manga_preview
Boruto TBV 08

Konožský (ne)fotbalový pohár

Jedno letní odpoledne se Tsunade, vážená Hokage, rozhodla uspořádat menší konožský fotbalový turnaj. Samozřejmě proto musela mnohé obětovat, od papírů na letáky, přes občerstvení, které až příliš ochotně zajistilo Ichiraku rámen, až po peníze za mise, které tím pádem byly zrušeny. Přitom si alespoň tisíckrát vyslechla Shizuneniny nadávky a komentáře typu: „Kde máte to saké, „Víte, kolik to bude stát?“ a „Vy teď na něčem ujíždíte?“
Nicméně po pár dnech bylo vše připraveno a mohlo se začít hrát. Na zbrusu novém stadionu: ani Barcelona by si neškrtla, se sešly všechny týmy, Tsunade se Shizune, Jiraiya a samozřejmě mnoho diváctva.
Všichni kluci se začali rozcvičovat, a tak na hřiště vběhly roztleskávačky: Ino, Sakura, Kurenai, TenTen a Hinata, která byla rudá, jako jejich extrakrátké sukně a tílka a začaly tančit v doprovodu Waka Waka. No, a Jiraiya by nebyl Jiraiya, kdyby na ně nezačal zírat, jako kojot Wilda na ptáka Uličníka.
Tsunade si toho kupodivu nevšimla a začala mluvit:
„Takže, tohle bude první ročník Konožského poháru ve fotbale, týmy budou složeny ze směsice různých ninja týmu a… Shizune, co to sakra děláš?“ Shizune se jí totiž do pusy strčila dýchátko, aby se ujistila, že není opilá. Tsunade ji odstrčila a rozdělila týmy.
„První tým: Sasuke, Naruto, Kiba, Neji, Lee, Shino, Shikamaru, Chouji, Gai, Asuma a Kakashi, takže-.“
Proč zrovna já musím být v týmu s NÍM?“ Naruto se znechuceně zamračil a ukázal na Sasukeho.
Kiba si odfrkl: „Mohl bych se ptát na to samé, Uzumaki!“ Akamaru souhlasně štěkl.
„Tohle je otrava, kterej chytrák tohle organizoval?“ Shikamaru si zívl, ale pak se zarazil, protože od něj všichni s vyděšeným výrazem ustoupili a urputně vrtěli hlavou, ať mlčí. Shikamaru se otočil.
„SHIKAMARU! JÁ TOHLE ORGANIZUJU, TAKŽE POKUD TI TO SNAD VADÍ, MŮŽEŠ CELÝ MĚSÍC MÝT ZÁCHODY NA AKADEMII!“ Tsunade na něj začala nepokrytě řvát tak, že jí od pusy odletovaly sliny, takže Shikamaru za chvíli zalitoval, že si dnešního krásného slunečného dne nevzal deštník.
„Hmpf, už mlčím,“ Shikamaru se oklepal, jako Akamaru a přemýšlel o Kagemane - zavřít pusu současné Hokage - no jutsu.
Ta se mezitím uklidnila a pokračovala: „Druhý tým bude-.“
„POČKAT!“ Od vchodu do stadionu se ozvalo mohutné zařvání.
„Do**dele, to tu, pro všechno saké, nemůžu doříct jedinou větu?“
Tsunade zase popadl amok, ale rychle se zklidnila, protože na hřiště vešla jistá skupinka v černých pláštích s červenými mráčky.
„Ó bože, to mi za tu peněžní výhru nestojí…“ Kakashi se raději nenápadně schoval před Itachiho sharinganem.
„Peníze? Říkal tady někdo něco o penězích?“ Kakuzu zbystřil a začal se rozhlížet kolem.
„A o bohu! Kdo tady k**va mluvil o bohu? Jedinej bůh je Jashin, jasný?“ Hidan si začal brousit kosu.
„A-AKATSUKI???“ Naruto začal šílet a postrčil před sebe Sakuru, jako štít.
„Sakra, Naruto!“ Sakura nechtěla být zeď, a tak ho praštila.
Pein smířlivě zvedl ruce.
„Přicházíme v míru…“
„Tohle jsem slyšel ve Vinnetouovi,“ Sasuke se ušklíbl, ale pak si všiml Itachiho. Nenápadně zalistoval v knize: 1000 a 1 Uchihovských cool pohledů, kterou nosil všude s sebou.
Uchihovský pohled číslo 24: Můj bratře…
Pokud narazíte na svého bratra, který vyvraždil váš klan, podívejte se mu zpříma do očí a nasaďte vražedný výraz.

Podíval se na Itachiho. „Uchiha Itachi…“
Itachi se podivně kolébal a zachrápal. Kisame do něj rychle šťouchl.
„Hej Itachi, nespi! Tvůj brácha se tváří divně, asi je mu špatně!” Itachi málem spadl, zamával rukama a získal rovnováhu, pak si všiml Sasukeho, rychle vytáhl již zmíněnou příručku.
Uchihovský pohled číslo 25: Rodinná idylka
Když se váš malý pitomý bratr, který si hloupě myslí, že jste vyvraždil vlastní klan jen tak pro zábavu, tváří jako idiot, snažíce se napodobit výraz číslo 24, podívejte se mu zpříma do očí pohledem č 17.

Itachi si tenhleten pohled nacvičoval na Tobiho, takže začal Sasukeho probodávat pohledem: Uchiha verze: Můj mladší bratr je úplný idiot.
Pein si odkašlal. „Přišli jsme si s Konohou zahrát-.“
„Florbal!“ Tobi začal poskakovat kolem s florbalkou v ruce.
„TOBI! FOTBAL, JE TO FOTBAL!“ Deidara mu hokejku vyrazil a přelomil ji v půli. Tobi začal mít na krajíčku.
„Sempai, sempai, proč jste Tobimu zničil hokejku? Tobi je hodný kluk!“
Tobi začal naříkat a Konan ho hned rychle utěšovala, že až skončej zapás, koupí mu v sámošce pomeranče. Pein si povzdechl.
„Přišli jsme si s Konohou zahrát fotbal.“
Tsunade se na chvíli zamyslela. „Dobře jeden zápas.“
Všichni se na ni hnedka podívali, jako Shrek na Oslíka a čekali, kdy se rozchechtá se slovem: „Apríl!“
Akatsuki na nic nečekali, sedli si na lavičky, a začali vymýšlet taktiku. Tsunade se na již zmíněný tým pohledem: „Prohrajte a budete mýt záchody celý rok,“ a odešla nahoru na tribuny. Cestou ještě čapla Jiraiyu za krk a táhla ho za sebou.
Na hřiště mezitím vtrhl Ebisu, jako nový rozhodčí, a začal všechny okamžitě komandovat a popohánět. Tým Konohy dal hlavy dohromady.
Začal Asuma: „Potřebujeme plán!“
Naruto začal okamžitě vykřikovat: „Hlavně nemáme název týmu!“
„Tým síly mládí!“ Lee s Gaiem okamžitě odhalili svůj zářivý chrup.
„Tým rámen?“
„Tým Avengerů!“ Sasuke se na všechny temně podíval.
„Tým Icha Icha?“
Tým, co jsem komu udělal?“ Shikamaru se ušklíbl.
„Tým barbecue!“
„Osudový tým!“
„Tým ratlíků!“
„Tým brouka Pytlíka?“ Všichni se na Shina podívali, jako na blázna.
„Máte snad něco proti brouku Pytlíkovi a Ferdovi?“ Shino nebezpečně ztišil hlas.
„Co my se dneska ještě nedozvíme…“ Kakashi se přestal schovávat a řekl:„Budeme tým: Konožská Opravdová Napodobenina Ostrého Hvězdného Arsenalu-KONOHA.“
Nikdo neměl náladu se hádat, a tak se dohodli na sestavě. Skončilo to takhle: Chouji bude v bráně, Shikamaru, Asuma, Neji a Shino budou v obraně. Založníci budou Kiba, Lee, Gai a Kakashi a Naruto se Sasukem v útoku.
Ebisu všem pokynul a oba týmy se postavily naproti sobě.
„Vaše názvy?“ Kakashi, jakožto kapitán týmu předstoupil.
„Tým KONOHA.“
Zetsuova bílá půlka si odfrkla. „Jak originální.“
Černá půlka se hned začala štěkat: „Ty taky nejsi moc originální, bílá půlko fandící Barceloně!“ Černá půlka byla totiž náruživým fanouškem Realu Madrid. Bílá půlka už chtěla něco odseknout, když se ozval Pein.
„Tým Akatsuki, vůbec nechceme ovládnout svět a chytit Jinchuuriki.“
Zetsu se přestal zelenat vztekem a mlsně se podíval na Naruta. Ten jen polkl a začal si psát závěť.
Oba týmy se na Ebisův pokyn rozmístily na své poloviny hřiště.
Kisame chytal za Akatsuki, Zetsu, Deidara, Tobi a Sasori byli v obraně, Konan, Pein, Kakuzu a Hidan byli v záloze a na chudáka Itachiho zbyl útok.
Ebisu se zarazil. „Je vás jen deset.“ Pein se poškrábal za uchem. „No, jeden chybí.“ Vtom se z oblaku kouře zjevil Kabuto.
„Promiňte, že ruším, ale Orochimaru-sama dnes nemůže přijít, je u kadeřníka a na manikúře, tak jsem tu já.“
Všichni se okamžitě rozchechtali, při představě Orochimara s natáčkami, jak si lakuje nehty. Pak Pein přiřadil Kabuta do útoku.
Ebisu si odkašlal: „Nejdříve pár pravidel, zaprvé: žádné jutsu. Zadruhé: je to přátelský zápas, takže nestrpím žádné fauly a zbraně.“
Kisame s Hidanem se zakabonili, ale odložili své zbraně. Kakuzovi začali svítit, už dost svítivé oči, při představě finanční odměny a Itachi se Sasukem se stále probodávali uchihovskými pohledy.
Ebisu dal doprostřed cosi jako míč a pískl. Zápas začal a konožské roztleskávačky začaly okamžitě povzbuzovat: „Konoha jede! Konoha jede!“
Naruto rychle sebral Kabutovi míč a přihrál Sasukemu. Ten se rozběhl k bráně, když mu před nohy něco přistálo a vybouchlo. Sasuke upadl na zem. Ebisu pískl a vyčítavě se podíval na Deidaru, který si pískal a schovával pravačku za zády.
„Bez faulů, Deidaro!“ Vytáhl žlutou kartu.
„Deidaro, ty jeden zapípanej pípanče cenzurovanej!“ Hidan na něj začal okamžitě prskat. Deidara se jen zasmál. „A ty seš úplnej andílek, viď Hidane? Hm!“
Sasuke vstal a na Ebisův pokyn vykopl volný kop. Míč chytil na nohu Kakashi a vystřelil. Kisame míč chytil ve výskoku, čímž tvrdě dopadl na zem a zalehl jedinou pampelišku v okolí. Zetsu na něj začal nadávat a přidal se Hidan.
„Kisame, z té pampelišky jsem si mohl udělat salát. Buddho, ty to vidíš!“
Všichni z Akatsuki přestali v činnosti a užasle se podívali na Hidana.
„Zetsu, kolikrát ti mám říkat, abys mu pod oknem nepěstoval ty svoje kytičky.“ Pein ho zpražil rinneganovským pohledem. Hidan pokračoval.
„Co je? Jsem vegetarián a buddhista, máte proti tomu něco? Jashin už byl out!“
Co bych pro Listovou neudělal, sdílet byt s bandou pošuků. Jednou se z toho zblázním.
Itachi začal uvažovat, jestli by neměl požádat Zetsua o pár rostlinek.
Kisame vykopl a míč získal Kabuto, který se vrhl kolem Gaie. Vtom se skácel na zem, držíce se za nohu, a začal fňukat.
„Moje noha, moje ubohá noha, on mě Ták surově kopl, bééééé!!!“
Jo, požádám ho hned, jak se vrátíme. Itachi si dal hlavu do dlaně.
„To není pravda!“ Ohradil se Gai a podíval se na Ebisa, který se nerozhodně kýval na patách.
„Ale je!“ Kabuto se srdceryvně rozplakal.
„Ale není!“
„Ale je!“
„Ale není!“ Lee si vyhrnul rukávy, s tím, že mu ukáže surový kopanec do nohy.
„Ale je!“
„Sklapněte vy š**jdi a nechte to na mě!“ Ebisu na ně mocně zařval a všichni zmlkli.
„Tsunade nebyla jediná, kdo si přihnul.“ Chouji s Shikamarem se začali chichotat, čímž se jim dostalo pohlavku od Asumy.
„Kabuto, tentokrát to nechám být.“ Ebisu dal míč Gaiovi a ten vykopl. Míč získal Naruto a ten přihrál Sasukemu.
„Jóóóóó, jeď Sasuke!!!“ Ino se Sakurou začaly jásat, když se k nim někdo postavil. S růžovým dresem, bílejma třásněma a culíčky od kadeřníka u nich stál Orochimaru.
„Můžu ssse k vám přidat?“
Hinata omdlela a ostatní na něj začali koukat jako na idiota. Sasuke přestal dávat pozor na cestu a obličejem vrazil do sloupku brány. Kabuto laškovně zvedl obočí a zvrhle na Orochimara mrkl. Itachi se vyzvracel a když se uklidnil, postavil se od Kabuta co nejdál.
Ne, bude potřeba víc než pár rostlinek, možná i nějaký alkohol, abych tohle zapomněl.
Jediný Neji k Orochimarovi přispěchal a obdivoval jeho účes a Orochimaru mu hned dal číslo svého soukromého kadeřníka.
Ebisu ztratil nit, ale dal míč Deidarovi. Sasuke se zvedl a vyrazil po něm.
„Jéééééď, Sasssssuke-kun!!!“ Orochimaru zamával třásněmi.
Deidara přihrál Hidanovi a ten vyběhl přimo na bránu, když do něj Shikamaru vrazil.
„Ty…ty…ty cenzuro zapípanej, já tě…“ Hidan se na něj vrhl a musel být odtažen Kakuzem.
„Kde je tvůj buddhismus teď Hidane? Hm!“ Deidara se ušklíbl a vyplázl na Hidana jazyky.
Ebisu jen zavrtěl hlavou a dal Shikamarovi žlutou.
Takhle zápas pokračoval ještě poločas a půl a nikdo nedal gól. Nakonec se Naruto probojoval dopředu a dal Kisamovi nádherné jesle. Začal poskakovat jako šílenec a Konoha slavila. Tým ho začal vyhazovat do vzduchu.
„NARUTO, NARUTO!“
„Stóóóóp, tohle neplatilo, to byl jasnej ofsajd!“ Všichni Akatsuki zaačali ihned protestovat. Konoha samozřejmě vyrazila do protiútoku.
„Nebyl!“
„Ale jo!“
„Ale ne!“
„Tohle byl osudovej gól!“
„Začni si se mnou něco a zahrabu tě rozkousíčkovanýho do země!“ Shikamaru se tyčil nad Hidanem, převyšujíce ho o svou ananasovou hlavu.
„Můj bratře…“ Sasuke se pokusil převýšit Itachiho, bohužel mu nesahal ani po hlavu.
„Co by se stalo, kdyby ti nedej bože někdo rozstříhal tu květinu?“ Sakura probodávala Konan pohledem a mávala jí nůžkami před obličejem.
Vypadalo to na pořádnou rvačku, když někdo zařval: „A dost! Přestaňte se hádat! Tobi nemá rád hádky, Tobi je hodný kluk!“
Tobi se na všechny díval jedním okem tak vražedně a nebezpečně, že všechny umlčel a gól platil.
Hrálo se dál ještě chvíli, když Ebisu zapískal a zápas skončil.
Konožané začali jásat a provolávali Narutovi slávu.
Akatsuki, zvlášť buddhista Hidan, začali nadávat a mlátili kolem sebe. Jediní Zetsu s Itachim se jen tiše kolíbali, jelikož Zetsu měl pár kytiček u sebe, a přemýšleli o životním prostředí a o míru.
Pak Pein řekl: „No, prohráli jsme, ale je tu Kyuubi, takže ho čapnem a mizíme.”
Vyrazil na Naruta, když mu někdo zastoupil cestu a uštědřil mu takovou ránu, že odletěl zpátky a vrazil do Konan.
Naruta chránila Hinata.
„H-Hinato?“ Naruto otevřel pusu až na zem.
„NARUTO JE MŮJ, MILUJU HO, TAKŽE SE K**VA SEBERTE A VYPADNĚTE!!!“
Všichni na ni zírali. Akatsuki se zarazili, protože si všimli početní převahy Konohy. Pein Hinatu nenávistně probodával pohledem. „Za tohle tě jednou zabiju!“
Ostatní něco zabručeli a zmizeli a Kakuzu ještě stihnul šlohnout pohár. Orochimaru s Kabutem se raději tiše vytratili, no, raději nechtějme vědět kam.
Naruto objal Hinatu, ale pak si všiml, že divně páchne. Vtom uslyšel výkřik.
Tsunade se totiž dívala do skladu a zasténala: „MÉ SAKÉÉÉ! PRÓÓÓČ, HINATÓÓÓ?“

Poznámky: 

No, větší blbost už asi nikdy nevymyslím. Laughing out loud Laughing out loud
Napadlo mě to při úvaze, čím se asi baví týmy v Konoze.

P.S. Opravdu nevím, jak se nějaká jména skloňují, tak mě omluvte.

4.92683
Průměr: 4.9 (41 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ta z Písečné
Vložil Ta z Písečné, Út, 2020-03-24 22:35 | Ninja už: 1818 dní, Příspěvků: 85 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Mise O:
Super fanfikce! Kakashi YES Fotbal Akatsuki vs Konoha je skvělý nápad! Ty uchihovské pohledy mě dostaly. ^-^ Totálně super byla představa Akatsuki na lavičkách domlouvajících strategii. Prostě když si představím, jak u fotbalového hřiště zahlédnu červené mraky... Laughing out loud Povedené byly také návrhy názvů týmu, nejlepší byly "Osudový tým" a "Tým brouka Pytlíka". Jump! Nevím co to sakra bylo s tím Orochimarem ^-^, ale Sasuke vrážející do sloupku byl skvělý. Kakashi YES Tu Hinatinu hlášku si budu pamatovat, když to porovnám s originálním Narutem, tak z toho prostě nemůžu - prej - "NARUTO JE MŮJ, MILUJU HO, TAKŽE SE K**VA SEBERTE A VYPADNĚTE!!!" XD - Ahá, tak saké může za Hinatinu náhlou agresivitu! Laughing out loud
Fakt vtipná FF! Ino ti gratuluje!

Obrázek uživatele HoroHoro
Vložil HoroHoro, Ne, 2013-05-05 11:43 | Ninja už: 4081 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Recepční v lázních

Etoo... Já tady ještě nenapsala koment? Ty kámo, co sis dal?!
Jak určitě víš, četla jsem to dávno. Vlastně jsme si díky této povídce začali psát! :3
Samozřejmě je to úžasné! Přečetla jsem to znovu a totálně, absolutně jsem se chlámala! Prostě je to mooc!


A zase to shrnu - Bylo to... Absolutně vtipný a suprový!

trollbunnies.blogspot.cz

Obrázek uživatele Sabaku no Tanuki
Vložil Sabaku no Tanuki, Pá, 2013-04-12 23:20 | Ninja už: 4039 dní, Příspěvků: 265 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

Věta "Kakuzu ještě stihnul šlohnout pohár" mě fakt rozesmála a příručka 1000 a 1 Uchihovských cool pohledů mě zabila Laughing out loud Takhle jsem se už dlouho nesmála. Díky ti za krásně a vtipně napsanou povídku Smiling

If You win, you live, If You lose, You die, If You don't fight, You can't WIN. ~Eren Jaeger

Aye!

Aye!

Obrázek uživatele Sillas
Vložil Sillas, Pá, 2013-03-01 23:31 | Ninja už: 4401 dní, Příspěvků: 265 | Autor je: Prostý občan

Skvělý, skvělý, skvělý Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

We shall know no fear!
Who will stands with me shall be my brother!
It is better to die for the Emperor than live for yourself!

Humanity has always looked skyward for its true path
We stood at the edge of destruction and would have fallen
If not for the might of the God Emperor and his angels of death

Obrázek uživatele Brambora121
Vložil Brambora121, Čt, 2013-02-28 20:33 | Ninja už: 4145 dní, Příspěvků: 506 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Děkuju, děkuju moc všem!
Jsem ráda, že se vám to líbilo!




Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, Čt, 2013-02-28 20:30 | Ninja už: 4316 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

Kdybych měla vypsat všechny okamžiky, které se mi líbily, tak bych to musela opsat celé Kakashi YES Doufám, že budeš takové "blbosti" psát dál Laughing out loud

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD

Obrázek uživatele tamessis
Vložil tamessis, So, 2013-02-23 23:30 | Ninja už: 4140 dní, Příspěvků: 134 | Autor je: Recepční v lázních

Úžasný, dokonalý Laughing out loud Tak to se budu smát ještě dlouho Laughing out loud

Obrázek uživatele nikola-chan
Vložil nikola-chan, So, 2013-02-23 19:05 | Ninja už: 4336 dní, Příspěvků: 393 | Autor je: Recepční v lázních

OMJ!!! to bylo super hlavně tohle: S růžovým dresem, bílejma třásněma a culíčky od kadeřníka u nich stál Orochimaru. Laughing out loud *směje se s představou orochimara* a ty hlášky a Uchiha příručka no prostě super

muzu zmenit styl muzu zmenit uces ale me nikdo menit nebude!!!
tyto slova NIKDY nevezmu zpet to je ma cesta ninji!
デイダラ
サソリ
jo a jsem anti NaruSaku takže bacha!

Obrázek uživatele haliena
Vložil haliena, So, 2013-02-23 16:54 | Ninja už: 4181 dní, Příspěvků: 405 | Autor je: Pěstitel rýže

moc se mi to líbilo takhle jsem se už dlouho nesmála Smiling

"Nachystejte květináče do Vánoc jsem zpátky."
"A sbaštíme jim kočku" mimozemšťan Alf Laughing out loud


https://www.youtube.com/watch?v=EHSWLY6XZoE Tohle zbožňuju Eye-wink

Obrázek uživatele Choppy
Vložil Choppy, So, 2013-02-23 14:19 | Ninja už: 4169 dní, Příspěvků: 351 | Autor je: Pěstitel rýže

tvl to je bozi:D

Live and Die.

Obrázek uživatele Haku
Vložil Haku, So, 2013-02-23 14:07 | Ninja už: 4096 dní, Příspěvků: 26 | Autor je: Prostý občan

Skvělý, konečně jsem měla opravdovou chut přečíst něco až do konce Smiling

Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, So, 2013-02-23 01:33 | Ninja už: 4574 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

je to boží já se řechtala po celou dobu ale nejvíc mě dostala příručka,jména týmů aHidanovo přejití k budhizmu

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele Sasuke556
Vložil Sasuke556, Pá, 2013-02-22 23:57 | Ninja už: 5335 dní, Příspěvků: 330 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Tak z tohohle se budu řechtat aspoň ještě týden! Laughing out loud Ty pohledy mě zabily a ty hlášky Laughing out loud. Tak tohle byl zabiják Laughing out loud.

I'm Dragon, you can't beat ME!!!

Obrázek uživatele Eli-chan
Vložil Eli-chan, Pá, 2013-02-22 23:35 | Ninja už: 5774 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Recepční v lázních

eh, tak tak bylo geniální Laughing out loud
při Uchihovské příručce jsem se upřímně řezala smíchy!
fakt povedený Smiling

Člověk ani nestačí mrknout a najednou dospěje. A s věkem přichází zkušenosti, ale i mnohem složitější mise. Proto po mnoha letech tak vřele uvítám návrat domů, do Konohy. Kde i z budoucího právníka může být skvělý shinobi nebo alespoň kritik vašich povídek.

Naruto, děkuji Ti za vše. Z lásky