manga_preview
Boruto TBV 08

Živelná Kekkei Genkai

Pojďme na to ^_^
Myslím, že tu je jedno vlákno věnované speciálně Kekkei Genkai(KG), ale mě zajímají samostatné živelné KG, ne ty typu Sharingan atd.
Piště svoje názory hned po tom, co dočtete mou vám vnucenou teorii;D

Jen doufám, že umíte názvy živlů i v japonštině, ale aby nedošlo k nedorozumění:
Katon=Oheň
Doton=Země
Suiton=Voda
Raiton=Blesk
Fuuton=Vítr

Prozatím známe ''jen'':
Dřevo=>Suiton+Doton
Led=>Suiton+Fuuton
Páru=>Suiton+Katon
Lávu=>Katon+Doton
Bouřku=>Suiton+Raiton
Spalování=>??+??
ve spoilerech jsme mohli vidět i Krystal, Kov a něco jako Hoření (Prach není KG, ale Kekkei Touta)

Můžeme vidět, že vaznost Suitonu je známa ke všem živlům. Podle mě, ale každý živel jde spárovat ke všemu a tomu se chci teď věnovat;)
Ještě před tím, bych chtěl zdůraznit: Suiton+Fuuton=Led
Fuuton+Suiton=Led
prostě není rozdíl ve výsledku, podle pořadí;)

Máme pět živlů(Katon,Doton,Suiton,Raiton a Fuuton), když nebereme v potaz Yin a Yang.

Katon+Suiton=>Pára
Tato kombinace nám je známá díky 5.Mizukage, Teru Mei, která páru požila v dílech, kdy Sasuke Uchiha zaútočil na sumit pěti kage.

Katon+Doton=>Láva a ?Kov?
Láva nám je také známá díky Teru Mei, ale zamýšlel jsem se i nad tím, že tato kombinace může přinést Kov.
Není to nelogické a mám dojem, že už kov byl i ve fillerech. Pokud se mnou nesouhlasíte, tak uveďte z čeho byste Kov jinak složili. Mě nenapadá jiná možnost.

Katon+Raiton=> ?Spalování?
Mezi techniky spalování patří Černý plamen-Amaterasu. Techniku Amaterasu ovládají Itachi, Sasuke a Madara.
Sasukemu v žilách koluje Raiton(např. Chidori) a Katon(např.Housenko no jutsu), takže by to smysl dávalo.
Ale Itachi má v krvi pouze Katon a Suiton, takže by to logicky smysl dávat nemělo.
Madara má v krvi zase: Katon, Suiton, Doton, Fuuton a Mokuton! Po Raitonu ani zmínka.
Ale zase musíme vzít v potaz, že všichni Amaterasu spouštějí pomocí Mangekyou Sharingan.
Teď mě, ale napadá že Itachi i Madara Amaterasu v podstatě jen vyvolali a nechali hořet, za to Sasuke byl schopen s Amaterasu plynně manipulovat(boj s Raikagem).
Mohli bychom se tedy schodnout, že Katon+Raiton=> Spalovaní

Katon+Fuuton=>?Žár?
Mohli jsme vidět, že Kakuzu za použití masek ohně a větru vytvořili mohutný proud natlakovaného ohně.
Avšak tento živel ovládá i fillerová postava Pakura.
Podle mých předpokladů a zážitků ze života. Když vezmete sprej s voňavkou, dáte před něj zapalovač a spustíte sprej, tak se objeví velký plamen...něco jako plamenomet a asi i takhle by měl fungovat tento živel.

Rozdíl mezi Spalováním a Žárem podle mě jsou:
Žár rychleji ničí
Žár je na střední a velkou vzálenost
S Žárem se snadněji manipuluje
Spalování má ničivější účinky, ale za to pomalejší
Spalování se hodí pouze na krátkou vzdálenost
Spalování po sobě nezanechá zbytky

Abych nezapomněl na Deidaru a jeho živel Explozi... z čeho je ona složena to nemám tušení, ale nejspíš to je něco mezi Žárem a Spalováním

Fuuton+Doton=>?Písek?
Gaarův píesk je ztělesněním jeho matky to ano, ale i ona musí být z něčeho tvořena Laughing out loud
Mohli jsme vidět Gaaru používat techniky Fuutonu:
když byl v Shukaku formě tak proti Narutovi a jeho klonům fouknul silný proud větru a když dělal oblak z písku.
V podstatě i logicky k tomu můžeme dojít:> Máme velkéa těžké kusy země která se nadrolí pomocí proudu větru- vlastně něco jako živel Prach, jenže hodně na hrubo Laughing out loud
Podle mě je tato úvaha pravdivá, avšak Kishimoto nikde nezmínil, že by to byla pravda.

Fuuton+Suiton=>Led
Používal ho Haku i jeho klan a tom nebudeme dlouho debatovat;)

Fuuton+Raiton=>?Živel rychlosti?
Ano asi tak by to šlo nazvat Laughing out loud Když smícháme rychlost blesku a rychlost větru..mělo by vzniknout něco jako..Rasenshurikeno-Chidori pohon Laughing out loud Používala to Hiruko v jednom z filmů. Nezanechávala po sobě stopy jako by asi zanechal výše zmínění pohon, ale v podstatě by se to dalo přirovnat k technice problesknutí, co měl Narutův taťka.

Raiton+Doton=>?Krystal?
Guren používala Krystal, ale aby vzniknul potřebujete něco pevného(Doton) a něco co to změní a protože Katon by to akorát roztavil a zničil, tak zkusíme Raiton a podle mě se na 100% hodí. Nemění skupenství Dotonu jen ho upravuje na Krystal

Raiton+Suiton=>Bouřka
Používá ho například Darui. Má skupenství Suitonu, rychlost Raitonu a škody znásobené vodou pod proudem;)
Není o čem debatovat.

Doton+Suiton=>Dřevo a ?Bahno?
Dřevo používal Hashirama, používá Yamato, Obito, Zetsu a další.
Zamyslel jsem se nad tím: co když Suitonem nezalejeme Doton a nevyroste nám z toho Mokuton, ale místo toho se Doton rozmočí?!
Samotný Doton by neměl skupenství Písku ani Bahna nikdy získat. Právě proto si myslím, že Bahno je další živel. Mohli jsme vidět Třetího Hokage jak po Orochimarovi plivnul Bahno, ale při jeho vyvolávání řekl jenom Doton. Navíc Sandaime měl v krvi jenom Katon a Doton, takže by to logicky nemělo dávat smysl.

Snad jsem na nic nezapomněl a trojkombinacím a kombinacím s Yin a Yang se budu věnovat jindy;) Hlavně se vyjádřete k mým nápadům Eye-wink


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Arflae
Vložil Arflae, Ne, 2013-01-06 00:59 | Ninja už: 4513 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

Pred nejakym casom som nasiel taketo uvahy kde je v kombinaciach aj yin a yang ako jeden zo zakladnych zivlov.
http://naruto.wikia.com/wiki/User:Omnibender/Elemental_recomposition_tab...
A bahno to nie. Bahenne utoky patria pod doton.

Obrázek uživatele Takeru
Vložil Takeru, Ne, 2013-01-06 01:37 | Ninja už: 5248 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Pěstitel rýže

To je dost staré Laughing out loud A když si to pročteč konkrétněji tak zjistíš, že některé kombinace jsou čistě do počtu, v "reálném" Narutovi nemají smysl. Ale souhlasím s tím, že je tam i mnoho dobrého.

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Ne, 2013-01-06 01:01 | Ninja už: 4707 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Konečně můj člověk Laughing out loud

Obrázek uživatele Ulquiorra Shiffer
Vložil Ulquiorra Shiffer, Pá, 2013-01-04 16:52 | Ninja už: 4130 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Pěstitel rýže

podle mne je bahno taky druh dotonu to je muj nazor
tohle je moje cesta cloveka XD

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, St, 2013-01-02 19:39 | Ninja už: 4707 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Chci tu odprezentovat svůj návrh již naplno, i když zde již byl zmíněn v předchozích diskuzích.

Raiton+Katon=Bakuton

A nyní proč vlastně.
Všichni, při zmínění Bakutonu, okamžitě si vybaví Deidaru, ústa na dlaních a Kibaku Nendo, čili výbušný jíl. Jenže je zde opomenut hlavní fakt. Není znám jen jeden uživatel Bakutonu, i když je daleko slavnější, oblíbenější etc, ale je znám i druhý uživatel Bakutonu, Gari. Gari je taky postavou Kishimota, takže není možno ho zpochybnit, že jde o filler.
Gari ovládá taky Bakuton, jenže s tím rozdílem, že nemá ústa na dlaních a srdci. Jeho bojový styl je taky o dost jiný, neútočí na dálku, ale na blízko, při čemž vždy nechá něco vybuchnout pouhým kontaktem s tím.
Zde již je vidět podstatný rozdíl mezi uživateli Bakutonu, hlavně v boji, jeden má ústa na rukách a bojuje na dálku, zatímco druhý je nemá a bojuje na blízko.
Navíc, dle třetího databooku, jsou Deidarova ústa na dlaních a srdci, Kinjutsu předávané po generace v Iwagakure.

Nyní k samotnému mému tvrzení, že je Bakuton složený z Raitonu a Katonu.
Je to pro to, že výbuchy jsou na bázi ohně, čili Katonu, a základ pro oheň je většinou nějaká jiskra, Raiton.

Nyní jsem si jist, že nastávají otázky, tak jdeme na ně zodpovědět.
Proč Deidara v boji užíval pouze Doton, když by měl umět i Katon a Raiton? Snadné, protože ne vždy umí shinobi ovládat zcela elementy, i když pro ně mají Kekkei Genkai. Příklady jsou třeba Haku, který díky Hyoutonu měl mít Suiton i Fuuton, ale ukázal jen Suiton. A pak třeba i Mei, která díky Youtonu a Futtonu by měla umět Katon, Suiton a Fuuton, ale předvedla jen Suiton. Tudíž, dle mého, shinobi s elementární Kekkei Genkai, nutně nemusí umět ovládat elementy té Kekkei Genkai.
Proč Deidarův výbušný jíl tedy podléhal Raitonu? To proto, že výbušný jíl jako samotný je Doton smíchaný s Deidarovou Chakrou, obsahující Katon a Raiton. Jakmile je však zasažen externím Raitonem, spustí se neúplná reakce, díky absenci Katonu a jíl je deaktivován, kvůli své Dotonové podstatě. A druhá věc, kdyby nebyly výrobky Kibaku Nendo deaktivovatelné Raitonem, Sasuke by při boji s Deidarou zemřel, což by nemohl Kishimoto dopustit.
Proč by Deidara ukrald ono Kinjutsu, když i bez něj by ovládal Bakuton? Jednoduché, Bakuton sám o sobě je o tom, někam vložit Chakru a poté to nechat explodovat, je jasné po tom, že útoky musí být směřovány na blízko. Jenže, díky tomu Kinjutsu, mohl Deidara nechávat explodovat objekty i na dálku, což pro pyrotechnika a později výbušninového teroristu je značná výhoda.
Proč ono Kinjutsu Deidara vlastní? Jednoduché, chtěl rozšířit možnosti svého Bakutonu a svého umění, tudíž ukradl ono Kinjutsu a poté teprve opustil Iwagakure, zřejmě i pro to.
Proč Bakuton není jen samotný Doton, který exploduje? Zaprvé to zní, jako blbost a za druhé nám existence Gariho dokazuje, že Kibaku Nendo, čili Doton, je pouze externí katalyzátor a umožňuje exploze na dálku.

A nyní otázka z mé strany, aby vám došlo, proč tomu tak je:
Kdyby Bakuton byl jen o výbušném jílu, jak by s ním dokázal manipulovat Gari nevlastnící ústa na dlaních k promíchávání jílu s Chakrou?

Obrázek uživatele Ranmaru
Vložil Ranmaru, Čt, 2013-01-03 20:12 | Ninja už: 5636 dní, Příspěvků: 433 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Podle některých lidí, zabývajících se manipulací podstaty čakry a tím, jak se elementární čakra hýbe je Bakuton tvořen pomocí Raitonu a Dotonu. Jde o to že Doton je o koncentraci, hmotnosti a nehybnosti čakry, kdežto Raiton o zrychlení. Jsou to protiklady ve kterých Raiton vyhrává. Pokud pak čakru manipulujete pomocí Dotonu, tedy nahromadíte jí velké množství a zastavíte a pak přejdete na Raiton tedy znehybněné zrychlíte dojde k výbuchu a zničení Dotonu. Někdo tomu přezdívá zkratové techniky (ve zkratu, tzn. uzemnění napětí, dochází k maximálnímu uvolnění energie). Co se slabin Kekke genkai týče je to o tom ze kterého elementu pochází a ten pak bývá i hlavní element ninjů. Můžeme si všimnout že Guren používala Doton, Yamato také používá mnohem více doton než Suiton, Haku zase Suiton a myslím že Bakuton už třeba proto že pochází z Kamenné vesnice,nebo pro to co jsem předtím vysvětlil, bude mít základ v Dotonu. Kombinaci Karon a Raiton bych nechal Sasukemu, protože k těm dvěma výbušným blbům se mi to vůbec nehodí.

Spousta lidí (a stejně tak je to zmíněno výše) tvrdí že pomocí Raiton a Doton je tvořen krystal, ale mě (a nejen mě) to spíše sedí na Futon a Doton, podobně jako Hakuúv led (Futon a Suiton), protože větrná čakra hýbající se v kruzích (hádejte co se stane když částice vody uspořádáte do kolečka? správně led) dává možnost rozsekat jakýkoli materiál uspořádat ho do krystalové mřížky a tu pak udržet pomocí Dotonu.
Vezměme si že nejpodobnější techniky Krystalu jsou led a dřevo tedy Suiton+Futon a Suiton+Doton, myslím že doplnění tria o krystal=Futon+Doton krásně zapadá. To co víme jistě je, že krystal je tvořen Dotonem+? a jde jím krystalizovat jakýkoli materiál dokonce i vzduch.

Je otázka jestli to má Kishimoto až takhle promyšlené, ale určitě najdete na netu lidi, kteří na skládání elementů vytvořili teorie na několik desítek stran, takže jestli umíte anglicky počtete si, třeba se dozvíte co by podle některých lidí vzešlo ze složitějších kombinací.
A pro ty, kteří hledají pevný základ pro své vlastní teorie, tak tady máte shrnutí Zatím šest známých kombinací a pět neznámých.

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Čt, 2013-01-03 20:31 | Ninja už: 4707 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Raiton a Doton tomu je přisuzován z důvodu užívání Kibaku Nendo, ten však je pouhým prostředkem, proto souhlasím s Raitonem, ale nesouhlasím s Dotonem.
Je zajímavé, že zde rozvíjíš fyziku, ale již dávno jsme si mohli povšimnout, že fyzika v Naruto světě je irelevantní.
Samotná exploze Bakutonu je o Katonové podstaty, tudíž nechápu, proč by tam neměl být? Jo, z jediného důvodu, že všichni jsou zblbnuti tím diagramem a Enton, čili formování Amaterasu, pokládají za Raiton a Katon. Což je naprostý nesmysl už jen z důvodu, že Enton je založený na Amaterasu, což je zaprvé technika Kekkei Genkai a za druhé, Amaterasu ovládal i Itachi a ten měl jen Katon a Suiton.
Kombinaci Fuuton a Doton bych více přisoudil Satonu, čili písečným technikám, už jen z toho důvodu, že se ukazují jakožto samostatné Kekkei Genkai, při čemž známe dvě osoby ovládající ho, Gaaru a Gaarovu matku. Proč tvrdím, že existuje Kekkei Genkai Satonu? Jednoduché, kdyby Gaara dokázal ovládat písek jen díky Shukakovi, už více, jak polovinu Naruta by byl Kazekage k ničemu.
Co se mě týká, argumentování pomocí fillerového Kekkei Genkai, je zcela irelevantní. U Shoutonu beru pouze onu Dotonovou část, jeho krystalickou přeměnu přisuzuji manipulací s Yinem.
Stejně, jako bych dal Yin do Shoutonu, dal bych ho i do Enton, přeci jen, většina technik Uchihů, hlavně Genjutsu, jsou složené z Yinu, elementu iluzí a Enton bych dal kombinaci Yinu a Katonu.
Krom toho, Shoutonem nejde krystalizovat vzduch, ale pouze vzdušná vlhkost, v čemž je dostatečně velký rozdíl. Už si jen vezmi, že taková poušť nebude obsahovat moc vzdušné vlhkosti a přesto tam vzduch je, kupodivu.
A co se mě týká, řídím se již tímto pokročilým rozpisem elementů

Obrázek uživatele Ranmaru
Vložil Ranmaru, Pá, 2013-01-04 01:26 | Ninja už: 5636 dní, Příspěvků: 433 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Enton je podle mě na podobném principu jako Ranton. Podobnost je příliš velká. Tedy Ranton=Suiton+Raiton a Enton=Katon+Raiton. (Katon+Suiton už je zabrané)

Stejnou podobnost Upaltňuju na Krystal a Led, jak už jsem psal.

Bakuton je podlemě napevno z Raiton+Doton protože když ty dva protiklady mícháš to prostě musí vybuchnout. Gari předvedl velkou rychlost která je spojena s Raitonem a velkou fyzickou sílu která bývá spojena s Dotonem. Jílové sošky jsou stoprocentně Doton, takže se ještě nabízí možnost že Bakuton nevzniká složením dvou elementů, už třeba proto že Bakuton je přisuzován společnosti, nikoliv klanu, tedy se nepřenáší krví, ale měla by být možnost se to naučit podobně jako loutkařinu.

Obrázek uživatele Takeru
Vložil Takeru, Pá, 2013-01-04 02:10 | Ninja už: 5248 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Pěstitel rýže

Víš, co je tvůj problém? (no offense! Laughing out loud). Aplikuješ fyziku, nebo alespoň její určité prvky či základy z našeho světa do Naruta, a ano, Naruto svět má něco přejaté, ale zrovna tohle co píšeš je blbost Laughing out loud

Jak píše Hatesh již pode mnou, NE vždycky když něco končí na TON to je automaticky KG či elementární podstata, to -ton tam znamená doslova "uvolnění" či tak něco. Enton je pouhá manipulace s Amaterasu, nic víc, jen to prostě zní cool, nevzniká spojením dvou elementů...

Tvé vysvětlení krystalu je chybné, za A) krystal opět není elementární podstatou, je to KG které manipuluje s molekulární stavbou okolních látek, nemá nic společného s kombinací a za B) je to filler

S ledem nemám co, ten byl řečen a tak to hold je.

Bakuton je nejasná kombinace, nicméně, vzhledem k faktu, že Bakuton měl jak Gari, tak i Deidara, je hloupost aby v tom figuroval Doton Smiling Naruto zákony nejsou že dvě protichudné věci udělají výbuch, nevím, kde jsi vzal takovou pakárnu, ale není to tak (co je potom Mokuton? Voda X Země). Naruto zákony platí spíš na jiných formách kombinace, například Ranton je blesk, který má schopnost téct jako voda (proto se dá řídit myslí). Yoton je pro změnu v hned v několika formách a přitom si stále drží konstatní kombinaci Katon + Doton a jestli chceš aplikovat fyziku na kombinaci elementů, tak co je potom Jinton? Jinton mění hmotu na základní stavební jednotky, ale se samotným Katonem, Dotonem a Futonem (tak je tuším ta kombinace) to nemá co dočinění Laughing out loud

A ještě k tomu Bakutonu (nějak jsem odbočil -_-") Gariho Bakuton je čistá forma Bakutonu, tzn. výbušná chakra, Bakuton prostě není nic jiného než chakra, která dokáže vybuchnout, stejně jako Jiton je chakra, která dokáže tvořit magnetické pole...

Obrázek uživatele Ranmaru
Vložil Ranmaru, Pá, 2013-01-04 06:33 | Ninja už: 5636 dní, Příspěvků: 433 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Za prvé neříkej no Offense předtím než někoho urazíš. Jestli to děláš často jsi blbec a to ber jako urážku. Za druhé zabývej se svými problémy a moje nech na mě, vsadil bych se že jich máš víc než já a o polovině ani nevíš. Za třetí to co se mi na Kishimotově světě líbí že v něm určitá pravidla a zákony fungují, jsou sice podle potřeby překrucované, ale fungují a jsou podobné našemu světu. A nejsou založené na fyzice kterou mi sem pořád cpete, ale na filozofii s mytologií a principech živlů ze kterých to Kishimoto tvořil. Fyzice se ale dají najít obrazy a příklady jak to popsat rychle a jednoduše.

Tak řekni ty chytrolíne co se stane když na Doton použiješ Raiton? Nebo co je tedy kombinace Raiton+Doton? Ukaž taky vlastní teorie srabe. A tobě nedošlo že jsem to míchání protikladů nemyslel obecně.

A Jinton je podle mě na stejném principu jako Krystal, protože oba dokáží manipulovat s jakýmkoli materiálem, ale zatímco krystal jen mění materiál na mřížku pomocí Futon+Doton. Jinton pomocí Futon+Doton může měnit materiály a s pomocí Katonu který dodává energii ho rozložit na základní stavební jednotky.

Obrázek uživatele Takeru
Vložil Takeru, Ne, 2013-01-06 01:38 | Ninja už: 5248 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Pěstitel rýže

hh tak za prvé, (No Offense) bylo za "Víš, co je tvůj problém?", pokud ti to přijde jako urážení, tak máš asi o dost jinej pohled na urážky než já, ale to je tvoje věc! Laughing out loud Moje problémy nech na mě, ale musím říct, že do dnešní generace teenagerů u kterých je hrozně "cool" mít deprese a říkat jaký maj hrozný problémy vážně nepatřím Laughing out loud

K druhému odstavci, nikdo neřekl, že kombinací VŠECH elementů musí něco vzniknout Eye-wink A pokud ti přijde vysvětlení, že Zem a Blesk se přirozeně odpuzují a tím pádem tvoří výbuch založené na mytologii či filozofii, tak to se za tu narážku na fyziku omlouvám Mrk O mytologii mi říkat nemusíš, sám jsem si pročetl o propojení Naruta & Japonské mytologie víc než dost. Ale zpět k odstavci, jak jsem řekl, ne vše musí být kombinace, ale pokud už chceš tak hrozně moc říkat jak jsem trapnej a chudáček, co nemá žádný teorie, tak je tu mnoho dalších možností, co může blesk a země být, například sklo, jiní si zase myslí magnetismus ale stejně jako ty, i oni i já to nemá nikdo jakkoli podložené.

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Pá, 2013-01-04 01:59 | Ninja už: 4707 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Proč Enton považuješ za elementární kompozici, když jde o techniky? Boha jeho, Sasuke jen pojmenoval tvarování Amaterasu a hned z toho je Kekkei Genkai, či elementární směska?
Enton vychází z Amaterasu, které je technikou Sharinganu, jenž uměl i Itachi a ten měl element Katon a Suiton, takže je blbost, aby Enton byl z Raitonu. Enton je pouhou manipulací s Amaterasu, což je upravený Katon, skrze Mangekyou Sharingan. Mangekyou Sharingan a Sharingan obecně je zaměřený spíše na Genjutsu a podobné techniky. Yin je právě součástí mnoha Genjutsu, ale třebas i technik klanu Nara. A Amaterasu je výsledkem vyjádření Katonu skrze oční techniku Sharinganu, tudíž s příměsí Yinu. Tudíž Amaterasu i Enton samotný je Katon a Yin. Nevím, proč tam pletete nějaký Raiton...
Co se týká Rantonu, zdá se to být běžné Kekkei Genkai z Kumogakure, tudíž bych to rozhodně nepřirovnával k Enton/Amaterasu.
Tsunade má velkou fyzickou sílu, ovládá snad Doton? Yondaime Kazekage má taky velkou fyzickou sílu. A rychlost? Minato byl nejrychlejší shinobi všech dob a Raiton neměl ani náhodou. Naruto díky Kyuubimu je druhý nejrychlejší a má Fuuton. Obito je taky rychlý, stejnak i Madara a ti ukázali jen Katon typický pro Uchihy. To, že Raiton spokuješ s rychlostí, je kvůli Chidori a Raiton no Yoroi, ale to protože ty techniky jsou vystavěny na urychlení uživatele.
Kibaku Nendo je pouhým prostředkem, médiem pro vyjádření výbušnosti Bakutonu, protože není pro Bakuton nezbytný. To je jediné spojení Bakutonu a Dotonu, které máme, ale Gari toto spojení přerušuje, protože co? On neměl to Kinjutsu a tudíž nemohl užívat Kibaku Nendo.
Ať chceš, či ne, exploze je vlastně Katon.
btw Učit se Bakuton? Proč, kdyby to bylo možné, ho neumí všichni z Iwagakure? Protože je to Kekkei Genkai přisouzená k Iwagakure, která rozvinula Kinjutsu. Samotný Bakuton je pouze o dotyku a přesunu výbušné energie usměrněné do určitého místa. Výbuch vzniká ohněm, oheň jiskrou, usměrnění výbuchu signalizuje impulz a tok energie. Ale Deidara, který ukradl Kinjutsu mohl tento Bakuton užívat na dálku, při čemž onu explozivní Chakru dával do jílových sošek. Následným složením pečetě uvolnil elektrický impulz, který dal do chodu explozivní činost a nakonec soška explodovala ve výbuchu tvořeného ohněm.

Obrázek uživatele Ranmaru
Vložil Ranmaru, Pá, 2013-01-04 05:59 | Ninja už: 5636 dní, Příspěvků: 433 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Bakuton neumí všichni protože ani všichni neumí loutkařinu, nebo časoprostorové ninjutsu a učit se konkrétní druh jutsu vyžaduje správného žáka a správného učitele. Vysvětli mi rozdíl mezi Bakutonem a výbušnými lístky?

Vážně si nemyslím že by Deidara používal tak zvráceně složitou techniku, založenou na třech elementech. Vždyť by se ze samé manipulace podstaty musel podělat.

Když by jíl byl jen jako přenašeč, tak my vysvětli proč ho Deidara musel sníst aby vybuchl? Nestačilo by mu jen nashromáždit dost čakry a prostě se odpálit?

A pokud by byl Bakuton jen o čakře která může vybuchnout, tak čím zaručíte že nevybuchne už v těle uživatele?

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Pá, 2013-01-04 11:39 | Ninja už: 4707 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Bakuton je Kekkei Genkai potvrzené mangou, výbušné lístky nejsou ani potvrzeny jejich přesná funkce. Jestli chceš říct, že se Bakuton dá naučit, prosím, ale pak budeš za osla. Vždy to bylo bráno jako KG, protože je to KG. A hlavním rozdílem je, že výbušné lístky se vyrábějí ze speciálního materiálu, výbušného, a spustí se při dodání Chakry, zatímco Bakuton je výbušná Chakra sama o sobě.
A proč ne? Deidara sám ukázal posedlost Bakutonem a jeho explozemi, pro něj vyjadřující samo umění. Krom toho, býval ve speciálních jednotkách Iwagakure. A proč z Iwagakure odešel? Protože ukradl ono Kinjutsu, aby si zlepšil své umění a zároveň i usnadnil, protože Deidara měl jasný Doton a pomocí jeho technik snadno mohl brát jíl rovnou ze země. A samotný Doton to taky být nemůže, protože ta Chakra je explozivní, ne jíl.
Protože šlo o Kinjutsu? Tam šlo nejspíše o smíchání přímo toho dotyčného jílu s jeho Chakrou u srdce.
Asi tím, že ani uživatel Katonu sám od sebe neshoří... Uživatel Suitonu se taky při vytváření jutsu neutopí, díky tomu, že si vodu vytváří ve tvářích. Uživatel Raitonu taky není zelekrizován, jakmile použije nějaké jutsu. Uživatel Jitonu na sebe taky nepřitáhne veškeré magnetické objekty v okolí. Uživatel Youtonu se taky nespálí. Uživatel Hyoutonu nezmrzne. Uživatel Sharinganu taky sebe nepodpálí při vytváření Amaterasu. Chceš další důkazy?

Obrázek uživatele Ruddy
Vložil Ruddy, Čt, 2013-01-03 21:29 | Ninja už: 4136 dní, Příspěvků: 19 | Autor je: Prostý občan

Už jsme říkali, že rozdíl mezi Sasukeho a Itachiho Amaterasu je v tom, že Itachi ho dokázala jen vyvolat a nechal hořet. Ale Sasuke dokázel jak vyvovalat, tak i manipulovat.

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Čt, 2013-01-03 23:12 | Ninja už: 4707 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Ale za manipulace a odvolání je nějaké rozšíření, pro které je nutné dalšího elementu?
Enton je stále Amaterasu, jen s manipulací a ať uděláš, co uděláš, ten základ je pořád v Amaterasu. Protože bez Amaterasu by nebyl Enton.

Obrázek uživatele Ruddy
Vložil Ruddy, Pá, 2013-01-04 16:07 | Ninja už: 4136 dní, Příspěvků: 19 | Autor je: Prostý občan

Ale technik Entonu může být daleko víc, víc než jen Amaterasu. A neřikám,že Amaterasu není Enton. Myslel jsem to tak, že rozdíl mez Itachiho A. a Sasuke A. je v tom, že:
Itachi ho jen vyvolá(díky oku) a nemůže ho přemisťovat
Sasuke ho umí vyvolat(taky díky očím), ale umí ho přemisťovat... donutí Amaterasu, ayb dělalo co chce , ale Itachi svoje Amaterasu jen zapálí a konec

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Pá, 2013-01-04 16:12 | Ninja už: 4707 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Jo, ale to stále nemění elementární podstatu na něco jiného, či?

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Čt, 2013-01-03 20:52 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Gaarove techniky nikdy satonom neboli. Gaara totiž piesok nevytvára pomocou čakry, ale ho extrahuje zo svojho okolia (tak ako jeho otec zlato) + istú zásobu nosí so sebou. Tento materiál následne ovláda pomocou netransformovanej čakry.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Čt, 2013-01-03 20:54 | Ninja už: 4707 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Doton taky není vždy o vytváření země, či Suiton vody. Dle toho tvého by technicky každý s Chakrou měl umět ovládat písek.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Čt, 2013-01-03 21:08 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Iste, aj užívatelia elementov používajú často lokálne zdroje. Avškak kým pre elementových užívateľov nie je problém daný element hoci aj vychrliť z úst pomocou transformácie čakry, Gaara niečo takéto nedokáže. P prípade Gaaru ide o schopnosť, ktorú sa naučil jednak skrze otca a jednak skrze Shukaka (takú možnosť kdekto nemá)

Mimochodom, aj rasengan by mal vedieť ovládať technicky ktokoľvek, ale neovláda! Eye-wink Sticking out tongue A to isté sa týka aj bábkarskych techník ...

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Čt, 2013-01-03 21:15 | Ninja už: 4707 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Nemyslím si. Například u Suitonu, jen zdatní shinobi jsou schopni vytvářet techniky Suitonu i bez zdroje vody, většinou však jde o manipulaci s okolní vodou.
Gaara taky dokáže vytvořit písek, pomocí přeměnění půdy na písek, příkladem je Suna Shigure, či Ryūsa Bakuryū. Ostatně, celý boj Gaara vs Kimimaro je příkladem. Však, Gaara tam nikde neměl poušť, či písečnou oblast a v té jeho tykvi takové ohormné zásoby se nemohou schovat. Gaara si nosí písek v tykvi u sebe, protože ten je silně nabyt jeho Chakrou a je rychlejší, viz souboj Gaara vs Deidara, ale dokáže si vytvořit i písek díky půdě.

Tady jde o předávání a upřímně? Kdyby bylo ovládání písku tak jednoduché, jak ty říkáš, že by šlo jen o Chakru, tak proč by se to nerozšířilo po celé Sunagakure? Bylo by výhodné mít více takových shinobi. A zatím, co víme, pravý písek umí jen jinchuuriki Shukaka, Gaara díky matce(naznačuje KG) a pak jsou jen parafráze.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Čt, 2013-01-03 21:28 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Moment, hádam tu nezačíname porovnávať schopnosti priemerného shinobiho ovládajúceho niektorý element s niekym, kto je S-rank, alebo má kekkey genkay Smiling

Mimo to by som ti rád osviežil pamäť - Gaara nič nepremieňal, ale extrahoval: http://www.narutobase.net/manga/Naruto/215/11

Gaara nemal KG, ale skrze otca isté predispozície, že sa naučí ovládať piesok tak, ako on ovláda zlato, alebo predošlý kazkage železo (mimochodom, tiež odkukané od Shukaka).

Každý sa špecializuje na to, na v čom má najväčšiu šancu vyniknúť. V Sune sa jedná zväčša o veterné a bábkové techniky, ale objavili by sme tam aj rôzne formy magnetizmu, čoho derivátom je zrejme aj Gaarova schopnosť ...

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Čt, 2013-01-03 21:36 | Ninja už: 4707 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

První věc, píše se to Kekkei Genkai, nevím, proč tam strkáš to Y, znevažuje to pak zbytek tvého příspěvku.
Ani ti S třídy nebyly vždy takoví. Na vytvoření vody pro Suiton potřebuješ hodně Chakry a takovou zdatnost projevili snad jen Kisame a Nidaime Hokage.
'He turned the rocks and minerals underground into additional sand.' nezní to jako, že přeměnil kámen a minerály?
Sandaime Kazekage ovládal magnetické pole a díky němu železný písek, stejně podobně to ovládal i Yondaime Kazekage, avšak na přeměnu kamene na písek ti asi magnetické pole neposlouží. Navíc, bylo řečeno, že to má díky matce, protože i jeho největší písečná forma nabrala matčinu podobu.
A Toroi z Kumogakure je jako co? Ten ovládal stejný Jiton, co Sandaime i Yondaime Kazekage.
btw Jiton není o písku, ale magnetismu. Tudíž, po otci Gaara ty predispozice nemá.
Navíc, v Suně jsme neviděli mnoho Fuuton technik, nejvíce jich stejně ukázaly konožské jednotky.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Čt, 2013-01-03 21:46 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Je mi ľúto, že na teba musím takto, ale ... vieš ty vôbec čo je piesok? http://cs.wikipedia.org/wiki/P%C3%ADsek_(materi%C3%A1l)

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Čt, 2013-01-03 21:50 | Ninja už: 4707 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

A víš, co jsi předtím poslal?
I ta samotná změna z kamene, je změnou. A kdyby to nedokázal podnítit Chakrou, tak bude mít leda kameny a minerály klidně ve velikosti hrušky.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Čt, 2013-01-03 22:05 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

OMG. On nezmenil žiadny kameň. Iba extrahoval z pôdy kamienky a minerály určitej veľkosti, ktoré sú v nej v dôsledku erózie prírodzene obsiahnuté ...

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Čt, 2013-01-03 22:08 | Ninja už: 4707 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

http://www.narutobase.net/manga/Naruto/215/11

It doesn't take any effort for me to create sand from the ground.
He turned the rocks and minerals underground into additional sand.

Vyvrať to, že oba říkají, že změnil půdní složky a kameny na písek.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Čt, 2013-01-03 22:12 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Takže, keď napríklad ja extrahujem z morskej vody soľ v nej obsiahnutú, tak som vlastne zmenil vodu na soľ? Sticking out tongue

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Čt, 2013-01-03 22:16 | Ninja už: 4707 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže


Tam nikde není psáno, že extrahoval, ale že přeměnil...