manga_preview
Boruto TBV 15

Legenda jménem Naruto Namikaze 17

Vysoká cena.

„Konečně, teď pomstím svoji rodinu!“ křikla na něj Sakura. Orochimaru se usmál.

„Uvidíme, maličká.“ Odpověděl klidný Orochimaru. To Sakuru ještě víc naštvalo. Nikdo ji tak neřekl, a kdo ano, tak se proletěl, jen Naruto ji tak mohl říkat.

„Za tohle tě zabiju.“ Konstatovala Sakura, odložila nákup, a nasadila si rukavice. Podívala se na Orochimara, pak zmizela a objevila se za ním. Udeřila ho do hlavy, ale její ruka se zastavila pár milimetrů, před hlavou. Sasuke držel její ruku. Sakura se na něj podívala, a vyškubla se mu. Odskočila od něj, a řekla:

„Proč to děláš? Byl a jsi silný shinobi. Vím, že máš sílu se mu postavit.“

„Nemá na výběr, moji pečeť nepřekoná.“ Oznámil slizkým hlasem Orochimaru.

„Sasuke, přece se nenecháš ovládat.“ Zavolala znovu Sakura.

„Je mi to líto, ale nemám na výběr. Klidně tě zabiju Sasuke.“ Dodala. Sasuke tam stál, a nic nedělal, jeh obličej byl bez emocí, bez výrazu. Sakura zavřela oči a uklidnila si mysl.

-Promiň mi, Naruto-kun, ale já to musím udělat. Musím se pomstít.- omluvila se Sakura a ztekla ji slza. Věděla, že Naruto neuznává pomstu, a že s tím co chce udělat nesouhlasí, ale ona to slíbila, při památce svých rodičů. Oči otevřela tak akorát, aby zablokovala, Sasukeho katanu svými kunaii. Katana ovšem pokračovala dál. Sakura rychle odskočila, hodila po Sasukem zbytek kunaii. Vzpomněla si, že jeho katanu nejde zablokovat jen tak. Odskočila ještě dál, a přivolala si katanu od Naruta a zaútočila na Sasukeho. Sakura vpouštěla do katany svoji větrnou charku, a díky tomu se dokázala bránit.

„Přestaň si s ní hrát.“ Řekl Orochimaru ledově, hned po tom se v Sasukeho očích zableskl Mangekyo sharingan. Sakura se snažila odolat pokušení podívat se mu do očí. Spadla na zem.

„Sakuro.“ Pronesl Sasuke mile, a Sakura pomalu zvedala hlavu a snažila se nedívat do jeho očí, ale nedařilo se to. Už se mu skoro do nich podívala. Sasuke se vítězoslavně usmál.

-Miluju tě, Naruto-kun.- pomyslela si Sakura a smířila se s tím, že už ho nikdy neuvidí. Pak ucítila lehký závan, a uviděla zlatý záblesk, hned po něm následovala rána.

„Jsi v pořádku, myško?“ optal se Naruto, bylo poznat, že se o ní bojí. Sehnul se k ní a díval se jí do očí.

„Ano, děkuji ti Naruto-kun.“ Poděkovala Sakura a usmála se. Naruto ji pomohl postavit se.

„Proč jsi nezavolala Gobi, nebo ses nepřemístila, kde mně? Ještě nejsi připravená na boj proti Orochimarovi, nebo proti Sasukemu.“ Zeptal se Naruto, a hned po tom se tam objevila Gobi s Kyuubim a po nich shinobi z klanu Namikaze, a shinobi z Konohy.

„Vím, že neuznáváš pomstu, ale já to musím udělat.“ Řekla Sakura rozhodně.

„Já vím, ale boj se Sasukem mezi to nepatří, toho nech na mně. Jeho oči jsou mu proti mně k ničemu, jeho genjutsu na mně neplatí.“ Zašeptal Naruto Sakuře do ucha. Ta jen přikývla.

„Orochimaru, jménem Godaime Hokage Tsunade-sama tebe a tvé společníky zatýkáme. Vzdejte se, a já vám slibuji, že se vám dostane řádného soudu.“ Oznámil Naruto a postavil se do čela.

„Tss, co proti mně zmůžeš? Umím všechny techniky světa, nikdo mně nedokáže porazit.“ Smál se Orochimaru.

„Uvidíme.“ Odpověděl Naruto a připravil se k boji.

„Když jsi se mnou bojoval naposledy, tak jsi mněl výhodu. Měl jsem nové oči, kdybych počkal, a zvyknul si na ně, tak bys proti mně neměl šanci.“ Řekl Sasuke.

„ Taky mám pár triků.“ Oznámil Naruto a usmál se. Jeho klan, se připravil k boji.

„Ten je můj, neútočte, dokud vám neřeknu.“ Oznámil Naruto.

„Ano, Naruto-sama.“ Odpověděl Shiry. Pak se na sebe vrhly. Nejdřív to byl jenom boj v taijutsu. Když zjistili, že to nikam nevede, tak přešli na ninjustu a Sasuke zkoušel genjutsu.

„Genjutsu na mně nepůsobí.“ Konstatoval Naruto a usmál se.

„Ano, ale proč? A kdo jsou tito lidé?“ optal se Sasuke. Při této otázce Orochimaru znejistěl, a Naruto si toho všimnul.

„Oni jsou má rodina, můj klan, který jsem našel. Já jsem jejich vůdce, po mém otci.“ Odpověděl Naruto.

„A proč odolávám slavnému genjutsu Mangekyou sharinganu? Jednoduše, bojoval jsem se samotným Madarou, a ani jeho věčný Mangekyou mi neublížil.“ Dokončil Naruto.

„Hmm, tak to tedy je. Promiň mi Naruto, Sakuro-chan, je mi líto, co jsem udělal.“ Oznámil Sasuke. Pak se objevil u Orochimara a toho pohltil černý plamen Amaterasu.

„Vím, že tímhle neodčiním všechno zlo, co jsem za život udělal, ale snad uvěříte tomu, že to myslím vážně. Naruto, postarej se prosím o Kono…“ začal Sasuke, ale pak ztuhnul, z jeho těla pomalu začal vyčnívat dlouhý travný meč.

„ Pořád jsi mněl dost síly na to abys ses osvobodil, ale měl jsi mě zabít dřív, než jsi mluvil s Narutem.“ Oznámil Orochimaru slizkým hlasem.

„Sbohem.“ Řekl Sasuke a pousmál se, pak pomalu začal mizet.

„Sbohem příteli.“ Odpověděl Naruto šeptem, stejně jako Sakura.

„Naruto-kun, nech to na mně, prosím, tohle musím udělat sama.“ Poprosila Sakura.

„Ale…“ začal Naruto, Sakura ho však přerušila.

„Prosím.“ Poprosila Sakura.

„Dobře, dobře.“ Souhlasil nakonec Naruto.

„Slib mi to.“ Řekla Sakura a probodla Naruto nekompromisním pohledem.

„Dobře, slibuju, ale nech mně udělat bariéru, aby neutek.“ Odpověděl Naruto, a Sakura přikývla. Naruto složil několik pečetí, a pak se kolem nich objevila bariéra.

„Teď jsem vztyčil bariéru, přes kterou se nedostaneš.“ Oznámil Naruto. Orochimaru si odfrkl, a rozeběhl se k bariéře. Složil několik pečetí, ale přes bariéru se nedostal, ba naopak, byl odražen.

„Musíš, rychle, čím déle budeš bojovat, tím dřív tě porazí.“ Poradil ji Naruto.

„A vem si Gobi.“ Dodal, Sakura jen přikývla, a postavila se proti Orochimarovi.

„Myslíš si, že mně porazíš, maličká?“ optal se slizce.

„Nikdy mi tak neříkej! Jen jeden člověk mi tak může říkat!“ zakřičela Sakura naštvaně. Složila několik pečetí a praštila do zemně. Na Orochimara se vyřítil obrovský kamenný projektil. Orochimaru ho rozdrtil a vyhnul se Sakuře, která běžela hned za projektilem, pak se rozpoutal boj v taijutsu.

„Proč ji nepomůžeme?“ optal se Shiri zaraženě.

„Ona slíbila, že pomstí své rodiče. Slíbila, že zabije Orochimara, a to sama.“ Odpověděl Naruto a pozorně sledoval Sakuru.

„Ale co když…“ začal Shiri, ale nedokončil to.

„To se nestane.“ Řekl Naruto rozhodně a zmizel.

U Sakury.

Sakura zkoušela Orochimara trefit, ale on se jí úspěšně vyhýbal. Odskočila a zkoušela různé techniky. Kombinovala živly, a útočila i s Gobi, ale nedařilo se jí Orochimara trefit. Jednou ho trefila, ale, když ho chtěla dorazit, tak vylez ze své pusy.

-Musíme rychleji, už to trvá moc dlouho.- řekla Gobi.

-Já vím.- odpověděla Sakura, Chvilku přemýšlela jak ho porazit, pak na něco přišla, bylo t osice riskantní, ale když se to povede, tak vyhraje.

-Dej mi veškerou tvou chakru, kterou snesu.- řekla Sakura. Gobi se na ni překvapeně podívala, a pak jí došlo co chce udělat. Dala jí chakru a postavila se stranou. Sakura se nadechla a s výdechem, se rozběhla, poslala část chakry do nohou, tak že se u něj objevila ve zlomku vteřiny. Napřáhla se a do pěsti soustředila veškerou chakru kterou měla. Orochimaru se na ni překvapeně podíval, a než stihl zareagovat, tak dostal od Sakury pěstí. Sakura se sice trefila, ale Orochimarovi zbyl ještě jeden život. Vyletěl proti Sakuře a z pusy mu vylezl dlouhý travný meč.

-To nestihnu- pomyslela si Sakura. Ucítila jak se Gobi rozzuřila. Věděla že to nestihne. Sakura se smířila s tím, že zemře, ale bylo jí líto, že nebude moc být s Narutem. Ucítila na tváři krev, ale necítila bolest. Otevřela oči a uviděla Naruta, jak z jeho těla vyčnívá čepel meče.

„Nééééé!“ vykřikla Sakura a rozeběhla se k němu.

„Proč jsi to udělal! Neměl jsi do toho zasahovat!“ křičela Sakura a chtěla ho vyléčit.

„Ne… teď .. teď máš šanci… držím ho…“ řekl namáhavě Naruto. Sakura se podívala na Orochimara, a opravdu ho Naruto držel.

„Ale..“ začala Sakura, nedokončila to.

„Děkuju ti.“ Poděkovala Sakura a probodla Orochimarovo srdce katanou.

„Musíš ho zapečetit!“ křikl Naruto a upadl do bezvědomí.

„Jak?“ optala se Sakura.

-Já tu udělám. Ty běž k Narutovi!- rozkázala Gobi. Sakura přikývla a rozeběhla se k Narutovi. U něj byla už Tsunade s lékaři.

„Jak je na tom?“ optala se Sakura vystrašeně.

„Špatně.“ Oznámila Tsunade.
„Ne, zachráním ho!“ řekla rozhodně Sakura a začala ho léčit. Neměla skoro žádnou chakru.

-Potřebuju chakru!- pomyslela si. Chtěla ho zachránit a omluvit se mu, za to že byla tak paličatá. Najednou ucítila, že ji někdo dává chakru, byl to Kyuubi.

„Děkuju.“ Poděkovala Sakura. Kyuubi jen přikývla a dál se snažil léčit Naruta stejně jako Sakura.Tsunade na ni překvapeně zírala. Viděla v Sakuřiných očí odhodlání. Po několika minutách Tsunade ucítila, že se Narutovi životní funkce.

„Už bude v pořádku. Kyuubi ho uzdraví.“ Řekla Sakura s úlevou.

„Zaneste ho do jeho domu. Musí odpočívat.“ Rozkázala. Shiri přikývla a zdravotníci z klanu Namikaze položili Naruta na nosítka a odnesly ho do domu.

„Neměl by být v nemocnici?“ Optala se Tsunade.

„Ne, už je mimo nebezpečí, a Kyuubi doléčí zbytek zranění, takže bude v pořádku.“ Odpověděla Sakura a promnula se oči.

„A ty?“ řekla Tsunade.

„Na mně nezáleží. Chtěla jsem pomstít rodiče, ale né za takovou dle cenu.“ Oznámila Sakura smutně a pomalu se vydala domů za Narutem. Celou cestu, a celou dobu kdy Naruta hlídala ji hryzalo svědomí.

Poznámky: 

Tak tady je další díl, doufám, že se vám bude líbit, a gome že to tak trvalo.

4.881355
Průměr: 4.9 (59 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele iLoveNaruSaku
Vložil iLoveNaruSaku, Ne, 2013-06-16 09:47 | Ninja už: 4176 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Pííííš ďalej prosííííííííííííííííííííím Laughing out loud

Obrázek uživatele iLoveNaruSaku
Vložil iLoveNaruSaku, So, 2013-06-15 08:20 | Ninja už: 4176 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Píííš ďalej prosíííííííííííííííím

Obrázek uživatele Jingo Namikaze
Vložil Jingo Namikaze, Po, 2013-04-22 13:15 | Ninja už: 4721 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

supeeer díl Laughing out loud rychle další Smiling

Obrázek uživatele TekshiCZ
Vložil TekshiCZ, Út, 2013-02-12 18:02 | Ninja už: 4315 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Prostý občan

Pls honem další díl Smiling

Never give up

Obrázek uživatele Naruki-Nee-chan
Vložil Naruki-Nee-chan, Ne, 2013-03-24 15:12 | Ninja už: 4363 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Pěstitel rýže

přesně.....HONEM DALŠÍ DÍL,

„Ve světě ninjů jsou ti,kteří porušují pravidla a nařízení považováni za odpad ale,ti kteří opustí své přátele jsou horší než to“.......bohužel se toto „pravidlo“ může pěkně vymstít

Obrázek uživatele Ichik
Vložil Ichik, Čt, 2012-11-08 14:47 | Ninja už: 4473 dní, Příspěvků: 20 | Autor je: Prostý občan

je to sice super příběh ale ta čeština... z tý by se jeden osypal... Laughing out loud

Obrázek uživatele Blade Namikaze
Vložil Blade Namikaze, Út, 2012-10-23 18:57 | Ninja už: 4743 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

Kdypak bude další díl??? Tvoje série se mi moc líbí, škoda jen že musíme tak dlouho čekat na další díly, třeba 12 andělů a další, doufám že nějaký další co nejdřív přibydou.

Blade Namikaze

Obrázek uživatele Zatymar
Vložil Zatymar, Po, 2012-10-01 05:15 | Ninja už: 4559 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Prostý občan

Tvoja poviedka sa mi celkom paci, i ked je na moj vkus trochu precukrovana, ale tie chyby....Viem ,ze je tazke, sustredit sa na pribeh aj na gramatiku. Vazne by si si mal najst korektora. Myslim ze aj mne by preskocilo keby mi niekto kazdych 5 minut hovoril ze ma miluje, a chcel ma pobozkat.

PS: Ked som si precitala vetu: "Sakura se sice trefila, ale Orochimarovi zbyl ještě jeden život.", tak som sa cudovala o akej hre to tam pises.

Prajem ti, aby sa ti darilo, a dufam ze nabuduce tam bude menej chyb ^^

Save or die

Obrázek uživatele viovi
Vložil viovi, St, 2012-08-29 19:53 | Ninja už: 4477 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

supr díl Smiling honem dalšíl Smiling

Obrázek uživatele Mardalerie
Vložil Mardalerie, Pá, 2012-08-10 23:07 | Ninja už: 4555 dní, Příspěvků: 178 | Autor je: Prostý občan

Krasna seria Smiling krasny diel Smiling navise mam rada par NaruSaku rychlo dalsi diel Smiling

Obrázek uživatele hofkanarutochan
Vložil hofkanarutochan, Pá, 2012-08-10 15:36 | Ninja už: 4508 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Utírač Udonova nosu

dalsi

Obrázek uživatele AkioShigeru
Vložil AkioShigeru, Ne, 2012-08-05 01:05 | Ninja už: 4833 dní, Příspěvků: 459 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Super po dlouhé době další díl ale já si až teď teprve všiml že už si ho napsal Laughing out loud Byla to dlouhá doba ale stálo to za to Smiling A osobně mě tvůj styl psaní strašně chyběl tak doufám že brzo napíšeš další díl Eye-wink

NaruSaku 4EVER

Obrázek uživatele Naruki-Nee-chan
Vložil Naruki-Nee-chan, Ne, 2013-03-24 15:25 | Ninja už: 4363 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Pěstitel rýže

jé můžu se přidat do toho fanklubu ps.Anti-Sasuke fanclubu já ho totiž nenávidim je to totální namišlenej b******t a kevšemu je to teplouš a přesně jak si napsal myslí si že,je bůh a ,,MY'' odpad jedině ho zabít tedy zabít a pak projistotu zapečetit ps.EDO TENSEI a zakopat sto metrů pod zem a ten oprázek je supr kde si ho našla já bych si ho ráda dala na plochu abych všem kdo ten počítač budou používat dala najevo co si o tom s**čovy myslim

„Ve světě ninjů jsou ti,kteří porušují pravidla a nařízení považováni za odpad ale,ti kteří opustí své přátele jsou horší než to“.......bohužel se toto „pravidlo“ může pěkně vymstít

Obrázek uživatele Sakura Sayuri Midori
Vložil Sakura Sayuri Midori, So, 2012-08-04 08:59 | Ninja už: 4804 dní, Příspěvků: 896 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

povedenej díl ^^ ale chudáček Naru T.T

Já nikdy svoje slova neberu zpět, to je moje cesta ninji.

Obrázek uživatele 222
Vložil 222, Pá, 2012-08-03 17:02 | Ninja už: 5297 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

po dlouhé době další kapča
už jsem se nemohla dočkat a moc se těším na pokráčko

Obrázek uživatele Senji_San
Vložil Senji_San, Pá, 2012-08-03 16:33 | Ninja už: 4747 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Prostý občan

super sem rád že si začal zase psát je to božííí !

ZUPPASH!!

Obrázek uživatele Kaede-san
Vložil Kaede-san, Čt, 2012-08-02 22:44 | Ninja už: 4959 dní, Příspěvků: 24 | Autor je: Prostý občan

Konečně jsme se dočkali! Smiling Skvělý díl.. Doufám, že další bude dřív než tenhle, ale fantazie je někdy potvora.. Když nechce, tak nepříjde Smiling

Animefest.cz

Obrázek uživatele Amras Tasartir
Vložil Amras Tasartir, Čt, 2012-08-02 22:29 | Ninja už: 4704 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Pěstitel rýže

Skvělý díl, jsem rád že zase píšeš.

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Čt, 2012-08-02 21:23 | Ninja už: 5363 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

paráda Smiling ale Sasukeho koniec si mohol natiahnuť. A odkedy je Kyuubi dievča?

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele gagar
Vložil gagar, Pá, 2012-08-03 10:32 | Ninja už: 5005 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Pardon, to byl menší překlep. Laughing out loud

Moje FF Legenda jménem Uzumaki NAruto http://147.32.8.168/?q=node/86243 Na ni navazuje Legenda jménem Namikaze Naruto http://147.32.8.168/?q=node/88042
Černý přízrak http://147.32.8.168/?q=node/88596. Namikaze Kuran no shinjitsu http://147.32.8.168/?q=node/91025. Vesnice Krvaé mlhy http://147.32.8.168/?q=node/92142. Přečtě te si, a když tak zanechte koment:d Přijímám i kritiku. Moc díky všem kdo čtou moje povídky.

Obrázek uživatele Rokudaime_Hokage
Vložil Rokudaime_Hokage, Čt, 2012-08-02 19:41 | Ninja už: 4596 dní, Příspěvků: 118 | Autor je: Prostý občan

konecne pokracovani ale nemal sasuke unriet 1 seryi


milujem narusaku a nikdo mne nepresvedci o opaku!!!

Obrázek uživatele Amras Tasartir
Vložil Amras Tasartir, Čt, 2012-08-02 22:28 | Ninja už: 4704 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Pěstitel rýže

On umřel. Tohle bylo Edo Tensei.