manga_preview
Boruto TBV 09

Nečakaný spojenec - XIII.

Tentoraz sa proti Akatsuki postavili samuraji. Vopred rozhodnutý boj však nemusel dopadnúť tak, ako by sa mohlo čakať. Samuraji si viedli na začiatku. Dosť zamestnávali každého. Niektorí mali dokonca namále.
„Shinra Tensei."
Avšak, po Peinovej smrtiacej vlne bolo takmer rozhodnuté. Samuraji lietali po bojisku.
„Suiton: Daikoudan."
Kisameho žraločia strela zmietla menšiu polovicu samurajov, ale nezabila všetkým. Tých dorazili Sasoriho bábky.
Hidan sa medzi tým vyžíval vo svojom rituáli a zabil dvadsiateho samuraja. Tí len žasli nad jeho nesmrteľnosťou.
„Sakra, Hidan, kašli na ten rituál."
„Drž hubu, Kakuzu!"
„Raiton: Gian."
Kakuzu sa tiež nedal zahanbiť. Jeho čierne obludy chrlili jedno jutsu za druhým.
„Fuuton: Atsugai."
„Katon: Zukkoku."

Tobi zvolil inú taktiku. Premiestnil sa za jedného samuraja. Druhý samuraj sekol po Tobim. Tobi sa však znehmotnil a namiesto neho trafil samuraj svojho spolubojovníka. Takto Tobi donútil samurajov, aby sa zabíjali sami.
Na okraji bojiska boli počuť sústavné výbuchy. Deidara bol v siedmom nebi.
Najsmrteľnejšou zbraňou boli Peinove sféry. Tie sa s ničím nepárali a zabíjali jedným útokom po desiatkach.
Pravý Zetsu len nahrával tento súboj. Vôbec sa do neho nezapojil. A keď sa náhodou nejaký samuraj odvážil na neho zaútočiť, tak ho zjedol zaživa.
Konanine papieriky lietali po celom bojisku. Aj keď to bol len papier, ostrejšej zbrani by ste nenašli.
Itachi sa ku podivu držal stranou. Zabíjal len tých, ktorí na neho zaútočili. A to len kunaimi alebo shurikenmi.
Napriek jeho nezáujmu bojovať, netrvalo dlho a vyhrali.
„Teraz si ideme po Tsunade a jej ninjov."

Aj druhá polovica Zetsu klonov bola zničená. Z Aliancie však zostávalo veľa ninjov. Ale drvivá väčšina bola zranená a neschopná boja. Nezabíjali ich, nechali ich tak. Nechceli ich zabiť, lebo by im mohli byť užitočný. Aj tak, niektorí z nich podľahli zraneniam.
„Už ich je len pár."
Zostávalo ich tak len desať, Nakoniec sa vzdali sami. Tsunade zhromaždila všetkých preživších.
„Pamätajte si! My nie sme vaši nepriatelia. Preto sme vás nechali nažive. Naším spoločným nepriateľom je Danzou a jeho ANBU Root a Akatsuki. Darujeme vám život za to, že nikdy nezaútočíte na Listovú."
Ninjovia pokývali hlavou, že rozumejú. Rozbehli sa hneď k zranených a dávali im prvú pomoc.
„To bolo od teba pekné, Tsunade," povedal Tobi.
„Čo tu chcete?"
„No, vieš, naša dohoda akosi prestala platiť."
„Takže ste nás prišli pozabíjať."
„Priamejšie by som to nepovedal."
„Zaujímavé, to isté som chcela spraviť aj ja."
„Neskoro."
Prudko sa začala zvyšovať chakra na bojisku. Veľa ninjom stúpla.

„Ale, ale, ale. Naši nukenini," povedal posmešne Danzou, „Prišli ste sa vzdať?"
„Nie. Prišli sme ťa zabiť."
„To sa nestane," povedal Danzou.
„Sme tu traja na dvoch, máme miernu výhodu."
„Raikage, Mizukage, my vás nechceme zabiť. Mojim cieľom je Danzou. Nemal ma vyhnať z Listovej. Nemal zosadiť Tsunade z postu Hokage. Nebyť neho, tak táto vojna nie je. Spamätajte sa a pozrite sa pravde do očí. Ste len bábkou v jeho rukách," hovoril Naruto.
Prekvapujúco, veľmi múdro hovoril.
„Dokáž to niečím."
Chakra sa začala zvyšovať na oboch stranách. Danzou odkrýval sharingany. A aktivoval bleskové brnenie. Naruto sa dostal do sage módu. Sasuke aktivoval mangekyou sharingan. Iba Mizukage nič nespravila.
Nikto sa neodvážil spraviť prvý krok. Sasuke sa obalil Susanoom. Do rúk zobral kušu a šíp. Vystrelil a teda spravil prvý krok. Trafil Danza do ramena.
Ale vedľa neho sa zjavil Danzou nezranený.
„Ako to?"
„Youton: Yookai no Jutsu."
Mizukagina láva nemala na Susanoo efekt.
A vyrazil neuveriteľnou rýchlosťou dopredu.
„Ten má ale neuveriteľnú rýchlosť," povedal Naruto.
„Budem sa snažiť spomaliť, aby bola uveriteľná," povedal A.
Skrčil palec a malíček a zaútočil zvyšnými troma prstami. Naruto sa vyhol. Skrčil ďalší prst a znova zaútočil. Tentoraz ešte rýchlejšie. Naruto nastavil dlaň a útok A sa iba odrazil a kebyže nedeaktivuje svoju techniku, tak by si ublížil. To využil Naruto na útok.
„Rasengan."
A bol však ešte neuveriteľnejšie rýchlejší a aktivoval brnenie. Rasengan na neho nemal efekt. Tentoraz zaútočil jedným prstom. Ale uvidel iba žlté svetlo a Naruto už bol nad ním a formoval svoju ďalšie jutsu.
„To je Minatova technika," A poznával techniku.
„Toto si zožer!"
Naruto však nestihol zaútočiť. Zasiahla ho Meiina láva.
Nič mu to nespravilo, ale otriaslo to s ním. Chvíľku nepozornosti využil A. Ale jediné, čo dokázal bolo to, že si skoro zlomil prsty na ruke.
Naruto sa ho snažil kopnúť. Aj keď sa mu ho nepodarilo trafiť na päťkrát, tak aj tak A odletel od neho a tvrdo narazil na zem.
„To je ako možné?"

„Futton: Koumu no Jutsu."
Toto jutsu už bolo nebezpečné, aj napriek Narutovmu sage módu, ktoré mu spevňovalo telo. Toto jutsu dokázalo všetko rozpustiť, čoho sa dotklo.
Naruto sa mu s ťažkosťami vyhol. A zaradil na vyššie obrátky a Naruta trafil päsťou. Nič mu to nespravilo, ale spravil si aj on letecký deň. Mei dobehla za ním a pokiaľ sa zviechal zo zeme, zaútočila.
„Suiton: Suiryuudan."
Naruto si ľahol na zem. Zdvihol sa rukami, nohy skrčil akoby do drepu a vyskočil ako žaba. Preskočil Meiin útok.
„Fuuton: Rasen Shuriken."
Trafil. Ale len klon. Mei sa skrývala o pár metrov ďalej. Na mieste začiatku boja. A zaútočil zozadu. Znova päsťou a Naruto sa prudko preletel a zapichol hlavu do zeme. Len vďaka sage módu sa mu nič nestalo.
„Ako je možné, že mi nič nie je?" pýtal sa A.
„V tom bude nejaký trik. Podľa mňa to bude genjutsu."
„Nie. To by som si všimol."
„Sú to zaujímavé schopnosti."
„Ale nie jinchuurikiho. Nemôže to byť schopnosťou Kyuubiho. Žiadny bijuu nemá takéto schopnosti. Toto bude odniekiaľ inakadiaľ."
„Najskôr musíme prísť, ako to zrušiť."
„Všimol som si, že sa mu zmenili oči. Pozri sa, teraz ich má viac ako žaba."
Mei sa pozrela a naozaj ich také mal.
„V tom to bude. Má to niečo s očami."
„Nie. Podľa mňa je to znak, že je tá technika aktívna," dedukoval A.
Naruto počúval ich rozhovor.
„Aká technika? Okrem rasenganu, hiraishinu a rasen shurikenu som nič nepoužil."
„Tak ako je možné, že nemáš ani jeden škrabanec?"
„No, viete. Nech sa stretneme hocikde, stále budem mať výhodu a to nezmeníte."

4.791665
Průměr: 4.8 (24 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Rainbowrain
Vložil Rainbowrain, St, 2012-04-04 21:36 | Ninja už: 4504 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

Páči sa mi ako sa to zamotáva Smiling inak pekná ff, jedna z mojich obľúbených Laughing out loud

Obrázek uživatele Jurajko
Vložil Jurajko, Po, 2012-04-02 22:19 | Ninja už: 5946 dní, Příspěvků: 171 | Autor je: Pěstitel rýže

Pěkný souboj Eye-wink

Tak prý sem tu s vámi už 5 let, to sakra letí