manga_preview
Boruto TBV 09

Návrat Naruta Namikazeho 9

"Jak je na tom?" Přiběhla hned k Sakuře Aiko.
"V této situací výborně, ale pokud nevyhledáme nemocnici, tak může zemřít," řekla jí.
"Dobře, jsme asi půl hoďky od Konohy, tak rychle!" Zavelel Sasuke a už byli na cestě. Když dorazili, Sasuke zamířil do nemocnice a Sakura s Aki k hokage za doprovodu Aiko.
"Sakuro, můžu se na něco zeptat?" Prolomila hrobové ticho.
"Jasně,"
"Jakto, že máš tak ohromnou sílu. Kde jsi se to naučila?"
"Naučila mě Tsunade," při této odpovědi trochu posmutněla.
"Aha, tak bývalá hokage," řekla si spíš pro sebe Aiko, ale Sakura to slyšela.
"Kdo je vlastně nový hokage?"
"Naruto Namikaze," na chvíli se odmlčela."A jestli na něj jen sáhneš, tak ti něco udělám," Podívala se na ní chladně, ale o sekundu později měla zase ten přátelský a přívětivý pohled.
"Proč?"
"Protože s ním chodím," řekla jako by nic. Sakura tu ale bolelo. Myslela si, že za tu dobu jí to přešlo, ale nepřešlo. Spíš to bylo ještě bolestnější. Ale nedala na sobě nic znát.
"Aha," odvětila a usmála se na ní ironicky, ale Aiko to, naštěstí, nepoznala.
"Tak, jsme tu," řekla Aiko.
"Tak zase někdy," řekla Sakura a společně s Aiko zamířila do budovy hokage. Než zaklepala, pořádně se nadechla. Když uslyšela otrávené dále, vstoupila. Když uviděla Naruta, vzpomněla si na chvíle s ním.
"Naruto!" Vykřikla náhle Aki a už ho objímala.
"A-Aki!" Zvolal a pořádně jí objal. Sakura se jen smutně usmála.
"Ahoj," pozdravila ho po dlouhé chvíli, kdy si jí pořád nevšiml.
"Sakuro...ahoj," nevěděl chudáček co říct.
"Chcete se vrátit do vesnice, že?" Pověděl a podíval se na Sakuru. Ta jen lehce kývla.
"Dobře, tady máš čelenku," řekl a chvíli se pohraboval v šuplíku. Po chvíli jí našel a podal jí Sakuře. Hned si jí uvázala na hlavě.
"Tak, mi půjdeme," řekla, ale než zavřela dveře, uslyšela, jak Naruto řekl "Vítej v Konoze,"
Dny ubíhaly neuvěřitelnou rychlostí. Sakura a Naruto znovu navázali přátelský vztah, ale oba dva věděli, že to nebude jako dřív.
Jednoho dne se Sakura procházela ulicí, kdy zaslechla, jak se Naruto hádá s Aiko.
"Naruto, prosím. Odpusť mi! Já už to neudělám, ale dej mi prosím ještě jednu šanci,"
"Ne. Podvedla jsi mě a to já neodpouštím,"
"Naru-Naruto. Ne, já tě nenechám odejít, já tě miluju!"
"Možná ano, ale já ti už nevěřím. Běž pryč!"
"Na..." Nedořekla to, jelikož jí blonďáček přerušil.
"Neplýtvej slovy. Mé rozhodnutí nezměníš." Sakura nemohla uvěřit, tomu, co právě slyšela. Rozhodla se dělat, že nic neslyšela a šla dál ulici, když v tom někoho srazila. Podívala se kdo to je a uviděla modré oči s jiskřičkami.
"Promiň Naruto," omluvila se a chtěla odejít, ale on jí to nedovolil.
"Nechceš někam dneska večer zajít?" Zeptal se díval se do Sakuřiných zelených očí.
"Ráda," Naruto se usmál.
"Jak jsem mohl chodit s Aiko? Sakura je mnohem krásnější a milejší! A navíc jí miluju, ne Aiko. Byl jsem hlupák." Přemýšlel Naruto chvilinku, takže si Sakura ničeho nevšimla.
"Super, takže vyzvednu tě v sedm, ano?"
"Jasně," odvětila a políbila ho něžně na tvář. Potom řekla rychlé "ahoj" a odešla. Naruto tam ještě chvíli stál, ale pak také odešel.
"Aki, dneska večer tu budeš večer sama, tak si ohřej něco na večeři," Oznámila jí Sakura, když se líčila. Bylo za deset minut sedm, tak si šla sednout do obýváku.
"Jakto?" Přišla za chvíli Aki k Sakuře.
"Jdu někam s Narutem,"
"Pak mi řekneš detaily,"
"No jasně!" Usmála se a zazvonil zvonek.
"To bude on, tak ahoj," rozloučila se rychle Sakura a šla ke dveřím. Tam stál Naruto s úsměvem na rtech.
"Ahoj," Pozdravila ho Sakura.
"Ahoj, krásko," Při tom se Sakura mírně zčervenala.
"Tak kam půjdem?"
"Nech se překvapit," usmál se na ní tajemně Naruto.
"No tak, přece víš, jak jsem zvědavá,"
"Ze mě to nevydoluješ,"
"Naruto! Prosííím!"
"Ne!"Naruto vyloženě bavil, ale Sakura ne.
"Naru..."Zbytek však neřekla, protože si to k nim mířila naštvaná Aiko.
"Tak to si stihl rychle."
"Co?" Nechápal Naruto, i kdy věděl co myslí.
"Co? Že to není ani den, co jsme se rozešli a ty jsi jdeš už na rande! Navíc s touhle příšerou!" Soptila Aiko. Naruto se ale naštval taky.
"Nikdo, NIKDO! Nebude říkat Sakuře příšero!"
"Ne? Tak se podívej."Odmlčela se a stočila pohled na růžovlásku."Příšero!Příšero!" Pokřikovala na Sakuru a při tom na ní ukazovala.
"Aiko, už toho nech!" Zařval na ní Naruto. Aiko jen omámeně stála, a tak se Naruto se Sakurou vytratili.

Poznámky: 

Po hodně dlouhé době zase něco přidávám. Vím je to krátké, ale snad to nevadí příští díl by měl být delší. Tak se bude snad líbit.

4.6
Průměr: 4.6 (35 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Slavygos
Vložil Slavygos, St, 2018-07-25 13:58 | Ninja už: 2190 dní, Příspěvků: 67 | Autor je: Pěstitel rýže

Misia L3- Najprv som si prečítal komentáre a povedal som si že aj mňa by celkom zaujímalo ako sa Naruto a Aiko dali do kopy ale keď som tento diel dočítal do konca a uvidel som ako sa Aiko správa tak ma aj prešla chuť čokoľvek sa o nej dozvedieť. Laughing out loud

Sharingan no Slavygos, ninja vyhlásený za mŕtveho po neúspešnej misii v Skrytej Mlžnej.

Obrázek uživatele SakuraAngel95
Vložil SakuraAngel95, Út, 2012-07-31 17:01 | Ninja už: 4544 dní, Příspěvků: 167 | Autor je: Prostý občan

Díky oboum

Moje fan-fiction: Návrat Naruta Namikazeho (dokončená) a ještě Pocítit smrt (pracuje se na tom Laughing out loud )
.........................................................................................................................................................................................................................
Keep calm and be Hokage
Z lásky Z lásky Z lásky
Keep calm and be a Whovian
Z lásky Z lásky Z lásky
Keep calm and say SHANNAROOOOO!
Z lásky Z lásky Z lásky

Obrázek uživatele gagar
Vložil gagar, Po, 2012-07-30 16:42 | Ninja už: 4817 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Skvělé.

Moje FF Legenda jménem Uzumaki NAruto http://147.32.8.168/?q=node/86243 Na ni navazuje Legenda jménem Namikaze Naruto http://147.32.8.168/?q=node/88042
Černý přízrak http://147.32.8.168/?q=node/88596. Namikaze Kuran no shinjitsu http://147.32.8.168/?q=node/91025. Vesnice Krvaé mlhy http://147.32.8.168/?q=node/92142. Přečtě te si, a když tak zanechte koment:d Přijímám i kritiku. Moc díky všem kdo čtou moje povídky.

Obrázek uživatele mikisek
Vložil mikisek, Ne, 2012-07-29 20:08 | Ninja už: 4448 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Pěstitel rýže

Jůů, zajímavé. Tenhle díl se mi obzvláště líbil. 5*

Obrázek uživatele SakuraAngel95
Vložil SakuraAngel95, Ne, 2012-07-29 16:42 | Ninja už: 4544 dní, Příspěvků: 167 | Autor je: Prostý občan

Díky
Původně tam mělo být, jak se dali dohromady, ale nějak jsem nemohla vymyslet, jak to napsat...

Moje fan-fiction: Návrat Naruta Namikazeho (dokončená) a ještě Pocítit smrt (pracuje se na tom Laughing out loud )
.........................................................................................................................................................................................................................
Keep calm and be Hokage
Z lásky Z lásky Z lásky
Keep calm and be a Whovian
Z lásky Z lásky Z lásky
Keep calm and say SHANNAROOOOO!
Z lásky Z lásky Z lásky

Obrázek uživatele Amras Tasartir
Vložil Amras Tasartir, Ne, 2012-07-29 00:55 | Ninja už: 4516 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Pěstitel rýže

Dobrý, jen by mě zajímalo, jak se Naruto a Aiko dali dohrmady.

Obrázek uživatele Shifrit
Vložil Shifrit, Ne, 2012-07-29 16:32 | Ninja už: 5066 dní, Příspěvků: 94 | Autor je: Prostý občan

to by me taky docela zajimalo Laughing out loud

Život je boj, ale stojí za to. Tak si ho užívej naplno. Nikdy totiž nevíš, kdy skončí.

Obrázek uživatele Overlord
Vložil Overlord, So, 2012-07-28 23:03 | Ninja už: 4319 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Prostý občan

Zaujímavé

[hide=SKRACUJ SI PODPIS!!!]What Akatsuki Member Are You?What Akatsuki Member Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime