manga_preview
Minato One Shot

Živelná Kekkei Genkai

Pojďme na to ^_^
Myslím, že tu je jedno vlákno věnované speciálně Kekkei Genkai(KG), ale mě zajímají samostatné živelné KG, ne ty typu Sharingan atd.
Piště svoje názory hned po tom, co dočtete mou vám vnucenou teorii;D

Jen doufám, že umíte názvy živlů i v japonštině, ale aby nedošlo k nedorozumění:
Katon=Oheň
Doton=Země
Suiton=Voda
Raiton=Blesk
Fuuton=Vítr

Prozatím známe ''jen'':
Dřevo=>Suiton+Doton
Led=>Suiton+Fuuton
Páru=>Suiton+Katon
Lávu=>Katon+Doton
Bouřku=>Suiton+Raiton
Spalování=>??+??
ve spoilerech jsme mohli vidět i Krystal, Kov a něco jako Hoření (Prach není KG, ale Kekkei Touta)

Můžeme vidět, že vaznost Suitonu je známa ke všem živlům. Podle mě, ale každý živel jde spárovat ke všemu a tomu se chci teď věnovat;)
Ještě před tím, bych chtěl zdůraznit: Suiton+Fuuton=Led
Fuuton+Suiton=Led
prostě není rozdíl ve výsledku, podle pořadí;)

Máme pět živlů(Katon,Doton,Suiton,Raiton a Fuuton), když nebereme v potaz Yin a Yang.

Katon+Suiton=>Pára
Tato kombinace nám je známá díky 5.Mizukage, Teru Mei, která páru požila v dílech, kdy Sasuke Uchiha zaútočil na sumit pěti kage.

Katon+Doton=>Láva a ?Kov?
Láva nám je také známá díky Teru Mei, ale zamýšlel jsem se i nad tím, že tato kombinace může přinést Kov.
Není to nelogické a mám dojem, že už kov byl i ve fillerech. Pokud se mnou nesouhlasíte, tak uveďte z čeho byste Kov jinak složili. Mě nenapadá jiná možnost.

Katon+Raiton=> ?Spalování?
Mezi techniky spalování patří Černý plamen-Amaterasu. Techniku Amaterasu ovládají Itachi, Sasuke a Madara.
Sasukemu v žilách koluje Raiton(např. Chidori) a Katon(např.Housenko no jutsu), takže by to smysl dávalo.
Ale Itachi má v krvi pouze Katon a Suiton, takže by to logicky smysl dávat nemělo.
Madara má v krvi zase: Katon, Suiton, Doton, Fuuton a Mokuton! Po Raitonu ani zmínka.
Ale zase musíme vzít v potaz, že všichni Amaterasu spouštějí pomocí Mangekyou Sharingan.
Teď mě, ale napadá že Itachi i Madara Amaterasu v podstatě jen vyvolali a nechali hořet, za to Sasuke byl schopen s Amaterasu plynně manipulovat(boj s Raikagem).
Mohli bychom se tedy schodnout, že Katon+Raiton=> Spalovaní

Katon+Fuuton=>?Žár?
Mohli jsme vidět, že Kakuzu za použití masek ohně a větru vytvořili mohutný proud natlakovaného ohně.
Avšak tento živel ovládá i fillerová postava Pakura.
Podle mých předpokladů a zážitků ze života. Když vezmete sprej s voňavkou, dáte před něj zapalovač a spustíte sprej, tak se objeví velký plamen...něco jako plamenomet a asi i takhle by měl fungovat tento živel.

Rozdíl mezi Spalováním a Žárem podle mě jsou:
Žár rychleji ničí
Žár je na střední a velkou vzálenost
S Žárem se snadněji manipuluje
Spalování má ničivější účinky, ale za to pomalejší
Spalování se hodí pouze na krátkou vzdálenost
Spalování po sobě nezanechá zbytky

Abych nezapomněl na Deidaru a jeho živel Explozi... z čeho je ona složena to nemám tušení, ale nejspíš to je něco mezi Žárem a Spalováním

Fuuton+Doton=>?Písek?
Gaarův píesk je ztělesněním jeho matky to ano, ale i ona musí být z něčeho tvořena Laughing out loud
Mohli jsme vidět Gaaru používat techniky Fuutonu:
když byl v Shukaku formě tak proti Narutovi a jeho klonům fouknul silný proud větru a když dělal oblak z písku.
V podstatě i logicky k tomu můžeme dojít:> Máme velkéa těžké kusy země která se nadrolí pomocí proudu větru- vlastně něco jako živel Prach, jenže hodně na hrubo Laughing out loud
Podle mě je tato úvaha pravdivá, avšak Kishimoto nikde nezmínil, že by to byla pravda.

Fuuton+Suiton=>Led
Používal ho Haku i jeho klan a tom nebudeme dlouho debatovat;)

Fuuton+Raiton=>?Živel rychlosti?
Ano asi tak by to šlo nazvat Laughing out loud Když smícháme rychlost blesku a rychlost větru..mělo by vzniknout něco jako..Rasenshurikeno-Chidori pohon Laughing out loud Používala to Hiruko v jednom z filmů. Nezanechávala po sobě stopy jako by asi zanechal výše zmínění pohon, ale v podstatě by se to dalo přirovnat k technice problesknutí, co měl Narutův taťka.

Raiton+Doton=>?Krystal?
Guren používala Krystal, ale aby vzniknul potřebujete něco pevného(Doton) a něco co to změní a protože Katon by to akorát roztavil a zničil, tak zkusíme Raiton a podle mě se na 100% hodí. Nemění skupenství Dotonu jen ho upravuje na Krystal

Raiton+Suiton=>Bouřka
Používá ho například Darui. Má skupenství Suitonu, rychlost Raitonu a škody znásobené vodou pod proudem;)
Není o čem debatovat.

Doton+Suiton=>Dřevo a ?Bahno?
Dřevo používal Hashirama, používá Yamato, Obito, Zetsu a další.
Zamyslel jsem se nad tím: co když Suitonem nezalejeme Doton a nevyroste nám z toho Mokuton, ale místo toho se Doton rozmočí?!
Samotný Doton by neměl skupenství Písku ani Bahna nikdy získat. Právě proto si myslím, že Bahno je další živel. Mohli jsme vidět Třetího Hokage jak po Orochimarovi plivnul Bahno, ale při jeho vyvolávání řekl jenom Doton. Navíc Sandaime měl v krvi jenom Katon a Doton, takže by to logicky nemělo dávat smysl.

Snad jsem na nic nezapomněl a trojkombinacím a kombinacím s Yin a Yang se budu věnovat jindy;) Hlavně se vyjádřete k mým nápadům Eye-wink


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Čt, 2013-01-03 22:49 | Ninja už: 4959 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Já říkám, že tvoří písek, protože ne všude se dá sehnat, ale hlavně říkám, že jde o něco na styl Kekkei Genkai, protože prakticky hýbe se zemní složkou ve vzduchu, už tohle dává dohromady k sobě Fuuton a Doton.
Haku ale užíval Suiton, avšak Fuuton nikdy neukázal. Krom toho tu máš ještě Mei, která ukázala jen Suiton a ne Katon ani Doton.
Navíc, Gaarův Fuuton je spíše Shukakův, protože co vím, tak Fuuton užíval jen polozměněný v Shukaka, či komplet změněný.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Čt, 2013-01-03 22:59 | Ninja už: 5437 dní, Příspěvků: 6283 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Čítaj to pomaly, možno ti to pomôže ... Gaara doton nemá.

Shukaku nikdy fuuton nepoužil a Gaara už vonkoncom nie, ale má ho ako jediný element napísaný v databooku.

Mimo to, aj jeho sestra Temari má fuuton ...

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Čt, 2013-01-03 23:03 | Ninja už: 4959 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Gaara Doton nemá potvrzený...
Shukaku nikdy nepoužil Fuuton? RLY?
http://www.narutobase.net/manga/Naruto/135/10
http://www.narutobase.net/manga/Naruto/135/11
A co je tohle?...
Temari nemá Fuuton a dokáže užívat Fuutonové techniky? Puzzled Spadl jsi z višně? Sorry jako, ale i když jde o zbraň, ten vějíř, pořád je zde potřeba Chakra s podstatou Fuutonu, aby ty techniky šly vytvářet. Bez Fuutonu by byla Temari jen holka s obřím vějířem.
I v manze, v boji s Sandaime Raikagem, bylo řečeno, že potřebují silného uživatele Fuutonu a kdo se přihlásil? Temari

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2013-01-04 10:04 | Ninja už: 5437 dní, Příspěvků: 6283 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

No tak ho raz použil ... Ale z vyšne si spadol ty, resp. si už bol veľmi unavený, lebo ja píšem, že Temari fuuton má a teda Gaara ho má aj v rodine.

Ono to, že by Gaara mal fuuton po Shukakovi považujem vcelku za nezmysel porovnateľný s teóriami, že Naruto bude mať nejaký katon po Kuramovi ...

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Pá, 2013-01-04 10:33 | Ninja už: 4959 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

OK, sorry, ale už mi leze tohle dohadování na mozek...

Gaara sám nikdy nic s Fuutonem neukázal, leda částečně proměněný na Shukaka, nebo pak již komplet Shukaku.
btw Nepleť sem Naruta, nikdy jsem netvrdil, že by mohl mít Katon po Kuramovi, hlavně proto, že Kurama ukázal něco podobného plamenům jen jednou.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Čt, 2013-01-03 09:15 | Ninja už: 5402 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Mne to dáva zmysel... ja nemám žiadne námietky. Eye-wink

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, St, 2013-01-02 09:02 | Ninja už: 5402 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Inak pre porušenie pravidiel(konkrétne bod/zásady 5) sekcie Teorie by som mal toto vlákno zmazať resp. minimálne uzavrieť.
Ale vzhľadom na danú aktivitu vlákna neurobim ani jedno ani druhé.
Nateraz ho presuniem do sekcie Obecný pokec. = Presunuté

Nabudúce si preto preštuduj pravidlá v opačnom prípade sa to už nezaobíde bez následkov.

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Ruddy
Vložil Ruddy, St, 2013-01-02 11:19 | Ninja už: 4388 dní, Příspěvků: 19 | Autor je: Prostý občan

Omlouvám se, ale úplně jsem na to zapomněl. Chtěl jsem se totiž okamžitě vypsat, tak jsem nad tím moc nepřemyšlel. Přiště napíšu správci a díky za zachování příspěvku:)

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, St, 2013-01-02 22:08 | Ninja už: 6011 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

V pořádku, nechal jsem to pro aktivitu a vcelku zajímavé téma otevřeno. Nicméně vzhledem k tomu, že jen část tématu pojednává o teoriích to Rauzo přesunul do správnější sekce.

Příště nezapomeň Eye-wink

Obrázek uživatele Witch King of Angmar
Vložil Witch King of Angmar, Út, 2013-01-01 19:44 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 657 | Autor je: Pěstitel rýže

Takze psal sem to uz jednou dole, ale dam to i sem nahoru, abyste se uz o tom nebavili, Madara musi mit jak Tsukuyomi tak i Amaterasu aby mohl vytvorit Susanoo

za 1.
Susanoo, also known as the Tempestuous God of Valour (勇武の荒神, Yūbu no Aragami), is the third ability granted by the Mangekyō Sharingan to those who awaken the abilities Tsukuyomi — which symbolises the "darkness of the spiritual world" and Amaterasu — which denotes the "light of the material world". It creates a gigantic, humanoid being that surrounds the user. As one of the strongest techniques granted to those that have acquired the Mangekyō Sharingan, it is the user's guardian deity, but at the same time, it consumes the user's life. (zdroj: naruto.wikia)

za 2. Mnohem verohodnejsi zdroj Laughing out loud
There are two doujutsu the use of which is allowed exclusively to those who have awakened to the clairvoyant eyes of Heaven, the Mangekyou Sharingan: Amaterasu, which speaks of Light and the material world, and Tsukuyomi, symbolizing the spiritual world and Darkness**. Only in them who hold both of those, dwells the power of the wild, rampaging god... Susanoo.
(zdroj: Databook 3)

My rig:
CPU: i7 4790k @ 4.00 GHz
GPU: MSI GTX 970 GAMING 4G
PSU: EVGA 500B, 80+ bronze, 500W
RAM: RUCIAL Ballistix Tactical 8GB (2x4GB) DDR3 1600 LP
MB: Asus H81M-E
SSD: Kingston SSDNow V300 - 120GB
HDD: 2x WD Caviar Black EX - 500GB
Headset: STEELSeries Siberia v2 Heat Orange
Mouse: A4tech Bloody Gamming V8, CORE 2
Keyboard: Razer DeathStalker

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, St, 2013-01-02 08:09 | Ninja už: 5402 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Nemá a nemusí.

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, St, 2013-01-02 09:41 | Ninja už: 5437 dní, Příspěvků: 6283 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Doplnil by som, že aj Itachi komentoval fakt, že má Sasuke Sussano slovom NEUVERITEĽNÉ.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, St, 2013-01-02 08:17 | Ninja už: 5099 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Má a musí, v manze nebyl řečen opak, takže platí "má a musí", krom toho Madara ovládá minimálně Tsukuyomi pokud považujeme "Mugen Tsukuyomi" za "derivát" Tsukuyomi. Co se týká Amaterasu tak vzhledem k ostatním svým technikám jej zatím nemusel použít.

Susanoo předvedli: Madara, Itachi a Sasuke...

...Sasuke má Tsukuyomi i Amaterasu (zcela bez pochyb)
...Itachi měl Tsukuyomi i Amaterasu (zcela bez pochyb)
...Madara sice nic přímo nepředvedl, ale je tu nepřímý důkaz, že má minimálně Tsukuyomi (Mugen Tsukuyomi není náhodně shodné pojmenování)...

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, St, 2013-01-02 19:12 | Ninja už: 6163 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

"Má a musí, v manze nebyl řečen opak, takže platí "má a musí""
co to je za blbost, snad přesně naopak ne? dokud v manze nebude řečen opak, tak platí že nemá a nemusí.

Kočko moje, co se to tam u vás zase děje? Smiling

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, St, 2013-01-02 08:38 | Ninja už: 5402 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Tak isto ako to nikde nebolo potvrdené.

Sasuke nemá Tsukuyomi v pravom slova zmysle. V podstate to čo používa nieje Tsukuyomi, len možno silnejšie Genjutsu. Ale za Tsukuyomi sa to už nedá rozhodne považovať.
Edit:
Spoločné Amaterasu - http://www.narutobase.net/manga/Naruto/585/5
-//- Susano´o - http://www.narutobase.net/manga/Naruto/585/7
Tsukuyomi už vôbec nebolo - http://www.narutobase.net/manga/Naruto/585/12

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, St, 2013-01-02 19:01 | Ninja už: 5099 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Nemáš pravdu, už jsme se o tom bavili několikrát....

...SASUKE MÁ TSUKUYOMI - o tom vůbec (ale opravdu) nehodlám diskutovat, má ho horší než Itachi (což vynahrazuje svou schopností užívat Amaterasu lépe než jeho bratr), ale má ho... každá jeho iluze seslaná skrze Mangekyo sharingan (viz ta na Danza) je TSUKUYOMI či jeho blízkým derivátem či "velice blízkou" příbuznou technikou. TSUKUYOMI není jen to co s tím uměl Itachi, ale i ty horší verze (a všeobecně iluze na úrovni Mangekyo sharinganu hodnotím jako Tsukuyomi)... a bez diskuzí, bavíme se o tom asi po sté a tvé argument jsou stále stejně irelevantní (ostatně aj Madara tuším předvedl iluzi na úrovni Mangekyo)...

...ano, abys to pochopil polopatě - iluze na úrovni MS = TSUKUYOMI, tak to vnímám já z kontextu mangy...

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Čt, 2013-01-03 01:20 | Ninja už: 5402 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Čt, 2013-01-03 18:06 | Ninja už: 5099 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Nesouhlasím. Ale uzavřít to můžeme.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, St, 2013-01-02 19:59 | Ninja už: 5437 dní, Příspěvků: 6283 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Pozor, už viackrát som to povedal, a ako vidím, budem to musieť znova zopakovať. Skrze Sasukeho rozšírená schopnosť ovládania amaterasu sa už volá enton.
http://www.mangapanda.com/93-32546-2/naruto/chapter-464.html

Teda ak spätne zbavíme enton schopnosti tvarovania, už to nebude enton, ale znova obyčajné amaterasu!

Rovnako keď zbavíš tsukuyomi neprelomiteľnosti (mimo sharinganu) a ovládania času, už to nebude tsukuyomi, len to čo používa Sasuke. zakaždým, keď sa ukázalo pomenovanie Sasukeho genjutsu, čo robí skrze MS alebo EMS, malo to iba názov Sharingan.
http://www.narutobase.net/manga/Naruto/585/12 - genjutsu pravým okom s EMS
http://www.narutobase.net/manga/Naruto/574/11 - genjutsu ľavým okom s EMS

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Witch King of Angmar
Vložil Witch King of Angmar, St, 2013-01-02 20:20 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 657 | Autor je: Pěstitel rýže

http://www.narutobase.net/manga/Naruto/413/9
zde to vypada uplne stejne jako to itachiho a nerika/nepise se u toho nic

My rig:
CPU: i7 4790k @ 4.00 GHz
GPU: MSI GTX 970 GAMING 4G
PSU: EVGA 500B, 80+ bronze, 500W
RAM: RUCIAL Ballistix Tactical 8GB (2x4GB) DDR3 1600 LP
MB: Asus H81M-E
SSD: Kingston SSDNow V300 - 120GB
HDD: 2x WD Caviar Black EX - 500GB
Headset: STEELSeries Siberia v2 Heat Orange
Mouse: A4tech Bloody Gamming V8, CORE 2
Keyboard: Razer DeathStalker

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Čt, 2013-01-03 09:07 | Ninja už: 5402 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

V minulosti som taktiež zastával názor, že to čo Sasuke používa je Tsukuyomi, ale nie proste na takej úrovni ako Itachiho. Predovšetkým s Danzovho tvrdenia: http://www.narutobase.net/manga/Naruto/478/3

Ale zase teraz keď sa na tu vetu pozriem, tak tam jasne Danzo tvrdí, že "to nemá nič spoločne s Itachiho Tsukuyomim" - čiže inak, že Tsukuyomi nemá.
Dnes som už(ako som spomenul) pochopitelne zmenil názor a hlavne na základe tejto kapitoli: http://www.narutobase.net/manga/Naruto/585/12
Myslím, že je to dosť smerodatná. Nehovoriac o tom, že to rozlišuje aj samotný autor.
Takže Sasukeho Genjutsu sa už nedá nazývať Tsukuyomim... a Danzou to aj v podstate sám tvrdí:. Pokiaľ by som mal tu vetu formulovať inak, tak asi nasledovne: " Keby si mal Tsukuyomi, dostal by si ma! Takto je to len Genjutsu, ktoré dokážem prekonať... " Eye-wink

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Witch King of Angmar
Vložil Witch King of Angmar, Čt, 2013-01-03 21:01 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 657 | Autor je: Pěstitel rýže

To s tim danzem sis prelozil blbe Eye-wink rika

"Tohle je nic v porovnani s Itachiho Tsukuyomi, ktere mohlo kontrolovat delku iluze"

k druhemu odkazu, ano tam rika Genjutsu: sharingan, taky se podivej jak vypada itachi (pouze zasedle)
A pak mrkni na Itachiho Tsuykuomi, Sasuke tam vypada uplne stejne jako Bee v tom odkazu co sem daval ja + to taky vyvraci to, ze se to pouziva pouze na muceni a to s tim casem. To byla pouze Itachiho specialita, protoze je to proste borec na genjutsu

My rig:
CPU: i7 4790k @ 4.00 GHz
GPU: MSI GTX 970 GAMING 4G
PSU: EVGA 500B, 80+ bronze, 500W
RAM: RUCIAL Ballistix Tactical 8GB (2x4GB) DDR3 1600 LP
MB: Asus H81M-E
SSD: Kingston SSDNow V300 - 120GB
HDD: 2x WD Caviar Black EX - 500GB
Headset: STEELSeries Siberia v2 Heat Orange
Mouse: A4tech Bloody Gamming V8, CORE 2
Keyboard: Razer DeathStalker

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Čt, 2013-01-03 22:09 | Ninja už: 5402 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Toto vyzerá na cz preklad. Neprevzal si to odtial?? Eye-wink
Ja som avšak(ako si si mohol všimúť) bral tentokrát preklad s prvej ruky(Narutobase) a nie s druhej.
Nepopieram avšak, že to môže byť aj takto(ja som ani nesnažil to prekladať doslovne).
V každom prípade nič to v konečnom dôsledku neznamená, pretože podstata je tam stále ta istá.

Porovnávaš niečo čo sa porovnávať ani nedá. Každé Genjutsu či už sa jedna o Sasukeho alebo Itachiho vždy bolo iné(keď to berieš vizuálne). Pokiaľ chceš hľadať spoločné rysy v poriadku. Ale u mňa to veľkú váhu nemá...
Nehovoriac o tom, že Sasuke je už svojim spôsobom proti Itachiho Tsukuyomi "imúnny".
Len aby si tomu rozumel. Prvý krát to bolo Tsukuyomi, ale na druhý krát by sa mu to už nepodarilo(kedže ho ako vieme prelomil). Jedine čo by ostalo je Genjutsu ako také.

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Witch King of Angmar
Vložil Witch King of Angmar, Čt, 2013-01-03 22:54 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 657 | Autor je: Pěstitel rýže

je to z toho narutobase "thats nothing compared to itachis tsukuyomi which could control the lenght of the illusion"

a ja to neprekladam doslovne, ja to prekladam spravne

My rig:
CPU: i7 4790k @ 4.00 GHz
GPU: MSI GTX 970 GAMING 4G
PSU: EVGA 500B, 80+ bronze, 500W
RAM: RUCIAL Ballistix Tactical 8GB (2x4GB) DDR3 1600 LP
MB: Asus H81M-E
SSD: Kingston SSDNow V300 - 120GB
HDD: 2x WD Caviar Black EX - 500GB
Headset: STEELSeries Siberia v2 Heat Orange
Mouse: A4tech Bloody Gamming V8, CORE 2
Keyboard: Razer DeathStalker

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Pá, 2013-01-04 14:58 | Ninja už: 5402 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

V poriadku, ale stále si nepoprel fakt, že tam ta podstata určitým spôsobom obsiahnutá.

Danzo totiž jasne netvrdil, že Tsukuyomi má a o to ide.
A v konečnom dôsledku je to aj tak jedno, pretože zjavne si to každý aj tak vyloží po svojom...
Tým pádom sa to nedá považovať za priamy dôkaz, pretože je ľahko spochybniteľný resp. skôr nieje jednoznačný.

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Čt, 2013-01-03 08:05 | Ninja už: 5437 dní, Příspěvků: 6283 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Lenže Bee sa z toho dostal a to z tsukuyomi nie je možné ...
... a hodím ešte jeden odkaz: http://www.narutobase.net/manga/Naruto/408/3 pravým okom s MS hodil na típka z oblačnej podobné genjutsu ako neskôr na zetsuklona ľavým ...

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Takeru
Vložil Takeru, St, 2013-01-02 20:22 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Pěstitel rýže

Problém u genjutsu Sharinganu je v tom, že v podstatě v každým si svázanej a trpíš Laughing out loud Rozdíl mezi klasickým gen a Tsukuyomi má údajně být v neprolomitelnosti Tsukuyomi a potom hlavně v tom, že v Tsuku můžeš bejt třeba měsíc a ve skutečnosti uběhne jen den. Proto se to tak blbě určuje.

Obrázek uživatele Witch King of Angmar
Vložil Witch King of Angmar, St, 2013-01-02 20:51 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 657 | Autor je: Pěstitel rýže

To byla Itachiho verze a ten byl na genjutsu mistr sasuke je na ne hnup sam danzou to rekl

EDIT: hlavne sem to porvnal s tim co se delo tady http://www.narutobase.net/manga/Naruto/585/12

My rig:
CPU: i7 4790k @ 4.00 GHz
GPU: MSI GTX 970 GAMING 4G
PSU: EVGA 500B, 80+ bronze, 500W
RAM: RUCIAL Ballistix Tactical 8GB (2x4GB) DDR3 1600 LP
MB: Asus H81M-E
SSD: Kingston SSDNow V300 - 120GB
HDD: 2x WD Caviar Black EX - 500GB
Headset: STEELSeries Siberia v2 Heat Orange
Mouse: A4tech Bloody Gamming V8, CORE 2
Keyboard: Razer DeathStalker

Obrázek uživatele Takeru
Vložil Takeru, St, 2013-01-02 21:02 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Pěstitel rýže

Jestli existuje Tsukuyomi stejně jako Susanoo na více úrovních, tak nechápu logickou podstatu celé téhle debaty, protože i když má Sasuke Tsukuyomi, tak mu je k ničemu, protože je srovnatelné s jakýmkoli jiným řadovým genjutsu co umí O.o

Obrázek uživatele Witch King of Angmar
Vložil Witch King of Angmar, St, 2013-01-02 21:14 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 657 | Autor je: Pěstitel rýže

Vem si zase, ze Itachiho Amaterasu je oproti tomu co ma Sasuke na nic, itachi ho "vyplivnul" a tim to u nej zhaslo Laughing out loud Sasuke si z nej udela stit, bodce, vypne ho .... to zas itachi neumel

A podle me Sasuke genjutsu je silnejsi nez klasicky ale je zase o dost slabsi nez itachiho

My rig:
CPU: i7 4790k @ 4.00 GHz
GPU: MSI GTX 970 GAMING 4G
PSU: EVGA 500B, 80+ bronze, 500W
RAM: RUCIAL Ballistix Tactical 8GB (2x4GB) DDR3 1600 LP
MB: Asus H81M-E
SSD: Kingston SSDNow V300 - 120GB
HDD: 2x WD Caviar Black EX - 500GB
Headset: STEELSeries Siberia v2 Heat Orange
Mouse: A4tech Bloody Gamming V8, CORE 2
Keyboard: Razer DeathStalker