manga_preview
Boruto TBV 09

Romakčný príbeh 23 Tím sedem

„Je tu toľko chodieb!“ zvolal Naruto a opäť zabočili doprava. Kde tu len môžu nájsť Sakuru? Je to tu hotové bludisko. A ešte nie je ani isté či sa odtiaľto dostanú, lebo vchod im zatarasili tie stromy a v tej obrovskej miestnosti množstvo Zetsuov.
„Niekde bude,“ snažil sa zľahčiť situáciu Kakashi.
„Lenže kde?“ trpko poznamenal Sasuke. Nemohol tomu uveriť, ale po tom, čo zistili, že tá osoba, ktorá bola Sakurou v Konohe nie je ona, mu začala chýbať a naozaj ju chcel nájsť. No dokážu to včas? Naruta predsa zachránili, ale budú mať aj teraz také šťastie? A čo keď ju nájdu, no už bude neskoro? Alebo ich predbehnú Zetsuovia a budú ju držať ako rukojemníčku a budú ju za niekoho vymeniť? Čo potom?
„Nájdeme ju,“ hovoril s istotou Kakashi a pridal.
Sasuke s Narutom prikývli.

Hinata podopierala Sakuru z jednej a Nana z druhej strany. Tie sa snažili, čo najrýchlejšie nájsť východ a vyhýbali sa pri tom hlavným tunelom, lebo tam by sa mohli potulovať Zetsuovia, ktorým sa zo všetkých síl chceli vyhnúť. Nemali čas ani silu, aby proti nim bojovali. Museli čo najskôr dostať Sakuru z toho strašného miesta. Nemohli ju vyliečiť, keďže Hinata nebola lekársky ninja a Nana nemohla vôbec používať chakru. Ale ako klon Zetsua bola užitočná. Ona ich vlastne viedla, lebo v spomienkach sa jej javili odpovede na to, kadiaľ majú ísť. Bolo to ako déjà vu a ona tomu nemohla zabrániť. Bola niečo ako ich mapa a kompas v jednom a mali naozaj šťastie, že práve tento klon prejavoval emócie a rozhodol sa tak, ako sa rozhodol. Lebo ak by Zetsua poslúchol, Konoha by bola pravdepodobne pod nadvládou tejto zberby. No ani Nana nevedela a nevidela všetko. Preto mala Hinata zapnutý byakugan a upozorňovala ich na prípadné pasce alebo osoby, ktoré by im mohli skrížiť cestu.
„Tam ísť nemôžeme. Sú tam Zetsuovia!“ potichu upozornila Hinata Nanu, keď chcela zabočiť doprava, „A pred nami je slepá ulička.“
Ostalo im jedine ísť doľava. Báli sa, aby ich kroky nezačuli Zetsuovia, lebo to by pre nich naozaj nebolo dobré. Hinata sa popri chôdze obzrela ponad rameno a zistila, že Zetsuovia tam už nie sú. Neboli ani v tuneli, ktorým prišli, ani v slepej ulične, no ani sa nevrátili. Kde teda sú? Otázku na túto odpoveď dostala takmer okamžite.
„Kde sa vybrali tieto tri slečny?“ spýtal sa jeden z troch s úškrnom. Hinata sa prudko otočila späť, až udrela Sakuru („AU!“) a všimla si, že pred ňou stoja traja biely Zetsuovia.
Neodpovedali.
„Hľadáme síce inú trojku, ale ani táto nie je na zahodenie,“ poznamenal ten úplne vpravo.
Inú trojku?! Preblesklo Hinate hlavou. To môže znamenať len jedno. Nie sú tu samé. Je možné, že skupina, ktorá tu bola vyslaná je už tu, možno aj s Narutom. Alebo žeby tu bol niekto iný? To by bolo naozaj zvláštne, že by ich tu bolo tak veľa.
Dievčatá začali cúvať, Sakura s pomocou Hinaty a Nany. Zetsuovia sa k nim čoraz viac blížili. Hinata mohla nechať Sakuru na Nane a ona by mohla zdržať Zetsuov. Lenže na ako dlho? Čo ak prídu ďalší? A čo ak Nana so Sakurou stretnú inú skupinku Zetsuov. Sakura nie je v stave, aby mohla bojovať a Nana nemôže používať chakru. Mohli urobiť len jediné. Všetky utiecť. Sakuru si Hinata prehodila na chrbát a spolu s Nanou utekali pred ich prenasledovateľmi. Nešli do tej uličky, ktorou prišli, ale rovno, tam, kde prvýkrát videla Hinata Zetsuov. Nevšimla si, že by tam boli nejaké pasce, takže to bude pravdepodobne núdzový východ. Kto by bol taký hlúpi, aby dal do núdzového východu pasce. Aby mu ešte bránil pri úteku? Bežali tak rýchlo, ako vládali a zrazu sa zjavili vo veľkej kruhovej miestnosti, v strede bol obrovský koreň a okolo bojovali Zetsuovia s ninjami z Konohy.
„Hinata!“ zvolal Kiba, keďže bojoval neďaleko východu, ktorým prišli. Usmieval sa, no potom zistil do akej situácie Hinata vbehla a jeho úsmev zhasol. „Musíš odtiaľto vypadnúť!“
„Nemôžem!“ krútila hlavou a tiež kričala, lebo cez ten hluk, ktorý tam bol, by ju nebolo počuť, „Mám misiu!“
Kiba odrazil ďalšieho protivníka a obrátil sa k Hinate a Sakure a Nane v podobe Sakury a padla mu sánka. Hinata pokrútila hlavou, že nemá čas to vysvetľovať.
„Kde je Naruto?!“ zakričala, lebo ho medzi bojujúcimi nevidela. Ani Sasukeho, ani Kakashiho, ktorý tu už mal byť, keďže videla Temari a Kankura.
„Je so Sasukem a Kakashim,“ kričal Kiba a tým jej vysvetlil absenciu dvoch užívateľov sharinganu.
„Kam šli?!“
Kiba jej ukázal na chodbu, v ktorej zmizli a opäť sa zapojil do boja. Hinata najprv premýšľala či tu nechá Sakuru, ale potom jej napadlo, že to by nebolo bezpečné. Tak si ju nechala na chrbte, trošku podvihla a šla do tunela, ktorý jej ukázal Kiba spolu s Nanou, ktorá sa radšej od Zetsuov vzdialila, aby náhodou nezistili, že je ich klonom.

„Kde? Kde? KDE?!“ už vrieskal Naruto, lebo narazili na slepú uličku aspoň tretíkrát a v hľadaní Sakury vôbec nepokročili.
„Asi sme si mali jedného Zetsua zobrať, aby nám to vyklopil,“ konštatoval Sasuke a už vychádzal zo slepého konca tunela a zabočil doľava, lebo prišli sprava.
„Na to je už neskoro, Sasuke,“ povedal Kakashi a šiel za ním a na konci bol Naruto, ktorý sa mračil ako hrom do duba.
„Sakra! Nejako som sa dostal von, ale v týchto tuneloch som nebol ani v sne!“ hundral.
„-tooooo!“ ozývalo sa tunelmi a všetci traja zastali.
„Haló!“ zakričal naspäť Naruto a Sasuke s Kakashim naňho vyjavene pozreli či je normálny a on len pokrčil plecami.
„Haló! –aló! ...-lóooo!“ ozývala sa ozvena jaskyňou a oni čakali, čo sa bude diať. Zostali tam stáť, ako kamenné stĺpy.
„..-utoooo!“ ozvalo sa zas, ale o čosi bližšie a im sa zdalo, že je im akýsi povedomí.
„Kto ste?!“ zakričal opäť Naruto.
„...stééé?... tééé?!“ zasa ozvena.
„...rutoooo?“
„Hinata?“ spozornel Sasuke. Hneď sa mu ten hlas zdal povedomí. Vedel, že ho len nedávno počul. Musela to byť ona. Kto iný by mohol? Ale čo by tu robila?
„Hinata?“ spýtal sa zarazene Naruto a prekvapene sa pozrel na Sasukeho, ktorý sa mračil do tunela, z ktorého prichádzal Hinatin hlas.
Zrazu bolo počuť kroky viacerých osôb. Pomysleli si, že to je pravdepodobne Hinata a ešte niekto, kto je s ňou, lebo vedeli, že keby Tsunade poslala Hinatu na misiu samú. A vedeli, že Hinata by na vlastnú päsť nešla. Určite sa o nich bála, ale vedela, že týmto by im veľmi nepomohla.
Boli prekvapení, keď z tunela nevyšla Hinata ale dvaja Zetsuovia, ktorí sa na nich vyškierali. Kakashi, Naruto a Sasuke mali na tvárach prekvapený výraz.
„Vyzerá to tak, že čakali niekoho iné,“ poznamenal jeden.
„Takže by sme mali hľadať aj ich?“ spýtal sa otrávene druhý. Očividne sa mu do toho nechcelo.
„Kdeže,“ kývol rukou prvý, „tých nájdu ostatní. Alebo sa stratia a zomrú od hladu,“ dodal optimistickejšie.
Zetsuovia sa proti nim rozbehli a oni traja proti nim. Nemalo by zmysel pred nimi utekať. Aj tak by sa im museli neskôr postaviť.
Mlátili sa hlava nehlava až sa, ani sami nevedeli ako, dostali do slepej uličky, ktorá bola však širšia, čiže vyzerala, ako taká malá miestnosť. Teraz mali Sasuke a Kakashi šancu použiť chidori a Naruto rasengan, bez toho, aby sa obávali, že trafia niekoho z nich namiesto Zetsuov.
Zrazu ich však niečo prekvapilo zozadu a oni zistili, že zo steny vyšli štyria Zetsuovia. Než sa stihli spamätať chytili ich odzadu a zabránili im v pohybe.

„Počuješ to, Hinata?“ spýtala sa Nana a posúvala sa zvukom boja, ktorý počula. Možno to sú tí, ktorých hľadajú a možno niekto z Konohy bojujúci proti Zetsuom.
„Áno,“ prikývla Hinata a pozrela sa svojím byakuganom smerom odkiaľ počula hlasy. Videla tam najprv päť postáv, no potom záhadne zo steny vyšli štyri ďalšie, Zetsuovia, ako sa dovtípila, a schytili tri z pôvodných postáv, ktoré boli bližšie k stene. Zvyšné dve stáli na miestach ako predtým. Tri lapené postavy sa bránili no zbytočne. Zamerala sa na ne. Spoznala ich a zalapala po dychu.
Naruto je nažive!
Táto myšlienka ju nakopla.
„To sú oni! Musíme im pomôcť!“ povedala rýchlo, a tak rýchlo, ako vládala, sa snažila ku nim dostať. Sakura jej skĺzla z chrbta, a keď ju chcela Hinata opäť vyzdvihnúť na svoj chrbát, iba povedala: „Teraz to už zvládnem po vlastných.“ Už nebola až taká bledá a aj dokázala sama urobiť pár krokov, a tak ju Hinata nechala.

Sasukeho telom prešlo pár bleskov a oslobodil sa od Zetsua, ktorého týmto útokom paralyzoval. Chcel pomôcť aj Kakashimu, ktorého na rozdiel od Naruta držal len jeden.
„Pozor!“ zaznelo mu za chrbtom. Mierili k nemu zvyšní dvaja Zetsuovia.
Nato sa Sasuke otočil a rozšírili sa mu zreničky, keď videl ružovo vlasé dievča stáť vo vchode do tejto slepej uličku ako bohyňu pomsty. Mysľou mu prebehla myšlienka, že Tím sedem je opäť spolu. Všimol si, že beží k nemu a takisto aj tých dvoch Zetsuov. Chcel proti nim použiť chidori, no už bolo neskoro. Boli príliš blízko. Zetsuovia i ona.
Jeden z nich napriahol ruku, ktorá sa mu natiahla a namiesto dlane a prstov mal niečo ostré podobné katane. Chcel zasiahnuť Sasukeho, no to už pred ním stálo ružovo vlasé dievča s roztiahnutými rukami chrbtom otočená k Zetsuovi a čelom k Sasukemu, ktorému sa na tvári zračil šok. V tej chvíli Zetsu prepichol dievča a z konca jeho pretransformovanej ruky kvapkala červená krv. Sakura s roztiahnutými rukami spadla Sasukemu do náručia, už mŕtva, a on ju zachytil a spadol s ňou na kolená a skríkol: „NIE!“ a Zetsu vytiahol z jej chrbta svoju „ruku“. To všetko sa stalo behom pár sekúnd. Sasuke, a nebol jediný, taktiež Naruto a Kakashi, mal na tvári čistý šok a potom mu po lícach začala schádzať slzy. To nie je možné. Teraz keď zistil, že je Naruto nažive a konečne ju našli, vlastne ona ich, a teraz je preč. Navždy preč! Nie, nemôže tomu uveriť. Nemôže to byť pravda. Sakura nemôže byť mŕtva! Proste nemôže! Nemohol si to pripustiť. Položil ju na zem a s čistou nenávisťou sa pozrel s Mangekyou sharinganom na Zetsua, ktorý to urobil. V dlani sa mu objavilo chidori a rozbehol sa proti nemu. Vytiahol ruku s miesta, kde mal Zetsu srdce a zaútočil na druhého. Poháňala ho jeho nenávisť. Nemohol sa zastaviť. Už aj druhý Zetsu bol mŕtvy natiahnutý na zemi. Medzitým, ako masakroval Zetsuov sa Naruto s Kakashim sa tiež oslobodili.
Sasuke klesol na zem k Sakure a neveril. Neveril, že pred ním leží mŕtva a z kútika úst jej tečie pramienok krvi, že má v hrudi dieru, že sa pred neho hodila, aby mu zachránila život. To oni mali zachrániť život jej!
Niekto mu položil ruku na rameno a keď zdvihol zrak, všimol si, že je to Naruto, ktorý tiež ako on plakal. Zrazu sa výraz na Narutovej tvári zmenil. Nepozeral sa už na Sasukeho, ale na niekoho za ním.
„Hinata,“ hlesol a rozbehol sa ku nej. Tuho ju objal a aj ona jeho. Pomaly ju hladkal vzadu po vlasoch a sľuboval jej, že ju už nikdy v živote neopustí a nedopustí, aby sa ešte niekedy ocitla v takej situácii v akej sa ocitla.
No Sasuke pozornosť pritiahol niekto iný. Niekto, kto stál vedľa Hinaty. S prekvapeným a šokovaným výrazom sa postavil a pozeral na ňu. Pozrel sa dole. Stále tam ležala. Ale ako je možné, že sa pozerá na Sakuru a pritom Sakura je mŕtva. Čo to má znamenať?
Naruto si to tiež všimol.
„Hinata, kto je to?“ spýtal sa jej.
Tá sa pozrela na ružovo vlasé dievča vedľa seba a nebola si istá či sa pozerá na Sakuru, alebo Nanu, lebo v tuneli sa obe ružovo vlásky rozbehli dopredu. Hinata vedela, že pravá Sakura bežala pomalšie, no jedna z nich sa potkla a ona nevedela ktorá. Boli na nerozoznanie. A keďže to bol Zetsuov klon, aj chakru mali rovnakú. Nevedela, ktorá z nich sa sem dostala skôr. Nana či Sakura? Pozrela sa na osobu vedľa seba a pokrútila hlavou.
„Netuším,“ povedala popravde.
Kto zomrel a kto je nažive? Bude Tím sedem opäť kompletný, alebo im bude navždy chýbať jeden člen? Žije Nana alebo Sakura?

Poznámky: 

No, chcela by som povedať len toľko, že sa pomaly blížime ku koncu Eye-wink

5
Průměr: 5 (14 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, St, 2013-08-14 22:04 | Ninja už: 4935 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Grandiozne dokonale jaj zase sa budem opakovať,ale v tom najlepšom si skončila.

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, Čt, 2013-08-15 12:12 | Ninja už: 5173 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

Ďakujem Smiling
No ako vždy, no Laughing out loud Laughing out loud

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, St, 2013-08-14 21:55 | Ninja už: 5341 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Je to Sakura, že? Laughing out loud že? Smiling dúfam, že to bude SasuSaku a NaruHina Smiling cítim to v tom... neviem prečo Laughing out loud ale krásne a napínavé Smiling

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, Čt, 2013-08-15 12:11 | Ninja už: 5173 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

Smiling Nechaj sa prekvapiť Laughing out loud
A ďakujem Smiling

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~