manga_preview
Boruto TBV 09

Láska, viera, túžba a sny... 11

Diel 11.jpg

„Skutočne ti to nevadí?“ nebola som si vôbec istá.
Doľahol na mňa jeho úsmev a po ňom letmý bozk. Okej... beriem to ako nie.
„Najeme sa?“
Prikývol mi, posadali sme si k stolu a pustili sa do večere, počas ktorej navrhol, že si po jedle zahráme shogi. Súhlasila som, no očakávala som pre tento krát porážku, nie výhru.

Umyl som riad a zašiel do sprchy. Nad našou hádkou som sa nepozastavoval. Vedel som, že občas sa dva ľudia vo vzťahu poškriepia. Bola to len strohá výmena názorov. Už je všetko v poriadku. No pri jej výbušnej povahe tu budem mať takéto situácie často. No zvykol som si už. Pomaly.
Itami medzi tým vytiahla hru a rozložila ju v obývačke. Hodil som na seba veci a zišiel dolu schodmi. Všade bolo prítmie, len oheň osvetľoval koberec, na ktorom sedela s rukami ovinutými okolo nôh a pred ňou boli pripravené figúrky.

Z barového pultu som zobral niečo na pitie a dva poháre a sadol som si oproti nej. Nalial som nám a trochu si rozčechral mokré vlasy, aby sa mi rýchlejšie uschli. Celé telo mi zalialo teplo a cítil som sa príjemne. Bolo počuť len pukotanie ohňa a náš dych.

,,Čo takto urobiť tú hru zaujímavejšiu?“ navrhol som a videl, ako sa pomrvila. Ľahla si na bok a lakťom si podoprela hlavu.
,,Vyhráš.“ Vzdala to ešte skôr, ako začala hra.
,,Možno ťa to práve motivuje k tomu, aby si vyhrala a viac premýšľala.“ Kontroval som jej, načo sa ona zasmiala.
,,Tak fajn. Čo by si chcel, keď vyhráš?“ Spýtala sa uštipačne a mierne našpúlila pery.
,,Toho by bolo veľa... ale vyberiem si to, keď vyhrám.“ Pousmial som sa. Bavilo ma sledovať jej výraz tváre, ktorý sa zmenil na šibalský. Mierne sa ku mne naklonila, aby ma vyprovokovala.
,,A čo ak ti to budem chcieť dať a preto úmyselne prehrám?“ vyzvala ma šeptom a šibalsky sa usmiala.
,,O tom potom... ale myslím, že na to odvahu mať nebudeš, takže neprehraj.“ Poradil som jej a uškrnul sa. Sedel som na zemi a dlaňou jednej ruky som sa opieral o koberec. Bol som otočený na bok a jednu nohu som mal pokrčenú, zatiaľ čo druhá bola vystretá. Vychutnával som si ten pohľad a videl, ako sa v nej prebúdza súťaživosť a rivalita.
,,Takže, čo by si chcela ty odo mňa, keď ťa nechám náhodou vyhrať?“ podpichol som ju a tiež som sa k nej naklonil bližšie, aby som slovám dodal väčšiu váhu. Vysmieval som sa jej, ale s dobrým úmyslom. Chcel som ju nabudiť.

„Čo by som chcela? Budem tajnostkárka ako ty a nepoviem,“ žmurkla som na neho a usilovne premýšľala nad tým, čo by chcel odo mňa.
Nič mi na um neprišlo. A čo by som vlastne chcela ja od neho? Ach, do pekla. Musela som sa zasmiať, na čo Gaara nereagoval. Začala hra a ja som sa nesnažila vyhrávať. Zvedavosť, čo by po mne chcel, bola väčšia ako túžba niečo chcieť od neho. Raz ma tá moja zvedavosť zabije, Itami. Stále som si nejako odkrývala kráľa a postrácala som strieborných generálov. Keď nemám tieto figúrky myslím, že hra už dlhá nebude.

,,Pobozkaj ma.“ To bola prvá vec, ktorá ma napadla, keď som vyhral. V skutočnosti som nemal premyslené nič, čo by som od nej chcel. Skôr som očakával, že sa posnaží vyhrať. Opäť ma prekvapila. Videl som, ako sa pousmiala.
,,A vášnivo.“ Dodal som rýchlo.

Och bože! Nebolo mi treba dvakrát hovoriť. Hodila som sa na neho, ruky som mu oblapila okolo krku a prisala sa ne jeho pery. On ma chytil za pás a zakvačil do mňa nechty...nemôžem si pomôcť, ale bolo to tak vzrušujúce. Medzi pery mi prešiel ston. Pri pomalom odťahovaní som ho kusla do spodnej pery. Moja klasika. Zbožňovala som to.

Odtiahla sa odo mňa a ja som ledva vedel lapiť dych. Pohladil som ju po tvári.
,,Dáme ďalšiu hru?“ navrhol som, načo sa jej v očiach šibalsky zablyslo. Takto sme hrali do desiatej večera, kedy sme obaja usúdili, že najlepšie by bolo ľahnúť si.
Na druhý deň som si dal do kancelárie zavolať niekoľko špičkových ninjov. Posilnil som obranu okolo Suny a vybavil som všetko, čo bolo potrebné pre dnešný deň.

Piatok sa chýlil ku koncu a ja som sa tešil domov. Raketovou rýchlosťou som sa vybral z kancelárie za ňou. Po ceste som sa zastavil v obchode a nakúpil jedlo a bylinky. Začínala púštna búrka, na ktorú som dnes pripravil celú budovu a tak som pridal do kroku. Vonku nikto nebol, len ja tu pobehujem ako blázon.

Ostatok týždňa som prežila asi tak, že som len maľovala a varila. A konečne som varila aj rozmanitejšie. Gaaru som poslala z roboty kúpiť kuchárku. Hneď to šlo lepšie. Ku koncu týždňa sa strhla púštna búrka a Gaaru nikde nebolo. Zase som musela mať o neho strach. Piesočná búrka bola tak mohutná, že sa vonku úplne zotmelo a tak som všade rozsvietila. Gaara stále neprichádzal. Bože, vždy mi musí robiť také nervy!

Otvoril som dvere a vytriasol zo seba piesok. Bol som na neho zvyknutý, ale nikdy som sa nezdržiaval vonku, keď bola búrka.
Itami vybehla z kuchyne a zastala uprostred miestnosti.
,,Ahoj,“ pozdravil som ju a vypľul piesok z úst. Celým domom sa rozoznel jej smiech.

V prvom momente som mu chcela vynadať, či je normálny za piesočnej búrky chodiť po Sune, no ten piesok z jeho úst ma rozosmial a ukľudnil moju prudkosť. Podišla som k nemu a trochu som mu oprášila plecia: „Ahoj, Gaara. Si hladný? Večera je na stole.“
„Áno som, ďakujem,“ pomohla som mu zvesiť tykvu z chrbta.

Po večeri bol Gaara zvedavý na môj dnešný výtvor. Vždy som nakreslila nejaké miesto, kde som sa zdržovala, no pre tento krát to bol Gaara stojaci na balkóne kage so založenými rukami u hrude a s vyletujúcim pieskom z tykvy. Jeho výraz tváre bol kamenný, taký ako som donedávna vídavala. Ani som si netrúfala myslieť, že sa mu to bude páčiť. Neviem prečo. Mala som dojem, že sa mu to páčiť vôbec nebude.
Neisto som sa opýtala: „Čo povieš? “ v hlase bolo počuť neistotu...aspoň mne sa zdalo.

,,Prečo sa tvárim, akoby som cítil skazené vajcia?“ spýtal som sa, keď som sa lepšie prizrel. Nikdy som sa nad sebou nejako moc nezamýšľal, hlavne keď išlo o môj vzhľadový dojem. No to, že ma nakreslila ma potešilo.
,,Tak sa tváriš vždy.“ Ozvala sa po mojom pravom pleci.
,,Naozaj?“
,,No, nie, akoby si cítil... skazené vajcia.“ mierne sa zasmiala a chvíľu trvalo, než sa ukľudnila.
,,Ale... vždy máš taký vážny výraz.“
,,Mal by som sa začať usmievať.“ Zamyslel som sa, keď ma objala okolo pásu zozadu.
,,To rozhodne mal.“
,,Je to krásne, Itami.“ Ešte chvíľu som si prezeral ten obraz. Ľahké a krátke ťahy štetcom dodávali obrazu neopísateľnú krásu a vážnosť. Farby zvolila starostlivo a línie trpezlivo dodržiavala. Telo malo presnú anatomickú stavbu a symetriu. Piesok bol pieskom a to sa málokedy niekomu podarí nakresliť. Mala talent... bolo to úžasné.

Vydýchla som si. A...vôbec som netušila, že Gaara nevedel ako vyzerá jeho typický výraz. Bože, až som sa zasmiala. Na jeho otázku, čo mi je smiešne som z prvopočiatku nevedela, či mám odpovedať, no hovorím si, že aspoň po tomto incidente sa bude celkovo vyše usmievať.
„Nemáš doma zrkadlo, keď nevieš ako sa tváriš?“
„Hééj...Itami tak to bolo hnusné,“ schytil vankúš z gauča a dostala som ním ranu do tváre až som zatackala.
Naoko nahnevane som sa ne neho pozrela a úsmevom som mu vytrhla vankúš z ruky a vrátila som mu to: „Chceš vankúšovú vojnu? “ rozrehotala som sa a on v sekunde položil plátno s jeho portrétom a chopil sa vankúša.

Tento krát zaútočila ona prvá. Hodila na mňa vankúš a odbehla k oknu. Zasmial som sa a zobral som všetky vankúše, ktoré som mal. Jeden po druhom som ich po nej hádzal, kým ona sa zohýbala a brala ich. Jeden mi preletel popri ľavom uchu a zhodil pohár z barového pultu. Zakryla si ústa rukami.
,,Prepáč.“ zašepkala a postavila sa na špičky, aby videla akú škodu narobila. Prešiel som na to miesto a zdvihol ho. Voda bola síce rozliata, ale pohár sa nerozbil. Hrýzla si peru a sklopila pohľad.
Prešiel som k nej s vážnym výrazom a tresol som ju po hlave s vankúšom, ktorý som mal po celý čas za chrbtom.

Ups! Ten pohár bol fakt nehoda. Bože...keby mi niekto pred dvoma mesiacmi povie, že s Gaarom budeme hrať vankúšovú vojnu preto, že sa zabávame a nie, že sa chceme pozabíjať – neverila by som mu.
Bála som sa, že bude nahnevaný kvôli tomu, že som ten pohár zhodila. No on, lišiak, sa len tváril a ovalil ma vankúšom. Tak a dosť! Rozbehla som sa do kuchyne a zobrala pohár s vodou z linky, on sa celý čas nechápavo po mne díval. Prebehla som okolo neho a keď som bola pri ňom čo najtesnejšie, obliala som ho do tváre a s výskotom som sa rozbehla smerom na schodisko.

Stuhol som a sledoval, ako mi voda kvapká na zem. Pretrel som si oči rukou. Aj slepec by vedel, kde sa nachádza, pretože vrieskala na plné kolo. Rozbehol som sa jej smerom a vyšiel pár schodov hore. Snažila sa zatvoriť do kúpeľne ale podarilo sa mi otvoriť dvere skôr, ako ich zabuchla. Krčila sa v rohu pri umývadle a držala vodovodný kohútik.
,,Priblížiš sa ku mne a oblejem ťa. Zas!“ zvreskla so smiechom.
,,Voda, ako voda.“ Pokrčil som plecami a prešiel k nej. Nestihla ani otočiť kohútikom, keď som ju za golier pritiahol k sebe a prehodil si ju cez plece.
,,Hej, hej! Čo to robíš?! Daj ma dolu!“ uškrnul som sa a prešiel ku sprche. Postavil som ju tam a postavil sa tak, aby nemohla zdrhnúť. Na plno som otvoril vodovodný kohútik a sledoval ako na stotinu sekundy zamrzla a potom začala kričať ako o život.
,,Ale no ták, veď je to len voda.“ Podpichol som ju a pridal na intenzite. Škriabala sa po stenách a snažila sa cezo mňa dostať, ale neustúpil som, len som sa smial.

Pustil na mňa ľadovú vodu. Začala som škriekať. Tak toto mu len tak neprejde. Miesto snaženia sa dostať odtiaľ, potiahla som ho za modrú vestu a už aj on bol pod tokom studenej vody.
„Itami, ty si totálny blázon! “
S ľahkým úsmevom som sa mu pozrela do očí: „Blázon do teba, Sabaku no Gaara.“
Naše pery sa spojili a to opäť rozpútalo divoký boj našich tiel a pier...

Keď som ucítil, ako ma chytila, hlavou mi prešlo: ajeje... a potom som stuhol pod prúdom ľadovej vody. Asi dve sekundy som sa spamätával a snažil sa nadýchnuť, než som bol schopný zo seba vykoktať aspoň niečo. Potom ma napadlo, že by som mohol tú vodu aspoň preštelovať na teplú a rýchlo som tak urobil a pozrel sa na ňu. Bola taká maličká...
,,Blázon do teba, Sabaku no Gaara.“ Pozerala sa na mňa a mala zdvihnutú hlavu. Usmial som sa a pritiahol si ju k sebe. Zo studenej vody sa stala teplá a naše telá sa prestali chvieť od chladu. Pritisla ma na stenu sprchy a potiahla ma za vlasy. Noha sa mi šmykla, načo sa ona zasmiala a chytila ma za ruku, ktorú som mal na jej páse. Preplietla si so mnou prsty.

Poznámky: 

Krátkosť dielu má dva dôvody:
1. Kompenzácia toho, že minulý bol mega dlhý Laughing out loud (mesteková ty si blázen.. Laughing out loud Laughing out loud a aj ja Laughing out loud )
2. Jenoducho...som chcela byť najväčšia hnusa na svete a usekla to v takom miest , že vás asi z toho nadobro šľahne ! Smiling

Mesteková máš úplnú pravdu.. čítala som si aj tie RPG, čo idú za týmito Laughing out loud a brutál...Smiling Smiling

5
Průměr: 5 (27 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Itariel
Vložil Itariel, St, 2014-05-07 19:29 | Ninja už: 3651 dní, Příspěvků: 53 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

tak strašne sa mi páči ako sa ona vie nahnevať za všetko Laughing out loud taká hubaňka Laughing out loud a on taký nespútaný živel Smiling nemôžem napísať nič iné ako prosím nikdy sa vy dve nerozdeľte, píšete tú najlepšiu FF akú som kedy čítala Smiling 5*

Tí, čo sú spokojní sami so sebou, majú zlý vkus.
Najmúdrejší je ten, kto vie, že nič nevie.
Raz sa mi snívalo, že som motýľom, a teraz veru neviem, či som to ja, čo sníval o tom, že bol motýľom, alebo som motýľ, ktorý sníva o tom, že je mnou.

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, St, 2014-05-07 22:05 | Ninja už: 4054 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

ARIGATO!!! Všetko dobre dopadne, neboj sa Eye-wink Je to šialená dvojka musím uznať Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, Ne, 2014-03-30 16:17 | Ninja už: 5340 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Akisu: Ďakujeme Smiling hold, niekde to ukončiť bolo treba a aj ja si myslím, že to dala na správne miesto Laughing out loud
ArigatoDF: Máš pravdu, to mi nejako ani nenapadlo, ale áno, podobá sa to fľaške Smiling Nuž keď sme dve spolu, tak obe máme hocijaké nápady a prekombinujeme to Laughing out loud Moc ďakujeme za tak pozitívny a milý komentár :3

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele ArigatoDF
Vložil ArigatoDF, So, 2014-03-29 17:30 | Ninja už: 3755 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Pěstitel rýže

Bravo, tleskám, perfektní díl. Musím říct že máte docela kruté nápady...:DDD Za jednu sklenici vody hups pod sprchu...xDDD Ne fakt sem se nasmál...Nedokažu si představit jak bych se tvářil.
To shogi mi trochu připomělo flašku..xDD A to že ste to utli v tom nejlepším? Tím líp. Napětí je nejlepší životabudič...

Můj sen je sen a ten kdo tvrdí, že sny jsou od toho, aby se plnily, tak ten lže víc, než samotné peklo.

Tuto větu vytvořila camelia, v povídce Když andělé pláčou.Proto mé uznání.

Ne každé zlato třpytívá se,
ne každý, kdo bloudí, je ztracený.
Stáří, když silné je, neohýbá se,
mráz nespálí hluboké kořeny.

Z popela oheň znovu vzplane,
ze stínů světlo vzejde náhle;
až zkují ostří polámané,
nekorunovaný zase bude králem.

Obrázek uživatele Akisu
Vložil Akisu, Pá, 2014-03-28 16:37 | Ninja už: 3906 dní, Příspěvků: 20 | Autor je: Prostý občan

Super díl, Gaara se nám nějak odvázal, zvlášť u shogi Laughing out loud. K tomu konci- překvapivě mi nevadí, že je to useknuté zrovna tady. Sice to je úžasný moment, ale byly i konce, kdy mi to přišlo useknuté daleko "hnusněji" Smiling.

Obrázek uživatele yukiKATEKA
Vložil yukiKATEKA, Čt, 2014-03-27 16:25 | Ninja už: 4194 dní, Příspěvků: 205 | Autor je: Pěstitel rýže

Si krutáááááá! prečo ,Bože, prečo nám to robí...Smiling
Tak toto je zákon schvalnosťi nič iné ma nenapadá.Smiling
Itami je skvelá a Garra taktiež... Spolu sú Božííí!
Tie hry skvely nápad, škadlenie Itami a Garru kawai Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud
Neviem si predstaviť Sticking out tongue čo take ste na nás vymysleli. Laughing out loud
Dievčence ste SUPER MEGA dokonála dvojka.

Niekedy dokonalosť tvoria nedokonalosti.

ZAVITAJTE SEM: http://sameta.blog.cz/
nemožete si to nechať ujsť Laughing out loud
Fanklub Katema-chan: http://147.32.8.168/?q=node/111453

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Čt, 2014-03-27 19:07 | Ninja už: 4054 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Yuki...!!! Smiling Arigato, strašne moc Ďakujemme Smiling A ja viem, som hnusnááá a protivnááá ...ale keď budeš v tom napätí, užiješ si ďalší diel naplno. Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Hikari Animaru
Vložil Hikari Animaru, Čt, 2014-03-27 15:46 | Ninja už: 4262 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Konohamarova chůva

... I.WILL.KILL.YOU!!!! Laughing out loud prečo? prečo to robíš? Laughing out loud z toho bude srdcová zástava!!! (nemyslím vlajku Laughing out loud ) inač to bol úplne šupózny Laughing out loud aj keď bol trošku krátky Laughing out loud teším sa na ďalší Eye-wink

Blog Mestekovej a Sabaku no Tanaris -> www.sameta.blog.cz/
Navštívte stránku Zakázaného ovocia!

Spoluautorská FF so Sabaku no Tanaris:
Zakázané ovocie chutí najlepšie - http://147.32.8.168/?q=node/107008

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Čt, 2014-03-27 19:05 | Ninja už: 4054 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Hovorila som, že diel je trocha kratší kvôli tomu, že minulý bol dlhý Smiling a zabi ma...som pripravená ! Laughing out loud Laughing out loud
Arigato, EL. Eye-wink

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Čt, 2014-03-27 00:27 | Ninja už: 4054 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Ďakujeme veľmi pekne!!!
Bože...so mtak rada, že sa vám to páči. Vy to až hltáte a to som nečakala. Vidíš Romča? Hovorím, že sme dobrééé...
Ja osobne za seba musím povedať, že mne najvtipnejšie prišlo ako mesteková napísala: Aj slepec by vedel, kde sa nachádza, pretože vrieskala na plné kolo.
Keď som to RPG čítala prvá krát, tiež som sa smiala ako blázen. Ten babský krik a mokrého mladíka bežaiceho za ňou. Smiling

Ďakujeme...ste úžaní! Milujem Vás!!

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, Čt, 2014-03-27 00:41 | Ninja už: 5340 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Joj, ty trt Laughing out loud Laughing out loud Celé to bolo uletené, je super písať s tebou Smiling
Nesmierny diel toto, fakt, že... musím uznať, že tento ma bavil totálne najviac asi Laughing out loud

Ako už spomenula Tanaris, ĎAKUJEME, sme nesmierne šťastné, že sa vám naša ff páči a... ja nemám slov, ale... uf... ste úžasní čitatelia! :*
Vidieť tieto komentáre nás napĺňajú eufóriou Smiling a dúfam, že sa vám riadne odmieňame za každé jedno písmenko, ktoré pre nás obetujete Smiling

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele zoraniz
Vložil zoraniz, St, 2014-03-26 22:50 | Ninja už: 3754 dní, Příspěvků: 586 | Autor je: Adept na chuuninskou zkoušku

nádhernej dílek Kakashi YES už si držím klobouk na ten další Laughing out loud ty hry Laughing out loud já si chci taky hrát Laughing out loudLaughing out loud díky vám bych teď nejradši majzla svoje bratry polštářem Laughing out loud (asi to udělám, jenom doufám, že mě pak nezabijou Laughing out loud)zkrátka dílek byl dokonalost sama Eye-wink

Obrázek uživatele Kami-chan
Vložil Kami-chan, St, 2014-03-26 22:35 | Ninja už: 4241 dní, Příspěvků: 649 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Vy, vy - vrazi! Laughing out loud To se dělá!
Fakt už bych si měla zvyknout no Laughing out loud Celu dobu jsem se nehorázně řehtala Smiling Nejdřív to byl jen takový potutelný úsměv, že všechno je fajn, jak si to spolu užívaj a jak je to pohodový. Pak se to přesunulo do částí, kde Gaara plival písek, mlátili se polštáři hlava nehlava, ale pozor, naprostý záchvat smíchu jsem chytila ve chvíli, když jsem si představila vřískající Itami pod ledovou vodou, jak se snaží zdrhnout Laughing out loud Moje představivost jela na plný obrátky a řehtala jsem se na celý dům Laughing out loud Super holky Eye-wink
No a o konci se nezmiňovat, zase jste nabudily a zase usekly, takže se jdu jen na další týden vztekat Smiling

*Chňu*
Kakashi&Kami

"Nikdy, nikdy, nikdy, nikdy se nevzdávej." - Winston Churchill
"Láska je jako vězení, taky nevíte jak se dostat pryč." - Ikusei Kusachi
"Jediný azyl, vždy a všude otevřený pro všechny trpící, je příroda." - Suzume Kusachi
"Vše co kvete jednoho dne uvadne." -Orochimaru

Obrázek uživatele Rence
Vložil Rence, St, 2014-03-26 22:25 | Ninja už: 3776 dní, Příspěvků: 210 | Autor je: Prostý občan

Useknúť to... No... tu? Viete, ako nadávam teraz? Laughing out loud Ale sakriš... Celý čas tu vydávam také zvuky... Ja fakt nemám slov... Ale vankúšové bitky, to dobre poznám Laughing out loud Teším sa na ďalší diel Smiling

Obrázek uživatele Karimao Toshika
Vložil Karimao Toshika, St, 2014-03-26 22:21 | Ninja už: 3867 dní, Příspěvků: 859 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!! Tohle se jen tak nerozdejchá! Byl to naprosto nádherný díl, takový zlatoučký a romantický! Gaara a Itami, ta dvojka prostě patří k sobě! Holky moc se vám to povedlo! Laughing out loud Laughing out loud Polštářová bitva... jo to bych s Gaarou taky chtěla zkusit! Sticking out tongue Nechápu, jak vás to napadá, ale je pro mě čest tuhle povídku číst, protože to je... povídka pro Jashina? Laughing out loud Nnnááááddddhhhhééérraaa!!! =^.^=

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, St, 2014-03-26 21:40 | Ninja už: 3823 dní, Příspěvků: 1383 | Autor je: Student Akademie

Tak, podarilo sa Ti to!! Laughing out loud Laughing out loud Dokelu, v takých chvíľkach to useknúť... Veď mi šibne!! Laughing out loud Laughing out loud
No, musím povedať, že som rada, že je diel taký krátky, aspoň nemusím vstrebávať toľko informácií Laughing out loud ALE AJ TAK Laughing out loud Laughing out loud
Páčia sa mi tie ich hry, úplne šalene Laughing out loud A zlate. A totalne dokonalé! Laughing out loud Holky, mne z Vás preskočí jedného dňa Laughing out loud Už sa trasiem na ďalší diel Sticking out tongue Muehehe Laughing out loud