manga_preview
Boruto TBV 09

Po štvrtej vojne ninjov - Naruto vs Sasuke 04

Stáli oproti sebe. Spolužiaci, priatelia, rivali... a nakoniec aj nepriatelia. Celý ich život smeroval k tomuto okamihu. Celý život trénovali pre tento boj.
Pochyby už dávno nemali, slov nebolo potreba. Obom to bolo jasné. Jeden z nich zomrie.
Sasuke sa uškrnul a rýchlo odskočil, Narutove oči vystriedali Kyuubiho a okolitý les explodoval pod poryvmi surovej chakry.

„Hokage–sama,“ do Kakashiho kancelárie vbehol ninja z oddelenie senzibilov a hlboko sa uklonil.
„Hovor,“ vyzval ho Kakashi.
„Zachytili sme neuveriteľne mocné poryvy dvoch chakier. Jedna je Uzumakiho a druhú sme identifikovali ako chakru Uchihu Sasukeho. K miestu už smerujú jednotky každej dediny.“
„Kedy ste zachytili poryvy chakier?“ Kakashi vstal a netrpezlivo sa zahľadel na ninju.
„Pár minút dozadu, okamžite potom som sa vydal vás informovať.“
Kakashi sa otočil k oknu a zamyslel sa. Na tvári sa mu objavili obavy.
„Nie je možné aby...“ začal. Potom sa prudko otočil. „Okamžite zvolajte jednotky ANBU, vydáme sa na cestu, zhromaždite...“
„Hokage...“ do miestnosti bez ohlásenia vpadol zadýchaný ninja a bez vyzvania zo seba vysypal: „K epicentru chakrového výbuchu smerujú štyri skupiny, v každej z nich sa nám podarilo identifikovať kageho a všetkých jinchuriki,“ zhlboka sa nadýchol. „A hokage–sama, vyrazili skôr ako sme vôbec chakry zaznamenali...“ s obavami sa zahľadel na hokageho.
Obavy v Kakashiho tvári sa ešte prehĺbili. Nevedel čo si o tom má myslieť. Všetko to vyzeralo podozrivo a on dúfal, že sa jeho najhoršie obavy nevyplnia. Dúfal, že sa mýli a všetko je iné, ako sa na prvý pohľad môže zdať.
Ale bol hokage! Nemohol dovoliť, aby obavy zatemnili jeho úsudok.
Centrálnou budovou sa rozozneli jeho rozkazy a do všetkých strán sa rozbehli poslovia.
Nastal čas zhromaždiť sily a vydať sa na cestu.
„Vydrž Naruto,“ šepol a aj on sa poponáhľal zapojiť do mobilizácie.

„Naruto, Naruto,“ posmieval sa Sasuke. Jeho telo obklopovalo susano a v očiach mu žiaril večný mangekyou sharingan. Po lese už nebolo ani pamiatky. Miestami horelo amaterasu a v zemi boli obrovské krátery.
Sasuke vyzeral nedotknutý bojom. Škľabil sa a vyzeral, že si to užíva.
Naruto stál oproti nemu. Telo mu obklopovala zlatá chakra a oči mal červené. V tvári mal vpísaný smútok.
„Prečo?“ škľabil sa Sasuke. Pomaly vykročil k Narutovi.
V dlani susana horela guľa čierneho ohňa a na Naruta vystrelil projektil tvorený čiernym ohňom.
Naruto tam stál a sledoval ako sa k nemu ohromnou rýchlosťou blíži. Smeroval mu na hlavu. Už to vyzeralo, že ho zasiahne, ale na poslednú chvíľu neskutočnou rýchlosťou uhol. Projektil sa roztrieštil o zem a amaterasu vybuchlo.
„Prečo nepoužívaš svoju vlastnú chakru Naruto?!“ skríkol Sasuke a do okolia vystreľoval jeden projektil za druhým. „Prečo neprijmeš svoje dedičstvo?!“ útoky sa zrýchlili a znásobili.
„Používaš Kyuubiho chakru, lebo sa bojíš tej svojej?! Bojíš sa toho kto si?!“ skríkol a smerom od neho sa preliala vlna amaterasu do všetkých smerov.
Útok ustal a Sasuke sa usmieval. Vychutnával si svoju moc. Všade horeli čierne plamene, zem sa tavila a on tam s úsmevom sledoval tú skazu.
Potom zložil pečate. K oblohe sa vzniesol silný poryv chakry a začalo pršať. Obloha sa zatiahla, slnko sa skrylo za mrakmi. Okolie potemnelo.
„Myslím, že toto počasie je vhodnejšie,“ skríkol. „Čo nato hovoríš, Naruto?“
Oblohu preťal blesk a po ňom ďalší. Sasuke sa rozosmial.
Amaterasu ďalej horelo, vyzeralo to, že dážď naň nemá žiaden účinok. Sasuke mávol rukou a všetky plamene z okolia sa k nemu začali sunúť. Pomaly sa okolo neho začali víriť a postupne zrýchľovali.
Obloha bola zamračená a dážď sa stupňoval. Blesky neustále krížili oblohu a hrmenie vibrovalo vo vzduchu.
Sasukeho oči celé sčerneli aj s bielkom.
„Tak to má byť, Naruto! Prijímam kto som. Nebojím sa svojej moci. Celý čas som si to šetril na teba. Nesklam ma! Buď mi súperom a prijmi svoju moc, inak zomrieš!“ Jeho smiech v tej víchrici skoro nebolo počuť.
Naruto stál asi kilometer ďalej. Okolo neho lietali kusy dreva zo zničeného lesa, obrovské kamene a o zem udierali blesky. Stál tam bez pohybu a obklopovala ho zlatá chakra, vyzeralo to, že sa ho ani dážď nedotýka. Obklopovala ho temnota, akoby ho chcela pohltiť, ale tá mäkká zlatá žiara jej vzdorovala.
V tvári mal vpísanú bolesť, ale aj strach. Vedel, čo musí spraviť.
Dotkol sa pečate na bruchu a zatočil. Vzduch naplnil Kyuubiho nesúhlasný rev a temnota sa akoby stiahla pred Kyuubiho zúrivosťou.
„Naruto!“ skríkol Kyuubi a zatackal sa.
„Odpusť mi to,“ žiadal Naruto.
Kyuubi zreval a zahnal sa po ňom, potom jeho telo pokryli zlaté pečate a on stuhol. Naruto sa s bolesťou v tvári otočil.
„Toto je môj boj,“ v tvári sa mu zjavilo nové odhodlanie. „Spravím to čo som mal spraviť dávno.“

Zlatá chakra sa na ňom začala rozplývať a temnota sa k nemu stiahla ešte bližšie.
Potom na jeho koži začala plápolať modrá chakra a jej jas silnel až bola miestami biela. Jeho oči priam žiarili neuveriteľne jasnou modrou, vyzeralo to ako by sa ich farba menila z tmavšej na svetlejšiu, miestami bielu.
Temnota okolo neho ustúpila a mraky nad ním sa roztrhli, na zem dopadlo svetlo. Vykročil k Sasukemu a zem mu pod nohami praskala a vzduch naplnilo temné dunenie. Kmene a kamene letiace na neho zastali vo vzduchu, dážď ostával visieť, nepadal na zem. Vyzeralo to ako keby ho obklopovala oblasť, v ktorej sa nič okrem neho nehýbalo. Oblasť, v ktorej sa aj samotný vzduch zastavil. Nebolo počuť jeho kroky a zvuky víchrice. On pomaly kráčal.
Jeho moc ho obklopila ako hrejivý plášť a on pocítil jej vábenie. Na tvári sa mu objavil lačný úsmev a jas jeho chakry zosílil. Vzduch sa rozvibroval a stromy a kamene visiace vo vzduchu sa roztrieštili na drobné kúsky.
Jeho úsmev sa prehĺbil.

Kakashi s obavami sledoval ako všetci jeho senzibilovia padajú na zem a tečie im krv z nosa alebo uší. Nikto z nich nedokázal vydržať také mocné poryvy chakry. A to boli ešte kilometre ďaleko. A predsa Kakashi videl v diaľke udierať o zem blesky, víriť čierne plamene. Videl temnú oblohu ako sa roztrhla a ako sa okolie rozžiarilo jasnou chakrou.
„Čo sa to deje?!“ skríkol. Pocítil ako aj na neho dolieha tlak tej chakry a ostatní na tom boli rovnako.
Rýchlo vydal rozkazy a pri senzibiloch ostala iba malá jednotka, zvyšok s ním na čele vyrazil k epicentru. Sledoval obavy v tvári Narutových priateľov a snažil sa potlačiť tie svoje.

Poznámky: 

Na začiatok patrí poďakovanie Laitte, ktorá sa neviem z akých vlastných dôvodov stala mojou betou /asi už nemohla zniesť ten pravopis :D/ a ukázala mi aký biedny je ten pravopis biedny. Smiling
Veľmi jej ďakujem. Fakt veľmi pekne. Venoval by som jej tento diel, ale zaslúži si niečo lepšie, čiže počkám až napíšem nejakú jednorázovku čo sa bude dať čítať Laughing out loud
...dúfam, že sa vám diel páčil .

4.96774
Průměr: 5 (31 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, So, 2018-01-06 22:44 | Ninja už: 4194 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Mise M: Škoda, že je to nedokončené, ale když jsem si do mise schválně vybírala sérii s nižším počtem kapitol, tak jsem holt šla do rizika, že série bude krátká právě z tohoto důvodu... Tvoje série byla asi sedmá, co jsem omrkla, ale první, která mě na začátku chytla natolik, že jsem ji chtěla přečíst celou. Stylem psaní a tematikou se mi líbila. Příběh měl po prvních dvou a půl kapitolách velký potenciál, ale obávám se, že tento potenciál by nebyl naplněn, ani kdyby byla série dokončená. Sasuke se objevil příliš brzy a vzhledem k intenzitě popsaného souboje to tady asi mělo vyvrcholit, takže Kanovy despocie ani Manova kličkování životem bych si moc neužila. U třetí kapitoly mě napadlo, jesli náhodou nebyl Jon jen krycí identitou Sasukeho, ale to se tu asi také nedozvím. Tak jen děkuji za příjemné počtení Smiling

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele viovi
Vložil viovi, Po, 2012-10-29 18:36 | Ninja už: 4273 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

pěkný díl Smiling jen není pokráčko Sad

Obrázek uživatele Temari-chan
Vložil Temari-chan, St, 2012-09-12 18:58 | Ninja už: 4521 dní, Příspěvků: 179 | Autor je: Recepční v lázních

čítam si diel za dielom a zrazu zbadám, že pokračovanie nie je čo sa stalo? prosím ak môžeš dajho sem čo najskôr Smiling inak je to skvelá FF

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, St, 2012-09-19 21:24 | Ninja už: 5484 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

Už ho k nemu dokopávam, nemaj boja ^^

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, St, 2012-09-19 21:26 | Ninja už: 5598 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Ja som to tušil a moje tušenie ma správne priviedlo k nápadu preskúmať komentáre! Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele narki
Vložil narki, Ne, 2012-06-03 11:04 | Ninja už: 5918 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

HMM musím uznať že takúto dobrú poviedku som veľmi dávno nečítal. Ak smiem vedieť kedy plánuješ pokračovať v tejto poviedke ??

Obrázek uživatele alexander4
Vložil alexander4, Pá, 2012-03-02 12:40 | Ninja už: 6149 dní, Příspěvků: 136 | Autor je: Prostý občan

dobry tesim na dalsi dil

Obrázek uživatele Jurajko
Vložil Jurajko, St, 2012-02-29 22:01 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 171 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak to sem zvědav co ti dva vymamlasí, těším se na další dílek Eye-wink

Tak prý sem tu s vámi už 5 let, to sakra letí

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Čt, 2012-03-01 10:39 | Ninja už: 5598 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

No to ešte ani ja neviem, ale snáď o týždeň pribudne, ten ďalší diel Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, St, 2012-02-29 20:04 | Ninja už: 5484 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

Máš pravdu. Nemohla som to zniesť. Ale hlavne preto, že som taká dobrá a skromná osoba, až som nemohla odolať pomôcť ti Eye-wink
Takže veľmi pekne ďakujem za venovanie a na tú jednorázovku sa teším! xD

Velice ma potešil nástup Sasukáča na scéne! Smiling Konečne nejaké vzrúšo, aj keď kleptomanské chúťky pána Polnočného lišiaka mi prišli vskutku zábavné! Laughing out loud Teším sa napokračovanie :)

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, St, 2012-02-29 20:08 | Ninja už: 5598 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Samozrejme, rada pomáhaš tým, ktorý to najviac potrebujú Smiling Dúfam, že ta jednorázovka bude stáť za to Smiling
Pokračovanie budeš čítať prvá, to je jasné Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Martinko
Vložil Martinko, St, 2012-02-29 11:57 | Ninja už: 4474 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Recepční v lázních

Nádhera Laughing out loud

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, St, 2012-02-29 13:20 | Ninja už: 5598 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

ďakujem Smiling

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Martinko
Vložil Martinko, St, 2012-02-29 16:14 | Ninja už: 4474 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Recepční v lázních

Dúfam že táto séria bude pokračovať ešte veľmi dlho, lebo sa mi veľmi páči len tak ďalej!!! Laughing out loud