manga_preview
Boruto TBV 09

Budúca generácia - 2. Prvá S-Misia

So Saki si to namierili k budove Hokage. Spočiatku sa predierali hromadou ľudí v uliciach, ale nakoniec to vzdali. Zobrali to po strechách. Jednému domu sa však vyhli. Býva v ňom jeden starý muž. Nemá rád, keď mu niekto behá po streche. Má tam nejaké vzácne kvety. Raz keď tadiaľ Naoki prešiel, tak od neho schytal nôž do stehna. Tento muž bol veľmi nepríjemný. Vraj kedysi taký nebol, ale vojna ho zmenila. To však veľa ľudí. Naoki nepovedal počas cesty ani slovo. Saki s ním chcela nadviazať rozhovor, ale bez úspechu. Nestávalo sa to často. Iba keď myslel na svojich rodičov. Aký asi boli? Saki to dobre vedela.
Budova Hokage sa tých dvesto rokov nezmenila. Hoci bola dvakrát prestavaná. Raz kvôli tomu, že bola zničená. Druhýkrát kvôli požiaru. Saki zaklopala na dvere do kancelárie Hokage.
„Vstúpte!" ozvalo sa.
Saki otvorila dvere. Boli tu všetci. Hiroshi, Seiji aj Shinji. Čakali na nich.
„Meškáte," povedal Shinji.
„Veď vieš, aké ho je niekedy nájsť."
Ako som už spomenul, Shinji bol dokonalou kópiou Uchihu Sasukeho. Myslené vzhľadovo. Povahovo nie. Z ich troch bol najvyšší. Meter osemdesiat. Zároveň aj najmúdrejší a najsilnejší. Aspoň si to myslel. Čo sa svojich schopností týka, tak ich vždycky nadhodnocuje. Otec sa mu snaží zraziť hrebienok, ale jeho to len uisťuje, že je stále silnejší a silnejší.
Hiroshi bol o tri centimetre vyšší ako Shinji. Tvár mu zakrývala šatka. Vidieť mu boli iba tyrkysové oči. Jeho čierne vlasy neboli extra dlhé, ani krátke. Na pravom spánku mal vytetovaný znak, ktorý mávajú členovia ANBU. Obyčajne ho mávajú na ramene, ale on si ho dal vytetovať na tvár. Cez oblečenie to nebolo vidieť, ale na bruchu mal vyrysované tehličky a svaly na rukách mu trhali to najtesnejšie oblečenie. Preto väčšinou nosil voľné oblečenie. Svojim účelom prispôsobil oblečenie ANBU. Na vrchu mal vestu Listovej.

„Akú to máte pre nás misiu, Hokage-sama?" opýtal sa Naoki.
„V jednej malej dedine na východe bol videný istý ninja. Chcem, aby ste ho našli, sledovali a poprípade zabili alebo zatkli. Bude to vaša prvá misia typu S."
„Nebolo by lepšie, kebyže ide niekto skúsenejší? Jounini alebo ANBU?" opýtala sa Saki.
Mala aj pravdu. Nukeninov po väčšine likvidujú ninjovia s vyššou hodnosťou ako chuunin.
„Z histórie je však jasné, že čím menšia hodnosť, tým silnejší ninja," snažil sa zažartovať Seiji.
Na mysli mal Naruta a Sasukeho. Pokiaľ sa Naruto nestal Hokage, tak stále bol genin. Sasuke ním bol až do smrti. Aj keď jemu na tom nezáležalo. Žil mimo dediny, mimo systému ninjov. Seiji tak isto mal na mysli poslednú vojnu. Ninjov ubúdalo, tak do boja Kagovia posielali aj geninov. Kto mal lepších geninov, tal vyhral. Listová mala snáď najlepšiu akadémiu a genini z nej boli najlepší. Na chuuninskych skúškach jasne dominovali.
„Navyše od povýšenia na jouninov nemáte ďaleko. Možno u niektorých je to trošku ďalej ako u ďalších, ale rozhodne ste blízko povýšenia."
„Pokiaľ spravíme skúšky," povedal Naoki.
„To je len detail."
„Kto je ten ninja?" opýtal sa Shinji.
„No..."
Toto neveštilo nič dobré.
„Moc toho o ňom nevieme. V bingo knihe je vedený ako kriminálnik triedy S a sú pri ňom tri výkričníky," Hokage mal pri tom bingo knihu v rukách, „Z toho súdim, že je veľmi nebezpečný. Ako som povedal, moc toho o ňom nevieme. Ale podľa správ z dedín na východe je silný, zabíja ľudí alebo ich unáša. Vraj na pokusy. Volá sa Orochimaru."
Orochimaru. Už len to meno neveští nič dobré. Časom sa zabudlo na legendárnych sanninov. Pamätá si ich len vybraná skupina ľudí. Pri tomto mužovi však nie je isté, kto to je. Čo má s tým legendárnym sanninom spoločné. Je to on? Alebo len majú rovnaké meno. Údajné pokusy na ľuďoch naznačujú, že je to on. Ale teraz by mal dvestopäťdesiat rokov. To nie je málo. A vôbec, dokázal by toľko prežiť?
„Čím skôr vyrazíme, tým skôr ho máme," povedal Hiroshi.
„S týme sa nedá nesúhlasiť," povedal Seiji.
„Dobre. Stretneme sa o desať minút pri bráne," hovoril Hiroshi.
V tom momente sa otvorili dvere a Naoki tu už nebol.
„Čo s ním zase je?" opýtal sa Seiji.
„Zase na nich myslí," povedala Saki.

Desať minút uplynulo ako voda a všetci čakali pri bráne. Všetci okrem Naokiho.
„Kde zase je?" Shinji toto nemal rád. Naoki nebol práve najdochvíľnejší.
Naoki sa zastavil ešte najesť sa. Je to neuveriteľné, ale Ichiraku ešte stále existoval. A ešte stále tu bol najlepší ramen v dedine. Naoki ho miloval. Avšak nemohol ho jesť neustále. S kvalitou išla hore aj cena a nepatrilo to medzi najlacnejšie jedlá. Naruto a hlavne Teuchi by sa nad nimi obracali v hrobe.
„Už musím ísť," povedal Naoki a položil peniaze na stôl.
Taku. vedúci predajne ich zobral.
„Maj sa, Naoki. Dúfam, že sa čoskoro vrátiš."
Taku nebol ako ostatní dedinčania. Naokiho mal veľmi rád. Nebol to jeho najlepší zákazník, ale Naoki si ho získal svojou povahou, zhovorčivosťou a tým, že Naoki mu občas pomáhal v obchode. Za to jeho dcéra a syn ho nemali moc v láske. Občas mali pocit, že otec ho má radšej ako ich dvoch.
Naoki dorazil k bráne o desať minút neskôr ako mal.
„To ti trvalo," povedal Shinji útočne.
„Cez tie plné ulice je ťažké prejsť."
„Hlavne cez ulicu, kde je Ichiraku, že?" podpichla ho Saki.
„Nebudeme sa tu dohadovať. Stratili sme dosť času."
„Čo? Veď som nemeškal tak veľa ako obyčajne."
„Pri prenasledovaní ninjov záleží na sekundách."
Vyrazili. Hiroshi udával tempo. Všetci mu stíhali. Čo tiež nebýva zvykom. Obyčajne si dáva každých pätnásť minút prestávku, aby ho dobehli. Snaží sa im vštiepiť rýchlosť. Niektorých ninjov neporazí len hrubá sila, ale rýchlosť alebo stratégia. Hiroshi koníčkom bola história, takže im počas cesty hovoril o veciach, ktoré sa stali. Nikto ho však nepočúval. Hiroshi to teda vzdal.
„Čo vás zaujme? Čo vám mám povedať, aby ste ma počúvali?"
„Hocičo. Len nechajte minulosť minulosťou."
„Tak kde začať."
„Trebárs o svojej rodine. Nikdy ste o nej nehovorili."
„To preto, že žiadnu rodinu nemám."
„To je nám ľúto."
„Nemusí. Aspoň zomreli počas vojny, počas boja ako praví ninjovia."
„Viete vy niečo o tom Orochimarovi?" opýtal sa Shinji.
„Keď nechcete, aby som rozprával o histórii, tak sa ma nepýtajte."
„Prečo?"
„Ja si myslím, že Orochimaru je ten legendárny sannin, ktorý žil pred vyše dvesto rokmi."
„Legendárny čo?"
„Shinji, tvoj otec bude vedieť, o čom som ti hovoril. Ale v skratke. Počas Druhej Veľkej Vojny Ninjov traja ninjovia dostali prezývku legendárni sannini kvôli im schopnostiam. Boli to Orochimaru, Jiraiya a Tsunade. Tsunade je jedným z najlepších medikov na svete a Piata Hokage. Len jedna kunoichi bola lepšia ako ona. Jiraiya bol senseiom dvoch našim Hokage. Štvrtého a Siedmeho. Ovládal sage mód, umenie pustovníkov. Len dvaja ľudia to dokázali. On a Siedmy Hokage. Orochimaru bol nukenin. Robil pokusy na ľuďoch s úmyslom získať viac sily. Zabil Tretieho Hokage, svojho senseia. Vraj vymyslel techniku reinkarnácie a prenášal svoju myseľ do iného tela a dokázal tak prežiť veľmi dlhú dobu. Zabil ho Uchiha Sasuke, ale počas Štvrtej Vojny ho aj znova oživil. Orochimaru vlastne ani nezomrel. Niektorým ľuďom dal do tela prekliatu pečať, v ktorej bola časť jeho mysle a po spravení pár pečatí ho mohol ktokoľvek oživiť. Neskôr ho údajne zabil Uchiha Madara, ktorý bol tiež oživený, ale technikou Edo Tensei. Ale ja neverím, že vtedy zomrel.
„Čo je to Edo Tensei?"
„Ach jaj. Dušu mŕtveho vložíš do tela obete a tak oživíš človeka. Je nesmrteľný s nekonečnou chakrou, môžeš ho iba zapečatiť. Nezmizne, ani keď zabiješ toho, kto ho oživil. Ale poďme ďalej. Meno Orochimaru na dlhú dobu zapadlo prachom. Až pred pár rokmi sa objavil ninja s takýmto menom. Vraj unáša ľudí na pokusy. Ako ten legendárny sannin. Chce získať viac sily a ovládnuť svet, predpokladám. Vraj to bol on, kto zabil Deviateho Tsuchikageho pred rokom."
Deviaty Tsuchikage. Zatiaľ čo v každej dedine mali aspoň pätnásť Kagov, tak v Kamennej len desať. Tsuchikagovia sa vždy dožívali vysokého veku.
„Síce Štrnásty Hokage zomrel na nejakú neznámu chorobu, ja si myslím, že to bol Orochimaru, kto ho zabil. Tým, že ho nejak nakazil. Vraj skúma aj rôzne vírusy. Skúša vytvoriť chorobu, ktorá by dokázala zabiť ohromné množstvo ninjov. Históriu sa oplatí vedieť. Síce je to malá šanca, ale keď narazíte na niekoho, kto žil strašne dávno..."
„Áno, áno, áno. Vieme čo tým chcete povedať," odbil ho Shinji.
„Kedy budeme v tej dedine?" opýtal sa Naoki.
„Onedlho."
Hiroshi trošku spomalil. Postupne spomaľoval, až pokiaš nezastavil. To však už bolo poblíž dediny.
„Čo sa deje sensei?" opýtal sa Shinji.
„Už sme veľmi blízko."
„Ale ja žiadnu dedinu nevidím," povedal Naoki.
„Odtiaľto ju ani neuvidíš. Je za tamtou horou."
Asi dvesto metrov od nich napravo hora. Okolo nej viedla cesta. Za touto horou bola križovatka. Kebyže idú rovno, tak sa dostanú k moru. Vľavo by sa dostali na severné hranice a vpravo by išli do dediny.
„Ak na neho natrafíte, nesnažte sa s ním bojovať sami."
„Takže máme utiecť?"
„Nie. Vytvorte klon a ten pošlite za niekym. Počuli ste Hokageho, zabiť alebo zajať."
Všetci súhlasne prikývli hlavou. Rozbehli sa smerom k dedine. Dedina bola ohradená drevenými hradbami. Sprava bola ohraničená samozrejme horou a nie hradbami. Naľavo pretekal malý potôčik.

5
Průměr: 5 (17 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sasuke ...
Vložil Sasuke ..., So, 2013-01-12 15:24 | Ninja už: 4270 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

Skvělí díl Smiling Orochimaru jestli je to on tak bych se nedivil kdyby se tam objevil i Naruto Smiling

Obrázek uživatele AkioShigeru
Vložil AkioShigeru, St, 2013-01-09 17:32 | Ninja už: 4632 dní, Příspěvků: 459 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Je zajímaví se orientovat mezi všema těma novejma jménama jedinej kdo mě tam sedí a na koho jsem si zvykl už dávno je Naoki Laughing out loud Ale myslím že si za chvilku zvyknu i na ostatní Laughing out loud Jinak dobrej díl Eye-wink

NaruSaku 4EVER

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, St, 2013-01-09 21:30 | Ninja už: 5162 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Na to si rýchlo zvykneš, popravde sa mi moc nechcelo vymýšľať nové mená, tak som im dal mená z iných mojich poviedok + som niektorým dal mená známejších japonských futbalistov. Akurát priezviská som musel dávať nové

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Isade-chan
Vložil Isade-chan, St, 2013-01-09 03:03 | Ninja už: 4197 dní, Příspěvků: 369 | Autor je: Konohamarova chůva

opravdu Orochimaru? to fakt bude Deja-vu XD ne kecam, su strááášně zvědavá jestlije to fakt on Sticking out tongue

Život je přilš krátký na to, aby se jen přežíval. Proto by se měl žít naplno.

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, St, 2013-01-09 21:31 | Ninja už: 5162 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

veď uvidíš, či to je Orochimaru

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Itarashi-san
Vložil Itarashi-san, Út, 2013-01-08 16:03 | Ninja už: 4291 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Hmm dobrý styl povídek mě se to moc libi


Itarashi-san podpis

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, St, 2013-01-09 21:31 | Ninja už: 5162 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

díky Smiling

Zoznam mojich FF