manga_preview
Boruto TBV 08

Halloween v Konoze - 1. část

Sakura se procházela po Konoze a přemýšlela. Dnes je Halloween. Chtěla dát nějaký originální dárek Narutovi, Kakashimu a Sasukemu. Především Sasukemu. Věděla ale že by si ho tak jenom zprotivila. Sasuke NESNÁŠEL Halloween. Vždycky když nastal tenhle svátek, tak si zalezl do domu a vylezl jenom aby dal dětem cukroví. Naruto má zase zákaz vycházení z domu. Ne že by něco udělal, ale na Halloween je opatrnost lidí minimální. Hodně dětí navíc chodí v oblečku, který nosí Akatsuki, takže by se praví Akatsuki mohli dostat nepozorovaně do vesnice, omráčit Naruta a zase odejít. A Kakashi? Vůbec by se nedivila kdyby ho Gai vyzval na souboj kdo z nich vydlabe hrůzostrašnější Halloweenskou dýni. Sakura byla tak zabraná do svých myšlenek, že si ani neuvědomila že ji zpoza keře někdo sleduje. Sakura uslyšela zašustit listí, tak se rychle otočila, ale to co uviděla jí vyrazilo dech! Stál tam Kakashi celý obvázaný. Jako mumie!

"Á, Kakashi - sensei? Co vy tady děláte? Pěkný Halloweenský kostým! Divím se že vás Gai-sensei nezdržel! To víte ta jeho Síla mládí..."

"Tomu neutečeš Sakuro" řekne s úsměvěm Kakashi (jak to bylo skrz masku poznat? xD)

"K-Kakashi-sensei!" řekne poplašeně Sakura.

"Nebraň se, stejně tomu neutečeš..." řekne Kakashi, přijde k Sakuře a chytne ja za paži

"Kakashi-sensei! Pomóc! POMOZTE MI NĚKDO!" začne křičet Sakura, ale nikde není ani noha.

"Nebraň se..." promluví naposled Kakashi s úsměvem než jeho obvaz na obličeji postříká rudá tekutina.

Když na Naruto probudil, chtěl jít ven. Ale když se podíval z okna, plácnul sebou do křesla. Dnes byl přece Halloween. Byl zvědavý za co půjde Konohamaru a jeho parta. Konohamaru byl velmi zklamaný, když mu Naruto oznámil že na Halloween nesmí chodit do ulic. V tom někdo zazvonil. Naruto se zvedl a chtěl se jít podívat kdo je za dveřmi. Uviděl tam růžovlásku v bílém kostýmu. Otevřel a oddechl si.
"Sakura-chan, to jsi jenom ty. Pojď dál" Sakura se na něj mile usmála a on jí úsměv oplatil. Až teď si všiml že je Sakura oblečena jako zdravotní sestra, ale je celá od krve. Jelikož byl Halloween, vůbec mu to nepřipadalo divné. Teda dokud se k němu nezačala Sakura až moc přibližovat. Pravda, miloval ji, ale také věděl že ona milovala Sasukeho, ne jeho.

"S-Sakuro? Jsi v pořádku?" zeptal se trochu vyděšeně když se k němu Sakura se stejným úsměvěm přiblížila až se musel nalepit na kuchyňskou linku.
"Nabraň se Naruto." tenhle tón...Vůbec to nebyl Sakuřin "normální" tón! "Jenom to trochu štípne." pokračuje Sakura se stejným úsměvem a vytáhne si z kapsy injekci.
"Sak? J-jsi v pořádku? Sakuro! Nech toho! Děsíš mně!" začne na Sakuru křičet v domnění že Sakura vybuchne smíchy se slovy že ho napálila. Ale nic takového se nestalo. Sakura ho jenom chytne za paži. "Nic neucítíš." řekne a píchne mu injekci. Konohou se roznese křik.

Co to bylo? Probleskne Sasukemu hlavou. Znělo to jako...Jako Naruto! Sasuke otevře okno, ale hned ho zase zavře. Kolem proletělo hejno vran. Uchechtl se. Bylo to jako z nějakého hororu. Někdo zazvonil. Když uslyšel zvonek nadskočil leknutím, ale potom se zase uklidnil. Šel otevřít. Přede dveřmi stály tři děti.
"Cukroví, nebo život!" nastaví chlapec pod prostěradlem ruku s kbelíkem, který vypadá jako dýně.
"Ahoj Konohamaru" odvětí Sasuke a sebere ze stolku u dveří misku s cukrovím a každému nasype trochu.
"Arigatou Sasuke-kun!" prohlásí zrzka převlečená za princeznu.
"Není zač Moegi." odpoví Sasuke a trojice už odchází.
Sasuke zavře dveře, ale ještě než od nich odejde, opět se ozve zvonek. Jde tedy znovu otevřít, ale za dveřmi stojí Naruto.
"Nejsi na tohle už trochu starý?" vyprskne smíchy Sasuke když uvidí že má Naruto na hlavě rohy, špičatější zuby a uši a rudé oči. "Navíc," nasadí Sasuke vážný tón. "na Halloweena ven chodit nesmíš" podívá se na něj vražedně. Nakonec to vzdá a povzdechne si.
"Pojď dál" pozve ho teda. Odvede ho do obývacího pokoje. "Dáš si čaj?" zeptá se, ale Naruto se začne jenom chechtat. Nepřed jen potichu ale postupně se hlasitost jeho smíchu zvyšuje.
"Bláhový, bláhový Sasuke!" prohlásí mezi smíchy Naruto a začne se k němu přibližovat jako lovec ke své kořisti. Sasuke uslyší tříštění skla. Uhne Narutovi a jde se podívat co se stalo. Stála tam Sakura. Celá od krve a za ní Kakashi.
"Proč se Sasuke bránit?" začne Sakura.
"Skoro to nebolí..." prohlásí Kakashi.
"Vlastně, je to celkem sranda" zachechtá se Naruto a všichni se začnou k Sasukemu nebezpečně přibližovat.

Poznámky: 

možná to bude trochu krátké, ale mně jde víc psát spíš ty humorné povídky a parodie. Možná proto se ani nebudu divit když se bude nadávat na to, že tehle FF mohla být trochu delší.

4.94737
Průměr: 4.9 (19 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele IveTuliNNka
Vložil IveTuliNNka, So, 2012-11-10 19:57 | Ninja už: 4558 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Prostý občan

Rozhodně piš dál!! Je to skvělý:)

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, So, 2012-11-10 19:04 | Ninja už: 5158 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

hah! Je to zaujímavé... Takže sa veľmo teším na ďalší diel Laughing out loud

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~

Obrázek uživatele BB20
Vložil BB20, So, 2012-11-10 15:12 | Ninja už: 4380 dní, Příspěvků: 79 | Autor je: Prostý občan

Heh, asi se mi zatoulal mozek, páč jsem to trochu nepochopila... Ale jinak super! Laughing out loud

Zkuste si říct byť jen jedno křivé slovíčko o Hvězdné bráně (Stargate), a poznáte, proč se mi ve florbalu přezdívá „Řezník“.

Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, So, 2012-11-10 14:08 | Ninja už: 4919 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

super čast.dufam že bude pokračko.

Obrázek uživatele Isade-chan
Vložil Isade-chan, So, 2012-11-10 10:14 | Ninja už: 4183 dní, Příspěvků: 369 | Autor je: Konohamarova chůva

pěkný,co se s nimi děje bude určo v pokráčku Laughing out loud teda doufám že máš v plánu psát dál Sticking out tongue chci totiž další díl Eye-wink

Život je přilš krátký na to, aby se jen přežíval. Proto by se měl žít naplno.

Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, Pá, 2012-11-09 23:59 | Ninja už: 4575 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

sice sem nepochopila co se snimi děje ale je to pěkné,jako seriovka by to bylo supr

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele Shinigami
Vložil Shinigami, So, 2012-11-10 11:45 | Ninja už: 4349 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Pěstitel rýže

Původně jsem chtěla aby to byla jednorázovka, ale máš pravdu: možná by to nebylo špatné jako sériovka

Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, Ne, 2012-11-11 10:48 | Ninja už: 4575 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

rozhodně,protože máš konec otevřený

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě