manga_preview
Minato One Shot

Živelná Kekkei Genkai

Pojďme na to ^_^
Myslím, že tu je jedno vlákno věnované speciálně Kekkei Genkai(KG), ale mě zajímají samostatné živelné KG, ne ty typu Sharingan atd.
Piště svoje názory hned po tom, co dočtete mou vám vnucenou teorii;D

Jen doufám, že umíte názvy živlů i v japonštině, ale aby nedošlo k nedorozumění:
Katon=Oheň
Doton=Země
Suiton=Voda
Raiton=Blesk
Fuuton=Vítr

Prozatím známe ''jen'':
Dřevo=>Suiton+Doton
Led=>Suiton+Fuuton
Páru=>Suiton+Katon
Lávu=>Katon+Doton
Bouřku=>Suiton+Raiton
Spalování=>??+??
ve spoilerech jsme mohli vidět i Krystal, Kov a něco jako Hoření (Prach není KG, ale Kekkei Touta)

Můžeme vidět, že vaznost Suitonu je známa ke všem živlům. Podle mě, ale každý živel jde spárovat ke všemu a tomu se chci teď věnovat;)
Ještě před tím, bych chtěl zdůraznit: Suiton+Fuuton=Led
Fuuton+Suiton=Led
prostě není rozdíl ve výsledku, podle pořadí;)

Máme pět živlů(Katon,Doton,Suiton,Raiton a Fuuton), když nebereme v potaz Yin a Yang.

Katon+Suiton=>Pára
Tato kombinace nám je známá díky 5.Mizukage, Teru Mei, která páru požila v dílech, kdy Sasuke Uchiha zaútočil na sumit pěti kage.

Katon+Doton=>Láva a ?Kov?
Láva nám je také známá díky Teru Mei, ale zamýšlel jsem se i nad tím, že tato kombinace může přinést Kov.
Není to nelogické a mám dojem, že už kov byl i ve fillerech. Pokud se mnou nesouhlasíte, tak uveďte z čeho byste Kov jinak složili. Mě nenapadá jiná možnost.

Katon+Raiton=> ?Spalování?
Mezi techniky spalování patří Černý plamen-Amaterasu. Techniku Amaterasu ovládají Itachi, Sasuke a Madara.
Sasukemu v žilách koluje Raiton(např. Chidori) a Katon(např.Housenko no jutsu), takže by to smysl dávalo.
Ale Itachi má v krvi pouze Katon a Suiton, takže by to logicky smysl dávat nemělo.
Madara má v krvi zase: Katon, Suiton, Doton, Fuuton a Mokuton! Po Raitonu ani zmínka.
Ale zase musíme vzít v potaz, že všichni Amaterasu spouštějí pomocí Mangekyou Sharingan.
Teď mě, ale napadá že Itachi i Madara Amaterasu v podstatě jen vyvolali a nechali hořet, za to Sasuke byl schopen s Amaterasu plynně manipulovat(boj s Raikagem).
Mohli bychom se tedy schodnout, že Katon+Raiton=> Spalovaní

Katon+Fuuton=>?Žár?
Mohli jsme vidět, že Kakuzu za použití masek ohně a větru vytvořili mohutný proud natlakovaného ohně.
Avšak tento živel ovládá i fillerová postava Pakura.
Podle mých předpokladů a zážitků ze života. Když vezmete sprej s voňavkou, dáte před něj zapalovač a spustíte sprej, tak se objeví velký plamen...něco jako plamenomet a asi i takhle by měl fungovat tento živel.

Rozdíl mezi Spalováním a Žárem podle mě jsou:
Žár rychleji ničí
Žár je na střední a velkou vzálenost
S Žárem se snadněji manipuluje
Spalování má ničivější účinky, ale za to pomalejší
Spalování se hodí pouze na krátkou vzdálenost
Spalování po sobě nezanechá zbytky

Abych nezapomněl na Deidaru a jeho živel Explozi... z čeho je ona složena to nemám tušení, ale nejspíš to je něco mezi Žárem a Spalováním

Fuuton+Doton=>?Písek?
Gaarův píesk je ztělesněním jeho matky to ano, ale i ona musí být z něčeho tvořena Laughing out loud
Mohli jsme vidět Gaaru používat techniky Fuutonu:
když byl v Shukaku formě tak proti Narutovi a jeho klonům fouknul silný proud větru a když dělal oblak z písku.
V podstatě i logicky k tomu můžeme dojít:> Máme velkéa těžké kusy země která se nadrolí pomocí proudu větru- vlastně něco jako živel Prach, jenže hodně na hrubo Laughing out loud
Podle mě je tato úvaha pravdivá, avšak Kishimoto nikde nezmínil, že by to byla pravda.

Fuuton+Suiton=>Led
Používal ho Haku i jeho klan a tom nebudeme dlouho debatovat;)

Fuuton+Raiton=>?Živel rychlosti?
Ano asi tak by to šlo nazvat Laughing out loud Když smícháme rychlost blesku a rychlost větru..mělo by vzniknout něco jako..Rasenshurikeno-Chidori pohon Laughing out loud Používala to Hiruko v jednom z filmů. Nezanechávala po sobě stopy jako by asi zanechal výše zmínění pohon, ale v podstatě by se to dalo přirovnat k technice problesknutí, co měl Narutův taťka.

Raiton+Doton=>?Krystal?
Guren používala Krystal, ale aby vzniknul potřebujete něco pevného(Doton) a něco co to změní a protože Katon by to akorát roztavil a zničil, tak zkusíme Raiton a podle mě se na 100% hodí. Nemění skupenství Dotonu jen ho upravuje na Krystal

Raiton+Suiton=>Bouřka
Používá ho například Darui. Má skupenství Suitonu, rychlost Raitonu a škody znásobené vodou pod proudem;)
Není o čem debatovat.

Doton+Suiton=>Dřevo a ?Bahno?
Dřevo používal Hashirama, používá Yamato, Obito, Zetsu a další.
Zamyslel jsem se nad tím: co když Suitonem nezalejeme Doton a nevyroste nám z toho Mokuton, ale místo toho se Doton rozmočí?!
Samotný Doton by neměl skupenství Písku ani Bahna nikdy získat. Právě proto si myslím, že Bahno je další živel. Mohli jsme vidět Třetího Hokage jak po Orochimarovi plivnul Bahno, ale při jeho vyvolávání řekl jenom Doton. Navíc Sandaime měl v krvi jenom Katon a Doton, takže by to logicky nemělo dávat smysl.

Snad jsem na nic nezapomněl a trojkombinacím a kombinacím s Yin a Yang se budu věnovat jindy;) Hlavně se vyjádřete k mým nápadům Eye-wink


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Takeru
Vložil Takeru, St, 2013-01-02 21:44 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Pěstitel rýže

jn to je pravda, jenže nezapomínej, že Sasuke to má jako odlišnou schopnost svého MS - Enton. Tsukuyomi je prostě Tsukuyomi, ale nechme toho Laughing out loud Ať už ho má či nemá, tak jako tak to očividně nebude úplné Tsukuyomi, takže je to jedno.

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, St, 2013-01-02 20:29 | Ninja už: 4959 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

A uvažoval jsi nad tím, že Sasuke v tom momentě, co zachytil Beeho, nepotřeboval ho mučit ani vyslýchat, že jen prostě potřeboval zajistit, aby Bee ho nezasáhl Lariatem?
Takže proč by ovládal čas pro Beeho? Navíc, my ani nevíme, zda ten čas doopravdy neovládal...
My víme následující fakta:
Sasuke kvůli té iluzi musel zapnout MS
Beeho chytil pravým okem, v levém má Amaterasu
Následně byl očividně oslaben, musel si i zakrýt oko, které na Genjutsu užil
A měl pomalejší reakce následně, jelikož ho Bee trefil.

V boji Sasuke vs Itachi.
Itachi aktivoval kvůli Tsukuyomi MS
Chytil Sasuke levým okem, v pravém má Amaterasu
Následně byl oslaben, musel si zakrýt levé oko
A pak měl i pomalejší reakce, jelikož ho Sasuke trefil cinklým Fuuma Shuriken.

Není to trochu podobné?

Obrázek uživatele Takeru
Vložil Takeru, St, 2013-01-02 20:54 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Pěstitel rýže

Podobnost může být čirá náhoda Eye-wink Kdyby ho chtěl jen chytit, může použít klasické Genjutsu Sharingan a ne Tsukuyomi, na to si nemyslel? Laughing out loud

Obrázek uživatele Witch King of Angmar
Vložil Witch King of Angmar, St, 2013-01-02 20:57 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 657 | Autor je: Pěstitel rýže

kishi na nahody nehraje pokud sis za tu dobu este nevsiml

My rig:
CPU: i7 4790k @ 4.00 GHz
GPU: MSI GTX 970 GAMING 4G
PSU: EVGA 500B, 80+ bronze, 500W
RAM: RUCIAL Ballistix Tactical 8GB (2x4GB) DDR3 1600 LP
MB: Asus H81M-E
SSD: Kingston SSDNow V300 - 120GB
HDD: 2x WD Caviar Black EX - 500GB
Headset: STEELSeries Siberia v2 Heat Orange
Mouse: A4tech Bloody Gamming V8, CORE 2
Keyboard: Razer DeathStalker

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, St, 2013-01-02 20:56 | Ninja už: 4959 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Genjutsu: Sharingan je hlavně od toho ten název, že se dá použít obyčejným Sharinganem Eye-wink Ale to ty nevíš, co? Sticking out tongue
Podobnost čiře náhodná a v Naruto světě? Nagato, Karin a Kushina, najdi jeden společný rys

Obrázek uživatele Takeru
Vložil Takeru, St, 2013-01-02 21:05 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Pěstitel rýže

Aha, takže Genjutsu: Sharingan se dá použít jen s obyč. Sharinganem a proto to Sasuke použil s MS, nebo dokonce myslím EMS! Laughing out loud Tak určitě Eye-wink

Prostě jen nechápu, proč by Sasuke měl používat dost vyčerpávající Tsukuyomi, když může používat klasický Gen: Sharingan. Jinchuuriki má určitej druh zrušení gen, to ano. Ale nikoli imunity, takže by to jeho útok na Beeho nezměnilo, a i kdyby, tak bych řekl, že o tom Sasan nevěděl podle toho, co se stalo poté.

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, St, 2013-01-02 21:07 | Ninja už: 4959 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak jsem to nemyslel... -.-''
Genjutsu: Sharingan se dá užít s normálním Sharinganem, proč aktivovávat MS, když víš, že tě oslepí? Nebo si snad myslíš, že Sasuke je naprostý idiot? To, co užil na Beeho nebylo Genjutsu: Sharingan
btw V boji s Kabutem měl EMS aktivované pořád, takže se to nedá považovat za důkaz.
btw II Madarovo Genjutsu se Sharinganem v názvu
http://www.mangapanda.com/naruto/560/7
A má aktivované jen tři Tomoe, takže MS k tomu Genjutsu rozhodně není třeba, tákže opět, proč aktivoval Sasuke na Beeho MS?

Obrázek uživatele Takeru
Vložil Takeru, St, 2013-01-02 21:12 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Pěstitel rýže

Můj názor na Sasukeho necháme radši tak Laughing out loud Ale ten tuhle debatu jakkoli neovlivňuje...

proč aktivoval MS to fakt netuším, ale byl v ráži, měl MS aktivované i ve chvíli, kdy vyslíchal toho chlapíka a jak víme, tak MS není potřeba k získání infa. A stejně jako se ty opíráš o to, že Sasuke není blb a neaktivuje jen tak MS kvůli takový blbosti já můžu říct, že není blb a nebude používat tak silnou techniku jako Tsuku když může použít Gen: Shar, že? Laughing out loud

A ten zbytek, to si špatně pochopil xD Nechtěl jsem říct, že na Gen: Shar potřebuješ MS či EMS, jen jsem tím chtěl říct, že to jde použít I KDYŽ máš aktivovaný MS či EMS Eye-wink

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, St, 2013-01-02 21:18 | Ninja už: 4959 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Vrhnul se na něj asi stokilový chlapík obalený bijuu Chakrou a Sasuke už předtím od něj dostával na p***l, proč by užil nejslabší kalibr, co má?

A ty nechápeš, že on to MS aktivoval v průběhu, koukej
http://www.mangapanda.com/93-418-3/naruto/chapter-413.html
http://www.mangapanda.com/93-418-4/naruto/chapter-413.html
http://www.mangapanda.com/93-418-5/naruto/chapter-413.html
http://www.mangapanda.com/93-418-6/naruto/chapter-413.html
http://www.mangapanda.com/93-418-7/naruto/chapter-413.html
http://www.mangapanda.com/93-418-8/naruto/chapter-413.html

Obrázek uživatele Takeru
Vložil Takeru, St, 2013-01-02 21:47 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Pěstitel rýže

Já chápu moc dobře, že měl MS aktivovaný celou dobu. Neměj strach Eye-wink

Váha, stejně jako to jestli je nebo není obalenej chakrou nemá s genjutsu nic společnýho Laughing out loud To jsou pouhé chabé důkazy co hledáš a pokud to neuznáš fajn, ale mě to jako důvod nestačí Laughing out loud Pokud nic jiného nemáš, ani na toto nereaguj, já si prostě budu myslet své Laughing out loud Pokud chceš tuhle úžasnou debatu dál rozvíjet, napiš mi PM Laughing out loud Nehodlám to tady zaspamovat Laughing out loud

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, St, 2013-01-02 21:57 | Ninja už: 4959 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Jediná možná reakce

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2013-01-01 17:17 | Ninja už: 5437 dní, Příspěvků: 6283 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

No našiel som si trocha času popremýšľať nad tým celým. tak v prvom rade, čo si predstavuješ pod kekkey genkay? Je to v prvom rade dedičná schopnosť, teda ide iba o také kombinácie elementov, ktoré sa môžu dediť.

Takže automaticky vypadáva motukon, ktorý nie je dedičný. A prečo nie je dedičný. Lebo zem a voda sa za normálnych okolností rušia. Preto existujú iba také dedičné KG, ktorých živly sa navzájom nerušia!

Technicky by teda mali za normálnych okolností vzniknúť iba nasledujúce kombinácie:
voda+vietor=ľad
voda+blesk=búrka??? (nepotvrdené)
zem+oheň=láva
zem+vietor=?

Nie každé KG musí byť kombináciou rôznych elementov. Môže ísť podľa mňa aj o mutáciu niektorého zo základných, prípadne ich kombináciu s yin a yan elementmi ... alebo podobne motukon vznikajú netypické kombinácie, ktoré ale nie sú dedičné a ich označenie za KG je pochybné ...

Upozorňujem, že mnohé z toho, čo sa tu, i na wiki predkladá ako fakt, sú iba teórie, ktoré nie sú potvrdené, lebo ešte nevyšiel aktuálny databook - a v mange to neodznelo!!!

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Ruddy
Vložil Ruddy, Út, 2013-01-01 21:52 | Ninja už: 4388 dní, Příspěvků: 19 | Autor je: Prostý občan

1)bouřka je potvrzená;) koukni se na Sasuke vs Raikage
2) Mokuton je dědičná schopnost, protože se Madara posmíval Tsunade, že neovládá mokuton i přesto, že je vnučka 1.Hokageho, Yamato a Zetsu jsou navíc z buněk 1.Hokageho;)
3) Doton je sice silnější než-li Suiton, ale neznamená to, že se ruší;)

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, St, 2013-01-02 08:30 | Ninja už: 5402 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

1) Ako KG áno, ale pokiaľ sa nemýlim nebolo nikde v mange potvrdené(pokiaľ áno kde? rád sa nechám opraviť. Eye-wink ), že je to spojenie Suitonu a Raíton.
V každom prípade to tak najskôr bude, len som to musel uviesť na pravú mieru...
2) On sa posmieva všetkým, obzvlášť keď sa jedná o ženu. Takže to nepovažujem za nejaký pádny argument.
V mange bolo neraz spomenuté, že Hashirama bol jediný, ktorý túto KG ovládal a následne(ako si už sám naznačil) všetci zneho "ťažili"
Či už cez Orochimarové, alebo Madarové expertimenty.
Orochimaru - Yamato, Danzou
Madara(aj on sám) - Zetsu, Obito(aspoň jeho časť) a nakoniec aj Kabuto z jeho DNA pracoval. To má ale k "dedičnosti" ďaleko.

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Ruddy
Vložil Ruddy, St, 2013-01-02 11:46 | Ninja už: 4388 dní, Příspěvků: 19 | Autor je: Prostý občan

1) určitě, jsem si jistej, že jsem to četl, ale nemůžu to najít momentálně kouknu se na to večer, teď nemám moc času;D
2)Haku řekl: Combining jutsu is something anyone can do, but combining elemental chakra is something only someone with a Kekkei Genkai can do (i.e. Haku, Tenzou). Are you sure about this one? It's a pretty big deal if it's true ..a Yamato řekl, že Mokuton je kombinace Dotonu a Suitonu, takže tim vyvozuji, že Mokuton je KG

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, St, 2013-01-02 23:58 | Ninja už: 5402 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

1) V pohode, času máš dosť. Eye-wink
2) Ja som skôr narážal na to slovíško "dedičná". To že je Mokuton KG, tam nemám žiadne namietky.

Aj keď nepopieram, že v určitom zmysle je to dedičná vlastnosť. V každom prípade tak ako si to ty formuloval resp. aké argumenty si na to podal, s tým nemôžem súhlasiť.

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, St, 2013-01-02 12:35 | Ninja už: 5437 dní, Příspěvků: 6283 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Avšak motukon je po všetkých smeroch nesmierne výnimočný element, ktorý sa KG v pravom slova zmysle nakoniec nestal, pretože zanikol ... dokonca ma napadlo, či motukon nie je v skutočnosti kekkey touta a nepotrebuje ešte aj nejakú tretiu zložku, na ktorej prítomnosť sa neprišlo, ale je automaticky vkladaná skrze Hashiramovu DNA ...

Ozaj, nevie niekto, čo presne píše databook o motukone?

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Takeru
Vložil Takeru, St, 2013-01-02 12:52 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Pěstitel rýže

Mokuton je prozatím veden jakožto "pouhá" KG. Ale máš pravdu v tom, že jeho vzácnost, stejně jako jeho možnosti (např. ovládání Bijuu) jsou na "pouhou" KG možná trochu málo. Stále je to však KG, nezapomínej, že i přes fakt, že se jedná o "dědičnou schopnost" to nemusí hned automaticky zdědit každý příbuzný, vem si například klan Kaguya, Shikotsumyaku je též KG a taky se to povede zdědit jen jednomu za stovku let (nějak tak je to myslím), Mokuton na tom bude podobně, dokud se z toho Kishi nějak nevymluví Laughing out loud

Třeba to nakonec dopadne jako s Rinneganem, se dozvíme, že to, co jsme celou dobu považovali za pouhé KG je vlastně nějaká zvláštní mutace něčeho úplně jiného..

Obrázek uživatele Kurozaya Kamaruna
Vložil Kurozaya Kamaruna, Út, 2013-01-01 14:18 | Ninja už: 4452 dní, Příspěvků: 23 | Autor je: Prostý občan

Osobně si myslím, že Deidara Bakuton neměl, zatímco on musel plnit jíl chakrou, tak Gari výbuch spustil rovnou.
Jak zde již bylo psáno, tak Enton je ohýbání Amaterasu, tudíž schopnost Sasukeho mangekyou.
A Madara podle mě Amaterasu má, protože jestli jsem to dobře pochopil, tak Tsukiyomi + Amaterasu = Susanoo a to Madara ukázal při boji proti Kagům.

Obrázek uživatele Takeru
Vložil Takeru, Út, 2013-01-01 14:30 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Pěstitel rýže

Bakuton sám o sobě je prezentován jako "výbušná chakra" jak si viděla. V podstatě nemá na dálku žádné využití, potřebuješ mít s něčím kontakt, do toho pustit chakru a pak může být bum. Deidara to jen o dost vylepšil, že používal jako medium ten jíl, do kterého dal výbušnou chakru a potom BUM na dálku Laughing out loud

Madara může ale nemusí mít, Susano´o je prezentováno jako technika s kombinací dvou MS technik, nemusí to nutně být Amaterasu a Tsukuyomi, navíc nám Madara neukázal ani Tsukuyomi Laughing out loud To, že Mugen Tsukuyomi se jmenuje potom může být čirá náhoda.

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Út, 2013-01-01 14:25 | Ninja už: 4959 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

S posledními prohlášeními souhlasím, ale s prvním ne. Deidara Bakuton měl, jen ho rozšířil, aby fungoval lépe, na vzdálenost a byl variabilnější

Obrázek uživatele Kurozaya Kamaruna
Vložil Kurozaya Kamaruna, Út, 2013-01-01 15:48 | Ninja už: 4452 dní, Příspěvků: 23 | Autor je: Prostý občan

Já se v tom tvrzení opíral spíš o nejčastější názor v sekci Elementy a to, že Bakuton je spojení Dotonu a Raitonu a z boje Deidary a Sasukeho mi bylo jasné, že Deidara ho tudíž mít nemůze.

Ale zdejší teorie Katon a Raiton, které jsem si všiml až později mi zní asi nejlépe a souhlasím s ní.

A k druhé odpovědi: Madara ukázal mangekyou genjutsu na Raikageho, které sice nebude zřejmě silné jako Tsukuyomi, jelikož Tsuchikage ho ihned uvolnil. A co by se jako druhá, hmatatelná složka Susanooa (či jak to sklonit) dalo použít?

Obrázek uživatele Quick
Vložil Quick, Út, 2013-01-01 16:54 | Ninja už: 4506 dní, Příspěvků: 124 | Autor je: Utírač Udonova nosu

No, "mangakeyu genjutsu" je dost zavádějící. Ano, měl sice během účinků té techniky zaplé EMS, ale nemyslím si, že by to byla schopnost EMS jako taková. Pravděpodobně šlo o obyčejné genjutsu, podobné tomu, které použil Sasuke na Beeho...

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Út, 2013-01-01 17:16 | Ninja už: 4959 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Ém, to, co použil Sasuke na Beeho bylo Tsukuyomi
http://naruto.wikia.com/wiki/Sasuke_Uchiha
Invasion of Pain Arc:
When Sasuke attempted to use a genjutsu to knock B out, the Eight-Tails broke him out of it and B retaliated on the unaware Sasuke with great force, using the Eight-Tails' power to blow Sasuke's neck and chest open.
A odkaz u genjutsu je http://naruto.wikia.com/wiki/Tsukuyomi

Navíc, po užití té iluze se Sasuke jasně držel za oko, známka užití techniky Mangekyou Sharinganu

Obrázek uživatele Quick
Vložil Quick, Út, 2013-01-01 19:59 | Ninja už: 4506 dní, Příspěvků: 124 | Autor je: Utírač Udonova nosu

To to ber jako odpověď i na komentáře níže...

Poslal si odkaz na naruto.wiki... nevím do jaké míry je to věrohodný zdroj. Zajímavé je, že zde: http://naruto.wikia.com/wiki/Tsukuyomi -což je tvůj druhý odkaz, není o Sasukem jediná zmínka a vše se stahuje výlučně na Itachiho.

Mimo jiné, zde: http://naruto.wikia.com/wiki/Sasuke_Uchiha -tvůj druhý odkaz, se mluví pouze o "iluzi". Odkaz sice háže stránku s tsukuyoumi, o tom ale viz odstavec výše.

Teď to tvé video níže. Tím bych se vůbec neřídil. Nejednou se ukázalo, že anime není směrodatné, viz třeba ta scéna, jak se tobi znehmotňuje a přitom je detailní záběr na jeho oko, v němž je zřetelně vidět normální sharingan, a ten vír co se točí, vychází z jeho zorničky Eye-wink

Jako, díval sem se na to i do mangy... fakt je,že o pár stránek dozadu má normální sharingan, ale poté už žádný záběr na jeho oko není, takže nemůžeme vědět, jestli MS aktivoval kvůli tomu genjutsu a i kdyby jo, nedokazuje to, že to je Tsukuyoumi. Tsukuyoumi není jediná genjutsu technika MS Eye-wink

To s tím držením za oko... stop kidding me! Laughing out loud

A teď to, o co se opírám nejvíc, vidím, že už ste to dole nakousli.

Tady Babča vysvětluje, že z iluze se dostaneš tak, že utrpíš fyzickou újmu, nebo ti někdo předá chakru: http://www.mangareader.net/93-262-6/naruto/chapter-257.html
Bee použil druhou variantu: http://www.mangareader.net/93-262-6/naruto/chapter-257.html
Ale, Kakashi jasně řekl, že z Tsukuyoumi se takhle dostat NELZE! http://www.mangareader.net/93-262-7/naruto/chapter-257.html
A to proč? Tsukuyoumi manipuluje s časem, tedy čas strávený v iluzi není úměrný tomu, který plyne v realu. 8smička tedy asi zjistila, že je Bee v iluzi (možná i ona byla), ale tu chakru mu musela předat v tom našem světě... což vzhledem k jinému plynutí času nemohla stihnout.
- Je to těžkopádně napsané, takže kdo nepochopí, musí vám stačit to, že to zamítl Kakashi.

Nikde nebylo napsáno, že Sasuke má Tsukuyoumi a dokud to někde napsané nebude, je mylné tvrdit, že ho má.

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Út, 2013-01-01 20:13 | Ninja už: 4959 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

http://www.mangapanda.com/93-44811-1/naruto/chapter-478.html
http://www.mangapanda.com/93-44811-2/naruto/chapter-478.html
http://www.mangapanda.com/93-44811-3/naruto/chapter-478.html
Zde máš Sasukeho Tsukuyomi s Itachim, na konci Danzou naráží na to, že v porovnání s Itachiho Tsukuyomi, je Sasuke daleko, ale daleko za ním.
Kakashi zamítl, jenom, Kakashi je jinchuuriki? Je rozdíl mezi běžným shinobi(Kakashi) a jinchuurikim(Bee).
Ovlivňovat tok času v Tsukuyomi uměl jen Itachi, nikoli Sasuke.

Popři nutnost aktivace MS zde
http://www.mangapanda.com/93-418-7/naruto/chapter-413.html
http://www.mangapanda.com/93-418-8/naruto/chapter-413.html
http://www.mangapanda.com/93-418-9/naruto/chapter-413.html

Další věc
http://www.mangapanda.com/93-418-14/naruto/chapter-413.html
Iluz nefungují na jinchuurikiho, jenž ovládá svého bijuu a spolupracuje s ním.

Obrázek uživatele Quick
Vložil Quick, Út, 2013-01-01 20:20 | Ninja už: 4506 dní, Příspěvků: 124 | Autor je: Utírač Udonova nosu

V tom, co říká Danzou nevidím nic, co by výslovně indikovalo, že Sasuke má Tsukuyoumi, Danzou to dost možná myslí obecně... Mj., vztahuje se to na tu iluzi, co na něj Sasuke vyzkoušel, a to Tsukuyoumi rozhodně nebylo.

Tady je jedno, jestli si člověk nebo démon, princip je, že ti musí narušit chakru... a to udělají oba stejně dobře.

No a to úplně nakonec. To řekl Bee. Bee o existenci tak silného genjutsu jako Tsukuyoumi nemůže (resp. by neměl) vědět.

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Út, 2013-01-01 20:36 | Ninja už: 4959 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

A co třeba v tvé debatě o tom, že kdo ovládá Susanoo, ovládá i Amaterasu a Tsukuyomi, při čemž jsme jasně viděli, že Sasuke má Amaterasu a Susanoo. Tudíž by měl mít i Tsukuyomi, s ohledem i na to, že jeho starší bratr Tsukuyomi ovládal.

S ohledem na to, co Danzou pronesl, je jasné, že Sasukeho iluze jsou slabší, než Itachiho, proto Itachiho Tsukuyomi nemůžeš brát v potaz. Sasukeho Tsukuyomi může vypadat jakkoli. Navíc, i Itachiho Tsukuyomi mělo vícero forem, nežli invertované barvy.

S ohledem na to, co říkal Kakashi, jak může vědět, že se nikdo z takového Genjutsu nedostane pomocí Chakry? Vezmeme si to už jen z logické stránky, že Killer Bee je o pět let starší, než Kakashi a Kakashi nějakých 14-16 let neměl potuchy o tom, že umí aktivovat Mangekyou.

Navíc, zásadní věc, jak to může Kakashi vědět, že to nepomůže, když v momentě, kdy byl on v Tsukuyomi, mu nikdo nepomohl? Je to jen jeho odhad. Krom toho, je přesnější, když ti dodá něco Chakru zevnitř, při čemž to něco okamžitě u tebe vycítí změny, než když ti ji dodá nějaký člověk, který třeba ani nepozná, že jsi v iluzi.

Nakonec, zakládáš teorie na tvrzení jedněch a následně popíráš tvrzení druhých, i když jsou oboje z mangy?

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2013-01-01 21:04 | Ninja už: 5437 dní, Příspěvků: 6283 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Akonáhle je to genjutsu odlišné (trebárz ako si povedal, slabšie), už to nie je tsukuyomi ...

Kakashimu to povedal sám Itachi: http://www.narutobase.net/manga/Naruto/142/15

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Út, 2013-01-01 21:06 | Ninja už: 4959 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Tím chceš říct, že slabší Rasengan už není Rasengan? Irelevantní. Každý shinobi má své typické provedení technik. Každý je jinak zkušený a jinak silný. I založený na jiný typ boje. Aby ta technika byla u dvou shinobi stejně silná a ve všem stejná, museli by to být klony, nebo dvě poloviny jednoho, jak nám ukázal rozdělení Nidaime Tsuchikage.