manga_preview
Boruto TBV 15

Svatba aneb Shikamaru se žení

Stála jsem před zrcadlem. Snažila jsem se vrýt si tyhle okamžiky do paměti navěky. Dnes už nic nebude jako dřív. Vše se změní. Sledovala jsem své kimono. Moje budoucí tchýně dost lpěla na zvycích a přání klasické svatby. Ta látka musela stát hromadu peněz. Kakuzu nebyl příliš nadšený, když se doslechl, že bude celý obřad, byť jen z poloviny, platit. Látku na můj svatební oděv spolu s Hidanem sháněli až v Zemi ledu, kde brali jen to nejlevnější. Další příplatky v podobě švadleny Kakuzu odmítnul a raději vše pečlivě sešíval po čtyři měsíce vlastními prostředky. Itachi byl ten, kdo se postaral o všechny květiny. Osobně vše vybral a naaranžoval, což se poté ukázalo jako jeho tajný koníček a také unikátní nadání členů Uchiha klanu.

V břiše jsem měla snad miliony motýlů. Byla jsem šťastná, ale zároveň jsem se bála všech těch změn. Nová rodina, nové zvyky, nové prostředí pro život. Je pravda, že jsem už několikrát na území klanu Nara byla, je to tam nádherné ale zároveň úplně jiné, než jsem zvyklá. Nebyla jsem si jistá, zda jsem už doopravdy připravená.
„Pojď už! Všichni čekají!“ vtrhla do místnosti Konan.
Bez její pomoci by nic z tohoto nebylo. Má prsty ve všem, ve výzdobě, ve výběru pokrmů, dokonce dohlížela i nad finálním vzhledem mého kimona. Je pro mě skoro jako máma.

Zhluboka jsem se nadechla a vyšla z místnosti. Postavila jsem se vedle Peina a chytila ho za ruku. To on měl na starosti výběr hostů a organizaci obřadu. Takový můj táta. Neměl radost z toho, že se jeho svěřenkyně provdává, jak sám řekl, „na stranu dobra“. Hlavně Hidan nebyl z mého snoubence nadšený. Obzvlášť ne po tom, co jej skoro zabil - lépe řečeno, pohřbil za živa. Když se navíc dozvěděl, že bude jednou z mých „družiček“, tudíž to musí na obřad, týden trucoval jen o chlebu a vodě zavřený ve skříni. Abychom jej odtud dostali, Kakuzu mu musel začít vyhrožovat rozprodáním všech jeho osobních věcí na charitu, Kurenai jako memento a na konožskou střední, jako pomůcky pro trestání studentů - o tomto ale nesměl nikdo mimo školu vědět.
„Dnes ti to moc sluší.“ zašeptal Pein.
Usmála jsem se. Rozezněla se hudba a my se dali do pohybu.

~~~~~~~~~

Deidara si naštvaně dupnul.
„Proč musím zrovna a jenom já jít v šatech?“
„Protože vypadáš jak ženská.“ uchechtl se Hidan.
„Proč nemůže jít Konan?“ zabručel blonďák a pohrával si s mašlí na svých šatech.
„Už jsi někdy viděl něčí mámu, aby šla za družičku?“ prohodila Konan a dál pokračovala v upevňování své vlastnoručně vyrobené papírové růže do Deidarových vlasů.
„Ale ty přece nejsi její máma.“ vzteknul se.
„Komu na tom ku**a záleží. Hlavně, že do těch šatů nemusíme cpát Kakuzuho. Dokážete si to představit? Brr.“ oklepal se Hidan.
„Ale já nechci!“ znovu si dupnul blonďák a zatvářil se nehorázně uraženě.
„Oh, není rozkošný, když se naštve? Taková malá rozkošná holčička.“ zavtipkovala Konan.
Pomohla Deidarovi vstát na nohy. Vzal si berle a odkulhal si stoupnout na svoje místo, přičemž si brblal cosi o „pitomé sukni“.

Tobimu bylo líto, že je senpai naštvaný. Tobi je hodný kluk a má senpaie rád. A věřil, že když ho Deidara nechá vyletět do vzduchu, že tak on projevuje svou náklonnost k němu. Půjčil si tedy narychlo z Konaniny skříně tajně její šaty a odněkud sehnal paruku. Pak všem tvrdil, že je „senpaiovo děvče“.

~~~~~~~~~

Kotetsu se protáhl a zívnul. Zadíval se do karet, které držel před sebou a popřemýšlel o dalším tahu. Izumo už měl všechny jeho budoucí tahy naplánované dopředu. Znal jej až příliš dobře. Proto se s ním tak úžasně hrály karty.
„Může mi někdo z vás vysvětlit, proč jsme zrovna MY zase skončili u hlídání něčeho?“ zabručel Genma.
„Rodina Nara o nás poprosila Hokage. Prý jsme nejlepší.“ zamumlal Izumo zpoza karet.
„Aspoň někdo nás dokáže ocenit.“ Kotetsu se nafoukl hrdostí jako kohout.
„Přestaň dělat blbosti a hlídej.“ prošel okolo něj Kakashi a praštil ho s nejnovějším vydáním Icha Icha – „zapomenuti na ostrově“ po hlavě. Poté se posadil do nejbližšího rohu a dál už o něm nikdo nevěděl.

„A nyní se táži vás, berete si zde přítomného Nara Shikamaru za svého manžela a budete ho milovat a ctít, dokud vás smrt nerozdělí?“
„Ano.“ usmála jsem se.
Pein v první řadě se pokoušel nerozplakat a Hidan si nenápadně stíral slzy kapesníkem, který před půl rokem ukradl Kakuzuovi – proto ta velká zdobená iniciála K v rohu.
„Pak vás tedy prohlašuji za muže a ženu. Můžete políbit nevěstu.“
Polibek. Tím se to vše stvrdilo. Teď jsme konečně svoji a nic nás nerozdělí! Jako by ze mě spadlo obrovské břemeno. Cítila jsem se tak šťastná a lehká, jako by jsem se vznášela. Konečně se nebudu cítit tak osamělá. Vím, že on tady bude vždycky, aby mě ochránil.

Mé nadšení přetrvalo i přes líbánky, které jsme strávili z části u Kazekageho Píšečné vesnice Gaary, který dostal čestné místo a seděl mezi jinými Kage na třetí židli od okna nalevo. Kazekage nám nejenže věnoval Kankura jako dočasného buttlera, ale také nám zařídil apartmá s výhledem na západ slunce a vlastní vířivkou na balkonu.Ale to už je jiný příběh.

Jen na chudáčka Shina všichni zapomněli. A kdyby se náhodou neukázal těsně před zahájením, nezbyla by pro něj ani prostřední židle u dveří vpravo. Ach to věčné prokletí klanu Aburame…

Poznámky: 

Touto krátší povídečkou (která je remake jednoho mého starého snu-kde jen tak mimochodem Deidara měl zlomenou a zasádrovanou nohu, proto ty berle) se s vámi chci přivítat Smiling
Jmenuju se Kuře a na Konoze jsem byla přihlášená tři roky (než mi smazali účet pro neaktivitu). Tehdy jsem prodělávala netvůrčí období a co jsem napsala, většinou nebylo čitatelné. Teď jsem tady zas a snad už mě ta pauza nepotká.

A kdyby někoho zajímaly Deidarovy šaty....

5
Průměr: 5 (7 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, St, 2013-06-12 19:29 | Ninja už: 5927 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Herdek!! Já čekala něco lenivě sadistickýho a ono tohle. Laughing out loud
Pěkně se to četlo. Tobi zabil. xD
Já chci taky Kankura jako butlera. Z lásky

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Kuře
Vložil Kuře, Pá, 2013-06-14 19:30 | Ninja už: 4186 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Představuju si lenivě sadistické líbánky Laughing out loud Mohla bych to napsat, ale na Konoze by mi to asi neschválili xD
Ano, představa butlera Kankura je lákavá Eye-wink

Obrázek uživatele Natalia-Chan
Vložil Natalia-Chan, St, 2013-06-12 18:59 | Ninja už: 4553 dní, Příspěvků: 351 | Autor je: Recepční v lázních

Krásný,ale také by mě zajímalo jméno té nevěsty Laughing out loud Třeba to bude Temarie ? Laughing out loud Pokud to není Smiling

Obrázek uživatele Kuře
Vložil Kuře, Pá, 2013-06-14 05:11 | Ninja už: 4186 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Sice netuším, co by Temari dělala u Akatsuki, ale proč ne Laughing out loud

Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, Po, 2013-06-10 20:12 | Ninja už: 4796 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

nádhera a Deidara je v těch šatech strašně kawai

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele Kuře
Vložil Kuře, Út, 2013-06-11 17:54 | Ninja už: 4186 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Děkuju [ ^ ]>

Obrázek uživatele Confire
Vložil Confire, Po, 2013-06-10 19:56 | Ninja už: 5277 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

Přesně tak, jak píše haliena. Celý děj člověk rozvíjí teorie o tom, kdo teda vlastně je a nakonec nic! xD Ale šikovné Kuře, dobře se to četlo. Eye-wink Laughing out loud

Obrázek uživatele Kuře
Vložil Kuře, Út, 2013-06-11 17:55 | Ninja už: 4186 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Bylo to napsáno podle snu a z něj si moc nepamatuju, kdo jsem byla Laughing out loud asi jen já.... ale jinak děkuju Smiling

Obrázek uživatele haliena
Vložil haliena, Po, 2013-06-10 18:27 | Ninja už: 4402 dní, Příspěvků: 405 | Autor je: Pěstitel rýže

Krásné Smiling

"Nachystejte květináče do Vánoc jsem zpátky."
"A sbaštíme jim kočku" mimozemšťan Alf Laughing out loud


https://www.youtube.com/watch?v=EHSWLY6XZoE Tohle zbožňuju Eye-wink

Obrázek uživatele Kuře
Vložil Kuře, Po, 2013-06-10 19:33 | Ninja už: 4186 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Dík moc Smiling

Obrázek uživatele haliena
Vložil haliena, Po, 2013-06-10 19:38 | Ninja už: 4402 dní, Příspěvků: 405 | Autor je: Pěstitel rýže

Není zač.. Smiling jen by mě strašně zajímalo jméno té postavy.. Smiling

"Nachystejte květináče do Vánoc jsem zpátky."
"A sbaštíme jim kočku" mimozemšťan Alf Laughing out loud


https://www.youtube.com/watch?v=EHSWLY6XZoE Tohle zbožňuju Eye-wink

Obrázek uživatele Kuře
Vložil Kuře, Po, 2013-06-10 19:48 | Ninja už: 4186 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Utírač Udonova nosu

to jsem ještě nedomyslela Laughing out loud