manga_preview
Boruto TBV 11

ANBU Team 7 - 13. Shiki Fuuin

Boj sa zdal byť vyrovnaný. Naruto odrážal pomocou palice všetky útoky. Kyuubi zase útočil. Po jednej jeho bijuudame zostal Orochimaru otrasený.
„Fuuton: Rasen Shuriken."
Naruto si toho všimol a hodil po ňom Rasen Shuriken. Orochimaru sa však uhol výskokom. Naruto buchol palicou do zeme a Rasen Shuriken sa mu vrátil do ruky.
„Čože?"
Otočil palicu hore nohami a buchol trikrát. V momente sa objavil za Orochimarom a hodil na neho Rasen Shuriken. Nezostalo z neho nič.
„Brutálne schopnosti," povedal Kakashi.
Kakashi, Sasuke aj Sakura sa sťahovali do úzadia. Tento boj bol nad ich sily.
„Katon: Gouka Mekkyaku."
Pred Naruta sa postavil Kyuubi a zastavil Madarov útok.
„Suiton: Mizu Rappa."
Nagatov útok bol presnejší. Naruto však vyčaroval štít pomocou palice a sám prešiel do útoku. Z palice vystrelil fialový lúč. Nabral rýchlosť zvuku. Pre Nagatov rinnegan to však ešte nič nebolo.
„Shinra Tensei."
Tlaková vlna si s ňou poradila.

„Bijuudama."
Aj Kyuubi útočil. Avšak na Madarove dokonalé Susanoo to nemalo. Madara sekol chakrovým mečom Susanoa po Kyuubim. Kyuubi ten meč zachytil dvomi chvostami.
„Bijuudama."
Na Susanoe sa spravila menšia prasklina, ktorú Madara opravil chakrou.
„Každá Bijuudama je silnejšia a silnejšia."
„Katon: Gouka Mekkyaku."
Oheň na Kyuubiho srsti nezanechal žiadne stopy. Madara vyskočil. Začal skladať pečate.
„Mokuton: Junaku Eisou."
Kyuubiho začali obmotávať výhonky stromov. Spočiatku si s nimi dokázal poraziť. Ale výhonkov bolo čoraz viac a viac. Kyuubi padal k zemi. Napriek tomu ničil výhonky jeden za druhým.
„Bijuudama."
Aj keď mal Madara Susanoo, tak sa tomu útoku vyhol. Pridal na sile tejto techniky.
Naruto si toho všimol. Vyslal biely lúč na tie výhonky a zničil ich.
„Do čerta s ním."

Naruto vystrelil z palice tentokrát červený lúč, ktorý nabral dvojnásobnú rýchlosť svetla. Nagato sa mu vyhol.
„Rasengan."
Naruto doslova na neho letel.
„Fuuton: Atsugai."
Zboku ho však zasiahol Tobi.
„Kaiwan no Hiya."
Nagato na neho vyslal strely pokiaľ letel. Naruto vytvoril pred sebou štít. Tobiho reťaz začala modrieť. Švihol ňou. Obmotal ňou Naruta. Ten sa z nej nemohol dostať. Pritiahol si ho k sebe a prepichol ho katanou. Naruto zakričal bolesťou. Tobi pokračoval s taijutsu. Niekoľkokrát ho kopol do oblasti rebier a následne pätou do zátylku.
Narutovi sa nakoniec podarilo odtiaľ dostal, keď pomocou palice zničil reťaz.
„Suiton: Suiryuudan."
Pridal sa aj Nagato. Naruta zasiahol plnou silou techniky.

Kyuubi to nemal jednoduché taktiež. Madara na neho posielal čoraz silnejšie ohnivé techniky. Aj vďaka diablovym schopnostiam v ňom. Oheň začínal byť znova až moc červený. Madara švihol reťazou a spálil všetko naokolo. Spútal ňou Kyuubiho. Vo vzduchu bol cíti pach spálenej srsti. Bola Kyuubiho.
„Démon ohňa a nevie sa ubrániť ohňu. Zaujímavé."
Kyuubi zavíjal.

Naruto premýšľal v tej chvíli nad všetkým. Čo spravil, prečo to spravil. O terajšej situácii. Možno kebyže neodíde...Ale to by nemal takúto moc a Listová by zanikla spolu s tými, ktorých mal rád. Možno sa odhalil príliš skoro. Mohol povedať o nich Hokage skôr a tá by ich sem možno neposlala. Alebo by sa stiahli, kebyže zistia o koho ide. Oni by sa zničili navzájom a ušetrili by im prácu. Nakoniec sa zhodol, že spravil zle. Možno ani nie. V zálohe mal ešte niečo.

Naruto sa pomaly postavil. Tobi švihol po ňom reťazou. Naruto vystrelil z palice zelený lúč a zničil reťaz. Znova vystrelil lúč. Tentoraz modrý a ten sa rozdelil na dve. Zasiahol Nagata aj Tobiho. Nemožné? Lúč nabral rýchlosť svetla, takže Tobi ani Nagato nezareagovali. Nezabilo ich to, iba ich to zrazilo na zem. Naruto dvakrát buchol palicou do zeme a zo zeme vyšli reťaze, ktoré ich spútali. Naruto pomaly prišiel k nim. Zložil Tobimu masku a položil mu ju na hruď.
„Čo teraz spravíš?"
Od Nagata zobral jeho amulet. A taktiež mu ho položil na hruď.
„S týmito schopnosťami ste prakticky nesmrteľný. Všetkých vás nemôžem zabiť. Tak vás aspoň darujem Bohovi Smrti."
„Čože?"
„Shiki Fuuin."
Naruto ich zapečatil do predmetov, ktoré mali na hrudi. Potom ich zničil rasenganom. Obrátil svoju pozornosť na Madaru.

„Yasaka no Magatama."
Kyuubi mal po celom tele krvavé stopy.
„To je zviera," pomyslel si Naruto, keď videl Kyuubiho na pokraji smrti.
„Fuuton: Rasen Shuriken."
Aj keď to nemalo na Susanoo žiadny efekt, tak ho to mierne rozhodilo.
„Na teba som aj zabudol."
„Amaterasu."
Naruto vytvoril štít, ktorý ho uchránil.
„Pokiaľ máš tu palicu, tak ťa tak ľahko neporazím."
„Máš ešte jeden dar Boha Smrti a ešte si ho nepoužil."
„Máš pravdu."
Madara hodil na zem malý kamienok, ktorý vytiahol z kapsy. Pred ním sa zrazu objavila armáda ninjov. Každý bol rovnaký, ale každý mal iné schopnosti.
„S týmto kameňom si môžem hocikedy povolať niekoľkotisícovú armádu."
Madara sa začal nahlas smiať. Naruto vytiahol zvitok. Položil ho na zem.
„Kuchiyose no Jutsu."
Pred ním sa zjavil Itachi.
„Misia úspešná. Všetci z Akatsuki sú mŕtvi," povedal.
„Výborne. Potrebujem tretí dar."
Itachi vytiahol zvitok ako Naruto a privolal nejaký malý, zhrdzavený meč.
„To nemyslíš vážne! S týmto ma chcete poraziť?"
Skôr ako meč, to bol kunai."
Itachi ho omotal na lanko a hodil ho.
„Fuuton: Rasen Shuriken."
Naruto začal ničiť armádu. Padali ako hrušky. Itachi navádzal ten kunai a škrabol takmer všetkých ninjov, ktorý zostali.
Vytiahol ďalší zvitok. Položil naň kunai.
„Fuuin."
Celá Madarova armáda sa začala rozpadať a ich duše sa začali premiestňovať do zvitku.
„Takže toto je tretí dar. Zbraň, ktorá zapečatí všetko, čoho sa dotkne."
Naruto sa dostal Madarovi za chrbát. V ruke držal Rasen Shuriken zmiešaný s Kyuubiho chakrou, ktorý už bol naspäť v Narutovi, a v druhej ruke mal palicu, z ktorej chcel vystreliť na Madaru ten najsmrteľnejší lúč.
„To ti nepomôže."
„Shiki Fuuin."
Rasen Shuriken zrazu zmizol a Naruto začal pečatiť Madaru do nejakého zvitku.
„Čo z toho máš? Zomrieš aj ty."
Naruto neodpovedal.
„Alebo že by..."
Naruto po zapečatení odpadol. Kakashi, Sasuke aj Sakura k nemu pribehli. Itachi taktiež. Sasuke sa otočil na Itachiho.
„Takže ty..."
Itachi kývol hlavou a zmizol.
Kakashi zobral Naruta na ruky a utekali s ním do Listovej.

O mesiac

Naruto ležal v nemocnici už mesiac v bezvedomí. Sakura so Sasukem ho navštevovali každý deň. Tak isto aj Tsunade a Hinata. Kakashi, keď nebol na misii, tiež u neho bol každý deň.
„Je to už mesiac odvtedy, čo sa dostal do bezvedomia," povedal Kakashi.
„Preberie sa vôbec?" opýtala sa Sakura.
„Neviem. On mal už byť mŕtvy. Shiki Fuuin berie život," povedala Tsunade.
Do Narutovej izby vstúpil aj Itachi, ktorý mal od Tsunade povolené navštíviť Naruta. Iný pohyb po Listovej mal zakázaný. Predsa, vyvraždil svoj klan. Alebo nie? Ako povedal, keď mu Tsunade dávala povolenie, pravdu vie len on, Danzou a Hiruzen.
„Ešte sa neprebral?"
„Nie."
Itachi si sadol na Narutovu posteľ.
„Itachi, ty budeš vedieť, prečo prežil."
Itachi zatiaľ nič nehovoril.
„Namiesto svojho života, dal Bohovi Smrti to, čo mu patrí."

Udialo sa však, čo nikto nezačal. Naruto pohol prstami na ruke. Všetkých to dalo do pozoru. Začal otvárať aj oči.
„Naruto!"
Naruto sa poobzeral okolo.
„Ach, dobre sa mi spalo."
V miestnosti sa začali smiať.
„Tak sme sa o teba báli."
„O mňa sa nemusíte báť."
„Mňa tu teda už nepotrebujete. Naruto, ako vždycky," povedal Itachi a odišiel.
Naruta začali všetci objímať.
„Počkajte, veď ma udusíte."
Všetci od neho ustúpili.
„Prepáč!" zaznelo zborovo.
Naruto vstal z postele.
„Naruto."
„Ja som v poriadku."
Vyšiel z izby von, potom aj z nemocnice. Pred ňou stáli všetci jeho kamaráti, ktorí sa na neho od radosti vrhli.
„Naruto, sme radi, že žiješ."
Kakashi, Tsunade, Sasuke aj Sakura vyšli von tiež.
„Ešte nie je čas oslavovať. Vždy sa na tomto svete nájde väčšia hrozba, ako bola tá predchádzajúca."

Poznámky: 

Toto je koniec tejto poviedky. Aj keď poistku som si tam nechal, ale to nemusí nič znamenať

4.939395
Průměr: 4.9 (33 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Overlord
Vložil Overlord, So, 2012-07-21 00:55 | Ninja už: 4363 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Prostý občan

proste skvelé Laughing out loud Laughing out loud

[hide=SKRACUJ SI PODPIS!!!]What Akatsuki Member Are You?What Akatsuki Member Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, So, 2012-07-21 16:35 | Ninja už: 5219 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

díky

Zoznam mojich FF