manga_preview
Boruto TBV 07

♥Detská láska ♥ 4

„Mrzí ma to.“ Povedal chlap s červenými vlasmi a čiernymi linkami okolo tyrkysových očí. Hana na neho zízala s otvorenou hubou a iskričkami v očiach, pretože vypadal fakt super. Zo snívania ju vyrušila Konan.
„Ahoj Gaara to ty si ju zvalcoval?“ Opýtala sa ho Konan.
„Ahoj Konan. Deidara...“ Pozdravil ich Gaara. S Dedem sa udobrili po ich „malom“ incidente pred pár rokmi.
„Ahoj Gaara. Neútoč nám na nových členoch.“ Pousmial sa Dede.
„Nových členov?“ Zarazil sa Gaara, ale aj tak si zanechal svoju perfektne kamennú tvár.
„Ahoj, ja som Hana a som nový člen Akatsuki.“ Gaara sa jej zapáčil.
„Ahoj. Prepáč, že som do teba vrazil, ale fakt sa ponáhľam. Prepáčte, ale ja už musím ísť.“
„Ahoj.“ Povedali všetci spoločne. A Gaara sa vyparil. Hana sa za ním ešte dlho pozerala, kým do nej nedrgol Dede.
„Hej, si fakt v pohode?“ Chytil jej čelo čo Hanu znova prebralo.
„Čo... ahá, jasné, som v pohode. Pozri!“ Povedala Hana a strčila mu pred nos biele botasky.“
„Waw, tie sú parádne. Choď sa prezliecť.“ Povedal Dede a vopchal Hanu do kabínky. Zo zemi pobral popadané veci a hodil jej ich do kabínky. Hana sa hodila do nového oblečenia, no Dede jej do kabínky hodil aj biele tričko, ktoré si ona nebrala.
„Nevadí, skúsim si ho.“ Pomyslela si a obliekla si aj biele tričko. Bolo jej o dosť veľké, ale sedelo je parádne. Keď bola hotová otvorila dvere kabínky kde na ňu už čakali Konan s Dedem. Obom vyrazila dych. Prvá sa spamätala Konan a strčila do Dedeho, ktorého tým prebrala.
„Teda, vypadáš úžasne.“ Povedal Dede a Konan len súhlasne prikývla. Hana sa len trochu zapýrila a hodila rukou.
„Ďakujem. A čo ste si vybrali vy?“ Konan ukázala na minisukňu, tričko s výstrihom až po zem a topánky s dvadsať centimetrovým podpätkom. Deidara mal na sebe natiahnuté nové biele tričko . Hana pribehla ku Konan a strčila ju do kabínky. „Tak sa ukáž!“Smiala sa na nej Hana. Konan teda zaliezla do kabínky. Kým sa prezliekala, Hana si skúmavo prezerala Dedeho. Prichádzala k nemu bližšie a bližšie. Pochopiteľne využívala to, že sa mu páči. Dede od vzrušenia ani nedýchal, po chrbte mu prešiel studený pot a čakal, čo Hana urobí.
Hana sa k nemu nad ucho. Dede bol ako na tŕňoch.
„Dede...“ Povedala medovým hlasom, a Deidara celý stŕpol. „...myslím si že....“ Deidarovi by ste sa teraz nedorezali ani kvapky krvi. „...že ružové tričko by ti seklo viac.“ Povedala Hana a ustúpila od neho s rukami okolo brucha a smiala sa na celý obchod.
„Ja ťa zabijem!“ Kričal na ňu urazený Deidara a chcel je chytiť. Hana sa však nedala a chcela utiecť. Ako sa však otočila, nespravila ani dva kroky a Konan, ktorá vyšla s kabínky ju prudkým vyrazením dverí zvalcovala na zem. Teraz sa smial na celý obchod Deidara a Konan, nebolo potrebné ani vyzvať a s radosťou sa k nemu pridala.
„Čo to zasa robíš?“ Pýtala sa jej Konan, keď sa prestala smiať, a Deidara Hane pomohol vstať.
„Hana, Hana, Hana... Pozri sa ako vypadáš...“ Povedala jej Konan a otočila ju k najbližšiemu zrkadlu. Hana sa pozrela na čelo, a uvidela dve hrče vedľa seba.„...a mne niečo hovor.“ Posmieval sa Deidara. Hana na neho len vyplazila jazyk. Deidara sa nedal a vyplazil na ňu tri jazyky. Hana len prevrátila oči a zasmiala sa. Konan ich pozorovala pohľadom starostlivej pestúnky.
„Detičky... pote, ideme. Hrať sa môžete aj na ceste, tam nie sú kamery.“ Povedala Konan a ukázala pohľadom na skrytú kameru.
„Som zvedavý, ako sa na nás rehocú, tí, čo toto vidia...“ Konštatoval Deidara a chcel do kamery vyplaziť jazyky, ale to ho už Konan schmatla za ucho a ťahala preč. Keď zaplatili, tak Konan poslala Deidaru do herne a s Hanou zašla do tetovacieho salónu.
„Už máš predstavu, čo chceš?“ Spýtala sa Konan.
„Ešte nie, ale len niečo malá na plece. Poraď mi, čo sa páči tebe?“ Odpovedala Hana a podala jej katalóg s tetovaním.
„Hm... mne sa páči toto...“ Konan ukázala na maličkého motýlika.
„To beriem.“ Povedala Hana. Po dlhom čakaní, vošla do tetovacej miestnosti.
„Tak, čo to bude?“ Opýtala sa jej chudá nízka žena a bielými vlasmi.
„Áno, chcela by som tohto motýlika.“ Povedala Hana a ukázala na obrázok s motýlikom.
„A kde to bude?“ Opýtala sa žena.
„Na ľavé plece.“ Odpovedala Hana . „Bolí to veľmi?“
„Ani, nie.“ Ubezpečovala ju žena. „Ale ak vás to bude bolieť, tak povedzte.“ Hana len kývla hlavou na súhlas. „Tak sa môžete posadiť.“ Žena sa usmiala na Hanu a ukázala na kreslo. Hana si sadla a vyhrnula si rukáv na novom, bielom, krátkom tričku. Žena sa ešte raz pozrela na obrázok motýľa a začala tetovať. Hana sa trochu strhla, pretože ihly rada nemala. „Skúste myslieť na niečo iné, to vám pomôže.“ Poradila Hane žena.
„Myslieť na niečo iné, keď po mne kreslia ihlami? Super nápad... no tak Hana, to zvládneš. Mysli, inak tu odpadneš! Obchody to je ono! Dnes som si kúpila naozaj pekné oblečenie. Teda, aspoň mne sa páči. Aj Konan ho chváli... dokonca aj Dede. Je fakt trochu od veci, ale je v pohode. Oblečenie je super, ale tie hrče na hlave... to je unikátne. To sa môže stať len mne, že do mňa niekto vrazí. Ale aspoň sa ospravedlnil. A nebol až tak strašný, práve naopak. Vypadal fakt dobre. Tie vlasy... aj Sasori má červené vlasy, ale tie jeho... také krvavo-červené. A tie oči... fakt fascinujúce. A takú bledú pokožku som v živote nevidela. A ten jeho kamenný výraz, akoby som za to, že do mňa vrazil mohla ja. To ma naštvalo, ale aspoň sa ospravedlnil. Ako sa to... Gaara, tak sa volal. A ja som na neho civela... ach jaj, teraz bude mať výčitky svedomia, že ma udrel trochu prisilno. Fakt som ne neho tak civela? No a čo? Veď ho už nikdy neuvidím, tak som trochu civela tak čo? A potom som ešte dostala od Dedeho. Pekne Hana, dnes máš fakt super deň. Ale ten Gaara za tu hrču stal.“ Myslela si Hana. Z myšlienok je vytrhla až žena, ktorá jej mávala rukou pred očami.
„Ste v poriadku?“ Pýtala sa žena.
„Áno, som... už to je?“ Opýtala sa Hana.
„Áno, už to máte. Zaviazala som vám to obväzom. Bude to trochu bolieť, nedotýkajte sa toho, a obväz dajte dole najrýchlejšie o dva dni.“
„Ďakujem.“ Povedala Hana, zaplatila , a aj s Konan a odišli hľadať Dedeho. Nehľadali dlho, našli ho v prvej herni, kde už na nich čakal.
„Tak čo, ideme?“ Opýtal sa Dede.
„Jasné.“ Povedala Konan a aj s Dedem vyrazili na cestu. Hana však ostala stáť ako priklincovaná.
„Hana, ideš?“ Pýtal sa jej Dede. Hana však nevnímala. Myšlienky mala znovu pri Gaarovi.Dede jej mával rukou pred očami, ale ani to nepomohlo. Preto ju šťuchol do obväzu, kde mala čerstvé tetovanie.
„Áááu, čo to robíš?“ Kričala na neho Hana, ktorú toto šťuchnutie poriadne bolelo. „Si normálny?“
„Ja? Veď ty tu stojíš ako prilepená, a nevnímaš okolie.“
„Ale vieš ako to bolí?“ Hnevala sa Hana.
„Viem. Sranda čo?“ Smial sa jej Dede, ale radšej sa dal do behu, lebo Hana sa za ním rozbehla a kričala že ho zabije.
„Ach jaj, čim som si toto zaslúžila?“ Fňukala Konan, ktorá s nich mala momentálne jediná rozum. „deti, prestaňte! Kto bude dobrí, kúpim mu lízatko.“ Kričala za Hanou a Dedem. Ako to počuli, tak sa prestali naháňať a nevinne sa na Konan usmiali. „Prečo ja?“ Ľutovala sa Konan. Zrazu sa jej však zakrútila hlava a keby ju nebol Deidara chytil, asi by spadla.
„Čo vám ženám dnes je? Už druhá, čo by bola dnes na zemi.“ Smial sa Dede. Namiesto poďakovania, však dostal od Konan facku.
„Fakt vtipné. Dobre, už ma môžeš pustiť.“ Povedala Konan. Dede ju pustil, Konan sa postavila a vyrazili na cestu. Hana pribehla ku Konan.
„Čo ti je?“
„Nič, len sa mi zatočila hlava. Všetko v pohode.“
„No, ako myslíš.“ Povedala nedôverčivo Hana.
„Hlavne nič nevravte Peinovi.“
„Ale....“ Chcel namietať Dede.
„Žiadne ale! Povedal som... „
„Dobre, ako myslíš. Ale mala by si mu povedať, že sa ti zatočila hlava.“ Skúšala ju presvedčiť Hana.
„Poďme!“ Povedala Konan a pridala do kroku. Pod večer sa vrátili do sídla. Všetci sa hneDˇokolo nich zhŕkli a pýtali obdivovali ich nové oblečenie. Pein vzal Konan za ruku a odtiahol ju trochu bokom.
„Vypadáš úžasne.“ Pochválil ju a potom ju pobozkal. Konan mu bozk opätovala.
„Snažím sa ti páčiť.“
„Ty sa mi páčiš vždy. Si prekrásna.“
„Ó, čím som si zaslúžila toľko pochvál?“
„Čistá pravda.“ Povedal Pein s ľahkým úsmevom.
„No... neviem či taká krásavica bude ešte chcieť byť s takým strašiakom... asi ťa nechám a pôjdem za Itachim.“
„Čo?“
„Hahaha... to bol vtip. Teba by som nevymenila za nič na svete. Ty môj strašiak.“
„No veď zato.“ Povedal Pein a potom sa znovu pobozkali. Keď skončili s bozkami, Pein vzal Konan hore do ich izby. Rozopol si plášť, objal Konan, no vtedy sa Konan urobilo zle a musela utekať na WC. Keď sa vrátila sadla si na posteľ. Pein si sadol k nej, a jemne ju objal.
„Je ti niečo?“
„Nie, len som unavená. Prepáč, ale idem si ľahnúť.“
„V poriadku. Oddýchni si. Myslím, že idem spať aj ja.“
„Pein?“
„Áno?“
„Môžem ťa o niečo poprosiť?“
„Samozrejme. Pre teba všetko.“
„Prosím ťa, pošli zajtra všetkých preč! Chcem byť v sídle iba ja s tebou.“
„Ale prečo?“
„Prosím.“ Konan sa rozplakala. Pein ju objal silnejšie.
„V poriadku, pošlem ich preč. Ale prečo? Urobil ti niekto niečo?“
„Nie, len chcem byť s tebou sama. To je všetko.“
„Dobre, hneď ráno ich všetkých vykopnem.“
„Pein?“
„Áno?“
„Ďakujem.“ Povedala Konan a dala mu bozk. Potom si obaja ľahli a zaspali.
Na druhý deň ráno, Pein zvolal stretnutie.
„Som rád, že ste tu všetci, pretože dnes všetci odchádzate.
„Čo?“ Ozvalo sa zborovo.
„vyhadzuješ nás?“ Pýtal sa Zetsu.
„Akatsuki sa rozpadli?“ Konštatoval Deidara.
„Prečo teraz? Práve keď som nastúpila.“ Nechápala Hana.
„Nie! Proste všetci idete na misie. To je všetko.“ Vysvetlil Pein. A všetkým členom odľahlo. „Dobre, tak Kisame a Itachi, vy idete do Zvučnej. Zetsu a Sasori, vy idete do Konohy. Didara s Hanou pôjdu do Suny. Vaša misia je na tri dni. Môžete robiť čo chcete, ale nič nezničte a nech nie sú sťažnosti. Hana, ty pôjdeš za Kazekagem, lebo si nový člen. Dobre, tak sa bežte zbaliť a vypadnite.“ Povedal Pein s úsmevom. Potom sa pozrel na Konan, ktorá vyzerala spokojne. Keď všetci odišli, Konan zaviedla Peina do ich izby.
„Pein, sadni si. “Povedala Konan a ukázala na posteľ. Peinovi sa v očiach mihli iskričky, a bez slova sa posadil. Konan len prevrátila očami a pousmiala sa. Pristúpila k Peinovi a pobozkala ho. Keď sa na ňu Pein potom pozrel tak Konan mala na tvári slzy.
„Čo ti je?“
„Pein... ja som tehotná.“ Povedala Konan, a na jej tvári sa objavili nové slzy.
„Konan... to je úžasné. Ale nechápem, prečo plačeš?“ Povedal Pein s úsmevom od ucha k uchu, objal ju a pobozkal do vlasov.
„Lebo som si myslela, že budeš nahnevaný.“ Pein ju pustil s objatia, chytil ju za bradu a pozrel sa jej do oči.
„Konan... budeme mať dieťa! Som najšťastnejší muž na svete.“ Konan ho s jemným úsmevom pobozkala a objala.

Poznámky: 

Dúfam, že sa vám nový diel páčil,ak sa naskytla nejaká chybička,tak sry Smiling

4.90909
Průměr: 4.9 (11 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, Pá, 2016-02-12 19:45 | Ninja už: 4554 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

Mise V:úžasný a Peinovi a Konan to moc přeji,škoda že jim to nevišlo byl úžasný pár stejně jako Naruto a Hinata.Jinak moc pěkné a dojemné moc se ti to podařilo už se těším jak to dopadne je to legrace číst tuto seriovku

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele nikola-chan
Vložil nikola-chan, Út, 2012-07-24 07:34 | Ninja už: 4316 dní, Příspěvků: 393 | Autor je: Recepční v lázních

super a hana se potka s gaarou?
no asi jo ale hlavne kdy bude dalsi dil tebajo

muzu zmenit styl muzu zmenit uces ale me nikdo menit nebude!!!
tyto slova NIKDY nevezmu zpet to je ma cesta ninji!
デイダラ
サソリ
jo a jsem anti NaruSaku takže bacha!

Obrázek uživatele Yuuki-san
Vložil Yuuki-san, St, 2012-07-11 19:28 | Ninja už: 4473 dní, Příspěvků: 112 | Autor je: Prostý občan

To je úplne super prečítala som si všetky časti Laughing out loud Laughing out loud Nemám slov Smiling Kedy bude pokračko ? Smiling Smiling

Shatter.

Obrázek uživatele Kinatu
Vložil Kinatu, Po, 2012-07-09 06:37 | Ninja už: 4704 dní, Příspěvků: 249 | Autor je: Prostý občan

Je to perfektní, dokonalé, si nejlepší Smiling

Nejhorší je někoho milovat, jen tak letmo se ho dotýkat a vědět, že nikdy nebude tvůj.
Cesta, která nikam nevede, je blbá.
Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.
Trpělivost růže přináší.



Obrázek uživatele MayaGaara
Vložil MayaGaara, Po, 2012-07-09 10:31 | Ninja už: 4558 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prostý občan

Díky Smiling

Moje FFky:

Obrázek uživatele Kinatu
Vložil Kinatu, Po, 2012-07-09 06:38 | Ninja už: 4704 dní, Příspěvků: 249 | Autor je: Prostý občan

Nejhorší je někoho milovat, jen tak letmo se ho dotýkat a vědět, že nikdy nebude tvůj.
Cesta, která nikam nevede, je blbá.
Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.
Trpělivost růže přináší.