manga_preview
Boruto TBV 07

# Prophet # 01

Minulosť:

Monštrum, ktoré bolo vidieť už z veľkej diaľky stálo oproti svojmu súperovi. Mal na sebe plášť s nápisom Štvrtý Hokage. Vedelo, že nemá šancu, ale snažilo sa ho zabiť, no keď uvidelo prenikavé svetlo, vedelo, že prehralo.

Súčasnosť:
Blondiačik sedel na posteli a úporne premýšľal. Jeho meno – Naruto Uzumaki. V dedine ho veľmi radi nemali. Vlastne všetci ho nenávideli aj keď vstúpil do ninja akadémie. Všetci až na Tsunade, Sakuru a iných. No presto, že mal ich, ho ťažilo to, že nevedel prečo ho dedina nenávidí a kto sú jeho rodičia. A k tomu po ňom išla organizácia menom Akatsuki. Z premýšľania ho prebralo vyrvanie dverí tak, že to musela počuť snáď celá dedina.
„Narutoo,“ Sakura vletela do izby ani víchor, „kde trčíš máme byť pred bránou!“
„No dobre už idem,“ radšej poslúchol, lebo keby nie tak si nechcel predstaviť čo by s ním urobila.

O Päť minút pri bráne
„Čo ti tak dlho trvalo?” spýtala sa Tsunade celá naštvaná.
Naruto radšej nič nepovedal, lebo to čo by povedal by ho mrzelo do konca života. Pred bránou boli prakticky všetci jouninovia a dokonca aj Ero–sensei, čo bolo nanajvýš podozrivé. Poväčšinou okukával baby v sprchách.
„Čo sa deje?“ spýtal sa.
„Pozri sa sám,“ odvetila.
Pred bránou boli asi tak štyri stovky nepriateľov a medzi nimi sa rýchosťou blesku pohybovala osoba zahalená v čiernom. Kým jeden zaútočil tak zabila najmenej šiestich dalších.
Ked sa to skončilo pristúpila k nim. Ako na povel sa všetci postavili do bojového postoja a vytiahli svoje zbrane.
„Kto si?” spýtala sa Tsunade, „a prečo si k nám prišla?!”
„Moje meno nie je dôležité, ale to že každú chvíľu tu budú traja típci z organizácie zvanej Akatsuki.” odpovedala.
„Ako...” chcela sa opýtať hokage, ale prerušila ju spomínaná trojica – Itachi, Kisame a Zetsu.
„Ako vidím už sú pripravení nás privítať,” sucho skonštatoval Kisame na čo vyrazili piati jouninovia, ale než sa dostali k nim tak boli mŕtvi.
„Ale, ale koho že to tu vidím” divil sa Itachi ked zbadal to dievča.
Tá sa ani neúnuvala odpovedať mu. No to čo nasledovalo by si nikto ani nevysníval. Ona už nebola pri ninjoch, ale stála za Zetsuom a vytvárala pečate.
„Katon: Tenrō!” povedala a Zetsua obalila pečať.
„Katsu!” zakričala a v momente vzbĺkov a premenil sa na prach.
„Nani??!” Naruto sa zasekol.
To není možné! Kým však dokončil svoje myšlienkové pochody ona si vzala na mušku Kisameho. Ten si ju ani nevšimol,a hned dostal plný zásah katanou. Zrútil sa na zem a zaliala ho krv.
„Tak čo Itachi Uchiha si pripravený na smrť?“ spýtala sa.
Začal sa boj. Spočiatku to vypadalo že sily sú vyrovnané, ale s postupom času obaja strácali silu.
„Byakugō no Jutsu!” namierila to na zem. Len čo sa jej dotkla nastal hrozivý výbuch.
„Katon. Housenka no Jutsu!” dalšia technika, ktorá Itachiho len tesne minula.
„Kirin!” Itachi dostal polovičný zásah do ruky.
Itachi na naštval a vytiahol silný kaliber zo svojho repertoára:
„Amaterasu!” vykríkol na čo ju zahalili plamene.
Čo ale nečakal bolo to, že ho zasiahne katana a dva kunaie letiace z plameňov. Jeden kunai ho trafil do nohy a druhy do pravej ruky. Katana sa mu zapichla do brucha. Itachi vedel, že takto nemôže dalej bojovať tak zrušil techniku a vyparil sa.
Naruto nelenil a obzeral sa po dievčati, ktorá im asi zachánila životy. Zbadal ju, ale kým stihol zajasat sa zrútila na zem. Okamžite bol pri nej aj so Sakurou.
„Odneste ju do nemocnice a to rýchlo!” kričala Tsunade, ale uvidela Sakurin vydesený pohľad.
„Čo sa deje?” spýtala sa.
„Nedýcha!!” pološeptom zvolala.

Poznámky: 

Toto je moja prvá FFka. Rada si prečítam vaše názory na ňu.Smiling
Všetky techniky sú aj tu na stránke a je aj ich popis k nim. Ak by boli nejaké dotazy pište mi do správ. Dúfam že sa vám bude prvá časť páčiť.

4.9
Průměr: 4.9 (10 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele yukiKATEKA
Vložil yukiKATEKA, So, 2014-02-22 19:18 | Ninja už: 4159 dní, Příspěvků: 205 | Autor je: Pěstitel rýže

DUFAM ZE DALSIEJ CASTI SA DOZVIEM KTO TO JE? TROCHU SOM SA STRACALA...Smiling
JE TO DOBRY NAPAD... NO NESEDILO MI ZE JE TAK SILNA A LACHKO PORAZILA AKATSUKI CHLAPCOU Laughing out loud

Niekedy dokonalosť tvoria nedokonalosti.

ZAVITAJTE SEM: http://sameta.blog.cz/
nemožete si to nechať ujsť Laughing out loud
Fanklub Katema-chan: http://147.32.8.168/?q=node/111453

Obrázek uživatele Kika95601
Vložil Kika95601, Ne, 2014-02-23 15:49 | Ninja už: 3776 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Neboj sa nebude to mať ružové. Smiling a Ďakujem.

Obrázek uživatele Akasuna no Naomi
Vložil Akasuna no Naomi, So, 2014-02-22 18:41 | Ninja už: 3712 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Utírač Udonova nosu

páni moc dobrý nápad Smiling nemohla jsem přestat číst vážně moc dobré Smiling drž se toho a bude skvělé strašně se těším na další díl Smiling nevíš kdy vyjde další ? Smiling

Nejlepšího člověka hledej mezi těmi, který svět odsuzuje.
Občas poví někdo něco maličkého a zapadne to přímo do prázdného místa ve vašem srdci.

BLOG JOSHINY A KARIMAO TOSHIKY http://tosh-n-josh.blogspot.sk/ - určitě se podívejte ^^

Obrázek uživatele Kika95601
Vložil Kika95601, Ne, 2014-02-23 15:48 | Ninja už: 3776 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Utírač Udonova nosu

To je otázka pre adminov. Už je napísaná ale ešte nie je schválená.

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2014-02-23 17:01 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Pretože sa vydáva jeden diel v týždni? A u tohto máš dátum 20-teho, čo je ešte stále tento týždeň. Treba tie Pravidlá FF aj čítať. Eye-wink
Takže ten druhý vyjde až od pondelka, od zajtra. Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Kika95601
Vložil Kika95601, Ne, 2014-02-23 18:19 | Ninja už: 3776 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Mi už došlo, ale kedykoľvek sa to môže potiahnuť aj na viac dní, no nie? Eye-wink

Edit: Preto som napísala "až od". Eye-wink
Fňu