manga_preview
Boruto TBV 07

Miluju tě, Hinato 1

Už je to rok co se Sasuke vrátil do vesnice. Změnil se. Ta pouta přátelství, která kdysi zpřetrhal za účelem získání síly, se začala opět obnovovat. A jedno z nich nezůstalo pouze u přátelství. Byť ji dvakrát skoro zabil, Sakuřina láska k Sasukemu byla pořád stejně velká. A po nějaké době právě ta velká láska rozehřála Sasukeho chladné srdce a on si uvědomil, jak moc pro něj Sakura znamená a jak moc ji miluje.
„Lidé se mění,“ řekl si Naruto a pousmál se. Další náročná mise S splněna. Od doby co se stal jouninem se jeho život stal o mnoho hektičtějším.
„Už se nemůžu dočkat, až si zase dám rámen,“ řekl a protáhl se.
„Zase myslíš na jídlo?“ odpověděl Sasuke, sklonil hlavu a vypadal ustaraně. Naruto pochopil, že myslí na Sakuru.
„Nemusíš se o ni bát, určitě je v pořádku,“ pohlédl na něj a usmál se. Sasuke úsměv opětoval.
„Nemám o ni strach.. Já jen že to jsou už dva měsíce, co jsme spolu naposledy byli.“
„Byls na misi.. Si myslíš že tě po dvou měsících nepozná? Moc se strachuješ,“ zakřenil se Naruto.
„Asi máš pravdu,“ odpověděl pobaveně Sasuke. Za chvíli už ji znovu obejmu.
Mise původně měla trvat sotva deset dní, avšak po následujících komplikacích se neuvěřitelně protáhla.
Už se stmívalo, když konečně dorazili do vesnice.
„Všude dobře, doma nejlíp,“ prohlásil nadšeně Naruto, „podám hlášení a pak jdu do Ichiraku, pozdravuj ode mě Sakuru,“ rozloučil se se Sasukem.
„Budu,“ odpověděl Sasuke s úsměvem a vydal se k Sakuřině domu. Bože, ta mě seřve. Dva měsíce místo deseti dnů, pomyslel si. Cestu k tomu domu by našel i poslepu. Vyskočil na balkón. Dveře do Sakuřina pokoje byly otevřené. Konečně ji znovu uviděl. Otočená zády k němu stála před zrcadlem a česala si své nádherné růžové vlasy. Chvíli ji jen tak pozoroval. Zničehonic strnula. Zřejmě jej uviděla v zrcadle. Pomalu se otočila. Po tvářích jí stékaly slzy. Sasuke se usmál.
„Jsem doma,“ řekl.
Sakura na něj ještě chvíli civěla, pak zahodila hřeben a rozběhla se k němu.
„Sasuke!“
Padla mu do náruče. Po dvou dlouhých měsících ji konečně objal. Vášnivě se políbili.
„Dva měsíce. Dva měsíce jsem se o tebe bála,“ vzlykala. Sasuke ji znovu políbil.
„Už je to dobré, jsem tady s tebou. Neplač,“ konejšil ji něžně. Už nikdy od sebe nebudou tak dlouho.

Naruto se zatím cpal rámenem u Ichiraku. Po takových dvanácti miskách nakonec moudře usoudil, že už má teda asi dost.
„Děkuju staříku, bylo to vynikající,“ poděkoval, zaplatil a odkoulel se domů. Padl na postel a spokojeně usnul.
Vzbudil se až k ránu. Budík ukazoval 7:34.
„Jak já miluju svoji postel,“ protáhl se Naruto spokojeně. Oblékl se a šel se ven, poohlédnout po nějaké aktivitě. Řekl si, že zajde na místo kde kdysi spolu se Sasukem, Sakurou a Kakashim trénovali. Zabočil za ohradu.
„Ach, omlouvám se,“ řekl rychle, když do někoho narazil a svalil na zem.
„Hinato?“ podivil se a rychle ji pomohl na nohy.
„To nic Naruto, nic se mi nestalo,“ odpověděla Hinata a celá zčervenala.
„A k-kam jsi měl namířeno?“ zeptala se.
„Na jedno místo kde jsem ještě jako genin trénoval,“ řekl s úsměvem. „Chtěla bys jít se mnou?“
Hinata ještě víc zčervenala. „No já.. Moc ráda,“ opětovala úsměv.
Naruto byl rád, že alespoň není sám a že si má s kým povídat.
„Chyběl jsi mi tady,“ řekla tiše za chůze.
„Vážně?“ podivil se Naruto.
„No, teda ně mě, ale nám.. Teda mě vlastně taky.. Ale hlavně nám všem, kamarádům a tak..“ Koktala Hinata a zase se začínala červenat. Naruto se usmál. Tohle její chování zbožňoval.
Došli na místo. Tři kůly vražené do země a za nimi pomník se jmény ninjů, jenž byli zabiti během bojů. K jednomu z těch kůlů kdysi Kakashi Naruta přivázal za to, že si chtěl sníst své jídlo dříve, než před polednem. Uvidíme, co to s ní udělá, pousmál se Naruto lišácky v duchu.
Otočil se k Hinatě. Stála asi metr od něj. Vypadala nádherně a tak nevinně. Jakmile se jejich pohledy střetly, stydlivě ucukla, lehce se usmála a tváře jí mírně zčervenaly. Proč se vlastně cítím tak nervózně?
„Taky jsi mi moc chyběla, Hinato,“ řekl s úsměvem. Hinata strnula, pootevřela ústa a podívala se Narutovi do očí. Chvíli jen tak stála, pak ale zčervenala.. a omdlela. Naruto se lekl.
„Doprčic, tohle jsem nechtěl,“ vynadal si. Rychle k Hinatě doběhl a vzal ji do náruče. Nechápal proč, ale srdce mu divoce bušilo. Sedl si k jednomu z kůlů, opřel se o něj zády a Hinata stále v bezvědomí, ležela hlavou opřená na jeho hrudi. Proč se mi třesou ruce, proč mi tak divoce buší srdce a proč se na ni proboha nemůžu přestat dívat? Přemýšlel Naruto horečně. Nikdy mě nenapadlo smýšlet o ní jinak než o kamarádce.. a přesto.. Přinutil se a odvrátil od ní na chvíli zrak. Vzpomínal na ty roky, co ji znal. Vždycky si myslel, že jeho láska je Sakura, byť milovala Sasukeho. Že by se mýlil?
Hinata se zachvěla a pomalu otevřela oči. Uvědomila si, že na někom leží. Zvedla hlavu a podívala se Narutovi do očí. Usmál se. Vypískla a chtěla se vyprostit… ale on ji nepustil.
„Naruto?“ řekla tázavě a ve tváři se jí opět objevil ruměnec. Naruto, sám ani nevěděl proč, ji k sobě přivinul ještě pevněji.
„Nechoď,“ zašeptal Naruto a pohladil ji po vlasech, „zůstaň tu se mnou.“ Hinata na něj s úžasem a podivením ve svých krásných bílých očích hleděla, pak se ale usmála, přikývla a znovu položila hlavu na jeho hruď. Naruto měl pocit, že se Hinata třese po celém těle. Anebo se třesu já?
„Víš já,“ promluvila roztřeseně, „vždycky jsem snila o tomto okamžiku,“ hlas se jí stále víc třásl. Naruto byl stále víc nervózní a začínal se potit. Už opravdu nevěděl co se to s ním děje.
„A teď, teď se mi ten sen splnil,“ šeptala. Naruto zavřel oči. Nikdy mu tohle ještě nikdo neřekl. Byl jako omámený. V blízkosti Sakury necítil žádné takové pocity, jaké vnímal právě teď. Pohlédl na ni a pohladil ji po vlasech. Zvedla hlavu. Jejich pohledy se střetly a oba se zarazili. No tak Naruto, udělej něco, říkal mu jakýsi vnitřní hlas. Pomalu se k ní začal přibližovat. Hinata zavřela oči a udělala totéž.
Jejich rty se dotkly. Naruto měl pocit, že uvnitř snad exploduje. Byl to nádherný pocit. Nikdy v životě nic takového nezažil. Hinata líbala láskyplně a něžně. Už chtěl oddělit své rty od těch jejích.. Ale ona mu to nedovolila. Na týlu ucítil její ruku, která mu bránila v přerušení jejich polibku. Naruto byl šťastný, tak šťastný jako snad nikdy dřív. Chtěl, ať ta nádherná chvíle nikdy neskončí, ať to tak zůstane navždy.
Oba nakonec oddělili své rty od toho druhého. Naruto pohlédl Hinatě do očí.
„Miluju tě, Hinato,“ vydechl. Hinata se na něj usmála a mírně se začervenala.
„Já tebe taky, Naruto. Taky tě moc miluju,“ zašeptala. A jejich rty se znovu spojily v polibek.

KONEC 1. ČÁSTI

Poznámky: 

V části, kde Naruto řekne Hinatě, že mu taky moc chyběla, doporučuji zapnout tuto písničku http://www.youtube.com/watch?v=sVaRHJn_dgM - nabudí to atmosféru Smiling

Je to moje první dílo, pokud se Vám bude líbit, rád napíšu pokračování Smiling

4.802815
Průměr: 4.8 (71 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kyell
Vložil Kyell, So, 2018-08-18 11:09 | Ninja už: 5596 dní, Příspěvků: 1367 | Autor je: Účastník chuuninské zkoušky

Mise L3: Wohoo, tady to začíná pěkně zostra Laughing out loud A já myslel, že první se vymáčkl Naruto a ne Sasuke, ale když k tomu připočtu to, jak ho Sakura uháněla a Hinata radši omdlela hihihi No opravdu pěkný začátek, sice jsem byl z pouhého názvu skeptický, ale ona zamilovaná chvilka je napsána velmi poeticky a taktně Smiling Takže budu doufat, že to bude v podobném duchu pokračovat.
Kakashi YES

Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, Po, 2018-01-08 11:45 | Ninja už: 2323 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

Nádhera

Obrázek uživatele Sajlonix
Vložil Sajlonix, Po, 2012-12-03 20:56 | Ninja už: 4358 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Nádhera idem ďalej a za 5 hviezdičiek.. Laughing out loud

Obrázek uživatele EliSVK
Vložil EliSVK, Ne, 2012-12-02 19:31 | Ninja už: 4139 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Recepční v lázních

je to hezke...ze pozeram naruta tak si myslim ze sa toto nikdy nestane... Laughing out loud ale bolo by to fajn...je to fakt moc dobre...
cekám na dvojocku Laughing out loud

Naruto a Sakura - Deň Detí vo filme
"Tak dobrá povídka si jistě alespoň jeden komentář zaslouží!"
Ne, 2013-07-07 22:29 Autor: T.T

Pár výmyslov z mojej hlavy

It's right if your parents die before you. Never should it be different.
The truth isn't in your words or acts, but in your heart.
Do not let your job makes you sad and unhappy.
Happiness is not in money or in expensive things. You can find it in smile of the right persons.
If you feel like this day is the worst in your life, say yourself that everything will be good. You will see. Everything will be OK.
Evil doesn't exist. Everybody are doing right things, just you dont know the right reasons why they are doing it.

Obrázek uživatele Natalia-Chan
Vložil Natalia-Chan, Ne, 2012-12-02 22:28 | Ninja už: 4312 dní, Příspěvků: 351 | Autor je: Recepční v lázních

moje řeč..Smiling

Obrázek uživatele Katashi - 坚
Vložil Katashi - 坚, Ne, 2012-12-02 21:16 | Ninja už: 4164 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

2. část je tu už dlouho, dneska jsem přidal třetí Smiling

If being smarter means what you say it does, I'll remain a fool my entire life!
-Naruto

Obrázek uživatele EliSVK
Vložil EliSVK, Po, 2012-12-03 10:10 | Ninja už: 4139 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Recepční v lázních

no vidno ze ja som pisal komentar ...opozedny jak stale :DD a kde ze to najdem?

EDIT: uz som to nasiel

Naruto a Sakura - Deň Detí vo filme
"Tak dobrá povídka si jistě alespoň jeden komentář zaslouží!"
Ne, 2013-07-07 22:29 Autor: T.T

Pár výmyslov z mojej hlavy

It's right if your parents die before you. Never should it be different.
The truth isn't in your words or acts, but in your heart.
Do not let your job makes you sad and unhappy.
Happiness is not in money or in expensive things. You can find it in smile of the right persons.
If you feel like this day is the worst in your life, say yourself that everything will be good. You will see. Everything will be OK.
Evil doesn't exist. Everybody are doing right things, just you dont know the right reasons why they are doing it.

Obrázek uživatele Natalia-Chan
Vložil Natalia-Chan, Ne, 2012-12-02 22:28 | Ninja už: 4312 dní, Příspěvků: 351 | Autor je: Recepční v lázních

Nádherné moc se ti to povedlo šikovnost sama takhle by to mohli dát do anime si moc šikovný !rozhodně 5 hvězd!

Obrázek uživatele Aiko Rin Yumichiki
Vložil Aiko Rin Yumichiki, Ne, 2012-11-11 17:53 | Ninja už: 4260 dní, Příspěvků: 206 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Móc krásné Laughing out loud

V životě je spousta překážek a strachu musíš se jim postavit čelem.
http://aikoandsayuri.blog.cz/
Síla ptáka je ve křídlech, síla člověka je v přátelství!
30.7.2012

Obrázek uživatele Kinatu
Vložil Kinatu, So, 2012-11-10 09:46 | Ninja už: 4705 dní, Příspěvků: 249 | Autor je: Prostý občan

Moc krásné Smiling

Nejhorší je někoho milovat, jen tak letmo se ho dotýkat a vědět, že nikdy nebude tvůj.
Cesta, která nikam nevede, je blbá.
Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.
Trpělivost růže přináší.



Obrázek uživatele Hikari Animaru
Vložil Hikari Animaru, Čt, 2012-11-08 18:44 | Ninja už: 4227 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Konohamarova chůva

super diel Smiling nemam slov Eye-wink

Blog Mestekovej a Sabaku no Tanaris -> www.sameta.blog.cz/
Navštívte stránku Zakázaného ovocia!

Spoluautorská FF so Sabaku no Tanaris:
Zakázané ovocie chutí najlepšie - http://147.32.8.168/?q=node/107008

Obrázek uživatele mathas22
Vložil mathas22, Čt, 2012-11-08 18:24 | Ninja už: 4185 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

Vždicky so miloval pár NARUHINA pokračuj znie to zaujimavo zatial dávam 9

Obrázek uživatele misaki.
Vložil misaki., St, 2012-11-07 23:33 | Ninja už: 4172 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Pěstitel rýže

fakt uzasne

Obrázek uživatele °Lieashill° ﺕ
Vložil °Lieashill° ﺕ, St, 2012-11-07 19:03 | Ninja už: 4337 dní, Příspěvků: 215 | Autor je: Recepční v lázních

Páni.. je to vážně zajímavý Eye-wink
Ten konec byl celkem dost předvídatelnej, a zarazilo mě, že u něj Hin nakonec zůstala, ale i tak to mělo ty 'grády' a emoce, který se mi líbí ;')
MUSÍŠ psát dál, protože Naruhina povídky se mi hódně líbí, a hlavně podobnej styl kterym píšeš se mi čte sám :')
Tákže jen tak dál Laughing out loud

OYEB.!
And AGAIN and AGAIN, AGAIN and AGAIN.
Monster don't sleep under your bed, they live in your heart Mrk


Na světě jsou věci, které prostě nemají konkurenci * http://www.youtube.com/watch?v=4jd0Hold4So *

Obrázek uživatele Arthos
Vložil Arthos, St, 2012-11-07 18:57 | Ninja už: 4170 dní, Příspěvků: 128 | Autor je: Prostý občan

Zajímavé, ale ohrané. Zkus to více jak se říká: "okořenit" 4 hvězdy. Smiling

Obrázek uživatele Kompot
Vložil Kompot, St, 2012-11-07 18:55 | Ninja už: 4235 dní, Příspěvků: 500 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Řeknu jen jedno slovo: Úžasný! Piš, piš piš! Laughing out loud

Obrázek uživatele hofkanarutochan
Vložil hofkanarutochan, St, 2012-11-07 16:44 | Ninja už: 4272 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Utírač Udonova nosu

prosim pokracuj je to dokonale uz se moc tesim a ta pisnicka je dobry napad

Obrázek uživatele trouble-maker
Vložil trouble-maker, St, 2012-11-07 15:28 | Ninja už: 4171 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

Je to pekné.... Som zvedavá čo vymyslíš ďalej Smiling

Obrázek uživatele -Sayuri Rin-
Vložil -Sayuri Rin-, St, 2012-11-07 14:49 | Ninja už: 4296 dní, Příspěvků: 232 | Autor je: Pěstitel rýže

Krásný moc se mi to líbí jsem moc natěšená na další díl !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Obrázek uživatele niky.riky
Vložil niky.riky, St, 2012-11-07 11:58 | Ninja už: 4656 dní, Příspěvků: 227 | Autor je: Student Akademie

Skvělé. Jen piš, už se těším na pokráčko. Smiling

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, St, 2012-11-07 07:17 | Ninja už: 4687 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Hm. začíná to zajímavě. Zatím to sice není moc originální, ale vzhledem k tomu, že většina povídek takhle spíš končí... No, jsem zvědavá, co dál vymyslíš. Zatím Krásné 4+ Smiling

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele Rokudaime_Hokage
Vložil Rokudaime_Hokage, St, 2012-11-07 01:04 | Ninja už: 4359 dní, Příspěvků: 118 | Autor je: Prostý občan

Ikdyš ja nemusim tenhle par, ale proč ne krasne napsane a budem sa tešiť na druhu časť


milujem narusaku a nikdo mne nepresvedci o opaku!!!

Obrázek uživatele Isade-chan
Vložil Isade-chan, Út, 2012-11-06 23:45 | Ninja už: 4162 dní, Příspěvků: 369 | Autor je: Konohamarova chůva

mooooc pekny Laughing out loud 100% NaruHina. tesim se na dalsi dil Laughing out loud

Život je přilš krátký na to, aby se jen přežíval. Proto by se měl žít naplno.

Obrázek uživatele Carol hime
Vložil Carol hime, Út, 2012-11-06 22:55 | Ninja už: 4256 dní, Příspěvků: 140 | Autor je: Prostý občan

Skvělý Smiling
Jen piš dáál Laughing out loud Budu čekat na pokračování Eye-wink

Nemusíš mi odpouštět.
Ať se od teď stane cokoliv...
Vždycky tě budu milovat.

Poslední slova vyřčená s úsměvem. ^/_\^