manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto vs Sasuke, odlišnost

Válka je v plném proudu. Nastala noc a bojiště se vyprázdnila. Noc, temná noc. Na druhé straně, na straně úkrytu Tobiho seděl jeden shinobi. Seděl na nejvyšším stromě v okolí. Naproti němu sedět také mladý shinobi, ale ten seděl na sídle Raikageho. Několik kilometrů od něj.
Nemohli se vidět, nikde nekončící tma jim to nedovolila, ale cítili svou přítomnost, seděli naproti sobě ani jeden se nepohnul. Dívali se přímo před sebe, nikdo je nerušil, oba byli sami.
Kdyby seděli jen několik centimetrů od sebe, dívali by si přímo do očí, jediné co je oddělovalo, byla tma a několik kilometrů.
Ještě chvíli seděli a hleděli do prázdna noci. Ticho, tma, skvělá kombinace na myšlení.
Ninja, název pro ně, asi jediné co je v tuto chvíli spojuje, ale kdysi byli něco více, možná nejsou všechna pouta přetrhána, ale je tento pocit oboustranný? Spojení, co mají společného? Jsou to ninjové na úrovni, oba dva před s sebou mají slibnou budoucnost. Ale něco je přeci jen spojuje, pouto z minulosti. Rivalství, přátelství.
Ninjové tak rozdílní a přeci tak podobní. Barevná a radostná čakra jednoho z nich je přesný opak toho druhého, čakra temná a smutná. Oba dva nemají rodinu, ale oba si ji uchovávají v srdci, v podstatě se pro ně jejich rodiče obětovali. Jeden ztratil a druhý nikdy neměl.
Přátelé, ani jeden za začátku neměl. Jeden přátelství nevyhledával a druhý byl pro ostatní neviditelný, směšný. Nakonec oba získali přátelé, jen jeden si je dokázal udržet.
Stejný sensei, stejné mise, stejná hodnost. Oba dva jsou ještě genini , ale oba mají schopnosti junina.
Odchod je od sebe rozdělil, ale oba učil jeden ze tří legendárních seninů. Jedna smrt senina byla oplakávaná a o smrt druhého senina se sám jeho student postaral.
Naruto a Susake, staří rivalové, dnes nepřátelé. Každý bojuje za jinou stranu. Naruto ví za, co bojuje a proč bojuje za stranu, za kterou bojuje, ale proč Susake bojuje na straně Tobiho? Jen proto, aby se pomstil Konoze? Nebo je vtom něco více?
Stejné, odlišné proč nad tím přemýšlet? Proč nad tím přemýšlí ti dva? Sasuke pouta roztrhal, byli to jen planá slova nebo je myslel naprosto vážně? Naruto se je ty pouta snažil posílit nebo možná spojit. Ale bylo to k něčemu?
Mnoho společného: stejná vesnice, stejný trénink, stejný věk. Také mnoho rozlišného: chránit Konohu a zničit Konohu, cíl tak odlišný.
Sen nebo spíše cíl Sasukeho byl splněn, sen Naruta ještě ne, zatím ne.

Oba dva shinobi seskočili z jejich rozhledny. Tma je s radostí pohltila. Stejně rázným a rychlím krokem, šli tmou. Šli sami, nikdo je nesledoval, nikdo nevěděl o jejich odchodu, bylo to jejich tajemství.
Šli, neběželi, nepopoběhli, jakoby je k sobě něco táhlo, to něco přesně určovalo rychlost a směr. Zanedlouho Naruta pohltil les. Šli, nezastavili, nezpomalili. Celou cestu slyšeli jen své vlastní kroky, ale každou minutu, každý ušlý metr, sílilo jejich napětí.
Konečně zastavili, ani jeden nepromluvil, přitom stáli ani né metr před sebou. Tma jim skoro nedovolila, rozpoznat jednotlivé rysi jejich nepřítele, přítele nebo rivala. Slyšeli pravidelný dech toho druhého, nic jiného, jen dech.
Tupě na sebe zírali. Dívali si do očí, modré veselé se dívali do černých smutných.
„Sasuke,“ potichu řekl Naruto.
Sasuke pořád neřekl ani slovo.
Mrknul.
Místo černých očí měl červený sharingan.
Naruto využil chvíli opětovného zírání k načerpání senin modu.
Proti sobě stáli dva shinobi, červené oči proti žabím.
Neútočili, Naruto nedokázal začít a Sasuke? Něco mu nedovolilo bojovat hned teď. Neřekli ani slovo, pořád mlčky stáli.
„Naruto,“ jeho hlas se moc nezměnil, pořád stejně chladný jako tehdy.
Sasuke tasil katanu, Naruto kunai, oba uskočili. Byli tiše, Naruto přesně věděl kde Sasuke je. Jeho směrem hodil deset shurikenů.
Známý zvuk zaseknutí shurikenů do kmene stromu.
Sasuke vs Naruto, kdo z koho.
Bojovali, tiše, nikdo o nich stále nevěděl, nechtěli další účastníky boje. Ani jeden nepoužil žádnou techniku, zatím.
Taijutsu prolomil Sasuke.
Uskočil, začalo mu krvácet oko. Kolem nich vyšlehnul černý oheň.
„Amaterasu!“ tlumeně křiknul.
„Susano´o!“ zaznělo čtvrté slovo za celé setkání, třetí ze Sasukeho úst.
Naruto nemohl stát pořád pozadu, spojil svou čakru s Kyuubim.
„Kage bushin no jutsu!“ Místo jedno Naruta tu stálo deset dalších, všichni v Kuubi modu. Zaútočil na Susano´o.
Narutovi klony mizeli, Sasuke střílel šípy, ale i to bylo na Naruta krátký. Rychlí jako Žlutý blesk, jako yondaime hokage, jeho otec.
Kdo vyhrával? Těžko říci, Naruto měl rozhodně navrch, měl o mnoho více technik, které ještě nepoužil. Ale může vyhrát někdo, kdo nedokáže zabít svého, i když dřívějšího přítele? Naruto mohl už dvakrát boj ukončit, ale nikdy se nepřiměl použít techniku, kterou by boj ukončil.
Souboj začal být zajímavý až po spojení rasenganu s chidorim. Stejná situace, jako tehdy, poprvé je rozhodil Kakashi, po druhé u vodopádů a po třetí u mostu před ani ne dlouhou dobou.
Techniky se spojili, Narutův rasengan byl silnější, ale nestačilo to na vítězství.
Teprve teď byla použita bomba démona, odama rasengan, fuuton: rasen shuriken. Došlo i na mangekyou sharingan, a klasické ohnivé Uchiha techniky.
Les se změnil v bojiště. Různé techniky, vytvářeli neskutečný rozruch. Mohutné kmeny stromů praskaly.
Sasuke se nemohl vyrovnat Narutově rychlosti, ale výsledek ještě nebyl rozhodnut. Samozřejmě si Naruto neušetřil řeči o návratu do Konohy, a Sasuke řeči o zničení Konohy.
„Přicházejí,“ řekl Naruto.
Beze slov, oba uskočili a utíkali každý na svou stranu, Naruto použil svou rychlost a během chvíle se zase ocitl na sídle raikageho.
Spustil nohy ze střechy a se založenýma rukama v týl pozoroval bezhvězdnou, černou oblohou. Díval se. Pořád byl sám.
Zanedlouho si sednul, natáhl ruku se zdvihnutým palcem a s úsměvem na tváři se díval přímo před sebe, někde tam měl sedět Sasuke.
„Jednou tě přivedu zpět, to přísahám,“
Sasuke zavřel oči a místo červených se zase objevili černé temné.
Spojenecké síly ninjů, dorazili na místo jejich boje. Spoušť, kterou po sobě zanechali, byla téměř neidentifikovatelná.
Jen oni dva vědí, co se té noci odehrálo. Oba si zachovají pocity a celou událost v mysli, možná i v srdci, třeba to nebude jejich poslední souboj.

Poznámky: 

Snad se povídka líbí, nápad mě napadl, ani nevím jak, budu ráda za jakékoliv komentíky.

4.882355
Průměr: 4.9 (17 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Misara
Vložil Misara, Ne, 2012-12-30 14:34 | Ninja už: 4176 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Prostý občan

Děkuju Smiling

Obrázek uživatele Matsuko
Vložil Matsuko, So, 2012-12-29 22:23 | Ninja už: 4149 dní, Příspěvků: 117 | Autor je: Recepční v lázních

ještě sem nenapsala žádné FF,tak nemůžu hledat kritiku,myslím že,na to že to je teprve tvoje třetí povídka,je skvělá.
Sem velkou fanynkou těchto žánrů,a abych pravdu řekla,tak tobě se daří psát nádherné příběhy.

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Čt, 2012-11-29 08:07 | Ninja už: 4722 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Hm, až na jednu smysl postrádající větu, můžu říct, že se mi to líbilo. Tenhle žánr moc nečtu (čti: skoro vůbec) a ani nepíšu, takže i kdybych chtěla přihodit nějakou kritiku, nemám s čím srovnávat. Smiling Tudíž radši budu mlčet xD

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele KillerSasukeBee
Vložil KillerSasukeBee, St, 2012-11-28 20:22 | Ninja už: 4188 dní, Příspěvků: 291 | Autor je: Pěstitel rýže

Hm pekné

Killersasukebee

Obrázek uživatele Iminara
Vložil Iminara, St, 2012-11-28 15:04 | Ninja už: 4466 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Prostý občan

Další hezká povídka, jsem zvědavá co přijde příště. Smiling