manga_preview
Boruto TBV 09

Uzumaki dvojičky - 17. Trhliny v pečati

„Suna Shigure."
Gaara okamžite po oslobodení zaútočil. Natsumi sa tomu nestihla vyhnúť a dostala to. Zasiahlo ju to na niekoľkých miestach.
„Ryuusa Bakuryuu."
Gaara hneď po zásahu vytvoril lavínu z piesku. Tá si to namierila na Natsumi, ktorá nebola práve v poriadku.
„Yuuton: Yuryuu Heki."
Stena vytvorená zo snehu však tentoraz nebola taká silná. Piesok ju prerazil. Zranenia jej liečil Kyuubi, lenže pomalšie ako obvykle. Niektoré pieskové projektily sa jej zaryli hlboko do tela. Našťastie pre ňu, moc ju to neohrozilo.
Teraz mala iné starosti. Ohromná piesková lavína ešte naviac naberala na intenzite a veľkosti. Natsumi vytvorila päť klonov. Štyri klony vyhodila nad lavínu. Gaara ich však pohotovo zničil. Piaty klon sa premiestnil pomocou Hiraishinu ku Gaarovi.
„Rasengan."
Gaara však bol na pripravený. Bez mihnutia oka zničil klon.
„Sabaku Sousou."
Natsumi sa neubránila. Lavína ju zasypala. Gaara ju ihneď po zasypaný pochoval. Piesok stvrdol a stlačil Natsumi tak, že jej to polámalo všetky kosti v tele. Rozmliaždilo lebku, proste z nej nič nezostalo. Minato mal v tvári bezduchý pohľad. Nepáčilo sa mu to.
Gaara sa obrátil smerom k rozhodcovi.
„Myslím, že to môžete ukončiť."
Nad pieskom, ktorý pochoval Natsumi, sa však začala vznášať chakra. Dosť nepríjemná chakra. Temná, zlá. Formovala sa do určitej podoby.
„Čože?"
Z piesku vyskočila Natsumi. Áno, ona. Aj keď to nebola celkom ona. Obaľovala ju chakra. Kyuubiho chakra. Mala na seba démoní plášť s dvoma chvostami. Ako blesk bola u Gaary. Tesne pred ním zastavila. Chytila chvostom. Gaara okamžite začal hromadiť všetok piesok ku sebe.
„Rasengan."
Gaara mal pred sebou snáď všetok piesok. Natsumin-Kyuubiho rasengan ho však prerazil. Zničilo to aj pieskové brnenie na Gaarovi a trafilo to presne do brucha. Natsumi pustila Gaaru na zem. Brucho mal celé krvavé. Veď prečo aj nie, takmer mu bolo vidieť vnútornosti.
Lenže Natsumi sa nezastavovala. Medzitým jej narástli ďalšie dva chvosty. Zarevala. Bol to Kyuubiho rev. Ďalej útočila na Gaaru.
Minato však tomu zabránil. Obalil ju celú snehom. Kyuubi však aj toto porazil.
„Čo to..."
Do arény skočil Pein. Postavil sa pred rozbesneného Kyuuiho. Kyuubi na neho zaútočil. Pein sa nedal.
„Shinra Tensei."
Kyuubi zaletel na druhú stranu arény a narazil tvrdo do steny. Pein k nemu priskočil. Priložil k nemu ruku a démoní plášť bol preč. Natsumi bola v bezvedomí. Zdravotníci už bežali k zraneným. Ku Gaarovi aj Natsumi. Obidvoch ich zobrali.
„Víťazom je Namikaze Natsumi," vyhlásil Genma.

U divákov to len tak šumelo. Divila sa tomu, báli sa. Čo ak sa Kyuubi znovuzrodí. Avšak, udivovali ich aj schopnosti toho človeka. Nikto to ešte nevidel. Aj Minato s Kazekagem boli zaskočení.
„Tak toto som nečakal," povedal Kazekage.
„Ani ja. Kebyže váš syn nezájde tak ďaleko, že ju chce zabiť..."
„Kebyže ho ovládne Shukaku, tak máte dedinu v čudu. Buďte radi aspoň za toto."
„Nebyť Peina, mali by sme menší problém."
Pein sa pohodlne usadil na svoju miesto a robil sa, ako by sa nič nestalo.
„Deje sa niečo?" zareagoval, keď sa obidvaja na neho pozerali.
„Nič. Len sme ešte nevideli, že by si niekto tak ľahko poradil s Kyuubim."
„To nebol celý Kyuubi," hovoril, „Ešte že mám skúsenosti s Naokim," povedal si pre seba.
„Každopádne, pečať má už trhliny."

Sakura sa tak isto bála. Mala strach o svoju partnerku z tímu. Bolo to prvýkrát, čo sa toto stalo. Vedela, že sa to môže stať. Ale aj tak.
„Neboj sa, Sakura. Natsumi je silná. Ona si s tým nejak poradí," snažil sa ju utešiť Lee.
„Áno, ale..."
„Navyše Hokage už raz Kyuubiho porazil," povedala Ino.
Sakura sa cítila lepšie, ale nebolo to ono.

Naoki mal iné starosti.
„Ako to, že má Kyuubiho? Veď toho mám aj ja. Nemôže ho mať. Musím sa opýtať Hidea.
„A sakra, ako mu to vysvetlím," Hideo už nad tým premýšľal.
Sasuke to moc neriešil, ale bál sa o Natsumi. Jeho však čakal súboj proti Naokimu a jeho kladivu.

„Prejdime k ďalšiemu súboju. Uchiha Sasuke a Naoki. Poďte sem!"
Obidvaja skočili dolu. Genma ich letmým pohľadom skontroloval.
„Môžete začať!"
„Chidori."
Sasuke začal z ostra. Naoki uskočil do strany a hodil po ňom kunaie. Sasuke nezrušil Chidori a odrazil ním kunaie.
„Fuuton: Juuha Reppou Shou."
Naokiho veterný útok namiesto útoku na Sasukeho, posilňoval jeho útok.
„Katon: Goukakyuu no Jutsu."
Naoki vytvoril klon. Ten ho vyhodil čo to dalo. Sasuke však na jeho únik zareagoval. Skočil okamžite za ním. Naoki hodil po ňom shuriken. Sasuke ho však kunaiom vykryl, ktorý aj hneď po Naokim hodil. Ten mal efektnejšiu obranu. Kunai vykopol. Sasuke bol však rýchly a hneď pri ňom a zaútočil päsťou. Naoki mu úder zablokoval pravou rukou a zaútočil ľavou rukou na brucho. Sasuke vykopol hore koleno a odrazil mu ruku a zároveň zaútočil svojou pravou rukou. Naoki dostal zásah do tváre a spadol na zem. Po dopade hneď na neho zaútočil Sasuke kopom pätou. Naoki sa prekotúľal mimo dosahu útoku a Sasuke tak narazil iba do zeme.
„Kuchiyose no Jutsu."
Naoki si privolal kladivo. Sasuke po ňom hodil niekoľko shurikenov. Naoki však vystrčil ruku hore s kladivom a s privolanými bleskami ich zničil. Všetky blesky udierali do kladiva a Naoki ich chcel poslať na Sasukeho.
„Katon: Gouryuuka no Jutsu."
Útoky sa vyrušili. Sasuke však bol rýchly a hneď bol pri Naokim. Ten zaútočil kladivom. Sasuke sa zohol a kunai zapichol do pravého ramena. Naoki len strnul bolesťou, ale túžený efekt to nemalo. Mierne teda vyskočil a nohou kopol do Naokiho pravej ruky. Naoki pustil kladivo na zem.
Naoki okamžite hodil ľavou rukou shurikeny poza seba. Sasuke ich však zaregistroval a vyblokoval. Naoki skúšal kop z otočky. Ešte predtým než Sasuke chytil jeho ľavú nohu, tak sa odrazil od zeme pravou a kopol ňou. Sasuke to vykryl druhou rukou.
„Ako je to možné?"
Sasuke čítal jeho pohyby sharinganom. Okamžite Naokiho hodil na zem. Chytil jeho kladivo, ktoré bolo na zemi a chcel ho ním trafiť. Ale to kladivo iba chytil. Zostalo ležať na zemi. Nemohol s ním pohnúť.
„Čo sa to deje?"
Naoki sa zdvihol zo zeme a dal ruku dopredu. Kladivo sa vyšmyklo Sasukemu z rúk a priletelo k Naokimu.
Sasuke to nechápal. Čo je to za kladivo? Ako to, že je také ťažké a on ho dvihne ako by to bolo pierko?
„Budeš musieť ešte veľa chlebíka papať, aby si to kladivo udvihol," povedal posmešne Naoki.

4.92683
Průměr: 4.9 (41 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Naruto487
Vložil Naruto487, Pá, 2012-09-21 17:22 | Ninja už: 4294 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

super séria, a tento diel bol úžasný, už sa teším na pokračovanie Laughing out loud Smiling Eye-wink

Obrázek uživatele viovi
Vložil viovi, Út, 2012-09-18 17:03 | Ninja už: 4277 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

supr díl moc se těším na pokráčko Smiling

Obrázek uživatele Leera
Vložil Leera, Út, 2012-09-18 14:53 | Ninja už: 4584 dní, Příspěvků: 118 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

skvelá séria... Perfektný diel Sticking out tongue

Knihy boli moji živí priatelia. Bolo ich málo, ale vyčítala som z nich aj to, čo autori do nich nevložili. M.R.-M.

Nekonečný vesmír. Pripadá ti nekonečný, ale zrazu prídeš na koniec a gorila po tebe začne hádzať sudy. F.J.F.

Obrázek uživatele Mardalerie
Vložil Mardalerie, Po, 2012-09-17 22:50 | Ninja už: 4354 dní, Příspěvků: 178 | Autor je: Prostý občan

krásny super úžasný diel Smiling zdá sa to iba mne alebo sú tieto diely krátke ? Laughing out loud chem dlhšie Laughing out loud

Obrázek uživatele AkioShigeru
Vložil AkioShigeru, Po, 2012-09-17 20:29 | Ninja už: 4632 dní, Příspěvků: 459 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Super díl a to kladivo mě připomíná Thorův Mjölnir Jestlipak mu ho Naoki neukradl Laughing out loud Laughing out loud

NaruSaku 4EVER

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Po, 2012-09-17 21:08 | Ninja už: 5162 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

dík, musím priznať, že inšpiráciu som čerpal u Thora. Možno sa to zdá, že som to okopíroval, ale zatiaľ ešte Naoki nebude lietať Laughing out loud

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele misakj94
Vložil misakj94, Po, 2012-09-17 20:08 | Ninja už: 4271 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Prostý občan

bože to je tak super série, už se nemůžu dočkat na další díl a mimochodem dnešní díl byl super a doufám, že Naoki kromě kladiva ukáže další něco nového třeba i Kiuubiho Laughing out loud

narusaku 4ever
Ať si říká každej kdo chce tak Madara a Itachi to jsou velcí páni Laughing out loud
Kurama nej démon
Itachi, Madara, Naruto, Minato a Kurama. Nej pětka.

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Po, 2012-09-17 21:09 | Ninja už: 5162 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

ďakujem, ukáže aj niečo iné, ale Kyuubi to ešte nebude

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Sasuke ...
Vložil Sasuke ..., Po, 2012-09-17 19:59 | Ninja už: 4270 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

Hezký díl Laughing out loud Už se nemůžu dočkat dalšího