manga_preview
Boruto TBV 09

Uzumaki dvojičky - 20. Shisuiove oči 1.časť

„Shisho Fuuin."
Minato obnovil Natsumi pečať a tá sa dostala do opateri lekárov. Minato uprel svoj zrak na Naokiho. Niečo na tom chlapcovi bolo. Mal, a aj má, isté podozrenie, ale každou chvíľou, ktorú ho vidí v akcii sa mu to vyvracia a vyskytujú sa ďalšie otázky. Napríklad jeho shaaringan. Odkiaľ ho má? Dokonca mangekyou. Čo je však zaujímavejšie, má podobné vlastnosti ako Shisuiov. Nezdalo sa mu to. Lenže skôr ako sa dostal k Naokimu, obklopili ho lekári a nemohol sa k nemu dostať. Naoki skolaboval. Minato odtiaľ odišiel. Chcel si to nechať prejsť hlavou.
Zavolal si do kancelária Hiruzena, Jiraiyu aj Kakashiho.
„Tak čo na neho hovoríte?"
„Nezdá sa mi, že by to bol tvoj syn," prehlásil Kakashi.
„Avšak stále je to ešte otvorené," povedal Jiraiya.
„Lenže teraz ma trápi jeho oko."
„K obyčajnému sharinganu by sa mohol dostať každý pred masakrom. Čiže to bude pochádzať asi z tej doby. Avšak otázkou je, ako to, že má Shisuiov sharingan?" hovoril Hiruzen.
„Shisuiovo telo bolo nájdené bez očí," povedal Minato.
„Takže tu máme dvoch ľudí so Shisuiovym okom."
„Ako to myslíte, Hiruzen-sensei?"
„Jiraiya, kebyže má obidve oči, tak by ich ukázal. Lenže ukázal iba jedno, z toho usudzujem, že je ešte jeden človek s jedným okom."
„Kto to teda je?"
„Koho myslíš, Kakashi?"
„Myslím obidvoch."
„Toho jedného teraz nechajme tak," hovoril Minato, „Musíme sa zamerať na Naokiho."
„Z vlastných skúseností viem, že implantovaný sharingan nejde vypnúť. Ako to, že to on dokáže?"
„Nemali by sme zabúdať, že má Shisuiov sharingan. Odkiaľ ho má?" hovoril Hiruzen, „V tej dobe som tu nebol."
„O povstaní sme vedeli dlhšie. Snažil som sa vyriešiť nenásilnou cestou, ale nevyšlo to. Necelý týždeň pred tou nocou našiel niekto z klanu Uchiha Shisuiovo telo bez očí. Obvinenie padlo na Itachiho. Lenže u neho nie sú žiadne známky, že by ho mal. Jedna možnosť teda bola, že ho Itachi zabil. Bola pravdepodobnejšia, lebo Itachi tak získal mangekyou sharingan."
„Aká bola druhá možnosť?"
„Že sa Shisui zabil sám a dal Itachimu na starosť svoje telo. So všetkým čo k tomu patrí."
„Takže Itachi."
„Práveže mne sa zdá, že to je pravdepodobnejšia verzia," povedal Hiruzen.
„Prečo?"
„Itachi si mohol zobrať Shisuiove oči a uvrhnúť celý klan do genjutsu a tak ich zabiť."
„Dosť by mu to ušetrilo prácu," povedal Kakashi.
„Jiraiya, čo si o tom myslíš?" opýtal sa ho Minato.
„Chcelo by to ďalší obed."

Chuuninskú skúšku sledoval aj Danzou. Veď ako inak. Chcel vedieť o schopnostiach potencionálnych nepriateľov.
„Tá sv*ňa Itachi!" Danzou vedel hneď koľká bije.
„Nielenže sa stará o Minatovho syna. Ale dal mu aj Shisuiov sharingan a našiel aj kladivo."
Danzouvi sa to nepáčilo. A ešte ten ich vodca dediny. Ten sa mu tak isto nepozdával.
„Že by mal rinnegan? A čo tu robili? S Itachiho schopnosťami by sa nepotrebovali maskovať."
A ešte jedna vec ho trápila viac.
„Ako ten sharingan môže vypnúť?"

Naoki aj Natsumi neboli práve na tom dobre. Obidvaja boli už tri dni v bezvedomí. Medzi tým bolo už rozhodnuté o nových chuuninoch. Vyhlásenie výsledkov sa uskutočnilo v budove Hokage, o poschodie vyššie ako má Minato kanceláriu. Miestnosť to bola celkom veľká, ale bola prázdna. Ak nepočítame okno a dvere, tak tu vlastne nič nebolo. Ale ani to nezabránilo, aby sa tu odohrala najdôležitejšia časť skúšky. Boli takmer všetci súťažiaci v poslednej skúške. Samozrejme, Natsumi a Naoki neboli schopní sa tohto zúčastniť. Ďalej tu boli ich senseiovia, Hokage a feudálny pán Ohnivej zeme, ktorý sa vzal úvodnú reč.
„Tak vás tu vítam na ukončení tejto skúšky. Aj keď v provizórnych podmienkach. Chcel by som vám poďakovať za účasť a...nebudem to naťahovať."
Feudálny pán si odkašľal.
„Spolu s ďalšími feudálnymi pánmi, významnými pánmi z celého sveta, Hokagem, Kazekagem a vodcom Dažďovej, ktorí tu nemohol byť, tak isto aj Kazekage, lebo majú povinnosti, sme sa zhodli na šiestich ľuďoch, ktorí sa stanú chuuninmi."
Týmto feudálny pán skončil. Slovo si zobral Minato.
„Nimi sa stali: Nara Shikamaru, Gaara, Uchiha Sasuke, Namikaze Natsumi, Misako a Naoki. Všetkým gratulujem."
Do miestnosti vstúpil Jiraiya. Jemu sa dostalo česť odovzdať novým chuuninom chuuninské vesty a osvedčenie o povýšení.
„Týmto ste oficiálne chuunini."
Za Natsumi to prevzal jej otec. Za Naokiho to bol Hideo.

Hideo spolu s Masao a Misako išli za Naokim. Na ich prekvapenie, už sa prebral. Nevyzeral bohvieako. Bol tak zoslabnutý. Všetci traja ho obklopili.
„Som tak rada, že si sa prebral," Misako ho objala.
„Ako ti je?"
„Dobre."
„Si schopný cesty?" opýtal sa Hideo.
„Áno."
Misako zliezla z Naokiho. Naoki sa posadil.
„To kladivo je pekne hnusné. Neberie to chakru, ale fyzickú silu. V momente keď som odpadol, som sa cítil ako po niekoľkých státisícoch klikov."
„To je daň za silu."
„Musím sa pobaliť."
„Nie je treba. Už sme to za teba spravili. Väčšinu vecí sme poslali spolu s Peinom. To najdôležitejšie mám ja."
„Tak môžeme vyraziť."
Naoki zliezol z postele. Prvé kroky boli neisté, ale potom to bolo už dobré. Vyšli z izby a prekvapujúco stretli Minata s Kakashim.
„Oh. Ako vidím, tak Naoki sa už prebral."
„Áno. A už ideme domov."
„Vážne? Tak skoro? Môžete tu ešte zostať," povedal Minato.
„Nie, ďakujeme. Doma nás čakajú dôležitejšie veci."
„Tak ako chcete. Ale dovoľte mi vás odprevadiť po bránu."
„Proti tomu sa nedá namietať."
Spolu s Minatom aj Kakashim teda išli po bránu. Pri nej sa zastavili.
„Máte prekrásnu dedinu."
„Verím, že sa ešte stretneme," povedal Minato.
„Majte sa!"
Lenže odchod nebol taký jednoduchý, ako by sa mohlo zdať.
„Akurát, keď odchádzame, sa tu musí zjaviť," vzdychol si Hideo.
Do cesty sa im postavil Danzou.
„Minato, ty ich púšťaš preč z dediny, aj napriek tomu, že majú sharingan z našej dediny a navyše stopa z istej udalosti spred niekoľkých rokov vedie do ich dediny?"

5
Průměr: 5 (35 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele AkioShigeru
Vložil AkioShigeru, Út, 2012-10-09 17:07 | Ninja už: 4632 dní, Příspěvků: 459 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Super díl a doufám že tam bude bitka při které Danzo zhyne jelikož ho nemám moc rád Laughing out loud Ale pokud dostane jenom nakladacku tak budu taky spokojenej. Eye-wink

NaruSaku 4EVER

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, St, 2012-10-10 06:17 | Ninja už: 5162 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

díky Smiling Danzou zomrie, ale na to je ešte moc skoro.

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele viovi
Vložil viovi, Út, 2012-10-09 05:56 | Ninja už: 4277 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud danzo se zcvokne, ale stale nevim jakto že ho může vypnout

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, St, 2012-10-10 06:16 | Ninja už: 5162 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

onedlho sa to dozvieš

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Sasuke ...
Vložil Sasuke ..., Po, 2012-10-08 21:16 | Ninja už: 4270 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

Super díl už se těším na další a napadl mě nápad jak může vypnout ten Sharingan Laughing out loud

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, St, 2012-10-10 06:16 | Ninja už: 5162 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

díky Laughing out loud ale určite to nebude také vysvetlenie ako to moje Laughing out loud

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Sasuke ...
Vložil Sasuke ..., St, 2012-10-10 14:26 | Ninja už: 4270 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

Asi ne no Laughing out loud podle mě ho umí ypnout jen díky tomu že Pein oživil Shissuje pomocí Rinneganu a Naruto Použil techniku převtělení tu co má Orochimaru v Anime. Takže jedno oko bude mít Itachi v tý vráně a druhý má Naoky.

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, St, 2012-10-10 15:03 | Ninja už: 5162 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Nechcem ti kaziť ilúzie, ale si totálne mimo

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Sasuke ...
Vložil Sasuke ..., Pá, 2012-10-12 07:00 | Ninja už: 4270 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud Laughing out loud To jsem čekal

Obrázek uživatele misakj94
Vložil misakj94, Po, 2012-10-08 20:46 | Ninja už: 4271 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Prostý občan

Super, famózní, úžasné teto díl je úplně dokonalý. Už se nemůžu dočkat dalšího dílu a tajně doufám, že bude nějaká bitka proti Danzovi. Laughing out loud

narusaku 4ever
Ať si říká každej kdo chce tak Madara a Itachi to jsou velcí páni Laughing out loud
Kurama nej démon
Itachi, Madara, Naruto, Minato a Kurama. Nej pětka.

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, St, 2012-10-10 06:15 | Ninja už: 5162 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

dík, bitka bude, ale kedy to už nepoviem

Zoznam mojich FF