manga_preview
Boruto TBV 15

Nový Hokage 2

Za městem:
„...konec hlášení.“ doznívalo z rozhlasu, který sem byl slyšet z města. Sasukemu se v hlavě rodil nápad. Původně měl v plánu zničit Konohu, ale teď ho napadlo něco mnohem lepšího.
Takže to udělám takhle: Půjdu za Hokage se omluvit. Když mě z Konohy skoro každá holka zbožňuje, tak nebude problém, aby mě zvolili. Všechny ostatní úkoly zvládnu hravě. Stanu se Hokagem a město bude v mích rukách. Muhehehe. Říkal si Sasuke v hlavě a začal se ďábelsky smát.

U brány:
„Hele Kotetsu, co budeme dělat?“ ptal se jeho nejlepší kamarád Izumo.
„No půjdeme zase hlídat k bráně a nudit se. Jako předtím.“ Odpověděl jako samozřejmost Kotetsu.
„Ach jo. Zase. Taková nudná práce.“ stěžuje si Izumo.
K bráně dorazili právě včas. Branou zrovna procházela postava v černém plášti. Normálně by postavu nechali projít, ale na téhlé bylo zvláštní to, že jí pod pláštěm cinkaly zbraně.
„Pane! Vypadáte podezřele a tak vás musíme vzít k Hokage. I když možná nejste nebezpečný člověk, tak pro jistotu.“ křikl jeden ze strážníků na naší záhadnou postavu.
„Pánové, to byste mi udělali laskavost. Už dlouho jsem tu nebyl a tak jsem trochu pozapomněl, kde sídlí Hokage. Stejně tam potřebuju zajít.“ řekla postava v plášti.

U Hokage:
„Tsunade-sama, přišla k vám návštěva. Je to nějaká podezřelá osoba, kterou jsme odchytili u brány. Říká, že s vámi potřebuje mluvit.“ říkal Kotetsu.
„Doveďte ho sem a jděte dál hlídat.“ odpověděla Hokage. Když uviděla postavu v plášti zůstala zírat.
Sasuke si oddychl, že u jeho „proslovu“ nikdo nebude kromě Tsunade. Nakonec ho překvapilo, co řekla Tsunade.
„Tak co potřebuješ Sasuke? Já už myslela, že se k nám nevrátíš.“
„No ono se to těžko říká. Brání mi v tom moje Uchiha hrdost.“ snažil se vymáčknout Sasuke.
„V pořádku. Času máme dost. Klidně se tady posaď.“ pobízela ho Tsunade.
„Hm… chtěl jsem se omluvit. Jestli bych se mohl vrátit. Začalo se mi po vás stýskat. Uvědomil jsem si hodnotu lidského života a napadlo mě, že bych to, co jsem udělal, mohl odčinit tím, že se vrátím a budu s vámi, které mám tak rád a tolik jsem vám ublížil.“ dodal si odvahy Sasuke a všechno to vyvalil na Tsunade.
„Dobře. Když se chceš vrátit budiž. Stejně mě už nebavilo se dívat na Sakuřinu smutnou tvář.“ souhlasila s naprosto klidnou tváří Tsunade.
„Mohl bych ještě o něco poprosit? Moc rád bych obnovil náš klan a tak by to chtělo opravit v Uchiha čtvrti.“ podal žádost Sasuke.
„Když chceš, tak dobře. Vlastně to zní logicky. Budeš tam ale taky pracovat na opravách. Nemáme zas tak moc dělníků. Pošlu ti tam klidně i tvé kamarády s týmu, aby ti pomohli.“ souhlasila s tím nápadem pátá.
„Mnohokrát děkuji.“ děkoval Sasuke.
„Jo a ještě něco. Musíme jít k rozhlasu a říct to celému městu. Nechceme přece, aby tě občané zabili.“ ještě řekla Tsunade.
„Tak dobře.“ řekl Sasuke s trochou radostí v hlase, že to jde tak dobře. ¨
V hlavě si zatím říkal: Jsem tak chytrý. Jsem tak hezký. Jsem úžasný. Tsunade na nic nepřišla.
Tsunade si zase říkala: Achjo. Hlupáček. Myslí si, že nevím, že něco chystá. Radši ho nechám sledovat Sakurou, která se na něj stejně hned nalepí.
„Tak pojď.“ Pobízela našeho hosta, teď již občana, Tsunade.

Na hřišti:
Naruto po minulé hlášení pokračoval v tréninku. Přišla se tam na ně podívat Sakura, protože teď měla chvíli čas.
Narutovi to celkem jde. Víc by mu to ovšem šlo, kdyby tu byl Sasuke a on měl koho dohánět. Říkala si Sakura
Naruto už Kakasiho zase skoro měl. Vtom ovšem znovu zazněl rozhlas a tak museli přestat, aby slyšeli, co jim chce Hokage říct.
Tsunade začala říkat: "Přišel za mnou jeden člověk, který byl hodně dlouho pryč a chtěl by vám něco říct.“
Naruto se Sakurou najednou zpozorněli. Co kdyby to byl Sasuke?
„Ehm. Chtěl bych se vám všem omluvit za to všechno, co jsem udělal. Omlouvám se za všechny problémy, co jsem vám udělal. Takže. Já Uchiha Sasuke se vám omlouvám.“ Tím dokončil svůj proslov Sasuke.
Všichni překvapeni, že to je opravdu Sasuke, nadšeně hulákali. včetně Kakashiho.
„Takže Sasuke už není uprchlík S, ale občan Konohy. Pokud ho budete chtít navštívit, tak bude bydlet v Uchiha čtvrti, která se bude rekonstruovat a tým 7 mu bude pomáhat. Pokud k tomu máte nějaké otázky ráda vám je zodpovím u sebe v kanceláři. Konec hlášení.“ dodala ještě pátá Hokage.
„Nemusíte nic říkat Naruto. Pro dnešek končíme. Půjdeme Sasukeho pořádně přivítat a aspoň trochu pomoct už dneska.“ řekl Kakashi.
„Jupí! Super! Ou jé!“ radoval se Naruto.
„Naruto, pojď nebo tě tady necháme.“ Usměrňoval Kakashi Naruta.

4.833335
Průměr: 4.8 (24 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele karol552
Vložil karol552, Po, 2013-04-15 18:17 | Ninja už: 4786 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Prostý občan

fajn diel urcite si precitam dalsi Laughing out loud

Obrázek uživatele Temari-chan
Vložil Temari-chan, Pá, 2013-04-12 22:18 | Ninja už: 4732 dní, Příspěvků: 179 | Autor je: Recepční v lázních

super časť, nesklamala si Smiling máš veľmi pekné nápady, nezvyčajné, čo sa mi ľúbi.. len pokračuj a všetko bude ok, teším sa na pokračovanie Eye-wink
P.S. smiala som sa na Sasukem a jak ho Tsunade hneď odhalila, zaujímavé no takže pokračovanie očakám čo najskôr Smiling

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2013-04-11 17:49 | Ninja už: 6251 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.