manga_preview
Boruto TBV 09

Uzumaki dvojičky - 60. Človek Bohom

Skutočnosť, že Naoki, teraz už Naruto, je synom Štvrtého Hokage prekvapila niektorých. Uprostred sa tým však nemohli zapodievať. Madara prepadali myšlienky, ktoré si nepripúšťal. Zrazu si nebol tak istý svojou výhrou. Avšak hodlal spraviť všetko preto, aby to bol len pocit a nie skutočnosť.
„Katon: Endan."
Do ohnivej bomby primiešal čiernu hmotu, ktorá sa pohybovala okolo neho. Naruto na to zareagoval. Jeho ruka začala horieť. Postavil sa oproti Madarovej ohnivej guli a chytil ju ruky. Ustal plameň na jeho ruke. Ale ja Madarov útok bol zneutralizovaný. Madara však chránený Susanoom priskočil k Narutovi. Mečom Susanoa sa ho snažil trafiť do hlavy. Popri tom útočil čiernou hmotou na jeho nohy a pás zozadu. Lenže po dotknutí Naruta sa rozpadol na hromadu lístia. To sa zapálilo a plameň zapálil Susanoo. Natsumi sa chytila šance, ktorá sa jej naskytla.
„Fuuton: Rasen Shuriken."
Plameň oslabil Madarove Susanoo a Natsumi ho rozbila Rasen Shurikenom. Následne sa premiestnila Hiraishinom.
„Rasengan."
Madara pred seba postavil drevenú stenu. Natsumi si s ňou neporadila.
„Mokuton: Sashiki no Jutsu."
Stena sa rozpadla a premenila na drevené bodce. Listy sa však zapichli do hrotov bodcov a vybuchli. Predtým však stihlo spraviť pred Natsumi stenu, ktorá ju pred výbuchom ochránila.

Naruto sa objavil za Madarom. Pripevnil mu jeden list na chrbát. Následne sa odrazil od jeho chrbta. Madaru to odhodilo smerom k Natsumi a jej klonom.
„Rasengan."
Natsumi aj klony pridali do Rasenganom čo najviac prírodnej chakry. Madara na svoju ochranu musel použiť všetku čiernu hmotu. Natsumi sa to podarilo aj tak preraziť. Pokračovala v útoku. Madara vytvoril Susanoo. V tom vybuchol list na jeho chrbte. Susanoo sa zrušilo a Natsumi trafila Madaru do hrude. Naruto k nemu skočil a pripevnil mu na chrbát ďalšie tri listy. Medzitým kunai zapichol do miesta, kde predchádzajúci list vybuchol. Odskočil od neho. Okolo Madaru sa rozhorel oheň. Bol uprostred ohnivého kolečka. Od ho spôsobil. Postavil sa.
„Katon: Gouka Mekkyaku."
Zaútočil na všetky strany. Minato premiestnil všetkých na bezpečné miesto. Natsumi skočila pred Naruta a oheň, ktorý mieril na nich, poslala Madarovi naspäť cez Hiraishin. V tom vybuchol prvý list na jeho chrbte. Madara padol na zem a oheň od Natsumi ho popálil. Naruto hodil kunai na miesto, kde ten list vybuchol. Natsumi sa k nemu premiestnila. Naruto je nasledoval a odstrčil ju preč. Zo zeme vystrekol gejzír čiernej hmoty. Naruto ju zachránil od najhoršieho.
„Ďakujem."
„Na to je ešte príliš skoro."

Madara už bol zúfalý. Nič mu nevychádzalo. Útočil všetkým možným.
„Katon: Gouryuuka no Jutsu.
Mokuton: Sashiki no Jutsu."

Na chrbte mu vybuchol ďalší list. Naruto opäť hodil na to miesto kunai. Jeho útoky len padli na zem. Ani neprišli tam, kam mali.
„Susanoo."
Madara vytvoril Susanoo vysoké snáď päťdesiat metrov.
„A posledný."
Posledný list vybuchol. Susanoo sa zrútilo. Madara padol na zem. Naruto hodil na jeho chrbát kunai. Natsumi sa premiestnila nad neho.
„Rasengan."
Naruto hodil list smerom k Natsumi. Prešiel cez Rasengan a zrušil ho.
„Ešte nie."
Naruto spravil pečať tigra. Miesta výbuchu na Madarovom chrbte sa rozhoreli menším plameňom. Kunaie sa rozpadli a zostali tam zapichnuté tenké paličky oblepené pečaťou. Ten zhoreli a telo absorbovalo pečať. Z Madaru začala prúdiť chakra von. Formovala sa. Naruto vytiahol Juubiho. Natsumi zapichla kunai do Madarovho krku a tým ho dorazila.

Naruto hodil po Juubim kladivo. Trafilo ho do hlavy. Juubi však ihneď vystrelil bijuudamu. Naruto postavil hradbu z lístia zmiešaného so snehom. Bijuudamu to zastavilo. Naruto ju poslal späť na Juubiho. Opäť trafil hlavu. Chytil kladivo opäť do ruky. Namieril si na Juubiho. Z neba trafilo Juubiho niekoľko bleskov. Zase hodil na neho kladivo a trafil ho do hlavy.
„Kuchiyose no Jutsu."
Nasledujúcu udalosť nikto nepochopil. Pred Narutom sa zjavil akýsi starý muž zahalený v hnedom plášti.
„Ako to?"
„Robím len to, čo ste ma naučili."
Starý muž sa pozrel na Juubiho.
„Myslím, že to zvládaš aj sám."
Starý muž chytil Naruta za hlavu.
„Dožil som sa vysokého veku. Toľko, čo sa vy všetci čo ste tu nedožijete dohromady. Dokázal som veľa vecí. Avšak jednu nie. To zvládneš teraz ty."
V Narutovej ruke sa zjavila staré palica. Na jeho chrbte visela katana. V očiach mu svietil rinnegan.
„Stále neviem vaše meno."
„Otsutsuki Bagoromo."
Starý muž sa rozplynul vo vzduchu. Naruto si spomenul na jeden moment, keď mu hovoril o jeho smrti. Hovoril, že splynie s prírodou. Naruto to vtedy nechápal. Myslel si, že sa zmení na vzduch alebo čo. Čiastočne mal pravdu.

Juubi sa medzitým dostal z mierneho bezvedomia. Vystrelil na Naruta bijuudamu. Ten vzlietol do vzduchu. Letel k Juubimu. Odrazil bijuudamu palicou. Juubi vystrelil ďalšiu.
„Shinra Tensei."
Naruto odrazil aj tú. Tlaková vlna zasiahla aj Juubiho. Naruto sa dostal k nemu. Palicou mu udrel po hlave. Juubiho to zrazilo okamžite na zem. Palicu zapichol do Juubiho chrbta. Presne do stredu. Juubiho spútali reťaze. Končatiny, chvosty aj hlavu obmotali reťaze. Naruto spravil kolečko okolo neho. Chytil Juubiho za hlavu. Odskočil. Od jeho ruky až po Juubiho sa tiahla Juubiho chakra. Prúdila z neho von. Naruto zobral katanu. Presekol prúd chakry. Z tej chakry, ktorú odsekol, sa sformoval Ichibi. Okamžite ho obmotali reťaze a on sa nemohol pohnúť. Naruto ťahal chakru stále. Znova ju odsekol. Vznikla Nibi. Naruto ju spútal a pokračoval v činnosti, až pokiaľ sa nedostal ku Kyuubimu. Jeho poslal do Natsuminho tela. Tá pocítila prudký nárast sily.

Zostalo tu prázdne Juubiho telo. Naruto vytiahol z neho svoju palicu. Buchol ňou o zem. Juubiho telo vzlietlo smerom k nebesám. Doletelo až k mesiacu, kde sa stalo jeho súčasťou. Minato, Kakashi, Nagato, Itachi a Natsumi nepozerali na Naruta ako na človeka. Pre nich to bol Boh, ktorý zostúpil na zem, aby nastolil mier. Čo sa aj stalo. Naruto rozdelil bijuu medzi skryté dediny pod podmienkou mieru. Kagovia súhlasili už len zo strachu z jeho sily. Chýr o jeho boji s Madarom sa doniesol aj do toho najzapadnutejšieho miesta na svete. Nastal konečne mier. Občas sa niekto našiel, kto to porušil, ale bol okamžite zneškodnený. Zlo však nikdy nespí a nikdy nevieme, čo sa z koho vykľuje.

Poznámky: 

Ospravedlňujem sa, že to trvalo tak dlho, ale nemal som čas, ani chuť niečo písať. Avšak som sa premohol a napísal ten posledný diel.

Niekde som písal, že plánujem novú poviedku. Síce mám napísané 4 diely, ale neviem či vôbec uzrie svetlo sveta. Ako som už spomínal, nemám chuť do písania. A času tiež nie je toľko, koľko by som chcel. Možno neskôr sa niečo zmení. Zatiaľ je toto posledná poviedka, ktorú som napísal. Uvidíme, či ešte niečo pridám.

4.866665
Průměr: 4.9 (15 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Ne, 2017-03-12 00:43 | Ninja už: 2703 dní, Příspěvků: 3016 | Autor je: Metař Gaarova písku

Čítala som a čítala Smiling Veľmi zaujímavá séria, viac bojová, ale som nadšená, že moji obľúbenci (Itachi, Nagato, Minato a spol.) spolupracovali Smiling Výborne si všetko premyslel Smiling No a naviac oceňujem ako čitateľ tvoju poctivosť ako autora, že napriek životným okolnostiam a problémom si sériu ukončil Smiling Možno by si mal oprášiť svoj talent a niečo zas napísať, lebo mužský pohľad je svojský a tu aj vzácny Smiling Vďaka za príjemné čítanie a poučenie Smiling

Obrázek uživatele Leera
Vložil Leera, Ne, 2013-10-27 23:46 | Ninja už: 4593 dní, Příspěvků: 118 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

milujem tvoje zakončenia poviedok Smiling Nikdy nevieme čo príde Smiling

Knihy boli moji živí priatelia. Bolo ich málo, ale vyčítala som z nich aj to, čo autori do nich nevložili. M.R.-M.

Nekonečný vesmír. Pripadá ti nekonečný, ale zrazu prídeš na koniec a gorila po tebe začne hádzať sudy. F.J.F.

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Út, 2013-10-29 15:52 | Ninja už: 5172 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

díky Laughing out loud

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, Ne, 2013-10-27 23:10 | Ninja už: 5182 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

Ako som tak čítala, hovorím si: hm, to vyzerá akoby to mal byť posledný diel. Dôjdem ku poznámkam a pozrieme sa. Naozaj Smiling
Bol to naozaj zaujímavá sériovka, v ktorej si pre tieto dvojčatá pripravil zaujímavé chvíle, to teda Laughing out loud
Btw. ako som čítala to s kladivom pred xy dielmi, rozmýšľala som, čo mi to sakra pripomína. A teraz ako tam s ním machroval v tomto dieli, pána, šak to ako Thor Laughing out loud Laughing out loud I keď si myslím, že spojitosť s týmto je čisto náhodná Laughing out loud
Takže ešte raz: pekná poviedka Smiling

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Út, 2013-10-29 15:51 | Ninja už: 5172 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Ďakujem Laughing out loud Podobnosť s Thorom je čisto iba v kladive. Keď prvýkrát videl film, tak ma napadlo, že by sa to dalo použiť aj v mojej poviedke. Nemusel som aspoň vymýšľať nové techniky.

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Hikari Animaru
Vložil Hikari Animaru, Ne, 2013-10-27 20:52 | Ninja už: 4272 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Konohamarova chůva

bola to veľmi pekná sériovka už dlho som takú nečítala Smiling som rada že si napísal tento diel aj keď si nemal chuť do písania Smiling dúfam že od teba uvidím ešte nejaký príbeh veľmi pekne píšeš Smiling

Blog Mestekovej a Sabaku no Tanaris -> www.sameta.blog.cz/
Navštívte stránku Zakázaného ovocia!

Spoluautorská FF so Sabaku no Tanaris:
Zakázané ovocie chutí najlepšie - http://147.32.8.168/?q=node/107008

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Út, 2013-10-29 15:48 | Ninja už: 5172 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Díky, nerád nechávam niečo nedokončené, inak by som to asi tak skoro nedopísal. Niečo ešte napíšem, ale kedy to neviem. Mám niečo rozpísané, ale keď nebudem mať aspoň 10 dielov napísaných, tak to nezačnem vydávať.

Zoznam mojich FF