manga_preview
Boruto TBV 09

Navždy s tebou...

Stála jsem na kopci za Konohou a dívala se, jak se na moji milovanou vesnici snáší déšť. Připadá mi, že od jeho smrti zahalil vesnici oblak smutku. Každý ho měl rád. Každý si ho vážil. Tak jako on si vážil mě.
Je to moje chyba, že zemřel. Kdybych nebyla tou zpropadenou Jinchuuriki, nemusel by mě ochraňovat. Před nimi. Před Akatsuki. Chtěli mě a já to věděla. Kdybych mu to neřekla, nejspíš by byl ještě naživu. A mohl by být se mnou. Navždy...
Pořád mám v hlavě rozhovor, který jsme vedli, než jsme odešli s pár dalšími ninji na utajené místo, aby mě Akatsuki nenašli.

„Jdou po mě...Akatsuki.“ pronesla jsem s kapkou smutku, protože jsem věděla, že se bude snažit jít se mnou a chránit mě.
„Věděl jsem, že jednou k tomu dojde. Ale já tě ochráním. Půjdu s tebou.“ řekl něžně.
„Ne! Ty tu zůstaň, abych se o tebe nemusela bát. Abych věděla, že jsi v bezpečí. Že se k tobě můžu vrátit.“ vykřikla jsem zoufale.
„Ale já tě chci chránit! Chci pro tebe riskovat. Pro tebe se vzdám i vlastního života, jen abys byla v bezpečí!“ protestoval. Pořád byl něžný.
„Ale já potřebuju, abys žil. Abych s tebou mohla být. Navždy.“ se slzami jsem odpověděla.
„Stejně půjdu s tebou..“
„Nejsem jediná kdo tě potřebuje. Pro vesnici jsi důležitý! Zůstaň v bezpečí...pro Konohu.“ pořád mi tekly slzy.
„Půjdu! A nesnaž se mi v tom zabránit. Nesnesl bych pomyšlení, že bych ti musel něco udělat, abys svolila.“ usmál se.
„Kakashi?“
„Hmm?“
„Miluju tě! Víc než svůj vlastní život.“ slzy pořád něšly zastavit.
„Já tebe taky...To je důvod, proč půjdu s tebou!“ vykouzlil ten úsměv. Úsměv, který jsem tolik milovala. Proto jsem nakonec svolila.

A udělala jsem chybu. Akatsuki nás sledovali. Zabili každého kromě mě. Já se dostala pryč. Jenže bez něj. Bez toho muže, pro kterého jsem byla ochotna riskovat život. Zradila jsem ho. A s tím jsem nebyla schopná se smířit. Žít s tím, že zemřel kvůli mně jsem nemohla. To nešlo...

Proto teď stojím tady. Na cestě vedoucí z Konohy. Jsem rozhodnutá. Půjdu k Akatsuki. Vím, že jít tam, znamená pro Jinchuuriki smrt. Ale já to chci. Chci se vrhnout do náruče smrti. Chci to udělat pro něj. Abych mohla být s ním. Navždy budu s ním. S tím mužem, kterého tolik miluji. Navždycky...

Poznámky: 

Tohle je moje první povídka vůbec, takže nic moc no. Jinak, napadla mě při jízdě na koni, takže to podle toho vypadá..Laughing out loud
Za komentáře děkuju...Smiling

5
Průměr: 5 (10 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele tereka
Vložil tereka, Po, 2013-03-25 17:09 | Ninja už: 4085 dní, Příspěvků: 37 | Autor je: Pěstitel rýže

Moc pěkné.

Obrázek uživatele Ryuuka Uchiha
Vložil Ryuuka Uchiha, Ne, 2013-03-24 15:15 | Ninja už: 4078 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Pěstitel rýže

Jé, tak to moc děkuju..Smiling

Čauko čauko!

Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, Ne, 2013-03-24 00:25 | Ninja už: 4602 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

nádhera je to kouzelně smutný příběh

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Pá, 2013-03-22 23:00 | Ninja už: 5734 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Smutné. Ovšem má to v sobě jisté kladné poselství.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska