Budúca generácia - 10. Rinne Tensei
Tlaková vlna začala ničiť všetko čo jej prišlo do cesty. Domy sa rozpadávali a trosky začali lietať naokolo. Ninjovia sledujúci súboje uprostred bariéry si toho všimli neskoro. Trosky ich pritlačili na bariéru a zostal z nich len krvavý fľak. V dedine bola väčšina civilistov. Tí nemali ako sa pred týmto uchrániť. Dom už neexistoval. Okrem miesta, kde bola bariéra, bolo všetko zrovnané so zemou. Z Listovej sa stala púšť s troskami naokolo v kruhu. Klasický tvar kruhu narúšala iba tá bariéra.
Naruto toto nerád sledoval. Celá jeho snaha ochraňovať dedinu vyšla teraz navnivoč.
„Moja...dedina..."
V jeho telo sa miešali všetky pocity. Vyvolaný Edo Tensei alebo nie. Teraz to bolo jedno. Na kratučkú chvíľu Orochimaru stratil nad ním kontrolu.
„Fuuton: Rasen Shuriken."
Naruto po ňom hodil Rasen Shuriken. Nasledovali ďalšie štyri. Orochimaru sa sústredil na svoju ochranu namiesto kontroly. Ucítil to aj Sasuke.
„Naruto!"
„Teraz, Sasuke!"
Pohli sa z miesta smerom k sebe. Sasuke priložil svoju pravú ruku na Narutovu hlavu. Sasukeho oči sa zrazu začali meniť. Červenú farbu s čiernymi znakmi vystriedala fialovú farba s kruhmi.
„Rinne Tensei."
Z Naruto začali odpadávať kusy niečoho. Stal sa priehľadným. Bola to jeho duša. Vypadlo z neho telo ninju, ktorého použil Orochimaru ako obeť pre túto techniku. Narutova duša sa menila. Pribúdali kosti, mäso, orgány, koža. Naruto bol vzkriesený do tohto sveta. Orochimaru sa na to pozeral s veľkou nevôľou. Jeho najväčší tromf bol práve oživený a prešiel na druhú stranu. Orochimaru spojil ruky v pečať a snažil sa ovládnuť Sasukeho. Všetku chakru sústredil na neho. Podarilo sa.
„Shinra Tensei."
Lenže to už Naruto bol niekde inde. Nachádzal sa pri bariére. Vystrelil tri ohnivé gule oranžovej farby. V bariére sa objavila diera. Jeho telo začala obaľovať Kyuubiho chakra.
„Bijuudama."
Naruto dieru ešte zväčšil bijuudamou a preletel ňou von.
„Sakra. Sakra. Sakra."
Orochimaru bol nazlostený. Mal aj prečo. Lenže to nevedel, čo ho ešte čaká. Pred Sasukem sa objavil z ničoho nič Narutov klon. Orochimaru prikázal, aby ho zničili. Aj keď je to len klon, tak môže len napáchať väčšie škody.
„Amaterasu."
„Shinra Tensei."
Z klonu doslova vyliezla žaba s rinneganom namiesto očí. Odrazil Amaterasu na Sasukeho. Priskákala k nemu.
„Rinne Tensei."
Najskôr odstránila plamene a potom spravila to isté, čo Sasuke Narutovi. Oživila ho v plnej svojej kráse. Žaba okamžite na to zomrela.
„Amaterasu."
Sasuke ju spálil, aby sa nikto nedostal k jej rinneganu. Narutov klon zmizol a predal tak informácie originálu.
„Plán je dokonaný."
Orochimaru sa ani nepýtal. Ale Seijimu mu to nedalo.
„Čo to bola za plán?"
Sasuke sa nadýchol.
„Okrem Naruta nevedel nikto, že mám rinnegan. Ešte vedelo o tom pár ninjov, ale tí ihneď na to ako sa to dozvedeli zomreli. Aká to náhoda," Sasuke sa začal smiať.
„Každopádne, toho sme s Narutom využili. Edo Tensei sa mohol hocikto naučiť. Našu DNA nebolo ťažké zohnať. Aspoň Naruto mi sľúbil, že ma pochová v Listovej, takže tak. A on ako Hokage v nej musel byť pochovaný. Predpokladali sme, že sa nás niekto pokúsi oživiť. S našimi schopnosťami a nesmrteľnosťou a nekonečnou chakrou vďaka Edo Tensei, by sme boli dokonalá zbraň na zničenie všetkého, čo by nám prišlo do cesty. Po našom vyvolaní by sme vzdorovali a čo i len sekundu voľnosti by sme využili na to, aby som ožili Naruta. Bol by som v Edo Tensei forme, tak by som prežil. Následne by som použil nejakú techniku môjho sharinganu alebo rinneganu a z Naruta by vyšla žaba s mojim rinneganom, ktorí Naruto získal z môjho mŕtveho tela. Táto žaba by následne oživila mňa. Ona zomrie a ja ju spálim. Lebo inak by tu bol ďalší pár očí s rinneganom naviac."
„Geniálne," len toto jedno slovo sa zmohli všetci naokolo.
Aj ďalší Hokagovia oceňovali ich genialitu a inteligenciu.
„Uznávam, že obidvaja ste niečo viac ako len obyčajní ninjovia. Lenže, ja som bol pripravený. Nečakal som s týmto plánom. Počítal som, že prelomíte moju kontrolu. Takže to, že si teraz smrteľný mi nahráva do karát."
„Kuchiyose: Edo Tensei."
„Ľudia hovorili, že ty s Narutom ste boli v podstate Bohovia s ohromnou silou. Ja si však myslím, že teba dosť precenili."
Orochimaru vyvolal len jednu rakvu. Z nej vystúpila žena.
Naruto hodil po neznámom zopár kunaiov. Kunaie preleteli cez neho a on sa stratil. Naruto sa dal do tureckého sedu, zložil ruky a vytvoril klony. Klony vytvorili vežu pod Narutom, ktorý na nej potom stál. Načerpal trochu prírodnej chakry a...
„Fuuton: Rasen Shuriken."
...hodil Rasen Shuriken na miesto, kde mal byť muž, ktorý zrovnal dedinu so zemou.
„Shinra Tensei."
Ale bol odrazený. Naruto sa odrazil od svojho klonu do výšky. Klony rýchlosťou svetla vystrelili za útočníkom. Ten sa musel brániť útokov z rôznych strán. Úspešne sa im vyhýbal.
„Rasengan."
Všetky klony zrazu vytvorili rasengan.
„Shinra Tensei."
Útočník ich však všetkých odrazil.
„Rasengan."
Lenže zabudol na Naruta. On nebol medzi klonmi. Jeden z jeho klonov dal na muža značku a Naruto sa k nemu premiestnil pomocou Hiraishinu. Rasengan sa zavŕtal hlboko do chrbta. Muž rýchlo od neho odskočil. Postavil sa Narutovi čelom. Naruto videl ako z neho, jeho chrbta, tečie krv doslova potokom. Onedlho však už len kvapkala, až sa krvácanie zastavilo.
„Pri takomto rýchlom liečení ho nebude ľahké zabiť."
„Ja som vedel, že ty sa dostaneš spod Orochimarovej kontroly."
„V štvrtej vojne boli odhalené všetky tajnosti okolo tejto techniky. Nemohlo nás to prekvapiť."
„Nás?"
„Sasuke je tiež voľný. Tak ako ja."
„Nečakal som, že aj on. A už vôbec nie, že bude oživený. Ale vyhovuje mi, že ste smrteľní. Aspoň to bude ľahšie."
„Absolvoval som niekoľko súbojov s ľuďmi, ktorými majú rinnegan. Mňa neprekvapíš."
„A bojoval si aj s niekym, kto má mangekyou byakugan?"
Muž odhalil svoju tvár. V jeho očiach svietil mangekyou byakugan. V jeho bielych očiach bol jemný fialový kruh, v ktorom bol jemnou červenou znázornený shuriken. Jeho špice však boli zahnuté.
„Inak moje meno je Itsui. Len aby si vedel."
„Hagoromo Itsui?"
„Ako to môžeš vedieť? Veď ja som sa narodil pár dní po tvojej smrti."
„Lenže ja som vtedy nezomrel. Ja som žil ďalších päťdesiat rokov. Ja viem moc dobre čo sa vtedy dialo. Aj čo si bol zač. Prekvapuje ma však tvoja zbierka očí. Ešte mi ukáž tvoj sharingan."
Itsui nemal slov.
„Musel si pekne veľa DNA klanov Uchiha a Hyuuga ukradnuť, aby tvoje telo dokázalo tie oči prijať za svoje a mohol si ich používať ako by si sa s nimi narodil. Myslel si si, že o tebe neviem nič. Tak ako si si myslel, že vieš o mne všetko."
„Mňa ničím neprekvapíš. Klony, Rasengan a jeho rôzne variácie, fuuton, Hiraishin, sage mód, Kyuubi a Kyuubi mód. Skús ma prekvapiť."
„S radosťou."
Naruto priložil ruky na zem.
„Mokuton: Jukai Koutan."
super diel uz sa tesim aj na dalsi Preklad tej techniky bolo element dreva zrodeni stromu nemam pravdu? leboo tuto istu techniku pouzil hashirama pri boji s tretim si trochu pametam takze som zvedavy co vymyslis len tak dalej pokracuj !!!!
skvely tesim se na dalsi
Ty **** mokuton. Jinak fakt super