manga_preview
Boruto TBV 09

Uzumaki dvojičky - 10. Piesočné sklamanie

O päť dní ich zavolali do nejakej miestnosti na prízemí. Miestnosť bola štvorcového charakteru s balkónom so zábradlím na dvoch protiľahlých stranách. ďalšie dve protiľahlé strany neboli také rovnaké ako tieto. Na jednej, alebo skôr v jednej boli obrovské dvere a vpravo v rohu tabuľa. Oproti bola nejakí divná socha a pred ňou na takom malom pódiu stál Hokage a pravdepodobne učitelia tímov, ktoré postúpili a medzi nimi bol aj skúšajúci ďalšej skúšky. Celkovo postúpilo šesť tímov. Štyri z Listovej, jeden z Piesočnej a jeden z Dažďovej. Ktorý aj utvoril nejaký rekord.
Ako prvý si vzal slovo Štvrtý Hokage.
„Najskôr by som vám chcel pogratulovať k splneniu tejto časti skúšky. Ešte predtým, než pristúpime k tretej časti, musí sa uskutočniť kvalifikácia."
„Čože?"
Pred Hokageho sa postavil nejaký ninja.
„Ak dovolíte, Hokage-sama."
„Samozrejme, som Shiranui Genma, skúšajúci tretej časti. Ako povedal Hokage-sama, musíme spraviť kvalifikáciu. Prečo? Je vás moc veľa. Na tretej časti bude veľa hostí a tlačí nás čas. Preto sa teraz uskutočnia kvalifikačné súboje."
Gaaru zaujímal iba Naoki. Chcel s ním bojovať hneď.
„Aby sme to nezdržovali, prejdime k prvému súboju."
Tabuľa v rohu jednej steny sa rozsvietila a ukázala mená ľudí, ktorí mali absolvovať prvý súboj.

Namikaze Natsumi - Temari

„Vy ostatní odíďte na balkón."
„Zdá sa, že nám to začne súbojom Hokageho dcéry," povedal uštipačne Gai.
„Čo si hovoril?" opýtal sa Kakashi.
„Ja ťa tak nemám rád, Kakashi," povedal opäť Gai.
„Zase si niečo hovoril?"
„Ááááááá!"
„To dievča nemá proti Temari šancu."
„Takto nehovor, Kankurou."
„Neveríš našej sestre, Gaara?"
„Nie, ale šanca je vždycky."
„Ten súboj ho zmenil," pomyslel si Kankurou.
„Kankurou, Gaara má pravda. Navyše, toto je dcéra Hokageho," povedal Baki.
„Dcéra...Hokageho?"

Obidve dievčatá už boli pripravené.
„Súboj môže začať."
Temari začala útočiť ako prvá.
„Kamaitachi."
Natsumi sa tomu útoku vyhla výskokom. Z kapsy vytiahla kunaie a hodila ich. Temari ich zablokovala svojim vejárom.
„Okamaitachi."
Natsumi dostala plný zásah.
„Daikamaitachi."
Temari pokračovala. Opäť to Natsumi schytala. Ale zrazu sa rozplynula v dyme. Objavila sa tesne pred Temari. Kopla ju do krku a Temari vyletela hore. Natsumi išla po nej. Temari si dala pod seba vejár. Natsumi ju tak zasiahla iba do vejára, ale ten zlomila.
„Sakra."
Temari letela ešte hore. Natsumi sa zjavila nad ňou. Kopla ju do brucha a Temari letela dole. Narazila do zeme. Natsumi ju ešte na zemi trafila pätou do brucha. Temari vypľula krv.
„Víťazom je Namikaze Natsumi."
„Hovoril som to, Kankurou."

Tabuľa sa znova rozsvietila.

Naoki - Kankurou

„Kankurou, drž sa."
„Videl som jeho schopnosti, takže to bude v pohode."
Kankurou zložil na zem nejakú vec obviazanú obväzmi z chrbta. Naokiho to nechalo chladným.
„Fuuton: Juuha Reppou Shou."
Kankurou vyskočil. Naoki bol okamžite pri ňom. Kopol ho do hrude. Pri tom sa odrazil. Smeroval na tú vec, čo kankurou zložil. Zničil ju. Ale ešte predtým z nej vykočila nejaká postava.
„Ako to vedel?"
„Mal by som to skončiť bez Yutonu a bez použitia ďalších vecí."
Naoki vyštartoval na Kankurua. Do cesty sa mu postavila bábka. Jedným zásahom päsťou ju zničil. Zrýchlil ešte na vyššiu rýchlosť. Ani ho nebolo vidieť. Kunaiom presekol Kankuruovi obidve ramená a zapichol ho do jedného z nich. Vytiahol ďalší kunai, ale Kankurou sa rozplynul v dyme.
Za Naokim bola už bábka a jej zbrane mierili na neho. Naoki sa prudko otočil a zahnal sa rukou. Bábku to okamžite zničilo.
„Čo to bolo?" čudoval sa Kankurou, „Tlaková vlna?"
Naoki sa odrazil od steny a v desatine sekundy bol u Kankurua a vrazil mu päsťou do tváre. Ten pristál v ďalšej stene.
„Naoki je víťaz."

„Prehnal si to," povedal Hideo, keď k nemu prišiel Naoki.
„No čo už."
„Ale som rád, že uvoľnil aspoň trocha chakry."
„Ale nabudúce to už nespravím."
„Prečo?"
„Nechýbalo veľa a Kyuubi by tu začal riadiť."
Kakashimu sa to nezdalo. Nikomu zo senseiov sa to nezdalo.
„Kankurou padol tak ľahko," Baki bol šokovaný.
„To je ten, čo ma porazil," povedal Gaara.
„Kto to je?"
Minatovi sa to vôbec nepozdávalo. Kakashi k nemu priskočil.
„Minato-sensei, všimli ste si to?"
„Áno. Tá oranžová chakra u nôh. Že by to bol predsa..."
„Ešte nerobme závery. Nemôžeme vedieť, či ho nezabili a..."
„Nie. Na sto percent viem, že Naruto mal modré oči. Tento ich má červené. Ale tá Kyuubiho chakra. Kakashi, zatiaľ si to necháme pre seba. Nehovor o tom Kushine."
„Jasne."
Kakashi sa vrátil na miesto.
„O čom ste sa rozprávali s mojim otcom, Kakashi-sensei?" opýtala sa hneď Natsumi.
Kakashi, aj keď mal masku, bolo vidieť, že sa usmial.
„O tebe."
Natsumi vedela, že klame, ale nič nepovedala. Určite to bolo o ňom. Kyuuni sa začal ozývať ako pri strete s tým na tom festivale. Bol nepríčetný. Akoby sa niečo dialo. Ale nevenovala tomu pozornosť. Myslela si, že sa snaží len ujsť.

„Ďalší súboj, Inuzuka Kiba proti Uchihovi Sasukemu," oznámil Genma.
„Prečo práve Sasuke?" Kiba sa už teraz tváril ako porazený.
Zišiel dolez balkóna a postavil sa oproti Sasukemu.
„Môžete začať."
„Gatsuuga."
Ako prvý zaútočil Kiba. Sasuke aktivoval sharingan.
„Katon: Goukakyuu no Jutsu."
Sasuke zaútočil na jedného z nich. Ten však prešiel ohňom bez problémov. Sasuke vyskočil a tak nedostal zásah.
„Tsuuga."
Tentoraz zaútočil už len Kiba bez Akamara. Zasiahol Sasukeho. Avšak to bol len klon. Sasuke sa snažil zaútočiť zozadu.
„Tsuuga."
To už bol však Akamaru na správnom mieste. Ale opäť to bol len klon. Sasuke bol úplne na zemi.
„Chidori Senbon."
Poslal na nich malé bleskové ihly. Kibu a Akamara to zranilo, ale mohli pokračovať.
„Gatsuuga."
Sasuke počkal na pravú chvíľu a keď boli tesne pred ním, tak sa uhol. Kiba a Akamaru to napálili do zeme. Sasuke prišiel ku nim. Ku obidvom priložil ruku s chidori. Obidvaja boli otrasený.
„Víťazom je Uchiha Sasuke."

Poznámky: 

Dúfam, že vám nebude vadiť, keď tieto súboje trocha skrátim. Toto je len taká výplň pred hlavným chodom Smiling Finálové súboje však už budú dlhšie.

Dnes som začal písať novú poviedku, a to Vojna svetov. Verím, že väčšina z vás si ju prečíta. Ďalej oznamujem, že moja poviedka Žltý blesk - Legenda začína sa dočká svojho pokračovania. Čoskoro.

4.97059
Průměr: 5 (34 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele AkioShigeru
Vložil AkioShigeru, St, 2012-08-01 19:07 | Ninja už: 4632 dní, Příspěvků: 459 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Super pokráčko a těším se na další Laughing out loud

NaruSaku 4EVER

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Čt, 2012-08-02 08:50 | Ninja už: 5162 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

dík Smiling

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Overlord
Vložil Overlord, Po, 2012-07-30 23:13 | Ninja už: 4306 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Prostý občan

super len tak ďalej Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

[hide=SKRACUJ SI PODPIS!!!]What Akatsuki Member Are You?What Akatsuki Member Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Út, 2012-07-31 09:28 | Ninja už: 5162 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

dík

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele -Madara-Uchiha-
Vložil -Madara-Uchiha-, Po, 2012-07-30 23:03 | Ninja už: 4351 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Prostý občan

Edit: double post, zmazat prosim Laughing out loud

Obrázek uživatele -Madara-Uchiha-
Vložil -Madara-Uchiha-, Po, 2012-07-30 23:02 | Ninja už: 4351 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Prostý občan

Super diel a siper novinky Smiling

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Út, 2012-07-31 09:28 | Ninja už: 5162 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

díky

Zoznam mojich FF