manga_preview
Boruto TBV 15

Zrodení pre moc 09

Na jednej strane priehľadnej bariéry sa otvoril priechod a dnu vošiel jinchuuriki osemchvostého. Kandidáti na ninjov triedy S vošli vchodom oproti. Priechod sa za nimi zavrel a bariéra vytvorila celistvú vrstvu nad bojiskom.
Mladá žena s červenými očami pozorne sledovala kandidátov. Na okamih hodila pohľad na brata vedľa nej.
Práve žmurkal na pekné dievča sediace o dva rady za nimi. Vôbec si nevšímal pobúrené pohľady muža, ktorý ju objímal okolo ramien. Dievča potajomky očarene hľadela do jeho očí farby jantáru.
Strčila do neho.
„To by už stačilo, sleduj dianie v aréne,“ sykla na neho.
„Drahá sestrička, môžem sledovať buď upotených opičiakov, ktorý do seba mlátia, alebo na roztomilé mladé dievča. Rozšírené oči, červené líca, rozkošne hanblivé klopenie zraku. Buď to, alebo tí opičiaci. Voľba je jasná a jednoduchá.“
Povzdychla si. „Ten muž vedľa nej je zrejme jej manžel.“
„V tom nevidím žiaden problém,“ povedal, ale obrátil sa smerom k aréne.
Hokage už stihol predniesť svoju reč a traja ninjovia vo vnútri bariéry sa pripravili. Osemchvostý proti kandidátom.
To ako skúška prebiehala, bolo vždy na skúšajúcom a jinchuuriki si zvoli takýto spôsob.
Jej brat si znudene podoprel bradu a zahľadel sa na bojisko.
„Začni, sestrička. Omráč ma svojimi rozsiahlymi vedomosťami. Povedz mi čosi o opičiakovi číslo jedna,“ povedal a prstom ukázal na jedného z kandidátov.
Vysoký a štíhly ninja s čelenkou Skrytej Kamennej okolo nohy. Ponad plece mu vyčnievala rukoväť dlhého meča s úzkou čepeľou.
„Tadashi zo Skrytej Kamennej. Slušné ovládanie zemského a veterného elementu. Keď vytvoríme stupnicu, kde obyčajný človek bez schopnosti ovládať chakru je jednotka a otec je desiatka, tak je niekde uprostred.“
„Nejaký slabý,“ podotkol.
„Ani nie. Ja a ty sme osmičky. Kuramov jinchuuriki je sedmička a Gyuukiho je tak šestka.“
„A čo deviatka? Nemali by sme my byť deviatky?“
Zasmiala sa.
„Trúfaš si tvrdiť, že si na stupnici sily tak blízko otcovi?“
Opätoval jej úsmev.
„Máš pravdu, vlastne je od teba tá osmička dosť milosrdná, ale nechápem, prečo si dala jemu sedmičku,“ rukou mávol smerom k balkónu, kde stál vedľa hokageho mladý blonďavý ninja a so záujmom sledoval boj, ktorý sa odohrával vo vnútri bariéry.
Sledovala bratov pohľad a taktiež sa na neho pozrela. Vtedy akoby to vycítil a pozrel sa jej rovno do očí.
Odvrátila zrak.
„Iba odhadujem. Určite je na vyššej úrovni ako Gyuukiho hostiteľ, ale za posledné dva roky ani raz nemusel bojovať s plným nasadením, preto je rozsah jeho síl celkom záhadou.“
Ruky si založil na hlavu a zvedavo sa na neho zahľadel.
„Myslíš, že je schopný sa prebudiť?“
„S otcovou pomocou? Určite. Sám? Neviem. K prebudeniu je potrebné ohromné množstvo chakry. Áno, je jinchuuriki Kuramu, ktorý ma väčšiu zásobu chakry ako ty alebo ja, ale tá chakra musí byť jeho. Nemôže mu ju poskytnúť niekto zvonka, kto ma vlastné vedomie,“ hľadela na boj odohrávajúci sa v aréne. Tadashi a druhý kandidát bojovali proti Beemu a ten nevyzeral, že by mal s nimi nejaké problémy. Tadashiho bleskurýchle útoky mečom s ľahkosťou odrážal svojimi mečmi a genjutsu, ktoré používal druhý kandidát, na neho nemalo najmenší účinok. „Keď otec prebúdza, tak rozvinie chakrovú sústavu daného človeka na maximum. Urýchli a podporí jej vývin. Ale sú tu hranice, pokiaľ to môže spraviť. Dôležitý je potenciál daného človeka a ten sa nedá prekročiť. Toto sa otec naučil sledovaním vplyvu chakry bijuu na jeho hostiteľa. Z tých prípadov, keď ohromná chakra bijuu prúdi chakrovou sústavou jinchuurikiho a tá sa prispôsobuje vyššiemu prúdeniu chakry. Tento proces vylepšil a doviedol do dokonalosti.“
„To znamená, že Kurama nevedomky urýchľuje vývin chakrovej sústavy svojho hostiteľa,“ povedal.
„Správne,“ prikývla.
„Ale ten proces nie je taký efektívny ako ten otcov, že?“
„Odhadom... takých dvadsať percent v porovnaní s otcovým.“
„Takže je nepravdepodobné, že by sa dokázal prebudiť vlastnými silami, hoci mu Kurama nevedomky pomáha.“
„Nepravdepodobné, ale nie nemožné.“
„Dobre, tak teraz ten druhý opičiak,“ usmial sa a ukázal na muža uskakujúceho pred Beeho atramentovou bombou.“
Priam sprisahanecká nálada bola razom preč a on ako netrpezlivé malé decko ukazoval prstom na muža v aréne. Usmiala sa a hravo do neho strčila.
„Goro, Skrytá Piesočná, na stupnici je štyri a pol, užívateľ genjutsu. Absolútne nevhodný súper pre jinchuurikiho.“
Zrazu dav zhíkol. Rýchlo sa pozrela do bariéry a zazrela ako sa Bee tacká a padá na zem.
Zrenička sa jej roztiahla a vytvorila špirálu na pozadí jej červeného oka.
Chakra Gyuukiho zaplavovala jeho hostiteľa a potlačovala Beeho chakru.
„Gyuukiho chakra je nejaká zvláštna, ako keby besnel,“ povedal jej brat.
Sústredila sa na detaily a prikývla.
„Gyuuki stráca kontrolu... o chvíľu to tu bude zaujímavé.“
Rýchlo pozrela smerom na balkón s kageami a jej pohľad sa stretol s Narutovym.
„Vedela som, že niečo chystáš,“ naznačila bezhlasne perami.

***

Bee strácal kontrolu a pohltila ho premena. Do vzduchu explodovala chakra a namiesto neho tam stál obrovský osemchvostý bijuu. Zúrivo zavil a udrel do bariéry. Objavili sa drobné praskliny.
Diváci začali vykrikovať a rútiť sa k východom.
Naruto dal signál a do bariéry vstúpili dvaja ninjovia a odniesli kandidátov na ninjov triedy S, ktorých ohromný bijuu behom chvíľky porazil a odhodil ich na steny bariéry.
Mužom dovoľovala priechod bariérou pečať, ktorú im pred skúškami na dlaň umiestnil Naruto. Pre každý prípad.
Kageovia boli na nohách a omráčene sledovali dianie vo vnútri bariéry. Obzvlášť Darui. Hokage a ani nesnažil zamaskovať zdesenie a zhrozene cúval.
Osemchvostý udrel znova a praskliny sa zväčšili.
„Hokage – sama,“ povedal Naruto a hlboko sa mu uklonil s pravou rukou zloženou na hrudi. Stále sklonený zdvihol pohľad ku zdesenému hokagemu, „Čakám na vaše rozkazy.“
„Roz... rozkazy?“ hlesol hokage.
Osemchvostý krvilačne zavyl a udieral chápadlami do bariéry.
„Keď prikážete, postarám sa o túto nešťastnú situáciu,“ povedal úctivo.
Hokage to prekvapene sledoval, potom sa obzrel po tvárach kageov naokolo a vzchopil sa.
„Uzumaki Naruto, prikazujem ti postarať sa o bezpečnosť všetkých týchto ľudí. Máš povolené použiť akékoľvek prostriedky, aby si to dosiahol! Bež,“ prikázal autoritatívne.
„Ako si prajete, hokage – sama.“
Plavým skokom sa odrazil vysoko do vzduchu a ladne dopadol na vrchol bariéry.
Dav panikáril. Ľudia sa snažili dostať k východom. Poniektorí s nemou hrôzou stáli na mieste a s vytrieštenými očami hľadeli na slabnúcu bariéru.
Nad tým všetkým sa niesli tupé údery osemchvostého dopadajúce na bariéru a jeho rev.
Všimol si dve postavy, ktoré bez strachu sedeli na svojich miestach a sledovali ho.
Zložil pečate a vystrel ruku k bariére. Vytvoril sa v nej kruhový otvor a on prepadol dnu. Otvor sa za ním okamžite zavrel.
Osemchvostý si všimol padajúcu postavu a upriamil na ňu svoju pozornosť. Do vzduchu sa vymrštili dve chápadla pripravené ju rozdrviť.
Pery sa mu zdvihli v úsmeve.
Vo vzduchu sa dvakrát zlatasto zableslo a chápadla zmenili smer, neškodne minúc padajúcu postavu.
Dopadol pred obrovského démona, pričom pád stlmil miernym pokrčením kolien.
Gyuuki na neho zavyl a zaútočil. Zablesla sa zlatistá chakra a údery znova dopadli mimo. Naruto sa ani nepohol. Na tvári sa mu pohrával pobavený úsmev.
Gyuuki ustúpil. Pred ústami sa mu začala zhromažďovať chakra a vytvárať čiernu guľu. Bijuu damu.
Poniektorí kageovia zakliali. Všetci vedeli, že takto oslabená bariéra útok nevydrží.
„Robte niečo kazekage, ste známy svojimi obrannými technikami!“ skríkol na neho tsuchikage Makoto.
Gaara sa usmial sa založil si ruky na hrudi.
„Zbytočne by som sa namáhal. O všetko je už postarané,“ mávol smerom k bariére.
Osemchvostý ďalej vytváral bijuu damu a Naruto pokojne kráčal ku stene bariéry.
Bijuu dama vystrelila. Dav skríkol.
Naruto natiahol ruku a dotkol sa bariéry. Jej povrch sa zvlnil a chakra zaplápolala.
Bijuu dama dopadla a do vzduchu explodovali obrovské kusy zeminy a oblaky prachu. Bariéra sa otriasla, ale zaplápolala zlatou farbou a vydržala.
K zemi sa pomaly znášal prach a vyjasňovalo sa.
Osemchvostý ležal na zemi, povalený silou vlastného útoku. Zaostril a všimol si postavy stojacej pri ňom.
Naruto otvorenou dlaňou udrel osemchvostého do čela a keď ju odtiahol preč natiahlo sa medzi nimi vlákno chakry. Prudko trhol rukou a vlákno sa pretrhlo.
Gyuuki strnul a jeho podoba sa rozpadla. Na zemi namiesto neho ležal Bee v bezvedomí.
Dav šokovane stíchol.
Naruto zložil pečate a bariéra sa rozpadla. K zemi sa začali znášať drobné čiastočky plápolajúcej chakry, ktorá tvorila bariéru.
Zdvihol pohľad na kageov a ich ochranku, ktorí ho obklopili.
K Beemu sa sklonila ružovovlasá zdravotnícka kunoichi a podržala nad ním ruku, ktorú obalila zelená chakra.
„Bol nadrogovaný,“ hlesla prekvapene a medzi kageami to zašumelo.
„Sensei,“ dvojičky vystúpili do popredia.
„Ayame, Yoshi. Námestie. Pravý roh ulice smerom od hlavného vchodu do Konohy. Stánok s predavačom danga. Postarší muž, tak päťdesiat rokov. Sivo hnedé vlasy, hnedé oči. Podpriemerná výška. Ľavú ruku má nad zápästím obviazanú. Celý v hnedom. Námestie opustil hodinu pred začiatkom skúšok. Pokúste sa ho nájsť a priviesť ho sem.“
„Rozkaz, sensei,“ povedali jednohlasne a zmizli.
„Cestou do arény nám jeden predavač ponúkol dango zdarma. Stihol som si všimnúť, že začal baliť stánok, hneď čo sme sa trochu vzdialili,“ vysvetlil prekvapeným kageom, ktorý ho obklopovali.
„Jedol si ho?“ opýtal sa Gaara a oči sa mu rozšírili, keď si predstavil dôsledky.
„Dobre vieš, že dango nikdy nejem.“
Kagovia si uľahčene vydýchli.
„Sakura, je Bee v poriadku?“ obrátil sa k zdravotníčke Gaara.
„Nie je nijak zranený, keď sa pýtaš na to.“
„A čo tá droga?“
„Nič také som ešte nevidela. Vôbec neviem ako by mohla fungovať, ale je jasné, že bola špeciálne namiešaná pre jinchuurikiho, respektíve pre démona v jeho vnútri. Viac ti môžem povedať až po dôkladnom preskúmaní.“
Gaara prikývol.
Sakura sa stále skláňala nad Beeho bezvedomým telom. Pri prozornejšiom sledovaní bolo možné vidieť ako sa pohľadom vyhýba blonďavému jinchuurikimu.
„Oddýchni si, Naruto. Tá bariéra a potlačenie chakry bijuu ťa museli vyčerpať,“ vľúdne sa usmial Gaara.
Naruto prikývol a vzdialil sa.
„Tak to bol on,“ sledovala jeho odchod mizukage.
Gaara prikývol. „Je smutné, že ho musíme vylúčiť z nášho kruhu, ale my sme kageovia a on je postavením pod nami.“
„Hoci nám mohol byť rovný,“ dodal Darui a Gaara prikývol. „A kde nám zmizol hokage?“ obzrel sa raikage.
„Utiekol,“ povedal s odporom tsuchikage Makoto.
Skupinka kageov zmĺkla.
„Povráva sa, že ako mladík na vlastné oči videl vyčíňanie Kyuubiho, ktorý mu zabil celú rodinu. Osemchvostý je rovnako ako Kyuubi bijuu, možno sa mu vrátili nepríjemné spomienky,“ zamyslela sa tsuchikage.
Nikoho ale nepresvedčila.

***

„Pekné divadielko,“ zasmial sa muž s očami farby jantáru.
Jeho sestra prikývla a pomaly bok po boku kráčali ku východu pomedzi dav skandujúci Narutove meno.

***

Ayame a Yoshi vošli do Narutovho bytu.
„Hlásenie sme podali kazekagemu.“
Naruto prikývol.
„Ten predavač bol dosť neopatrný, museli sme za ním mazať stopy, aby ho tajné jednotky kageov nenašli.“
Naruto na chvíľu znehybnel a zaváhal. „Utajenie nie je práve jeho obor.“
Ayame prikývla a usmiala sa.
„Všetko šlo presne tak ako si predpokladal.“
„Ešte jedna drobnosť a je to,“ povedal a rukou prešiel po stene. Na prstoch mu zaplápolala chakra. Otvorili sa tajné dvierka a oni vošli dnu.
„Kedy dorazí Naruto?“ spýtal sa Yoshi.
„Aj ja som Naruto.“
„Si len klon, napodobenina, ja sa pýtam na skutočného Naruta.“
„To zabolelo,“ ohradil sa klon a povzdychol si. „Potrvá to o čosi dlhšie.“
„Stalo sa niečo?“ zostražitela Ayame.
„Keď sa so mnou originál prepojil, tak mal po boji s Miyu. Vtedy niekto prešiel senzorickou sieťou, ktorú utkal nad údolím.“
„No a?“ mávol nad tým rukou Yoshi.
„Tá osoba nevykazovala žiadne známky chakry. Ani tie najmenšie.“
„Ale predsa každý vykazuje nejaké známky chakry, aj ten najobyčajnejší človek nesie nejakú jej stopu.“ Ayame sa v tvári zračilo prekvapenie.
„Chakra sa dá potlačiť na minimálne množstvo, ktoré senzor nezachytí, ale nedá sa potlačiť úplne,“ rozprával klon a zo steny zobral masku z tmavého dreva a nasadil si ju na tvár. Keď sa otočil z tváre mu bolo vidno iba žiarivo modré oči. „Viem iba o jednom človeku, ktorý by to mohol dokázať.“
Ayame sa rozšírili zreničky. Otvorila ústa, ale nevyšiel jej z nich žiaden zvuk. Rýchlo sa upokojila.
„Zvládne to Naruto?“
„Aj ja som Nar...“ začal klon, ale nakoniec na tým mávol rukou. „Keď sa so mnou prepojil bol si istý, že k boju nedôjde. Všetko pokračuje tak ako malo. Len s posunom. Onedlho otvorí portál na stanovisko číslo dva a zvyšok cesty do Konohy dôjde po svojich.“
„Stanovisko číslo jedna je bližšie,“ zamračil sa Yoshi, „a ešte stále je v bezpečnej zóne od senzorov.“
„To je pravda, ale je len kilometer vzdialené od cesty a tá bude v rámci skúšok používaná.
Zobral si plášť a prehodil si ho cez plecia. Na hlavu si nasadil kapucňu.
„Splnili ste si dnes svoju úlohu?“
Yoshi sa uškrnul.
„Je to podarená dvojica. Dievča je kus a jej brat pokukoval po každej žene čo prešla naokolo. Človeku sa až nechce veriť, že niekto ako oni sú deti mudrca. Celý čas na seba čosi štekali a keď vypukol ten ruch, tak tam pokojne sedeli a sledovali celé dianie.“
„Neviem či ma podozrievali alebo nie, ale ten chlapec ma presondoval. Pravdepodobne zistil, že som klon. Nemôžeme ich podceňovať, nech pôsobia akokoľvek. Verím, že ste ich sledovali s dostatočným odstupom.“
Ayame si povzdychla. „Samozrejme. Ďalekohľady v rukách a najďalej ako sa dá a ešte k tomu som potlačovala našu chakrovú stopu. Neviem k čomu je to dobré, predsa si hovoril, že môžu meniť vzhľad ako sa im zachce.“
„To je pravda, ale ničomu to neuškodí,“ vystrel sa a vyšiel z tajnej miestnosti, predtým uchmatol z poličky mešec plný peňazí. Hromada ich tam ešte ostala, dosť na niekoľko generácii bezstarostného života.
Zavrel za nimi dvere.
„Máš ešte dosť chakry? To v aréne ťa muselo vyčerpať,“ zaujímala sa Ayame.
Spod masky sa ozval tlmený smiech.
„Nie som schopný už ani len rasenganu. Originál ma práve veľkým množstvom chakry nezásobil,“ mávol im sa vyskočil von oknom. Behom okamihu sa stratil vo všadeprítomnej tme.
„Musím uznať, že to divadielko v aréne bolo pekné, ale od skutočného boja malo ďaleko,“ podotkol Yoshi a pohodlne sa rozvalil v kresle. Ayame si ľahla na Narutovu posteľ, ruky založené za hlavou.
„Hlavným cieľom nebolo čo najrýchlejšie poraziť osemchvostého. Naruto potreboval divadielko. Niečo oslňujúce, nie efektívne. Scénka pre nevedomých divákov, ktorí začnú šíriť chýry o legendárnom súboji,“ odmlčala sa a nahlas zasmiala. „Po takomto výstupe by sa Naruto najradšej prepadol pod zem od hanby. Myslím, že naschvál nechal bojovať klon, nech sa aspoň trochu dištancuje od tejto frašky.“
„Ale to nám nezabráni sa z neho ešte mesiace smiať,“ uchechtol sa Yoshi a sprisahanecky sa na seba so sestrou pozreli. „Keď si pomyslím, že mu stačilo vyhnúť sa chápadlám a dostať sa k osemchvostého hlave, kde by umiestnil pečať. Namiesto toho radšej plytval chakru na odrážanie úderov, hoci uskočenie by bolo oveľa výhodnejšie a ten koniec....“ začal sa smiať. „On... on ho nechal vytvoriť bijuu damu,“ pochechtával sa.
„Záchrana divákov pred bijuu damou jeho povesti len prospeje,“ povedala vážnym hlasom Ayame, ale aj ona sa usmievala.
„Tak a ako si na tom ty a Naruto?“ spýtal z ničoho nič Yoshi.
„Teba do toho nič,“ odfrkla si, ale líca jej mierne očerveneli.
Yoshi si to všimol a zaškľabil sa.
„Som tvoj brat, musím sa zaujímať o tvojho priateľa, aby som ho mohol prípadne zmlátiť.“
„Naruta,“ povedala pochybovačne, „ty a zmlátiť ho.“
„Potajomky a od chrbta by som ho omráčil, a potom by to šlo,“ zasmial sa a ona s ním.
„Naruto je všetko čo som vždy od muža chcela,“ povedala nakoniec potichu.
„Dostal ťa už do postele?“ vybafol Yoshi necitlivo a ona šokovane vytrieštila oči. Potom zazrela veselé iskričky v jeho očiach.
Hodila po ňom vankúš, ktorý lenivým pohybom ruky odrazil.
„Vždy som tvoj nedostatok spoločenského taktu považovala za vtipný, pokiaľ sa nezameral na mňa.“
„Neodpovedala si, sestrička,“ uškŕňal sa.
„Nie nedostal!“ vykríkla a pretočila sa na bok, chrbtom k nemu.
„Takže to tvoje ‚až po svadbe‘ stále platí,“ rýpol si ešte. Ani sa nenamáhala mu odpovedať.
Izbu naplnilo ticho a zvuk vetra udierajúceho do okeníc.
„Narutov klon šiel vyplatiť chlapíka čo mu namiešal drogu a čo sa tak nešikovne maskoval za predavača danga?“ ozval sa po chvíli.
„Dobre vieš, že áno.“
„Mohol som to spraviť ja,“ podotkol Yoshi a zívol.
Ayame si povzdychla a sadla si.
„Porozmýšľaj nad tým. Chceš po niekom, aby ti namiešal drogu a podal ju jednému z najváženejších ninjov. Za oba činy je trest smrti. Nikto rozumný to nespraví, takže čo spravíš?“
„Prinútim ho.“
„A on ti namieša nesprávnu drogu alebo ťa zradí, hneď čo sa mu stratíš z očí. Nie, braček. V Narutovom prípade mu odhalíš svoju identitu. Dokážeš mu, že si schopný za ním prípadne zmazať všetky stopy a aj vo vlastnom záujme sa postarať, aby ho nechytili.“
„Riskantné. Muža môžu stále chytiť a čítaním myšlienok sa dozvedieť všetko.“
„Správne, ale čo keby svoju identitu tak úplne neprezradil?“
„Ako to myslíš?“ Yoshi sa zvedavo naklonil v kresle a počúval.
„Prečo si myslíš, že si Narutov klon zobral masku? Keby chcel odhaliť svoju identitu, predsa by bola zbytočná.“
„Jediné čo mu spod nej bolo vidieť boli oči...“ stuhol a vytrieštil oči na Ayame.
„Správne,“ usmiala sa. „Dovolil mužovi, aby zazrel jeho oči a nie je nikto, kto by mal tak žiarivé modré oči a dostatok prostriedkov na zapletenie tej drogy.“
Yoshi sa obdivne zasmial. „Čiže ten muž dobre vie s kým jedná, ale aj keby mu čítali myšlienky a v nich videli muža s žiarivomodrými očami ako si objednáva drogu, tak by to ako dôkaz neobstálo na žiadnom súde. Geniálne,“ obdivne hvizdol. „Ešte keď zoberieme do úvahy, že farbu očí nejde meniť pomocou žiadnej techniky, tak ten muž dobre vie s kým jedná a pokiaľ má dosť rozumu, tak ho ani nenapadne zradiť ho.“
„Naruto prvý vyriekol podozrenie, že Beeho nadrogovali cez to dango, ktoré si dali, hoci to nemusel spraviť a sťažiť vyšetrovanie, ale skôr či neskôr by to Bee spomenul a tým, že na to Naruto poukázal si získal u kageov vyššiu dôveryhodnosť, navyše nás hneď poslal po jeho stope čo tu dôveryhodnosť posílilo a my sme zároveň mohli zmazať prípadné stopy a keby muža nakoniec predsa len vypočúvali, a potom predvolali Naruta ako podozrivého, tak to môže zvaliť na nastrčeného muža s modrými očami, ktorého si niekto bohatý najal a poskytol mu peňažné prostriedky na drogu, v úmysle to celé zvaliť na Naruta.“
„Stále si myslím, že by bolo jednoduchšie toho muža zabiť.“
Ayame súhlasne prikývla.
„Naruto si myslí, že ho ešte bude potrebovať. Ten muž je veľmi schopný.“

***

Postarší muž vošiel do domu a rýchlo za sebou zavrel dvere. Vyslal k nim chakru a pečať na dverách na okamih zažiarila a pohasla. Vydýchol a usmial sa. Z hlavy si dal dole sivohnedú parochňu a hodil ju na stôl.
Prešiel do kuchyne a z chladničky si vybral fľašu, z ktorej sa dlho napil. Uprostred dúšku strnul a pomaly otočil hlavu. V temnej kuchyni konečne zazrel sedieť postavu s maskou na tvári. Do očí sa mu zabodol pohľad chladných žiarivomodrých očí.
Pristúpil ku stolu a posadil sa oproti votrelcovi.
„Bolo od vás prefíkané za sebou zanechávať stopy, ktoré by Konožskú tajnú jednotku zaviedli rovno do vášho druhého domu. Do domu, kde ste zanechali list, v ktorom ste špekulovali nad mojou identitou a opisovali našu dohodu,“ hlas bol utlmený maskou, ale aj tak v ňom zaznelo pobavenie.
„Neznie to ako keby vám to vadilo,“ podotkol muž a votrelec sa bezstarostne zasmial.
„Báli ste sa, že vás po tom, čo došlo k naplneniu našej dohody, odstránim ako prípadného svedka. Nie ste hlupák, dobre viete ako to chodí. Teší ma to. Veci to potom dosť uľahčuje.“
„Ako ste ma našli?“
„Dokonca sa chcete poučiť zo svojich chýb,“ znova sa zachechtal votrelec. „Dajme tomu, že predtým, než som využil vaše služby som vás nejakú dobu sledoval.“
Muž zbledol.
„Mám prehľad o všetkých vašich šiestich bezpečných domoch a úkrytoch. Teraz už vlastne piatich. Dom, v ktorom ste zanechali ten zábavný odkaz som musel zapáliť a zbaviť sa dôkazov. Určite mi to nebudete vyčítať.“
Muž na neho chvíľu hľadel, a potom vstal. V tvári sa mu zračilo odhodlanie.
„Dotiahol som to na jounnina a smeroval som vyššie, než som sa začal živiť týmto. Teraz ste oslabený, dokážem vás poraziť!“
„Oslabený?“
Muž sa uškrnul.
„Obaja dobre vieme o čom rozprávam a obaja dobre vieme, prečo to nepoviem priamejšie.“
„Ste mi vy ale chytrák,“ votrelec mávol rukou. „Tak ma napadnite, porazte ma,“ siahol do plášťa a na stôl hodil mešec. „Tu je druhá polovica za vaše služby, už nemáte dôvod váhať.“
Muž na votrelca tvrdo hľadel a on mu pohľad pokojne opätoval. Nakoniec zavrčal a znova si sadol.
„Múdre rozhodnutie,“ zasmial sa muž. „Keby ste ma napadli, znamenalo by to vašu smrť.“
„Nie nutne,“ odsekol.
„Ale určite nutne. Fľašu, z ktorej ste sa napili som mierne ochutil. Viete, už tu na vás čakám hodinu, zatiaľ čo vy ste za sebou mazali stopy. Stihol som si prezrieť vaše pracovisko a trochu sa v týchto veciach vyznám. Na vás síce nemám, ale viem dosť na to, aby som vedel čosi priliať do pitia.“
Muž zbledol, ale pohŕdavo odfrkol.
„Myslíte, že by som si nevedel pripraviť protijed? Hlupák!“
„To mi pripomína ešte jednu vec. Viete, keď som navštívil vaše laboratórium v tej malej tajnej miestnôstke, tak... noo... ako to povedať. Nejak sa mi podarilo ju celú zničiť,“ zasmial sa. „Som ja ale nešikovný. Dúfam, že k príprave vášho slávneho protijedu nebudete potrebovať žiadne ingrediencie, ktoré sa tam nachádzali.“
Mužovi sa z tváre vytratila všetka farba a v očiach sa mu zračilo číre zdesenie.
„Takže teraz by som bol rád, keby súhlasíte, že napadnutie ma by znamenalo nutne vašu smrť.“
Muž kývol a votrelec siahol do plášťa a hodil mu drobnú fľaštičku z tvrdeného skla.
„Buď je to protijed alebo kyselina na čistenie diamantov, nie som si istý.“
Muž ju rýchlo odzátkoval a po krátkou privoňaní ju na dúšok ju vypil.
„Čo by ste robili, keby som sa nenapil, keď som sem prišiel.“
„Poprosil by som vás o niečo na zvlaženie hrdla, verím, že by ste neodmietli,“ votrelec začal pomaly vstávať, ale muž ho zadržal pohybom ruky.
„Odchádzate?“
„Nemusíte smútiť, určite sa ešte stretneme.“
Muž prikývol a uprel pohľad do žiarivomodrých očí.
„Chcel by som vám niečo povedať,“ začal a votrelec mlčal, tak začal: „Pred viac ako dvadsiatimi rokmi som bol v službách Žltého blesku zo Skrytej listovej. Štvrtého hokageho. Možno vás bude zaujímať, že využíval hlavne moje travičské služby,“ pohľad mal prefíkaný a škodoradostne sa usmieval. „Osoby, ktoré sa mu postavili, záhadne umierali na infarkt. Preto sa na post hokageho dostal tak mladý. Všetci odporcovia záhadne ochoreli alebo umreli,“ kruto sa usmial. „Boli to zlaté časy, vždy som mal dosť práce a tešil som sa jeho ochrane. Samozrejme, bol dosť chytrý, aby to robil potajomky, dnes som jediný, kto o čomsi takom vie. Je škoda, že už nie je medzi nami. Bol to muž, ktorý sa neštítil spraviť to, čo bolo potreba,“ zakončil a vyčkávajúc sa zahľadel na votrelca.
Vtedy stôl medzi nimi explodoval. Muž preletel vzduchom a dopadol na chrbát. Rýchlo vyskočil na nohy a v ruke sa mu zjavila dýka s dlhou úzkou čepeľou. Ohromujúcou rýchlosťou bodol, ale votrelec jeho úder s pohŕdavou ľahkosťou odrazil a zasadil mu úder do brucha. Muž bolestivo sykol a zlomil sa v páse, vtedy ho votrelec nakopol kolenom do brady až ho zdvihlo do vzduchu. Tam ho chytil za krk a udrel s ním o stenu, ktorá sa otriasla. Muž vo vzduchu kopal nohami a snažil sa nadýchnuť a prečistiť omráčenú myseľ.
„Veľmi dobre viem rozoznať, keď sa so mnou snaží niekto manipulovať. Poznám, keď mi niekto rozpráva vymyslené historky. Poznám, keď mi niekto klame,“ nekričal, rozprával pokojne, skoro šepkal a v jeho hlase zaznel nekonečný chlad.
Pohŕdavo pustil muža a ten dopadol na zem. Zhlboka sa nadýchol a začal kašlať, pričom sa držal za hrdlo, na ktorom už bolo vidnou podliatiny.
Votrelec sa otočil a bez ďalších slov opustil dom.
Muž ležal na zemi a zhlboka dýchal. Po chvíli naplnil miestnosť jeho chrapľavý smiech.

Poznámky: 

Prekvapivo dlhý diel, taký tu od záverečného dielu Sklamania nebol. Takže vy lenivé potvory zvané čitatelia, očakávam dlhé komentáre Laughing out loud Pokojne môžete chváliť jednotlivé vety, len nech su tie komentáre dlhé Laughing out loud

***
Poďakovanie posielam, aj za Vás /hoci aj vy by ste mohli, že :D/ Laitte, ktorá ho opravila v rekornom čase, hoci som ju vybádal nech to odloží. Rešpekt, potvorka Laughing out loud

O pokračovaní /Zrodení pre moc 10/

Ďalší diel bude tiež dlhý, hoci pôvodne mal mať len nejaké 2 strany, nakoniec som sa rozpísal a je ich 5. Bude skôr oddychový, niekto by povedal, že dokonca romantický. Poukazujúci na vzťah Naruta a Ayame.
Mňa jeho písanie bavilo a verím, že ho oceníte aj vy :)

4.96154
Průměr: 5 (26 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele naomi totsuka
Vložil naomi totsuka, Út, 2012-12-04 21:11 | Ninja už: 4399 dní, Příspěvků: 20 | Autor je: Prostý občan

No musim rict ,ze tenhle dilek se ti opravdu povedl.Hlavne co se tyce navaznosti na predchozi dily konecne to bylo pekne srozumitelne.
Predchozi dil byl v tomhle slabsi.

Co se tyce delky nebudu se moc vyjadrovat.Kdyz se do toho clovek zacte a najednou to skonci ,vzdycky to cloveku pride kratke ikdyz opak je pravdou Smiling

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Čt, 2012-12-06 13:58 | Ninja už: 5811 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Príbeh píšem ako celok, nemôžem predsa všetko vykecať v prvej časti Laughing out loud
V tom začítaní súhlasím, aj mne sa to stáva u kvalitných knižiek a poteší, keď sa to stalo aj u mojej poviedky, môjho vývoru, u výplodu mojej zvrátenej mysle Laughing out loud
Ďakujem Smiling

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Ne, 2012-11-25 20:37 | Ninja už: 5811 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan



Banda lenivá, tešia ma vaše dlhé komentáre Laughing out loud Veď ja si vás ešte poriadne vycvičím, uvidíte Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Hikari Animaru
Vložil Hikari Animaru, St, 2012-11-28 13:34 | Ninja už: 4472 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Konohamarova chůva

bola som do textu ponorená tak som si tu dĺžku nejak nevšimla Laughing out loud ale aj sa mi zdalo že to čítam nejak dlho Mrk

Blog Mestekovej a Sabaku no Tanaris -> www.sameta.blog.cz/
Navštívte stránku Zakázaného ovocia!

Spoluautorská FF so Sabaku no Tanaris:
Zakázané ovocie chutí najlepšie - http://147.32.8.168/?q=node/107008

Obrázek uživatele misakj94
Vložil misakj94, Ne, 2012-11-25 17:49 | Ninja už: 4481 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Prostý občan

No jak začít. Bylo to úžasné. Dlouhé. Laughing out loud Laughing out loud Napínavé, tajemné, dobře se to čte a ten Naruto. Laughing out loud Smiling Tento díl byl zatím, teda
podle mého kusu nejlepší ze všech.

A taky bych řekl, že asi jeden z nejlepších dílů v celé historii kohoha.cz Laughing out loud A to myslím vážně.

V dnešním rozhovoru Senninových dětí
„Takže je nepravdepodobné, že by sa dokázal prebudiť vlastnými silami, hoci mu Kurama nevedomky pomáha.“

A Naruto
„Veľmi dobre viem rozoznať, keď sa so mnou snaží niekto manipulovať."

Jestli čtu dobře mezi řádky, tak Naruto nesnáší, když s ním někdo manipuluje, ale sám manipuluje s lidmi okolo a dokonce a s dětmi Sennina. Protože v minulém díle Sennin řekl, že Kurama je mrtvý. Nebo jsem to špatně pochopil? Laughing out loud Laughing out loud

No každopádně famózní díl a celá série. Jen tak díl. Laughing out loud Smiling

narusaku 4ever
Ať si říká každej kdo chce tak Madara a Itachi to jsou velcí páni Laughing out loud
Kurama nej démon
Itachi, Madara, Naruto, Minato a Kurama. Nej pětka.

Obrázek uživatele Hikari Animaru
Vložil Hikari Animaru, Ne, 2012-11-25 14:20 | Ninja už: 4472 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Konohamarova chůva

máš pravdu som lenivá potvora Laughing out loud takže aspoň sa pokúsim splniť tvoj príkaz Laughing out loud nieje čo vyčítať :)hmmm... takže páčila sa mi dĺžka, popravde som ani nepostrehla že to bolo tak dlhé Laughing out loud potom obdivujem tvoju kreativitu hlavne jak Naruto podal Beemu drogu Laughing out loud a...a...a... a veľmi sa teším ako to dopadne s Ayame a Narutom Sticking out tongue veľmi dobre sa to čítalo, bolo to veľmi zaujímavé Laughing out loud a vďaka tomu že chceš dlhé komentáre si pretcvičim gramatiku takže VEĽKÉ ďakujem Laughing out loud a ďakujem aj Laitte za opravu gramatických chýb Eye-wink a veľmi, veľmi, veľmi sa teším na ďalší diel Laughing out loud dúfam že sa ti koment páčil a že nie si sklamaný kvôli mojej VEĽKEJ lenivosti Eye-wink Laughing out loud ááááá rozhodne 5* Eye-wink

Blog Mestekovej a Sabaku no Tanaris -> www.sameta.blog.cz/
Navštívte stránku Zakázaného ovocia!

Spoluautorská FF so Sabaku no Tanaris:
Zakázané ovocie chutí najlepšie - http://147.32.8.168/?q=node/107008

Obrázek uživatele karol552
Vložil karol552, So, 2012-11-24 19:34 | Ninja už: 4788 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Prostý občan

Velmi dobre sa to citalo ale najviac ma asi potesila dlzka dielu a potom samozrejme dej: priebeh a opis boja naruta a beeho dalej vyvin situacie preco boj vobec zacal ,tam sa mi najviac pacilo ako do podrobnosti si to vsetko opisal. Naj veta bola asi uplne posledna v narutovom podani ked dokazoval tomu co namiesal beemu tu drogu ze nie je ovplyvnitelny nicim ibak ak sebou Laughing out loud (a ayame? Laughing out loud)
no a ta veta:
Naruto - „Veľmi dobre viem rozoznať, keď sa so mnou snaží niekto manipulovať. Poznám, keď mi niekto rozpráva vymyslené historky. Poznám, keď mi niekto klame,“ nekričal, rozprával pokojne, skoro šepkal a v jeho hlase zaznel nekonečný chlad.

takze to je asi setko! tesim na dalsi diel Laughing out loud
ako to dopadne s narutom a ayame Laughing out loud

5/5 Dokonale,famaozni,sttrhujici, subarasi
+ podakovanie Laitte za skvely a hlabvne rychly beta-reading (myslim ze tak sa nazyva ta oprava textu od gram chyb a pod ...)

P.S.: dufam ze mam dost dlhy komentar:D

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, So, 2012-11-24 20:03 | Ninja už: 5811 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

No ešte aby nepotešila Eye-wink
Nedokozoval, že nie je ovplyvniteľný. Ukazoval mu, že mu nemôže klamať, že neverí všetkému čo hovorí a naznačil, že nemá rád, keď s ním niekto manipuluje alebo sa o to pokúša Laughing out loud
Vzťah Ayame a Naruto.... no viac v ďalšej časti, poukážem ako to medzi nimi je, aj keď nejde všetky tie odtiene vzťahu ukázať v jednej kapitole. Až častom budeš môcť posúdiť či je ovplyvniteľný Ayame Eye-wink
Ako to medzi nimi dopadne ešte neviem ani ja:D
Komentár ti schvaľujem. Komplimenty, označenie toho čo sa ti páčilo najviac, poďakovanie Laitte, natešenie na ďalší diel... je tam všetko Laughing out loud
Dík Smiling

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Overlord
Vložil Overlord, So, 2012-11-24 18:50 | Ninja už: 4516 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Prostý občan

Super už sa teším Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

[hide=SKRACUJ SI PODPIS!!!]What Akatsuki Member Are You?What Akatsuki Member Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, So, 2012-11-24 19:14 | Ninja už: 5811 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Čo bolo nezrozumiteľné na vete v poznámkach: "Takže vy lenivé potvory zvané čitatelia, očakávam dlhé komentáre :D" - by Mirec. Laughing out loud
Dlhé komenty nie podpisy, beznádejné Laughing out loud
Ale čo už, som rád, že sa tešíš na pokračovanie Eye-wink

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>