manga_preview
Boruto TBV 13

Hej, Hinata...!

Prišiel som, znova. Ako každý deň som prišiel tesne pred západom slnka. Telom mi lomcovali rôzne pocity, no najviac asi vina, že som jej to nepovedal skôr. Mal som. Určite som to mal urobiť. Teraz je už neskoro. Ona neváhala a ja som bol taký hlúpy, že som čakal na správny okamih, ktorý ale nikdy neprišiel.
Sadol som si na zem a prekrížil som si nohy do tureckého sedu a smutne sa pozeral pred seba.
„Povedz mi, Hinata, prečo som bol taký hlúpy?“ spýtal som sa, aj keď som veľmi dobre vedel, že odpoveď nedostanem, pretože bude mlčať, „Prečo som to tak dobabral?“
Potom som si uvedomil, že to by som sa nemal pýtať jej, ale seba. Lenže ja som tie odpovede akosi nemohol nájsť. Akokoľvek som sa snažil, nepodarilo sa mi to a to ma rozčuľovalo. Mal som sto chutí vykríknuť od hnevu a zúfalstva, no na tomto mieste nie. Tu nemôžem, proste nie. Aspoň tu nech je pokoj a ticho, tak ako má byť.
Vzdychol som si. Takto to nemalo dopadnúť. To ja som mal chrániť teba a nie ty mňa. Mal som dávať lepší pozor. Zovrel som ruky do pästí a odolával som pokušeniu nimi tresnúť do zeme, na ktorej som sedel. Pozrel som sa hore...na nebo. Sfarbovalo sa do ružova a slnko už končilo dnešnú cestu po oblohe. Krajinu o chvíľu začne zalievať tma, tak ako moju dušu, keď si odišla...navždy.
Pri tej myšlienke som začal rýchlo klipkať očami, aby som zahnal prichádzajúce slzy. Zhlboka som sa nadýchol a pozrel som na tvoje meno vyryté na kameni predo mnou. Náhrobný kameň so znakom Hyuuga, s dátumom narodenia a úmrtia. Deň úmrtia...ten si pamätám...
Hinata, ja si pamätám, ako si sa predo mňa hodila, keď som bojoval za dobro všetkých. Nedával som pozor, a to bola určite najväčšia chyba, akú som v živote urobil. Nemal som dovoliť, aby nepriateľ dostal šancu sa ku mne dostať. A aj tak som ho mal odraziť...všimnúť si, že tam je...no to si si všimla ty. Hinata, ty si určite vedela, že som jeho prítomnosť nezaregistroval, lebo som riešil oveľa väčší problém...no aj tak som nemal dovoliť, aby si odišla. Nemal som ťa nechať odísť a opustiť všetkých, na ktorých ti tak záležalo. Tvojich priateľov...rodinu....mňa...
„Nemala si ma milovať,“ povedal som potichu, „inak by si ešte žila, Hinata...“ a hneď , ako som vyslovil tie slová som sa za ne nenávidel. Kto som, že budem niekomu hovoriť, čo má alebo nemá cítiť?! Nešlo o to, čo ku mne cítila! Zachránila by ma tak či onak! Aj keby som na tom mieste nestál ja, ale niekto iný.
„Nie,“ pokračoval som so samomluvou, „to ja som urobil zlé rozhodnutia. Mal som ti to povedať, keď som mal šancu...no tú som premrhal...a to mi je...ľúto...Hinata...“ nemohol som pokračovať, lebo v hrdle mi navrela hrča, ktorá mi v tom zabraňovala. Ani predošlé dni som toho veľa nenapovedal, lebo sa vždy objavila táto hrča a akoby mi hovorila, aby som vyplaviť všetky problémy von...aby som to v sebe nedusil...lenže, komu to mám povedať? Komu by som mohol? Mám priateľov, ale nechcem s nimi rozprávať o tomto...mal by som...tu? Tu? Na cintoríne, kde ma nikto nevypočuje? Možno je Hinata niekde tu a počuje, čo tu trepem.. je to hlúposť.
A potom, ani neviem, ako sa to stalo, mi skĺzla po líci jedna slza. Za ňou nasledovala ďalšia, a potom ďalšia. Už som mal mokré celé líca a moje slzy akoby hrali preteky o to, ktorá ako prvá stečie dole. Natriasalo mi plecami, až som si ich objal, aby som ich...aj seba....upokojil.
Neviem, ako dlho som tam plakal, ale keď som si zotrel slzy z tváre a pozrel sa na oblohu, už sa stmievalo. Ružová sa začala meniť na slabo fialovú a tá pomaly na modrú. A po chvíli nastala noc. Všetko zahalila tma a na nebo vyšla prvá hviezda. Mimovoľne som sa usmial. Raz som započul, už ani neviem kde, že keď sa pozriem na nočnú oblohu a uvidím prvú hviezdu, je to osoba, na ktorej mi najviac záležalo a ona ma bude strážiť kdekoľvek pôjdem.
„Budeš ma stále strážiť, že, Hinata?“ spýtal som sa a akosi podvedome som vedel, že to tak je. Vždy tu bola pre mňa a pre mňa aj zomrela. Trasľavo som sa nadýchol a pozrel sa na zväzok ruží, čo som jej doniesol.
„Dúfam, že máš rada ruže, Hinata. Myslím, že všetky dievčatá majú rady ruže a tak som si pomyslel, že tým nič nepokazím,“ ospravedlňoval som sa jej za moju neohrabanosť. Nikdy som sa jej nespýtal aké má rada kvety, aké je jej obľúbené jedlo, kam rada chodieva. Vždy som sa staral len o to, aby som ochránil ľudí, na ktorých mi záleží a bojoval za nich. No nikdy som sa nepozrel na to, čo potrebujem ja. A kým mi to Hinata nepovedala, tak som ani nevedel, čo ku mne cíti. Niežeby som bol potom nejako akčný...
„Možno som ťa mal niekam pozvať, čo? Možno by som to zistil skôr, ako bolo neskoro,“ potiahol som nosom. Chodím tu už niekoľko dní a myšlienkami som niekde inde a až dnes som nahlas vyslovil, čo to vo mne zachovalo. To mlčanie mi nepomáhalo a teraz mám pocit...ja ani neviem ako to pomenovať...že sa mi kúsok uľavilo. Možno už nebudem v snoch...čo to hovorím...v nočných morách...vídať tvoju tvár ako kričí moje meno a potom sa navždy stratí v tme, kde ja už nemôžem, aby som ťa vytiahol späť.
Postavil som sa, že odídem. Ešte som sa raz pozrel na hrob, povzdychol si, aký je svet krutý a pobral sa domov. Kráčajúc tichým cintorínom som si uvedomoval, ako rýchlo a neodvratne sa môže zmeniť niečí život, ak príde o niečo dôležité. A ešte horšie je, keď zistí, ako veľmi to potreboval, až potom, čo to stratí. Bolo to zvláštne...ten okamih, keď...odišla. Tá diera, ktorá sa mi tam vyhĺbila a ten pocit, že tam ostane navždy, že sa nikdy nezacelí. A najhorší bol pohľad do jej prázdnych očí. Pokrútil som hlavou. Nie, nechcem myslieť na to, ako vyzerala, keď zomrela. Chcem si ju pamätať tak, aká bola za života. Hanblivá, milá, súcitná...taký človek bude chýbať všade a každému.
Ani neviem ako, zrazu som stál pred dverami od svojho bytu. Automaticky som vošiel dnu a ešte predtým, ako som si ľahol do postele som vyzrel z okna. Na nebi stále svietila tá hviezda. A len ona. Akoby tam bola len a len pre mňa. A vtedy som to vyslovil. A potom tá ťažoba naozaj opadla. Akoby ani ten smútok nebol až taký neznesiteľný a pochopil som, že na mňa zhora bude dávať pozor, tak ako to robila tu.
„Hej, Hinata, milujem ťa!“

Poznámky: 

Takže...rada by som len povedala, že v tejto poviedke som si chcela skúsiť napísať niečo v 1. osobe a nie v on forme, ako zvyčajne píšem Smiling Takže to berte s rezervou Laughing out loud ďakujem Smiling
Táto poviedka ma napadla, keď som počúvala túto pesničku :3
Ďakujem za * a komentáre Smiling

4.931035
Průměr: 4.9 (29 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, Pá, 2015-10-09 09:30 | Ninja už: 5485 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Mám ráda, když nabídne autor skladbu, která ho inspirovala (ano, zase jsem četla první poznámku Sticking out tongue ), většinou povídce vytvoří tu správnou atmosféru a tady to perfektně klaplo. Možná, že bez ní by se mi ta povídka nelíbila tolik jako se mi líbila, protože na takovouto hřbitovní sebelítost moc nejsem, nicméně jak už jsem řekla, líbilo se mi ^^
A tato část:
Raz som započul, už ani neviem kde, že keď sa pozriem na nočnú oblohu a uvidím prvú hviezdu, je to osoba, na ktorej mi najviac záležalo a ona ma bude strážiť kdekoľvek pôjdem.
„Budeš ma stále strážiť, že, Hinata?“ spýtal som sa a akosi podvedome som vedel, že to tak je.

Mě dojala Smiling

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, Pá, 2015-10-09 14:32 | Ninja už: 5321 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

Vidíš, a tu je presne tá výhoda čítať si najprv poznámky! Cookie 1
Ďakujem :3 Aj mne osobne sa táto čast na tomto páči Smiling

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Ne, 2014-09-14 15:35 | Ninja už: 5991 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

To je hlupák, nemôže si ju nechať ujsť, proste sa to nemôže stať.
Inak krásna poviedka.

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, Ne, 2014-09-14 16:01 | Ninja už: 5321 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

Ďakujem :333

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, So, 2014-01-04 12:30 | Ninja už: 3971 dní, Příspěvků: 1389 | Autor je: Student Akademie

Dokelu, plakala som jak malé decko... Je to také krásne a smutné Sad Sad Ty si génius, klaniam sa *poklona* Laughing out loud Ale Naruto .... Nie, ja už NEUDEM plakať !! Sad Sad Možno trošku

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, So, 2014-01-04 18:56 | Ninja už: 5321 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

Nie, neplač Laughing out loud Ale teší ma, že to vnímaš smutne, lebo som sa snažila, aby to tak vyznelo Smiling Takže ďakujem pekne Smiling

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~

Obrázek uživatele Ad Inexplorata
Vložil Ad Inexplorata, Po, 2013-12-16 22:15 | Ninja už: 4416 dní, Příspěvků: 1680 | Autor je: Asistent pošťáka

To je tak překrásné ! Smiling Působí to mnoha dojmy a pocity... zkrátka dokonalé Smiling

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, Po, 2013-12-16 22:34 | Ninja už: 5321 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

Ďakujem :3

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~

Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, St, 2013-10-09 20:02 | Ninja už: 4480 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

HA! Já ten koment už psala, a on se asi neposlal Sad
No, tak znavu... Mira mě upozornila, že máš novou FF, tak jsem se na ni hned vrhla s předsevzetím, že se nerozbrečím, protože Mit říkala, že bulela Sticking out tongue To bys nevěřila, jak těžké to bylo!! Vážně Laughing out loud Je to celé takové strašně... Depresivní, protože Hinata je už mrtvá... Líbí se mi jak se tam postupně odhaluje, jak umřela. A co ti budu povídat, prostě je to celé dokonalé Kakashi YES

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, Čt, 2013-10-10 14:47 | Ninja už: 5321 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

To sa stáva aj mne Laughing out loud Buď to dá 2x alebo vôbec Laughing out loud Laughing out loud
Ó, ďakujem Smiling Nemyslela som si, že budete zadržiavať slzy, ale som rada, že sa mi to podarilo napísať smutne, ako som chcela Laughing out loud

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Út, 2013-10-08 20:40 | Ninja už: 4686 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Oj, božííí! Přečetla sem to na jeden nádech, prostě mě to úplně pohltilo... chvíli mi to připomínalo mýho Gaaru v poslední kapče PSZNJ Laughing out loud A chvíli zase něco jinýho, na což si teď jako na truc nemůžu vzpomenout, jelikož to bylo na začátku a já se pak nadobro ponořila do těch tvých řádků, že mi to úplně vypadlo Laughing out loud Tak či onak, prostě nádherné dílo Smiling Musím ještě dodat, že se právě moc nehrnu do čtení slovenských povídek, ale holt jsem si chtěla přečíst nějakou od tebe a jen koukám... vážně nádhera, klaním se Smiling)

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, Čt, 2013-10-10 14:44 | Ninja už: 5321 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

Prvý dojem z komentu: Ooo, Riá si prečítala moju FF....wooohoo Laughing out loud Laughing out loud
Ďakujem Smiling Som rada, že sa páčilo Smiling

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~

Obrázek uživatele Akai Datori
Vložil Akai Datori, St, 2013-10-02 19:17 | Ninja už: 4781 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Prostý občan

Prvý krát tu vidím niečo, čo sa dá čítať! Veľmi dobre sa mi čítalo, bolo to veľmi emotívne a dojemné. Len tak ďalej Smiling.



I used to always cry and give up… I made many wrong turns… But you… You helped me find the right path… I always chased after you… I wanted to catch up to you… I wanted to walk beside you all the time… I just wanted to be with you… You changed me! Your smile is what saved me! That is why I'm not afraid to die protecting you! Because… I love you Z lásky

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, Čt, 2013-10-03 16:54 | Ninja už: 5321 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

Ďakujem pekne Smiling
určite tu je dosť FF, ktoré sa dajú čítať Eye-wink Laughing out loud A som rada, že toto patrí medzi ne (aspoň podľa teba Laughing out loud ) Laughing out loud

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~

Obrázek uživatele Aiko Rin Yumichiki
Vložil Aiko Rin Yumichiki, Po, 2013-09-30 19:15 | Ninja už: 4444 dní, Příspěvků: 206 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Souhlasím ze všemi tahle povídka mi vnesla slzu do oka miluji tvoje psaní jsi v tom opravdu dobrá ! Napiš další takové povídky a bud stále Čarovná ! Laughing out loud

V životě je spousta překážek a strachu musíš se jim postavit čelem.
http://aikoandsayuri.blog.cz/
Síla ptáka je ve křídlech, síla člověka je v přátelství!
30.7.2012

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, Po, 2013-09-30 19:24 | Ninja už: 5321 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

Ďakujem Smiling
Laughing out loud Laughing out loud Budem Laughing out loud

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~

Obrázek uživatele Mitora
Vložil Mitora, Po, 2013-09-30 18:04 | Ninja už: 4414 dní, Příspěvků: 807 | Autor je: Tsunadin fackovací panák

Tak toto je úplně Shocked
Přijde mi to takové smutné Smiling ale opravdu hezky napsané Smiling moc se mi to líbilo ale málem jsem se rozbrečela... ale opravdu úžasný Smiling píšeš strašně dobře Smiling Prostě NaruHina 4ever Smiling
Ale že příště napíšeš něco veselejšího že jo? Smiling I u tohohle jsem do poslední chvíle doufala že Hinata nějak obživne a on jí to řekne Smiling ale i tak moc hezké Smiling
no jsem se trochu rozepsala Smiling

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, Po, 2013-09-30 18:21 | Ninja už: 5321 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

Ďakujem Smiling
No, ono to chcelo byť smutné, tak som rada, že to tak naozaj vnímate Laughing out loud
No uvidíme, čo ma napadne Laughing out loud To je milé, že veríš na happyend až do konca Smiling
Nevadí Laughing out loud

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~

Obrázek uživatele Emethiel
Vložil Emethiel, Po, 2013-09-30 13:21 | Ninja už: 4030 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Prostý občan

Tak tohle bylo opravdu moc pěkně napísané. procít+né .) palec nahoru .)) v Ich formě takováhle povídky vždy vyznějí lépe, čtenář se dokáže mnohem lépe vcítit do pocitů které autor popisuje .)

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, Po, 2013-09-30 16:51 | Ninja už: 5321 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

Ďakujem Smiling
Tiež si myslím, že do ja formy sa dá lepšie vcítiť, no ja som zvyknutá písať v on forme, tak som si nebola istá či sa to vydarilo alebo nie Smiling Takže som rada, že sa to páčilo Smiling

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~

Obrázek uživatele -Sayuri Rin-
Vložil -Sayuri Rin-, Ne, 2013-09-29 20:44 | Ninja už: 4480 dní, Příspěvků: 232 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak tohle se mi hrozne libilo dokazalo mi to ze Naruto a Hinata skutecne k sobe patri .... Mam rada povidky na NaruHina z pohledu Naruta Smiling u tohohle jsem si pustila Grief and Sorrow- Naruto OST a zacalo me to vse dojimat a nahle jsem se rozbrecela opravdu nadhera ! *_*

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, Po, 2013-09-30 16:48 | Ninja už: 5321 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

Ďakujem Smiling
Ja som osobne tiež za NaruHina Smiling...preto som nepísala o Sakure Laughing out loud Laughing out loud
Ešte raz ďakujem Smiling

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, So, 2014-01-04 12:33 | Ninja už: 3971 dní, Příspěvků: 1389 | Autor je: Student Akademie

Pfff, Sakura nech ide do p***le Laughing out loud NARUHINA Forever :3

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, So, 2014-01-04 18:54 | Ninja už: 5321 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

Môj človek :3
Sakura nech má Sasukeho Laughing out loud

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~