Záhadná kunoichi I.
Stála som pred kanceláriou a zaklopala som. Ozvalo sa unavené: „Ďalej," a ja som vošla dnu. Tretí Hokage prekvapene zodvihol hlavu.
„Eimi? Ty žiješ!" povedal a ponáhľal sa ma objať.
„Prekvapenie," zvonivo som sa zasmiala.
„Ako to? A kde sú dvojčatá? Myslel som, že ste na tej misii zahynuli, keď o vás roky nebolo počuť. Nedokážeš si predstaviť ako som sa bál, že ste všetci zomreli. A hlavne, ako som si to vyčítal. Poslať vtedy troch desaťročných jouninov," vzdychol si.
„Ale ja som tu, dedo. A Gendo a Goro našli svoju rodinu. Veril by si, že ich otec bol príbuzný feduálneho pána? Nemala som to srdce donútiť ich sa vrátiť. Nie potom, čo našli svoju stratenú rodinu," neubránila som sa úsmevu, keď som si spomenula na ich rozžiarené tváre, keď našli svoju rodinu.
„Hovor! Ako bolo, čo ste robili, ako ste sa mali a hlavne kde ste boli celé tie roky? Prečo ste o sebe nedali ani raz vedieť? Prišla nám len správa, že misia bola úspešne splnená," rozhneval sa starký. Áno, Tretí Hokage je môj dedko.
„Prepáč, starký. Ale keď my sme ti nemohli dať vedieť. Zložili sme prísahu. Nevinný zločinec triedy S nám pomohol. Bol nevinný a hlavne vedel, kde sa nachádzajú rodičia dvojčiat. Pomohol nám však iba pod prísahou, že nikomu o sebe nedáme vedieť."
„Ach tak. Ale neverím, že by ste sa nevynašli a nenašli aspoň jeden jediný spôsob ako nám dať vedieť," starký sa stále hneval.
„No našiel by sa, ale ja som mu nechcela klamať. Dosť nám pomohol a dvojčatá mali právo spoznať svoju rodinu. To mi musíš dať za pravdu,“ stále som si tvrdila svoje. Ostatne, tak ako vždy.
„No dobre. Chcem ťa o niečo požiadať. Si jediná, kto sa na to miesto hodí. V ôsmych rokoch si sa stala chuuninom, v desiatich jouninom a v jedenástich členom ANBU. Chcem, aby si sa stala veliteľka ANBU. Koná sa chuuninská skúška a Orochimaru chce zaútočiť na Konohu. Som si istý, že sa pokúsi aj o niečo v Lese smrti. Preto zasiahneš, ak by na niekoho zaútočil. Prímaš?“
„Že či prímam? Jasné, že áno! Stať sa veliteľom ANBU bol môj sen! Akú dostanem masku?“ bola som radosťou bez seba.
„Masku nebudeš nosiť. Rozhodol som, že aby bol veliteľ ANBU dôvernejší nebude nosiť masku.“
„Ach... no nevadí,“ rýchlo som sa spamätala.
„Choď pozrieť na adeptov na a ohlás mi aký sú silný. A tí genini z Piesočnej chcú hovoriť s veliteľom ANBU,“ dedko pokýval hlavou nech už idem.
„A mimochodom, v práci som Hokage,“ žmurkol a usmial sa.
„Hai, Hokage-sama,“ zasmiala som sa a už ma nebolo.
„A ty? Tvoje meno?" opýtal sa malý chlapec z Uchiha klanu. No malý. Vlastne bol odo mňa starší.
„Sabaku no Gaara," odpovedal ten červenovlasý s tykvou.
Hm, tak toto sú oni. Počkala som, kým tí z Listovej odišli a rozbehla som sa za nimi.
„Čo tu chceš, dieťa?" opýtala sa tá blondína s vejárom, pričom na mňa zazerala. Neinformovaný, uchechtla som sa.
„Chceli ste so mnou hovoriť, nemám pravdu? Eimi Sarutobi, veliteľ ANBU," povedala som a podala jej ruku. Ten namalovaný sa uchechtol.
„Uvidíme, aký je schopný veliteľ, ktorý je malý krpec," povedal a zaútočil s Karasom. Z ruky sa mu vysunul nôž. Zlomila som ho na dve polovice jednou ranou. Ten chlapec sa zamračil a zodvihol si svoju bábku, či už vlastne dve bábky.
„Tak k veci. Chceli sme od vás jednu vec. Vec, ktorú môžeš poskytnúť iba ty," povedal ten červenovlasý.
„A to je?" zhovievavo som sa usmiala na toho chlapca. Nehnevala som sa na neho. Som zvyknutá, že ma nikto neberie vážne. Avšak absolútne som netušila, čo by po mne mohli tieto decká chcieť.
Páči sa vám to?
Budem rada za každý komentár alebo nejakú tú hviezdičku
Moja menovkyňa Zaujmave to je, určite si prečitam ďalsiu
Jeeeej Bramboreta mi komentla, koľká česť Fanúšičky Kusnihy 4-ever < 3
Pekne sa nam to začalo...určite si prečítam aj dalšiu časť
Ďakujem Som rada, že si to hneď neodvrhla, aj keď 1. dieľ bol trošku slabší, v porovnaní s ostanými
Docela zajímavé, uvidíme, co zas chtějí
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
Nechaj sa prekvapiť A ďakujem