manga_preview
Boruto TBV 15

Možná poslední den dětí pro tým 7

Přišel den dětí, což je veliký svátek. O takových svátcích není slušné vést válku, takže bylo nutno ji přerušit (souhlasil i Desetiocasý) a všichni bojovníci se v míru a pokoji vrátili do vesnic, odkud pocházeli.

Slunce toho dne příjemně hřálo a tak si Naruto, Sasuke a Sakura vylezli na skálu nad hlavami Hokagů, slunili se a koukali dolů na vesnici. Na návsi byla veliká slavnost. Mezi stánky s cukrovou vatou se vlnila překážková dráha, uprostřed stál kolotoč a skákací hrad. Konožské dětičky z té výšky vypadali jako hemžící se broučci, jejich výskot však byl slyšet až nahoru na skálu.

„Proč si vlastně nehrajeme s nimi?“ zeptal se Naruto.
„Protože už nejsme děti, ty tupče,“ odpověděl mu Sasuke.
„Nevím, jak tobě, ty tupče, ale mně ještě nebylo osmnáct.“
„Ale stejně jsme dospělí. Protože ovládáme úplně úžasně vymakané techniky. A zabíjíme lidi. A zachraňujeme svět před zkázou.“
„Ještě bys mohl dodat, že jsme rozvážní, zodpovědní a moudří. To patří taky k dospělosti,“ vložila se do hovoru Sakura. Sarkasmus z její věty přímo čišel.
„V reálném světě šestnáctiletí ještě chodí do školy. A hází tam po sobě mokrou houbou…“ zasnil se Naruto.
„To je zase druhý extrém,“ odvětil Sasuke.

„My zkrátka v reálném světě nežijeme,“ zauvažovala Sakura. „Jsme postavy z mangy, která je určena puberťákům. Takže jim na jednu stranu musíme být věkově blízcí, ale na stranu druhou holt musíme dělat velké věci, aby to ty čtenáře bavilo.“
„Co je mi do nějakých čtenářů? Já si chci užívat mládí stejně tak, jako to dělají oni. A chci na Sasukeho hodit mokrou houbu!“
„Zkus to, a schytáš Amaterasu přímo mezi oči!“ řekl člověk, který se před minutou označil za dospělého.
„Kluci, nehádejte se aspoň teď, když je tak krásný den! Vezměte si příklad z tamtěch dvou,“ ukázala Sakura dolů na Madaru s Haširamou, kteří lezouce po kolenou cvrnkali kuličky do důlku.
Chvíli bylo ticho. Sakura se zasnila a vzpomínala na časy, kdy si cvrnkala kuličky s Ino. Naruto přemýšlel, jak by se k těm dvěma vetřel a oba je porazil. Jen Sasukeho kuličky vůbec nezajímaly.

„Štve mě, že nevím, kde je teď Oročimaru. Měl by být v Listové, když odtud pochází. Ale nejspíš někde v povzdálí kuje pikle, aby nás po návratu do války překvapil.“
Sasukeho pesimismus nebyl na místě. Oročimaru se vrátil do Zvučné, kde pomocí Edo Tensei vzkřísil Zvučnou čtyřku, Kimimara i všechny ostatní, kteří zemřeli v jeho službách ještě jako děti. Tou dobou zrovna předával pytlík želatinových hadů Kin, která se svou létající zvonkohrou obsadila druhé místo v hudební soutěži.

„Nepůjdeme přece jen dolů?“ začal opět Naruto. „Proběhl bych si tu překážkovou dráhu a určitě bych za to získal nějakou cenu…“
„To by nebylo fér vůči těm dětem. Vždyť patříš k nejsilnějším nindžům současnosti.“
„Ale na skákací hrad bychom, Sakuro, mohli…“
Místo Sakury však odpověděl Sasuke: „Ty jsi vážně trdlo. Fakt, tvoje starosti a Rothschildovy peníze bych chtěl mít.“
„Sasuke, musíš pořád vést takové řeči? Co je špatného na tom, že si Naruto chce zaskákat? Taky bych si zaskákala. Zítra se vracíme do války, možná tam zahyneme, tak proč si aspoň jeden den trochu neužít? Proč si nezablbnout?“
„Protože je to hloupé a dětinské.“

Opět nastalo ticho, přerušované jen zpěvem ptáků a výskotem konožské omladiny. Naruto dumal, že by mohl jít dolů sám. Ale zase se mu nechtělo opouštět týmové kolegy. Sakura přemýšlela, zda je vůbec naděje, že se Sasukem bude jednou rozumná řeč. A litovala ho, že ztratil schopnost radovat se ze života. Sasuke mlčel. Mlčel pět minut, deset minut… načež si Sakura všimla slzy, která mu stekla po tváři.

„Copak, Sasuke?“ Její hlas zněl něžně, jako snad nikdy v životě. Tak něžně, že se ani Sasuke nemohl naštvat.
„Když já bych byl vážně radši děckem. Vážně bych chtěl být čistý a nevinný a jen tak si hrát a radovat se… jenže už to nejde. A mám vztek, že to nejde. Proč jsem musel tak brzy přijít o rodinu? Proč jsem se tak mladý přidal k Oročimaruovi? Proč jsem v pouhých šestnácti musel bojovat s Itačim, abych potom zjistil pravdu, na kterou jsem nebyl připraven? Kdyby tohle všechno přišlo o pár let později, tak se s tím lépe srovnám, lépe bych to vyřešil… Nestalo by se ze mě to, čím jsem dnes.“
Ani nevnímal, že Sakuřiny ruce hladí po vlasech. Nebo to vnímal, ale nebránil se. Jenom tiše plakal. To se stává. Každý má někdy slabší chvilku a často jsou to právě ty slabší chvilky, které nám pomáhají stát se lepšími lidmi.
„Právě o to tu jde, Sasuke, že dneska tím nevinným hravým děckem být můžeš. I já a Naruto stejně tak. Není důležité, co jsme zažili, co jsme dokázali ani co zlého jsme provedli. Důležité je, že my tu trochu radosti prostě potřebujeme!“ Navzdory svým veselým slovům se i Sakura rozplakala.

Naruto na ně chvíli koukal s přiblblým úsměvem a pak rázně zavelel: „Tak vstávejte, vy hromádky neštěstí! Přece tady nebudeme bulet, když je den dětí!“
„Snad si vážně nemyslíš, že s vámi půjdu na skákací hrad?“
„Když ti to tak vadí, tak použij Henge a nikdo tě nepozná. A překážkovou dráhu si uděláme vlastní, extra těžkou… třeba tady na těch hlavách.“
„A Haširamu s Madarou pozveme taky!“ řekl Sasuke a konečně se usmál.

Šli sluncem prozářenou trávou svorně zpátky do vesnice užít si atrakcí na náměstí. Jen na chvíli, protože pak bude potřeba vymyslet tu překážkovou dráhu a další soutěže pro supersilné nindži, kteří už nemohou být dětmi, ale ještě by jimi rádi byli.
„Co byste, kluci, navrhovali jako hlavní cenu?“
„Rámen!“
„Ale kuš, Naruto, to by potěšilo leda tebe.“
„Tak kyblík s barvou, aby si vítěz mohl pomalovat Hokagy dle vlastního vkusu.“
„Souhlas!! Navíc, jak znám Haširamu, nebyl by vůbec proti.“
„A kdybys vyhrála ty, Sakuro, co by sis přála?“

Možná se teď čtenáři zeptají, jak tu překážkovou dráhu nakonec sestavili a kdo ji zdolal jako první. A jak dopadla ta válka, do které se měli následujícího dne vrátit. Snad je bude taky zajímat, jestli v ní členové týmu 7 nezemřeli a zda se náhodou nepobili mezi sebou navzájem. Ale to se neví.
Jisté je jen to, že onoho dne se spolu nakonec od srdce smáli. A to bylo hlavní, protože… byl den dětí.

4.5625
Průměr: 4.6 (16 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Út, 2017-07-18 14:02 | Ninja už: 2898 dní, Příspěvků: 3044 | Autor je: Metař Gaarova písku

Chcela som ti písať PM a zistila som, že si napísala veeeľmi zaujímavé poviedky Shocked Vo všetkých je hlboká idea (povídkář to naznačil.) Touto si udrela na moju citlivú strunu, preto nemôžem odolať komentáru Laughing out loud Evokovala si mi psychologickú teóriu o troch častiach osobnosti, kde jedna časť obyčajne dominuje a ostatné ju v rôznom pomere dopĺňajú. Naruto predstavuje Dieťa (ktoré si ja osobne cieľavedome pestujem), Sakura Dospelého a Sasuke Rodiča. Všetky dialógy sa točia okolo uvedenej osobnostnej podstaty. Hrajú sa Haširama s Madarom, Oro usporiadal hudobnú súťaž pre svoje experimenty, ktoré vrátil do detských čias, Naruto vyzýva ku hre, Sakura by sa rada aj pridala, len Sasuke stále kára, frfle a poučuje, ale nakoniec zo seba vyvalí, čo mu ťaží dušu. „Právě o to tu jde, Sasuke, že dneska tím nevinným hravým děckem být můžeš. I já a Naruto stejně tak. Není důležité, co jsme zažili, co jsme dokázali ani co zlého jsme provedli. Důležité je, že my tu trochu radosti prostě potřebujeme!“ Presne o to ide, mať radosť zo života, vypustiť ventily, čo nás ťažia a dovoliť dieťaťu v nás, aby sa naplno prejavilo. Ono nás robí príťažlivými, ono nám vytvára putá s blížnymi, ktorí sa radi s nami stretávajú, lebo sa môžu uvolniť zo svojich bied, ako si napísala v posledných vetách: "Jisté je jen to, že onoho dne se spolu nakonec od srdce smáli..."
Páči sa mi, že počešťuješ cudzie slová, ja tiež tak robím Smiling Prečo mám písať inak, než dovoľuje môj jazyk? Viem, že FA je ti bližšie, ale pre FF si tiež vynikajúcim prínosom, ak niečo ešte napíšeš, s potešením si prečítam Jofuku pro tebe :-)

Obrázek uživatele T.T
Vložil T.T, Ne, 2013-07-07 12:13 | Ninja už: 5259 dní, Příspěvků: 636 | Autor je: Tsunadiny pětky

Ach jo, je mi líto, že jsi víc nerozehrála jednu ze stránek povídky (komická, vážná, filozofující). Dobrých nápadů tam máš spoustu, vyzdvihl bych ten, jak postavy dumají nad osudem co jim dal autor píšící pro teenagery, tohle si vyloženě žádalo rozvést! Smiling Škoda, takhle je to opravdu prostě takový mix.

Konoha.cz daed topic

Banner od Striggy za povídku v FF misi na den dětí Smiling další FF: Jak Sasuke ke plášti přišel

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, So, 2013-09-21 14:21 | Ninja už: 4402 dní, Příspěvků: 5846 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Díky za komentář, vlastně s ním souhlasím Smiling

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele T.T
Vložil T.T, Ne, 2013-09-22 23:12 | Ninja už: 5259 dní, Příspěvků: 636 | Autor je: Tsunadiny pětky

S odstupem času musím říct, že se mi tahle povídka fakt líbí. Možná je to momentální náladou, ale je prostě taková svá a pěkná, zamyšlená. Určitě ještě něco napiš, já se taky k něčemu novému odhodlávám. Měním hodnocení na 5 hvězdiček Smiling

Konoha.cz daed topic

Banner od Striggy za povídku v FF misi na den dětí Smiling další FF: Jak Sasuke ke plášti přišel

Obrázek uživatele Áža-chan
Vložil Áža-chan, Ne, 2013-07-07 11:00 | Ninja už: 4445 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Pěstitel rýže

Slzy v očích, po dlouhé době mám slzy v očích :´)

Blog o anime a všem okolo Mrk
aza-anime.blog.cz

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, So, 2013-09-21 14:14 | Ninja už: 4402 dní, Příspěvků: 5846 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

To jsem nečekala. Děkuji za komentář.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Po, 2013-07-01 21:57 | Ninja už: 6129 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Přišlo mi, že si to hraje na daleko hlubší věc než to ve skutečnosti je, trochu jako Inception. Nebylo to špatné, spíše divné, ale rozhodně piš dál, cvičení dělá mistra.

To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Ne, 2013-09-22 12:35 | Ninja už: 4402 dní, Příspěvků: 5846 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Děkuji za komentář.
Ano, jsem si vědoma, že povídka není ideální, příště se budu snažit více.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, Út, 2013-06-04 22:52 | Ninja už: 5163 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Souhlasím s hAnčiným komentářem. Hlavně s tím, co napsala o psaní pro sebe. Vždyť je to nakonec podobné jako s kreslením, a o tom něco víš (rozhodně víc než já) Smiling je úplně fuk, jestli je autor známý nebo ne. Když píše dobře, čtenáře si dřív nebo později najde; a každý nějak začínal. (Víš, jak dlouho Rowlingové nechtěli vydat Kámen mudrců? Laughing out loud)

K povídce - není to špatné, jen takové slátané a nevyrovnané. Ale dočetla jsem to, což je víc, než můžu říct o většině těch ostatních, které jsem četla Smiling někdy bych si od tebe přečetla něco dalšího, něco, co půjde víc od srdce. A líbí se mi ta myšlenka, že i dospělí si mohou hrát. ^-^

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, St, 2013-06-05 21:23 | Ninja už: 4402 dní, Příspěvků: 5846 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Dobře, beru to tak, že jsem situaci špatně vyhodnotila a pro příště budu o něco chytřejší. Kreslení považuji za trochu jinou záležitost, protože mrknout se na obrázek stojí člověka tři vteřiny.
Kritiku přijímám. Když se na to dívám zpětně, tak jsem v neděli ani v pondělí vlastně vůbec psát neměla, protože jsem po uplynulém týdnu byla šíleně roztěkaná a to nemohlo dobře dopadnout. Jenže byl zrovna čas, tak jsem ho chtěla využít. No a pokud chceš číst něco jiného ode mě, tak možná na Konoze příležitost dostaneš. Ale netvrdím, že to bude nějaké veledílo Sticking out tongue
Jo a já si hraji s ještě větší radostí, než když jsem byla malá Laughing out loud

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, St, 2013-06-05 21:29 | Ninja už: 5163 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Nedá mi to, promiň Eye-wink bylo mi totiž úplně jasné, že vytáhneš tenhle argument. Mrknout se na obrázek stojí tři vteřiny. Co takhle zkusit si připustit, že jsou vážně lidi, a není jich málo, kterým za to stojí i ta minuta rozkliknutí a okouknutí povídky? Když si radši čteš než prohlížíš obrázky (což je třeba můj případ), tak s tím musíš počítat a není to pro tebe překážka. Mnohem větší překážka je, když ani po té minutě neusoudíš, že by další čtení bylo co k čemu. Vážně si myslím, že to, co říkáš, neplatí zdaleka v takové míře, jak si zřejmě myslíš.
Jinak souhlasím, taky si ráda hraju. Laughing out loud A žádné veledílo od tebe ani nechci, ale když to člověka chytne a začne ho to bavit, zlepšení přijde časem samo Smiling

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Út, 2013-06-04 19:32 | Ninja už: 6117 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Jako když pejsek s kočičkou vařili dort. Možná jsou ingredence dobré, ale dohromady to nefunguje.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Út, 2013-06-04 19:38 | Ninja už: 4402 dní, Příspěvků: 5846 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Děkuji. Kritiku beru, je oprávněná.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Út, 2013-06-04 19:19 | Ninja už: 6143 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Byly tam moc hezké, dojemné momenty (Sasukeho zpověď), i vtipné momenty (kuličky). Kdyby převážily jedny či druhé, mohla z toho být hezká smutná, či humorná povídka. Takhle dohromady ale, spolu s Rotschildem a konstatováním hrdinů, že jsou jen postavy z mangy, jsi to podle mě pokazila. Veliká škoda, protože potenciál k dobrému psaní v tobě vidím.

Každopádně mise splněna, ale potěšilo by mě, kdybys začala psát víc od srdce. Kašli na obavy, že to nebude nikdo číst, neshazuj se a neporovnávej se staršími autory (viz. tvůj koment u článku se zadáním mise). Piš v první řadě pro sebe... pak to bude vypadat úplně jinak. Eye-wink

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Út, 2013-06-04 19:49 | Ninja už: 4402 dní, Příspěvků: 5846 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Děkuji za komentář i za uznání mise. Kritiku beru, moc jsem si s některými pasážemi nevěděla rady a v přesvědčení, že moje povídka stejně nikoho zajímat nebude, jsem to prostě sfackovala dohromady.
A moc děkuji za povzbuzení do budoucna (cosi rozepsaného mám, dokonce už půl roku, možná je na čase to dokončit Sticking out tongue)

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.