samou nervozitou dala pramínek, který ji padal do tváře, za ucho.
"Jak dlouho to ještě budu muset skrývat? Naruto? Jak dlouho chceš abych čekala?" Pomyslela si růžovláska.
"Nic ti neuniklo, viď, Sakura-san?" Zazubil se Naruto a věnoval duchanepřítomné Sakuře pohled. Když zastihl její zelené oči, které se upřeně dívaly do jeho očí, na pár okamžiků oněměl.
"Pardon, nechci vám kazit atmosféru ale myslím, že bych mohli vyrazit." Pronesl Sai klidným hlasem a vstoupil mezi ně, aby mohl projít. Sakura jen zlostně na Naruta zakroutila hlavou a vytrhla mu papíry z ruky.
"Baaka.." Pronesla k němu tišším hlasem a vydala se za Saiem. Naruto, mírně pobaven nad zlostí jeho drobné růžovovlasé lásky, pomalu stočil pohled ke skále Hokagů kde tesaři už pracovali na jeho podobizně. Mírně se pousmál a s následnou otočkou svůj tým dohnal.
"Víte, cestou potkáme moji známou, pak se můžeme zastavit na oběd, co vy na to?" Pronesl optimisticky ke dvojci a ruce pozvedl za hlavu. Sakura stočila pohled do strany a převrátila oči v sloup.
"Naruto-san, nemůžeme si dovolit žádní zdržení. Jestli chceš oběd, věnuji ti svou svačinu." Odvětil křídově bílý kluk a vytáhl svou obrázkovou knížku, aby se aspoň na nějakou dobu cesty zabavil.
"Pff..." Odfrkl Naruto a zadíval se na pohupující boky Sakury, jenž šla důstojně před ním.

"Sakura se dnes chovala velmi podivně, nemyslíš Shino?" Ozvalo se z ticha jenž panoval mezi členy starého Týmu 8.
"Hm?" Pozvedl hlavu tmavovlasý kluk s černými brýlemi na nose a vyslal pár svých brouků na průzkum dalšího kilometru před nimi.
"Slyšel jsi mě, ne?" Řekl k němu opět Kiba a stočil pohled k němu.
"Nevím, mělo by se mi to zdát?" Pronesl Shino velmi klidně a ledově a Kibovi nevěnoval jediný pohled.
"Hinato. Tobě se to nezdálo divné? Jakoby něco tajila." Zapřemýšlel Kiba, zatímco se vezl na svém bojovém psovi.
" Sakura-san je teď jedna z nejváženějších mediků a velitelek misí vůbec. K jejímu postavení mi to zvláštní nepřijde." Pronesla tiše Hinata a ruce strčila do kapes u mikiny.
"Ani to, že jsou si s Narutem blízcí?" Rýpl si Kiba opět. Hinata se zastavila a v setině si vybavila vše, co pro Naruta udělala. Jak se vrhla do ostrých Peinových útoků jen pro to, aby svou tajnou lásku vysvobodila. Kibovi věnovala bolestný pohled. I přes její bílé pronikavé oči, kdy jde málokdy poznat, co se v nich skrývá, teď z nich číšila bolest a zloba na Kibu, že ji tohle vůbec řekl.
"Omlouvám se. Já- nechtěl jsem." Polkl provinile Kiba a zahleděl se před sebe, zatímco Shinův hmyz se vracel k němu.
"Čeká nás společnost." Pronesl Shino a otočil hlavu ke svému týmu.
"Půjdeme do Akce!" Poplácal Kiba Akamarua po boku těla a zazubil se.

Poznámky: 

Je to další díl Naruto eledie. Omlouvám se za 2roční pauzu, ted se chci psaní věnovat naplno. Nu. Další díl, doufám že se trochu líbil, v příštím už bude více akce, víc obsahu a mnohem lépe sepsaný.
Po dvou letech mi dalo práci to nějak srozumitelně sepsat.
Yr Mayumi < 3

5
Průměr: 5 (6 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, So, 2014-04-26 17:45 | Ninja už: 3834 dní, Příspěvků: 1387 | Autor je: Student Akademie

Ach, prečo NaruSaku? Laughing out loud No okej, ja Ti do toho nechcem kecať, ale fandím NaruHine Laughing out loud
Veľmi sa mi to páči a dúfam, že ďalšie diely pribudnú už čoskoro Smiling

Obrázek uživatele FanArter
Vložil FanArter, Čt, 2014-04-24 21:00 | Ninja už: 3776 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Recepční v lázních

ak to bude pokracovat ako narusaku, tak jedneho citatela mas